• 178.014 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.247 votes
Profile

Two and a Half Men

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Winning.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Report: Chuck Lorre hatches Charlie Sheen-free 'Two and a Half Men' reboot

One of the biggest questions of May's upfronts season is how CBS plans on approaching the volatile future of "Two and a Half Men." It appears that Chuck Lorre may have an answer.

According to The Hollywood Reporter, the "Two and a Half Men" creator has developed an idea for a rebooted version of the series that excludes original star Charlie Sheen, who was fired -- you may have heard something about it -- back in March.

The trade says that Jon Cryer will have a key role in the reboot and that a new character would be introduced. Although the THR story doesn't even mention Angus T. Jones, he'd presumably have a role in the reboot as well.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bah.

Zonder Sheen moeten ze dit gewoon stoppen.

scc-j

• 124 messages
  • 0 votes

seizoen afmaken zonder sheen, zeg dat ie dood is en en er een eind aanbreien dat alan het geld en huis krijgt en Chelsea

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

The Oceanic Six wrote:

Bah.

Zonder Sheen moeten ze dit gewoon stoppen.

Agree.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Zoals The Doors zonder Jim, zoals Nirvana zonder Cobain. Not gonna happen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Sheen gaat wel erg ver hoor, hij krijgt alles in zijn schoot geworpen en nog zit hij te zeiken.

Matt Dillon( als de geruchten kloppen) mag het best proberen van me, hij is niet zomaar een acteurtje en volgens mij kan hij een soort gelijke rol best aan

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Met de juiste acteur kan het wel wat worden. Al is Sheen natuurlijk wel een enorme factor van het succes, dan moet je toch wel met een uitstekende vervanger komen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

En natuurlijk het plot op een leuke manier weten aan te passen.

Maar zoals ik zei, ik hoop dat DIllon een kans krijgt.

Charlie was inderdaad een succes in de serie, maar niet alleen hij. Dit kwam ook grotendeels door de schrijver.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Met de juiste acteur kan het wel wat worden. Al is Sheen natuurlijk wel een enorme factor van het succes, dan moet je toch wel met een uitstekende vervanger komen.

Ik las ergens Bob Saget. Dat zou leuk zijn

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

AHWA wrote:

(quote)

Waar las je dat dan? niks van gehoord.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

AHWA wrote:

(quote)

Bob Saget is een held .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mescaline wrote:

Charlie was inderdaad een succes in de serie, maar niet alleen hij. Dit kwam ook grotendeels door de schrijver.

Mwah, vond het lang niet zo goed geschreven als TBBT. De kracht lag imho juist bij Sheen's expressies en delivery.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik las het op PerezHilton, ook maar een gerucht hoor:

This shouldn't come as any kind of shocker to Charlie.

Earlier this month, the word going around was that it was VERY doubtful that Charlie Sheen would be asked to return to Two and a Half Men.

Now, Chuck Lorre is moving forward with plans for a Two and a Half Men "re-boot," and sources say that both he and Warner Bros have ZERO intention of inviting Charlie to return.

Here are the details we've heard thus far about the potential Men reboot show:

-Jon Cryer would have a "significant role"

-A new character would be introduced (Woody Harrelson, Jeremy Piven, and Bob Saget have been mentioned as possibilities)

-Show would most likely return mid-season, as opposed to next fall

Nothing's been 100% confirmed yet, but it definitely sounds like this is going to happen.

Charlie's gonna have to SERIOUSLY up the ante with his apology/begging efforts if he wants back in! Good luck, MaSheen!

Would U like to see Two and a Half Men return without Charlie? Who do U think would be a good replacement?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Bob Saget is een held .

Blegh, moet meteen denken aan die America's Funniest Home Videos, wat een malloot. Verder ken ik hem niet zo goed, weet alleen dat ie de stem doet in How I Met Your Mother en in Full House speelde.

Matt Dillon lijkt me idd wel een goede, al wordt het enorm lastig om Sheen te vervangen natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

FillumGek wrote:

(quote)
Blegh, moet meteen denken aan die America's Funniest Home Videos, wat een malloot. Verder ken ik hem niet zo goed, weet alleen dat ie de stem doet in How I Met Your Mother en in Full House speelde.

Matt Dillon lijkt me idd wel een goede, al wordt het enorm lastig om Sheen te vervangen natuurlijk.

