• 178.170 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.105 votes
Profile

X-Factor

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

Jaap is altijd goed,alleen die ballads worden saai,en dus wordt Jaap jammer genoeg saai voor mij....ik zou hem wel eens een vet rock nummer willen zien doen...

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Vond eigenlijk alleen Kelvin en Jaap wel redelijk goed. Jammer dat J-Me van de BadBoyz de noten niet haalde.. het optreden was daardoor erg mager. Hopelijk zijn ze zometeen beter want ik vind ze opzich wel tof en zie ze tegenover Dony en Maaike liever niet exit gaan.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

606 wrote:

(quote)

Bedankt he, hou ook van jou,

is het omdat ik Kelvin niks vind

Hehe, ik ben vind Kelvin wel ok ja. Beetje pesten mag toch

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Amity wrote:

Hehe, ik ben vind Kelvin wel ok ja. Beetje pesten mag toch

Hou er wel van ja

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kelvin was trouwens wel weer briljant, niets meer, niets minder. Prachtig om te zien hoe die jongen leeft voor muziek en zijn publiek. Wat hij ook zingt, hij weet het geloofwaardig te brengen. Ook al zingt hij dat roze slippers modieus zijn, ik geloof hem.

BadBoyz suck big time. Hoe je zelfs nog zo'n nummer als Señorita kan verkloten . Boy zie ik wel een danser in de toekomst, best een leuke gast maar die bleekscheet is juist het tegenovergestelde. Wat een tjap.

Jaap kan best aardig zingen maar het is zo saai allemaal. Die jongen straalt ook helemaal niks uit, beetje een jonge versie van Ivo Niehe. Al zou die wel weer gaan winnen .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

@ 606 ; Nu je mening nog kunnen onderbouwen in plaats van in het algemeen te praten, en we zijn een eindje verder!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

@ 606 ; Nu je mening nog kunnen onderbouwen in plaats van in het algemeen te praten, en we zijn een eindje verder!

Zal het proberen Eline

Maar heb al wel gezegd dat ik zijn stem schor vind.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Onderbouwen ondersjmouwen! Gewoon lekker roepen!

Donny sucked!!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Amity wrote:

Onderbouwen ondersjmouwen! Gewoon lekker roepen!

Donny sucked!!

hehe, nee dony valt wel mee die heeft wel een mooie stem geluid.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

tenenkrommend zeiknummer...

maar hij doet t niet slecht

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

sara-pezzini wrote:

tenenkrommend zeiknummer...

maar hij doet t niet slecht

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nou vond ik het wel wat beter van Kelvin.

En Dony was weer erg goed

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

als ik Kelvin alleen hoor vind ik het wel aardig en soms wel mooi,maar iets in zijn gezicht stoort mij,die gezichtsuitdrukkingen iedere keer

maar goed,ik ga er vanuit dat het vooropgezet is dat alle juryleden in de halve finale nog een kandidaat hebben dus zal of Kelvin of Jaap(yeah right)eruit gaan

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bad Boyz a la Fight For This Love? Oh god..

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

mwah niet heel slecht maar zoals ze het in de repetitie zongen vond ik beter....

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nee het was het alweer niet.

Badboys moeten eruit, geef Kelvin nog maar 1 kans.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

ben ik het helemaal mee eens,badboyz eruit,maar ik denk niet dat dat gebeurd...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien wel. Kelvin vs BadBoyz. Kelvin was beter. BadBoyz weg.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Amity wrote:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Zo'n gevoel heb ik ook Kelvin VS Badboys

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Spijtig dat door de stemproblemen van J-Me niet alles uit 'Fight for This Love' gehaald kon worden.. zoals het in het filmpje klonk klonk écht goed. Helaas.. maar toch.. ik vond het een leuk optreden.. tot nu toe wel de beste van de avond na Kelvin's optreden van 'A Song for You' (die echt subliem was by the way). Vocaal was het helemaal niet slecht alleen keurig binnen de lijntjes en ik word een beetje moe van die jury die elke keer weer hun op de vocale capaciteiten wijzen. Ik vind het gewoon dik in orde hoor.. heb mij meer vermaakt bij 'Fight for This Love' dan bij Dony's optredens (die ik trouwens ook echt op een cruise vind tuishoren.. leuk voor feesten en partijen).

Wat me voornamelijk irriteert is dat de jury nu een beetje Gordon's tactiek van Dony afkraken nu terugspeelt op de BadBoyz, niet geheel terecht want alleen al het podium was beter dan het optreden van Dony ervoor. Er staan toch meer artiesten dan ik zie in Dony of zelfs Jaap of Maaike. Jaap zijn probleem ligt hem in het feit dat hij het te vaak op safe speelt zoals Stacey en Edsilia ook al beargumenteerde.

Nee als het aan mij ligt bestaat de finale uit de BadBoyz en Kelvin. Qua totaalpakket is dat voor mij het compleetst en dat wordt toch wel gezocht neem ik aan ?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Arme Cheryl Cole. Haar wereldwijde hit wordt bruut verkracht en qua performance was het ook niet veel.

Kelvin deed het weer erg goed, en een erg magistrale artiest keuze, beter dan die standaard artiestjes die voornamelijk voorbij komen. Ray Charles is een god. Ondanks ik zijn briljante vertolking gewend ben, deed Kelvin het enorm goed. Hij weet de juiste snaar te raken (bij mijn vriendin helemaal, die moest een doos kleenex uit de kast trekken). Nuff said.

Dony was ook wel aardig maar sloeg alleen de plank mis met zijn mimiek, maar dat is 'm vergeven. Zingen kan ie wel, niets bijzonders maar ook niet verkeerd om aan te horen.

Maaike deed het dan wel aardig maar rekeninghoudend met haar keelpijn doet ze het toch wel erg goed.

Nu saaie Jaap nog zien te overleven. Maar die non-valeur gaat rocken zegt ie, nou, can't wait .

Jaap en Bad Boyz in the singoff wat mij betreft. Maaike en Kelvin zijn de twee die echt door moeten. Op afstand de enige die iets in de halve finale/finale te zoeken hebben.

Big-T

• 556 messages
  • 395 votes

x-factor

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Big-T .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bedankt voor je bijdrage Big-T

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vraag en gij zult ontvangen.....Jaap doet een rocknummer!!!!!!!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

OMG!!!! JAAP SUCKED!!!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Elineloves wrote:

Bedankt voor je bijdrage Big-T

Neem het die oude man niet kwalijk als je 101 bent hoef je X-factor niet leuk te vinden.

BTW Jaap is erg slecht.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oooooh, damn! JAAP

WAAR WAS JE AL DIE TIJD!

Ik heb ook kleenex nodig denk ik, maar dan niet voor mijn tranen.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

en dan die lieve puppy eyes van hem erbij.....

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.