• 178.000 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.183 votes
Profile

Two and a Half Men

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ze kunnen nu doen alsof ie met Rose gevlucht is aangezien dat in aflevering 16 enigszins aan de hand was. Zou wel leuk zijn als Eldridge er bij kwam als vast castlid

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

"How much coke did Charlie Sheen take? Enough to kill Two and Half Men." Was wel een aardige sitcom.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Het gerucht gaat rond dat ze Matt Dillon misschien als vervanger van Charlie Sheen willen, ik zeg stop deze serie en maak een nieuwe met Matt Dillon in de hoofdrol.

Zie Matt Dillon graag in een soort gelijke rol spelen, maar vervangen is gekke werk.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

charlie sheen eist 100 miljoen dollar van de studio...

hij wordt een beetje een loser nu, als je hem nu op tv ziet, ben ik toch wel voorgoed op hem afgeknapt

en de serie kunnen ze volgens mij niet door laten gaan zonder hem, al is het idee van hem samen met Rose weg, wel aardig en dan Judith en Herb er in, en Bertha uiteraard..

maar zoals het was dit seizone was het toch al niet grappig meer, en sowieso vond ik Jake leuker toen hij nog klein was

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Heb het eigenlijk altijd een grote loser gevonden.

Als je ziet wat voor domme rollen die speelt de laatste 10 jaar. Hij maakt zichzelf een beetje belachelijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hij maakt zichzelf al jaren belachelijk in deze serie. Heerlijke zelfspot.

Best pijnlijk om te zien hoe hij de laatste tijd rock bottom heeft geraakt. Maar een loser? Verre van.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

AGE-411 wrote:

Heb het eigenlijk altijd een grote loser gevonden.

Als je ziet wat voor domme rollen die speelt de laatste 10 jaar. Hij maakt zichzelf een beetje belachelijk.

Tja 'domme rollen'.... Sheen is gewoon een komedie-acteur en daar is ie perfect op zijn plaats. En bovendien was Two and a Half Men erg succesvol, heerlijke zelfspot inderdaad. Sheen = held. Al is het jammer dat het nu zo loopt. Vind hem nu een beetje een gevalletje die zichzelf over 5 jaar een overdosis neemt, met of zonder opzet.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Charlie Sheen kan veel eisen, denk alleen niet dat het hem gaat lukken. Hij is nu zijn eigen leven kapot aan het maken en niemand anders.

Geweldige comedy acteur zeker weten, maar als dit zo doorgaat haalt Sheen inderdaad de 50 niet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Al vind ik dat ie terecht geld eist, alleen overdrijft ie het weer wat .

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Seizoen 4 inmiddels achter de rug. Blijft een heerlijke serie en verlies deze Lorre serie nu wel boven TBBT denk ik. Heerlijke humor, lekker vrouwonvriendelijk, heel veel eyecandy (ook erg ordinair ook), een cast met veel chemistry, sterke bijrollen en fijne guest appearances. Fijn om te zien dat de serie eigenlijk steeds meer een "edge" krijgt. Bowlby is ook briljant trouwens . Al blijft SHeen een werkelijke held, zo jezelf op de hak nemen. Heerlijk. Erg fijne serie en toch wel één van de leukere comedy series up to date.

Skycrawler

• 741 messages
  • 0 votes

Ik denk dat Sheen nog steeds acteert, ook al is de serie stopgezet. Het publiek ziet hem graag als Charlie Harper en hij geeft hen waar ze om vragen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Harper is dan ook gewoon op Sheen gebaseerd (dit is zijn levenstijl al heel erg lang) natuurlijk maar ipv Jake en Alan heeft hij dus irl Bree en Nicole .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha hypocrieten bij CBS zeg. Ik zei dit laatst al, die serie levert zoveel geld op dat ze vast wel weer verder gaan. Lekker sneu dan, dat ontslag op staande voet. Is dan niet over nagedacht. Sheen baalde van zijn vertrek, dus die hapt vast wel toe als hij meer geld krijgt.

Ik juich het overigens toe, serie is gewoon vermakelijk leuk.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Haha hij gaat er nu natuurlijk nóg meer uitslepen, hij is goud waard op dit moment Held! Binnenkort hele serie van begin tot 't einde kijken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Charlie Sheen een held noemen gaat misschien wat ver, maar ik zie de serie ook graag doorgaan

Neder0001

• 720 messages
  • 1789 votes

Charlie Sheen is gewoon een held.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

De man mag nog iédere medewerker van Warner Bros, CBS of Two and a Half Men staan uitschelden, of in eender welke controversiële situaties terecht komen, telkens zullen ze bij hem smeken en hem zelfs nog opslag op de hoop toe geven.

Vraag me af wie dan de échte baas is.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Neder0001 wrote:

Charlie Sheen is gewoon een held.

Ja, 7 gram Coke is echt helden gedrag he??

