- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat was inderdaad een leuke animatieserie... 
T®inity
-
- 571 messages
- 0 votes
Is dat niet van de makers van de Simpsons?

Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
RTL 5 zend de laatste tijd aardig wat geinige komedies uit. Vooral M*A*S*H* is geweldig.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
En als we terug over de oceaan gaan stoppen we weer Chain? 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
M*A*S*H*
Jeuh! (als in hoi hoi wat is dit een leuke serie)
SSeagal
-
- 1866 messages
- 659 votes
Volgt er iemand "Kingdom Hospital" van Stephen King die nu op tv is elke woensdag? Gweldige serie met soms ook humor. How should i know, i'm just the dog, je hoort de gedachten van een duitse herdershond met een duits accent, geweldig!
silly-me
-
- 25 messages
- 22 votes
Absolutely Fabulous. Dat vind ik echt een fantastische serie. Die geweldige -over the top- humor... heerlijk. Jennifer Saunders is een genie. Met Dawn French (French&Saunders) samen hillarisch.
Verder vind ik Six feet under erg goed, en moet ik eerlijk bekennen dat ik stiekem ook Xena The Warrior Princess regelmatig kijk... *ahem*
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Volgt er iemand "Kingdom Hospital" van Stephen King die nu op tv is elke woensdag? Gweldige serie met soms ook humor. How should i know, i'm just the dog, je hoort de gedachten van een duitse herdershond met een duits accent, geweldig!
Ik wou hem gaan kijken, leek me wel erg leuke serie, maar heb de eerste aflevering gemist. Best wel jammer, maar ik wacht wel tot de DVD uitkomt ...
SSeagal
-
- 1866 messages
- 659 votes
Ik wou hem gaan kijken, leek me wel erg leuke serie, maar heb de eerste aflevering gemist. Best wel jammer, maar ik wacht wel tot de DVD uitkomt ...
Kun je ook doen natuurlijk, al laten ze wel vaak veel zien van de vorige aflevering, dus echt veel missen doe je niet. Overigens heb ik vernomen dat alleen de 1ste twee afl. van de serie door King zijn geschreven.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
voor de liefhebbers van Millenium: het eerste seizoen komt volgende week uit op dvd, in oktober al direct het tweede en dan in Januari het derde seizoen 
jacom
-
- 305 messages
- 2242 votes
deze zomer heb ik 'coupling' leren kennen. echt wel een vrij goede serie. als je de kans hebt, zeker kijken.
op canvas elke dinsdag om 23.20 u.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
kent er iemand queer as folk???
Ja, Ik.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
kent er iemand queer as folk???
erg leuk 
bohica
-
- 254 messages
- 307 votes
V blijft briljant, wel erg 80er jaren, valt nu op, maar blijft jeugdsentiment
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Deze serie zou ik graag nog eens willen zien. Heeft me als klein jochie veel slapeloze nachten opgeleverd, maar toch bleef ik kijken.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Gisteravond kwam ik toevallig langs Veronica en zag dat de serie V net was begonnen. Heb een behoorlijk stuk gekeken en vond het toch bijzonder amusant. En als je dan ook nog eens je favoriete acteur tegenkomt, is het natuurlijk helemaal feest. Ben iig benieuwd naar de rest vd serie.
redjina
-
- 96 messages
- 43 votes
Rapportage op zondagavond (23.00-00.10)
Geweldig om naar te kijken, ik mis geen enkele aflevering...
FeZ
-
- 460 messages
- 3170 votes
Jeee! Sinds kort weer South Park en Scrubs op de Nederlandse tv. Allebei op Veronica:
18.10 Southpark
18.35 Scrubs
miak
-
- 157 messages
- 592 votes
Buffy!!! Ik vind het zoooo jammer dat Veronica gestopt is met uitzenden... nu heb ik seizoen 3 en 4 al op dvd gekocht, waarschijnlijk ga ik morgen seizoen 5 kopen!!!:)
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
The Nanny.
Vroeger had je nog The Late Show met David Letterman (geen serie maar wel erg lachen)
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Wanneer begon de grote rerun van Buffy ook alweer?