- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Favoriete tv-series
Favoriete tv-series
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Van The Nanny vond ik alleen de scènes tussen de Butler en Babcock erg strak
.
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Mijn favoriete tv-programma is Coupling.
Gevolgd daar South Park.
miak
-
- 157 messages
- 592 votes
Angel is ook goed... allleen jammer dat het na seizoen 5 waarschijnlijk stopt... En dat Veronica het zo laat heeft uitzendt... Ik ga denk ik ook al die zeizoenen kopen...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
allleen jammer dat het na seizoen 5 waarschijnlijk stopt...
De serie is inderdaad na seizoen 5 gestopt, vorig jaar.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Mijn favo series zijn allemaal animatie-series:
-Rex the Runt
-Ren & Stimpy
-Invader Zim
-Home Movies
-Spongebob Squarepants
-Cow & Chicken
-Futurama
-Courage the cowardly Dog
-Dexter's Laboratory
-Aqua Teen Hunger Force
Verder kijk ik graag naar Kopspijkers, Dit was het nieuws en De Lama's(komt daarvan nog een tweede seizoen?)
En de wereldse show: The Muppetshow!
En X-Files ook nog
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De animatie series die ik leuk vind:
Justice League
Dragonball Z
South Park
Static Shock
Future Rama
Simpsons
En bijna alle Marvel tekenfilms (die waren vroeger vaak op tv, maar nu richten de zenders zich meer op peuters)
Disneyclassicfan
-
- 86 messages
- 0 votes
South Park, Friends, The O.C., Charmed en CSI
Pendek
-
- 32 messages
- 1 votes
Bij mij staat Friends by far op 1. Echt geniaal vind ik dat. Verder kijk ik ook The OC. Vroeger keek ik Ateam, MacGyver, Full House, Dukes of Hazzard etc etc etc
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
The Simple Life Paris Hilton Nicole Ritchie
Uma Oldman
-
- 227 messages
- 327 votes
Six feet under... wow kan niet wachten tot die weer komt!
Wolkenmeter
-
- 640 messages
- 1448 votes
Ben nog altijd een grote fan van Spooks, al is het niveau van het derde seizoen toch wat gedaald ten opzichte van de superieure eerste en tweede reeks afleveringen.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik kijk nooit meer series, maar vroeger keek ik altijd naar Catweazle en Zorro.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
24 en Russen, 24 erg spannend, en bij russen kan ik ook erg lachen. De enige 2 dingen die ik ook volg op tv trouwens, Friends vind ik ook erg leuk, maar dat volg ik niet, ik kijk het gewoon als ik het toevallig tegenkom.
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Vanavond eigenlijk per toeval (zap.. zap.. hey) het monsterpakket van de drie laatste afleveringen Glazen Huis zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben, hoe laag de kijkcijfers ook zijn. Interessante wendingen, goed acteerwerk van veelal (voor mij) onbekende acteurs, interessante setting. Toch wel een kleine openbaring hoor, want ik had er eigenlijk niks van verwacht. Wel jammer dat ik nu natuurlijk midden in de serie val, en dat ik een zeer slechte serie-volger ben.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
The Simple Life Paris Hilton and Nicole Ritchie
Mister_Pink
-
- 632 messages
- 0 votes
Momenteel staat Dawsons Creek bij mij op nummer één. 
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Vanavond eigenlijk per toeval (zap.. zap.. hey) het monsterpakket van de drie laatste afleveringen Glazen Huis zitten kijken. Ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben, hoe laag de kijkcijfers ook zijn. Interessante wendingen, goed acteerwerk van veelal (voor mij) onbekende acteurs, interessante setting.
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Komen er de komende tijd series (die nog moeten starten) op TV die de moeite waard zijn?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik begin helemaal verslaafd te worden aan Veronica Mars, die vast volgend jaar wel op de Nederlandse TV zal verschijnen.
Na Buffy eindelijk weer een highschool serie met realistische multi-dimensionale karakters. Geweldig leuke dialogen, erg goede hoofdrolspeelsters en (voor zover dat na 8 afleveringen te zien is) erg veel diepgang.
Veronica was vorig jaar "de" populaire meid van school. Maar haar beste vriendin werd vermoord en haar vader (de sheriff) blunderde in het onderzoek. Sindsdien is ze de "outcast" van school, die haar vader (inmiddels privé-detective) helpt met z'n cases. Tussen deze zaken door loopt het onderzoek naar de moord, en de pijnlijke verhouding tussen haar en haar oude vrienden. Op een bijna Twin Peaks-achtige manier vallen via flashbacks langzaam alle stukjes rond de moord op z'n plek, iedereen op Neptune High blijkt wel z'n eigen relatie met het slachtoffer te hebben, erg spannend. De serie heeft net groen licht gekregen om in ieder geval het eerste seizoen af te ronden, dus hopelijk kan deze verhaallijn afgerond worden
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Komen er de komende tijd series (die nog moeten starten) op TV die de moeite waard zijn?
Ik weet niet hoe lang het gaat duren voordat deze op de Nederlandse televisie komen, maar het zijn absolute aanraders
- Nighty Night
- Smoking Room
- Little Britain Seizoen 2
- Jack and Bobby
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Bedankt Jordy en Kees, zal het in de gaten houden.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Iets anders kan ik me niet voorstellen...
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
gisteren dvd van Law and Order : Criminal Intent gekocht, inmidels de eerste 4 afleveringen gekeken, en ik moet zeggen echt een steengoede politieserie, ik had er niet zo'n hoge verwachtingen van aangezien de originele law and order gruwelijk saai was.
Vincent D'Ofrio is ook een goede hoofdrolspeler by the way.
uitstekende aankoop.
ook Profiler seizoen1 gekocht gisteren, ook een goeie serie, maar de slechte kwaliteit van het beeld en het geluid zijn een stuk minder. maar ja 22 afleveringen voor de prijs van 22.99 kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Without a Trace zou ook al uit zijn op dvd, maar helaas nergens kunnen vinden.
Monsta Kody
-
- 157 messages
- 207 votes
Kent iemand de serie Bob en George nog? Kwam een paar jaar terug altijd op ned. 3. Ik vond het toen echt een hilarische serie, zou het graag nog eens zien.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Enorm grappig inderdaad, echt ontzettend flauwe humor eigenlijk, maar je ligt constant in een deuk.