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Snap ook niet waarom mensen een losgeslagen malloot zo vereren. Ik vind het wel grappig allemaal om te volgen, maar die Sheen spoort natuurlijk niet zoals hij nu doet. Maar zelfs in deze debiele toestand weet hij zichzelf wel aardig te verkopen moet ik toegeven.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Lekker belangrijk. Hij doet wat hij zelf het liefst doet en verdient daar bakken met geld mee. Dan ben je wel een held, ja. Dat niet iedereen gek is op hetgeen waar hij vrolijk van wordt...tsja

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)
Lekker belangrijk. Hij doet wat hij zelf het liefst doet en verdient daar bakken met geld mee. Dan ben je wel een held, ja. Dat niet iedereen gek is op hetgeen waar hij vrolijk van wordt...tsja

Een drugsdealer doet ook het liefst dealen en verdient dan een hoop daarmee. Ook een enorme held he?

Die Sheen is gewoon een mafkees. Ik geniet erg van Two and a half Man, maar die vent zet zichzelf nu al wekenlang voor schut. Als ie over 5 jaar nog leeft en weer in orde is, dan zal hij vast met schaamte terugblikken op deze tijd. Jammer van dit alles, zeer vermakelijk acteur.

Sheen slaat vrouwen, sloopt kamers, is zijn kinderen kwijtgeraakt, maakt met iedereen ruzie, zit aan de drugs, laat fans van Two and a half Man in de kou staan door zijn bizarre gedrag...heldig zeg

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vrouwen slaan is misselijk, maar de rest mag hij van mij doen

Een drugsdealer doet ook het liefst dealen en verdient dan een hoop daarmee. Ook een enorme held he?
Mijn voorbeelden..

Als ie over 5 jaar nog leeft en weer in orde is, dan zal hij vast met schaamte terugblikken op deze tijd.
Lijkt me sterk, heeft laten weten dat 'ie de 12 jaar dat hij tussentijds nuchter is gebleven de meest saaie periode uit z'n leven vond. Laat hem lekker de middelen gebruiken om dat niet opnieuw te voelen, hij heeft het geprobeerd en wil zo niet leven, ik ga hem daar niet op beoordelen. Vind 't eerder goed dat hij dat voor zichzelf beslist, liever kort maar mooi (voor hem) leven dan lang en pijnlijk saai.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Die post zegt meer over jou dan je denkt Jeroen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Als jij dat denkt zit je er flink naast, zegt helemaal niks over hoe ik ben of over het leven denk. Behalve dat ik IEDEREEN vrij laat in hoe hij/zij wilt leven, en het knap vind van zo'n iemand dat hij voor zichzelf die knop omzet en de manier kiest die HIJ zelf wilt en niet wat andere goed/slecht vinden. Alsof zo'n iemand maar continue met de hele wereld rekening moet houden, give him a break..

Komt er uiteindelijk op neer dat ik begrip(!) kan opbrengen voor zijn situatie, vooral omdat hij het anders geprobeerd heeft, dan maakt het de keuze gewoon wel begrijpelijk. Zelf hoef ik niets van zijn levensstijl te weten, behalve de playboy parties, maar dat lijkt me al met al wel vanzelfsprekend..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Als Sheen door gaat op de manier als hij nu gaat, dan haalt hij echt de 50 niet en krijg je een 2de herman brood.

Het leven is met een biertje en blowtje toch ook niet saai ? en komop hij kan alle vrouwen krijgen die hij maar wilt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Van het weekend weer door een groot deel van seizoen 5 geworsteld. Wat blijft dit toch een briljante serie. Gedurfd geschreven, weet ook de juiste eye candy te presenteren (huge boobes bimbo's, geen geitenwollensokken materiaal) en een cast met chemistry en delivery capaciteiten en ook een erg sterke supporting cast. Op bepaalde momenten zo geniaal dat je er eng van wordt. Zonder twijfel, samen met Entourage, mijn favoriete comedy serie. De seksuele escapades van Charlie, de food addiction van Jake, de opstapelende you-gotta-be-kiddin bad luck van Alan, het cynisme van Berta en de moederhaat en de vrouwonvriendelijke remarks maken het echt zo priceless.

Charlie: You can use this.

Lulu: Nasal spray... thank you, Charlie, that's so thoughtful.

Charlie: Well, you are gonna need to breathe through your nose.

Dit soort dingen bedoel ik nou. Bril-fucking-jant gewoon . Nooit zo'n edgy geschreven serie meegemaakt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Nooit zo'n edgy geschreven serie meegemaakt.

Dan heb je nog iets te weinig Archer gezien

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nou, ok. Archer gaat nog wel wat verder. Doelde dan ook vooral op live action, al wijs je mij gegrond terecht . Nu je het zegt, Archer maar weer even gaan inhalen. Door al he tserie geweld helemaal vergeten. Thanks.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik pik dit ook nog wel ooit op denk ik. Heb toen in een rush vier seizoenen achter elkaar gekeken, en toen was de koek even op.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.