Kreeg ie destijds nogal commentaar op. Zijn flauwe grappen waar hij dan zelf om lachte, maar dat was dan ook wel opzet. Schenen velen niet door te hebben. Wie Saget's oeuvre een beetje kent weet hoe snarky zijn humor is. Altijd spot on wat mij betreft.

Matt Dillon doe dan maar Kevin Dillon .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Fillumgek: Dit is meer de huidige humor van Bob Saget:

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sheen was de grote ster van de serie, er moet wel een erg charismatische acteur bijkomen wil dit nog succesvol worden.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze het nog proberen. De show is al 8 seizoenen oud, beste was er ook onder Sheen al wel vanaf. Hou de serie lekker in ere en ga niet nu met iemand anders de boel voortzetten.

Sheen terug of stoppen!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Mwah, vond het lang niet zo goed geschreven als TBBT. De kracht lag imho juist bij Sheen's expressies en delivery.

Het is volgens mij toch echt de kracht van beide hoor, Sheen solo komt niet zo ver.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Sheen was de grote ster van de serie, er moet wel een erg charismatische acteur bijkomen wil dit nog succesvol worden.

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze het nog proberen. De show is al 8 seizoenen oud, beste was er ook onder Sheen al wel vanaf. Hou de serie lekker in ere en ga niet nu met iemand anders de boel voortzetten.

Sheen terug of stoppen!

Vind ik ook, begin dan gewoon een nieuw format. Het is niet dat een succesvolle serie al vroeg moet stoppen. 8 seizoenen is prima.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Het is volgens mij toch echt de kracht van beide hoor, Sheen solo komt niet zo ver.

Inventief schrijfwerk vind ik het niet echt. Grappen zijn dan niet zo briljant van aard, de 'edge' maakt het wel erg leuk. Maar dat heeft meer met ballen dan geniaal schrijfwerk te maken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Sheens karakter evenaren is ook onbegonnen werk, het nieuwe personage moet gewoon zijn eigen charmes hebben en niet een 2de charlie harper voor stellen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Inventief schrijfwerk vind ik het niet echt. Grappen zijn dan niet zo briljant van aard, de 'edge' maakt het wel erg leuk. Maar dat heeft meer met ballen dan geniaal schrijfwerk te maken.

Misschien niet alleen het schrijven, maar de serie op zich was gewoon goed en dat kwam niet alleen maar door Charlie Sheen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Misschien kunnen ze Barney Stinson uit How i met your mother ook in deze serie inzetten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Misschien niet alleen het schrijven, maar de serie op zich was gewoon goed en dat kwam niet alleen maar door Charlie Sheen.

Uiteraard niet, al was hij wel de katalysator. Vond de wisselwerking met het personage van Cryer leuk, Jones was droog maar vooral Ferrel was leuk. Ook qua eyecandy was de serie erg sterk . Het was vooral de cast als collectief.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

The Oceanic Six wrote:

Misschien kunnen ze Barney Stinson uit How i met your mother ook in deze serie inzetten

En dan 2 rollen tegelijkertijd spelen? nee gaat hem niet worden.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

CBS Taps Berlusconi for Two and a Half Men - thefinaledition.com

God, ik mag toch hopen op een foute grap?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Geen idee of dit weer een roddel gaat zijn, maar volgens nu.nl wordt Ashton Kutcher de vervanger van Sheen maar niet als charlie harper.

Wat vinden jullie hier van? Ashton Kutcher is natuurlijk wel een aardige acteur in het comedy genre

'Ashton Kutcher vervangt Charlie Sheen in sitcom' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Tja, we zien het wel. Vind hem best een aardig komiek, maar vraag me af wie hij gaat spelen dan. Zijn neef? Hoop in elk geval dat Alan en Jake nog steeds meedoen maar nu ik er aan denk zie ik het in mijn hoofd al een grote flop worden eigenlijk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

Geen idee of dit weer een roddel gaat zijn, maar volgens nu.nl wordt Ashton Kutcher de vervanger van Sheen maar niet als charlie harper.

Wat vinden jullie hier van? Ashton Kutcher is natuurlijk wel een aardige acteur in het comedy genre

'Ashton Kutcher vervangt Charlie Sheen in sitcom' | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Als dit waar is stop ik sowieso met kijken.

Aston Kutcher Schijtirritant met die ''jongensachtige'' uitstraling.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.