• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

That '70s Show

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Volgens mij is die Fez een rugtoerist.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

De grote grap met fez is dat niemand weet waar hij vandaad komt en als hij dit een keer verteld dit weggebeept wordt.

kos wrote:

Tuurlijk, ik las laatst nog hier iemand die Frasier de flauwste comedy op de hele zender vond. Tja. Smaken verschillen dan inderdaad.

idd ik vind frasier ook saaie dan that 70's show. dat is het ook.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

skysouthpark wrote:

dat is het ook.

(afbeelding)

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

De serie heeft qua grappen een lak aan originaliteit. Ook heb ik altijd het gevoel dat de personages letterlijk uit andere series zijn gekopieert (die hoofdrolspeler heeft veel weg van een jonge Chandler Bing..)

Wat ik ook zo stom vind, is dat het elke aflevering zo'n overdreven aanwezig moraal heeft. Daarnaast moeten ze altijd alles "goedmaken" en hun "excuses aanbieden voor dat wat ze fout hebben gedaan"

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

De simpel en voorspelbaarheid is juist de kracht achter de serie..

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Dat snap ik totaal niet. Je zegt toch ook niet: "Zijn/Haar lelijke uiterlijk maakt hem/haar mooi."

Ik snap niet hoe voorspelbaarheid als kracht kan dienen. Hoe kan dat in hemelsnaam als pluspunt gezien worden?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Precies zo als ik het zeg ik zelf vind het juist zo leuk omdat het zo simpel is, normaal gesproken ben ik zelf ook dol op de iets wat meer gecompliceerde komedies maar that 70's show geeft me gewoon iedere keer een goed en warm gevoel als ik ernaar kijk, ik denk zelf dan ook dat iedereen hier wel zo'n soort gelijk iets heeft (ken je dat gevoel dat je na een week van veel gecompliceerde en zware films zin hebt in iets lichts) ik heb dat met deze serie en jij waarschijnlijk met friends (denk ik) ??

Maar ja het is voor mij nou helmaal goed uit te leggen waarom ik de serie zo goed/leuk vind...

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

Vanaf 6 maart zijn de eerste twee seizoen te koop. Ik heb ze alvast gereserveerd!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

In nederland ??

Japie Mol

• 354 messages
  • 1994 votes

niethie wrote:

In nederland ??

Ja, o.a. bij Bol.com

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

Man o man, wat speelt Ashton Kutcher Kelso onwijs goed. Eergisteren was hij weer grappig bezig.

[Ehhh...you're somebody's daughter?]

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Die zijn toch al lang te koop? Ik heb al een heel stel seizoenen op DVD gezien in verschillende winkels..

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Oja waar dan en hoeveel vragen ze ervoor. ??

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

o.a. bij Fame in Amsterdam, ik geloof net als elke andere serie ong. 30/40 euro per seizoen

skysouthpark

• 66 messages
  • 24 votes

kos wrote:

(quote)
(afbeelding)

punt 1. ik ben geen newbie, zit hier al een jaar ofzo

en punt 2. iedereen heeft een eigen mening, dat hoef je niet te leren

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Zie ik dat nou goed? Zit daar iemand op de kast?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Over wat heb je het?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Over de user skysouthpark dat is toch duidelijk ?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hmm neen, vind het toch niet zo duidelijk. Nu snap ik het met de uitdrukking 'iemand op de kast jagen' maar had er in eerste instantie niet bij nagedacht.

film master

• 144 messages
  • 0 votes

een leuke grappige tv serie

Jerros

• 10 messages
  • 21 votes

Ik heb eergister seizoen 1 gekocht en het is echt een super serie! Fez is trouwens geen rugtoerist maar een uitwisselingsstudent die bij de Erdmans verblijft

