• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.978 votes
Profile

Favoriete tv-series

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Roda heeft dus overduidelijk geen smaak .

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Law & Order ooit gezien ? nee

The Shield ooit gezien ? nee

C.S.I ooit gezien ? nee

Without a Trace ooit gezien ? nee

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Dionysos wrote:

Roda heeft dus overduidelijk geen smaak .

C.S.I vond je toch ook goed ?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

roda schreef:

Seinfeld op 1 ! een dertien in een dozijn flauwe 'comedy'

The Simpsons: tekenfilm voor pubers.

Haha, laat me niet lachen! Seinfeld voor een dertien in t dozijn comedy uitmaken is echt pure onzin. The Simpsons is echt niet alleen voor pubers, daar zit heel intelligente humor in.

Had South Park eigenlijk wel in de lijst verwacht, mooi maatschappijkritisch en al 3 seizoenen lang grappig.

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

roda wrote:

C.S.I vond je toch ook goed ?

Wel een aardig serietje, ja.

Seinfeld is echter, binnen het kader van zijn eigen genre dan, tien keer beter en origineler dan C.S.I.

Het valt misschien niet meteen op, maar het is echt wel intelligent en goed in elkaar gezet. Ook de enige Amerikaanse sitcom die ik goed vind.

The Simpsons puberhumor noemen slaat natuurlijk ook de plank aardig mis.

En Buffy is kut.

Ik kan dus niet anders concluderen dan dat jij wat betreft series geen smaak hebt, beste roda .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

roda wrote:

The Simpsons: tekenfilm voor pubers.

Waarschijnlijk begrijp je de serie niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dionysos wrote:

En Buffy is kut.

Waarschijnlijk begrijp je de serie niet

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

waarschijnlijk begrijp ik jou niet

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Waarschijnlijk begrijp je de serie niet

Het kan zijn dat de onderliggende psychologische worstelingen en diepe filosofische lagen geheel aan mij voorbij gaan ja...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Yup, dat weet ik wel zeker. Maar erg begrijpelijk hoor, als je het af en toe een stukje kijkt lijkt het natuurlijk een kinderachtige puberserie, duurde bij mij ook even voor het kwartje viel.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

Dionysos wrote:

beter en origineler dan C.S.I.

dat is de tweede keer dat je C.S.I niet origineel noemt, leg eens uit ?

C.S.I is juist wel erg origineel, de serie concentreert zich puur op forensische wetenschappen.

en is de eerste serie ooit die zich daar mee bezig houdt, en de visuele stijl van de serie is ook origineel, nooit eerder werd een serie in zo'n stijl gefilmd.

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

roda wrote:

C.S.I is juist wel erg origineel, de serie concentreert zich puur op forensische wetenschappen.

en is de eerste serie ooit die zich daar mee bezig houdt, en de visuele stijl van de serie is ook origineel, nooit eerder werd een serie in zo'n stijl gefilmd.

De stijl van filmen en de focus op forensische wetenschap zijn misschien wel origineel, dat weet ik niet; daarvoor kijk ik verder te weinig TV. Maar uiteindelijk is dat gewoon de verpakking, eronder zit gewoon een standaard detective-whodunnit-verhaaltje.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

En Hill Street Blues kicks alle politieseries hun ass

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

kos wrote:

En Hill Street Blues kicks alle politieseries hun ass

echt niet, de beste volgens mij zijn toch echt C.S.I, The Shield en The Commish

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Welke ?

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

kappeuter wrote:

Welke ?

je kijkt één poltieserie 'Hill Street Blues', en dus neem je aan dat dat ook direct de beste is ?

ik zou toch eens C.S.I, The Shield en The Commish gaan kijken.

dat zijn toch echt betere en meer succesvollere series dan Hill Street.

Hunter vind ik trouwens ook beter, is welliswaar niet zo realistisch als Hill Street maar veel vermakelijker.

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

Miami Vice, the mother of all cop series, terecht in het lijstje van beste series allertijden.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

roda schreef:

Law & Order ooit gezien ? nee

The Shield ooit gezien ? nee

C.S.I ooit gezien ? nee

Without a Trace ooit gezien ? nee

je kijkt één poltieserie 'Hill Street Blues', en dus neem je aan dat dat ook direct de beste is ?

Jij hapt toe. Ik reageer op jouw eenzijdige berichtjes. Dat nodigt uit om eens een plaagstootje te plaatsen.

Wat ik wel en niet gezien heb weet jij geen donder van. Gelieve daar geen nonsens berichten over te plaatsen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

roda wrote:

ik zou toch eens C.S.I, The Shield en The Commish gaan kijken.

dat zijn toch echt betere en meer succesvollere series dan Hill Street.

