- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Heb net het eerste deel van PIRATES gezien. Vrij goedkope dvd. Vier afleveringen van anderhalf uur. De moeite waard, tot nu toe.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Everybody Loves Raymond is erg 
Verder natuurlijk The X-Files en ook zeker The Commish en The Shield.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
Files en ook zeker The Commish en The Shield.
Diesel toch, dat we het ooit nog eens met elkaar eens zouden zijn.
wist niet dat je The Commish en The Shield gezien hebt, heb je alle seizoenen van The Commish gezien ? welke vond je het beste ? (reactie kan je ook in het Commish topic geven )
renske
-
- 1105 messages
- 926 votes
ER
Six Feet Under
Buffy - zo grappig! En die Engelse vampier met dat geblondeerde haar is erg aantrekkelijk.
Engelse misdaadserie kunnen me meestal weinig boeien, maar Frost vind ik toch vaak geweldig.
West Wing is mooi, goed, etc. maar dialogen zijn me vaak te snedig. Dat geloof ik dan gewoon niet meer. Ik bedoel, hoe 'witty' kan een mens zijn?
En Martin Sheen kan geen 's' normaal uitspreken. Maar ja, daarom heet hij waarschijnlijk ook Sheen en niet Seen.
Dunya en Desie vind ik de beste Nederlandse serie van het moment. Maar ik moet toegeven dat ik het toch zelden zie.
CSI kijk ik niet naar, ondanks Jorja Fox, die ze natuurlijk bij de echte cast van ER hadden moeten voegen. Echt jammer.
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
ik vind Jorja Fox een erg matige actrice die een zeer irritante personage vertolkt in C.S.I.
en dat is ook direct het enige minpunt van deze verder briljante serie.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
heb je alle seizoenen van The Commish gezien ? welke vond je het beste ? (reactie kan je ook in het Commish topic geven )
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
SBS 6 was het, had Tony Scali als collega een vrouwelijke detective (Cyd Madison) of een mannelijke (Pauli Pentangli) ?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
dan is het seizoen 2 of 4 en 5.
de hoogtepunten in de serie dus.
seizoen 1 vond ik het minste, toen was The Commish een comedy serie, naar mate de serie vorderde werd ie serieuzer en in mijn ogen ook beter.
check de 3 tv-films ook eens, die zijn ook erg goed
wackyboy
-
- 547 messages
- 468 votes
Dead Like Me. Iemand die dat kijkt? Een serie die je misschien wat vaker moet zien om hem te waarderen. Ik vind het in ieder geval erg grappig.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
two guys, a girl and a pizza place (tijdje in Australie gezien, daarna kwam het even in nederland op tv en toen nooit meer iets van gehoord, een schande) Was echt heel leuk.
Voor de rest natuurlijk
absolute topper: The simpsons
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Maar weer eens een tv top 10 gemaakt. Puur voor mezelf, en die gene die geïnteresseerd zijn.
1- Dad's Army
2-Only fools and horses
3-The office (komt een amerikaanse versie van?!)
4-It ain't half hot mom
4-George and Mildred
5-You rang milord
6-Zonnetje in huis
7-Dagboek van een herdershond
8-Farscape
9-My family
10-3rd Rock
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Dead Like Me. Iemand die dat kijkt? Een serie die je misschien wat vaker moet zien om hem te waarderen. Ik vind het in ieder geval erg grappig.
IK KIJK!
jaja! leuk! echt waar..alleen jammer dat het seizoen is afgelopen..:( W8 egt op het volgende seizoen! de droge humor is gewoon geweldig..heeelemaal mijn ding! :d
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Kijk voornamelijk sitcoms op TV de laatste tijd. Een beetje Friends, wat 3rd Rock from the Sun hier en daar, af en toe pik ik een aflevering MASH mee en cartoons als South Park, The Simpsons en Fairly Odd Parents gaan er op zich ook prima in. 
DaaaNtje
-
- 78 messages
- 34 votes
Friends en the Simpons zijn idd erg kool! Kijk ik met liefde naar.. 
Maar mijn echte lievelings serie is L&O: special victims unit. (net5 Zondag aaf 22.25) 
Beter als een serie als CSI..Niet dat CSI slecht is maar de gevoels van de mensen worden gewoon niet duidelijk overgebr8..
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Tales from the Crypt was ook altijd een zeer vermakelijke serie. Jammer dat deze niet meer op TV te zien is, het was altijd een vermakelijk half uurtje. 
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8824 votes
Tales from the Crypt was ook altijd een zeer vermakelijke serie.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Als niet-tv-hebber is ook het aantal tv-series dat ik heb gezien behoorlijk beperkt. Ik heb er twee volledig gezien op video (het onovertroffen Twin Peaks natuurlijk, en dan het meesterlijke The Kingdom) The Sopranos daar heb ik de eerste reeks bijna volledig van gezien, maar dat vond ik, hoewel erg goed, toch wel veel hetzelfde en dus al dat geld niet waard. Fawlty towers heb ik ongeveer volledig gezien, die blijft natuurlijk hilarisch, maar de kwaliteit is niet altijd even hoog. En dan vergeet ik nog In de gloria, die dvd's heb ik hier en dat blijft natuurlijk voor Vlaanderen de absolute top.
Ik kom soms wel eens ergens een tv tegen waar dan af en toe eens een serie op speelt, maar ik ben eigenlijk op die manier nog nooit iets écht goed tegengekomen. Maar je moet natuurlijk vaak van in het begin mee zijn en een beetje geduld hebben voor het echt goed begint te worden. Maar op dit moment is er in elk geval geen enkele serie die me nog interessant genoeg lijkt om te gaan huren (tips zijn natuurlijk altijd welkom
)
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
De enige series waar ik voor thuis gebleven ben zijn Band of Brothers en 24 (eerste seizoen). 2 geniale series, waar (denk ik) erg lang over nagedacht is en men echt de tijd voor heeft genomen om een goede serie af te leveren.
Andere leuke series vind ik Startrek Voyager, Friends, en natuurlijk de legendarische Macgyver 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Vanaag bij toeval weer een stukje van Boston Public gezien, vind ik ook wel een goede serie.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
...en natuurlijk de legendarische Macgyver
Heb ik vroeger ook altijd naar gekeken. Vooral de intro vond ik altijd geniaal.
Verder ook nog Airwolf en Knight Rider.. Vooral The A-Team, puur jeugdsentiment. Soms heb ik nog weleens de neiging om het te kieken als het op tv is. 
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Dat blijven idd ook geniale series. Van the A-Team heb ik zelfs nogsteeds de ringtone (hoe fout ook) 
Chantal1978
-
- 204 messages
- 375 votes
- The Royle Family (is mijn absolute nr. 1)
- Absolutely Fabulous
- Six Feet Under
- Birds of a Feather (vond ik 'vroeger' geweldig..)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
- The Royle Family (is mijn absolute nr. 1)

Geniale serie inderdaad. Ook mijn favoriet van de laatste jaren.
Helaas niet op dvd verschenen in Nederland. 
DaveV
-
- 327 messages
- 5179 votes
'All in the family' met aartsmopperaar Archie Bunker en zijn linkse schoonzoon Rob 'Meathead' Reiner. Hoop dat de serie nog wordt herhaald.