Over dat 'betere' kunnen smaken verschillen maar succesvoller dan Hill Stret Blues slaat werkelijk nergens op.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

kappeuter wrote:

Wat ik wel en niet gezien heb weet jij geen donder van. Gelieve daar geen nonsens berichten over te plaatsen.

jij hebt die series toch ook niet gezien ? heb je ooit al eens in of ander topic gezegd.

Law & Order misschien wel, maar C.S.I, The Shield, Without a Trace en The Commish heb je nog nooit gezien.

of nu opeens wel ?

soboer

• 359 messages
  • 293 votes

Waarom staan Jerry Springer en 60 minutes in het lijstje van beste en slechtste televisie series allertijden. Het een is een talkshow en het ander een actualiteitenprogramma.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Band of Brothers...

De 10 afleveringen gekeken in een paar maanden tijd... Het geheel is zo goed gefilmd, en je leeft gewoon helemaal mee met de soldaten... Het mooiste van de gehele serie is toch wel de intro (met hele mooie muziek), en dat de veteranen van de 101e Airborne-Divisie aan het woord mogen komen. Op de DVD-versie die ik gezien heb (van Nick Kang) staat een 1 uur en 20 minuten-durige documentaire waarin er vele veteranen aan het woord komen...

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

Band of Brothers heb ik laatst weer in zijn totaliteit herzien. Kwalitatief verschillen de episodes onderling erg sterk; er zitten er bij die ik beduidend minder vond. De serie wordt wel beter naarmate het einde nadert. De beginepisode had ik nog niet eerder gezien op TV, gelukkig viel daar niet veel aan te missen. Beetje te standaard militaire-jongetjes-aflevering.

Enfin, een serie die strak, mooi gefilmd is met zeer sterke en zwakke momenten. Hij krijgt over het geheel een voldoende.

Spielberg heeft hiermee in ieder geval de fout die Saving Private Ryan heet rechtgetrokken .

Zachery Glass

• 575 messages
  • 584 votes

't niet echt een "serie" - maar wie is hier (ja - ik beken ) ook verslaafd aan "De vloek van Vlimovost"?

't Blijft magnifieke televisie: de twee mannen in het fitnesscentrum, Antje "Mona Lisa" De Boeck, de "ontdekkingsreiziger", ...

En twee weken geleden de zaalwachters in het museum:

Zaalwachter 1 (door walkie-talkie): "Wedden dat je je record niet kan breken van twee minuten?"

Zaalwachter 2: "Wedden van wel?"

Zaalwachter 2 wandelt op twee nietsvermoedende vrouwen af (die peinzend een schilderij bekijken)

Zaalwachter 2: "En wat zullen de twee dames gebruiken als aperitief?"

De twee vrouwen kijken elkaar aan in volstrekte verwarring.

Vrouw 1: "Dit is een grapje veronderstel ik?"

Zaalwachter 2: "Ik zie het grappige hiervan niet in - u loopt hier al een half uur rond zonder uw bestelling te plaatsen! Ik kan wel de gepocheerde eieren aanbevelen (wijst naar een "kunstwerk" vol gebroken eieren) of onze mosselen à la provençale (wijst naar de mosselpot van Broodthaers). Als u nu uw order plaatst - kan de bestelling binnen het half uur klaar zijn."

Vrouwen kijken elkaar terug aan en zetten op een lopen (druk naar elkaar gesticulerend "die is gek")

Zaalwachter 2 neemt zijn walkie-talkie en roept Zaalwachter 1: "Haal uw 10 € maar boven - ik heb ze buitengekregen in 1m 45 seconden"

Zaalwachter 1: "Miljaar!"

't Is nogal moeilijk om zo neer te tikken - maar ik vind dit écht, écht straf grappig allemaal.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Dionysos wrote:

Spielberg heeft hiermee in ieder geval de fout die Saving Private Ryan heet rechtgetrokken .

Grrr, welke fout? BOB heeft zo'n beetje dezelfde thematiek, alleen een stuk uitgebreider.

Nick Kang

• 973 messages
  • 488 votes

Tom Hanks en Steven Spielberg hebben samen maar een paar afleveringen van de gehele serie geregisseerd. Dat zag ik laatst staan in mijn speciale uitgave van BoB die ik heb. Daardoor verschillen sommige afleveringen zo erg van elkaar.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

In navolging van The Simpsons. Lijkt me wel leuk. Erg jammer dat de serie na 3 seizoenen al gestopt is want het was echt heel erg grappig.

Dionysos

• 852 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

In navolging van The Simpsons. Lijkt me wel leuk. Erg jammer dat de serie na 3 seizoenen al gestopt is want het was echt heel erg grappig.

Family Guy .

Ben ook wel benieuwd naar die film ja, de serie was echt gaaf. Die onbeschaamde Amerikaanse Anti-Everything humor is wel mijn ding .

saske

• 271 messages
  • 0 votes

c.s.i, roswell en friends

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.