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ben nog steeds dol op deze serie en zit nog steeds iedere zaterdagnacht voor de buis heerlijk gewoon lekker simpel en eenvoudig zonder al te veel pretenties, zelden een serie gezien die zulke humorloze humor op zo'n leuke manier weet te brengen heerlijk gewoon dat iedere keer wanneer de boel serieus lijkt te worden er weer een grap bovenop gegooit wordt, de personages zijn stuk voor stuk geweldig en ik ken ze aangezien ik de serie nou al haast een jaar volg echt door en door, er is sinds mijn laatste bericht een hoop gebeurd, kutcher en grace de leukste spelers) hebben de serie inmiddels verlaten, een hoop leuke bijrollen hebben de revu gepaseerd en de personages zijn allemaal wel een beetje met de serie meegegroeid, vind het dus een hele verdrietige gedachte dat het einde naderd en de serie ik schat op de helft van de volgende maand toch echt afgelopen zal zijn maar ik denk dat ik dan gewoon weer opnieuw ga beginnen aan de serie (en zeker de seizoensboxen aan ga schaffen) al zal het dan nooit meer het zelfde zijn.

Zijn er hier nog meer fans die het al vanaf het eerste uur volgen en het ook zo jammer vinden dat het dadelijk toch echt afgelopen is. ??

Wilfret

• 1 messages
  • 1 votes

niethie wrote:

Zijn er hier nog meer fans die het al vanaf het eerste uur volgen en het ook zo jammer vinden dat het dadelijk toch echt afgelopen is. ??

Ja ik! ik volg het ook al sinds de start van Comedy Central,en daarvoor werd het ook al uitgezonden op RTL 4 en RTL 5 maar die stopten er al mee na een paar seizoenen.

Maar in ieder geval is het een geweldige serie alleen vind ik seizoen 6 één van de mindere met dat

gedoe met de bruiloft maakte de serie een heel stuk minder en Seizoen 8 vind ik tot nu toe nog niet tegenvallen,kijk er iedere avond met plezier naar.

één van de beste afleveringen vind ik (Eric Goes Rollerskating) kwam niet meer bij van het lachen,of die aflevering dat Bob zijn haar niet echt is maar een haar stukje hahaha.

En mijn favoriete karakters zijn:Red,Eric,Leo,Hyde,Kelso.

Ik heb zo,n idee als seizoen 8 afgelopen is dat Comedy Central het niet weer opnieuw gaat herhalen.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Oke dan, heb zelf een heel hoop favoriete eigenlijk teveel om op te noemen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ik vind de afleveringen die nu op Comedy Factory worden uitgezonden een stuk minder. De nieuwe personages zijn een stuk minder interessant, en de grappen zijn ook lang niet zo leuk meer. Je hebt constant het gevoel dat er veel meer uitgehaald had kunnen worden, zoals die aflevering met die naaktfoto's van Donna.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ja daar heb je ook alweer een beetje gelijk in, de personages waaronder die Randy (is zoals aan het begin in dit top al aangegevene werd) ontzettend irritant en past niet geheel in het plaatje van de serie, de rest van de cast vind ik op een of andere manier nog steeds leuk hoe flauw ze ook overkomen vind het (zoals ik al zei) ontzettend mooi hoe ze allemaal door de jaren toch wel wat uitgewerkt zijn neem nu bv jackie van irritante muts tot redelijk volwassen vrouw of hyde van grote alles hatende sjagerijn tot iemand met een levensdoel en ga zo maar door, maar goed ik ben een beetje bevooroordeeld als het op deze serie vooral omdat ik er weinig slechts in kan zien, het is af en toe inderdaad een beetje flauw en eentonig maar goed door het positieve energie die de film altijd op mij overbrengt vergeef ik dit de serie zo...

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

niethie wrote:

Ben nog steeds dol op deze serie en zit nog steeds iedere zaterdagnacht voor de buis heerlijk gewoon lekker simpel en eenvoudig zonder al te veel pretenties, zelden een serie gezien die zulke humorloze humor op zo'n leuke manier weet te brengen heerlijk gewoon dat iedere keer wanneer de boel serieus lijkt te worden er weer een grap bovenop gegooit wordt, de personages zijn stuk voor stuk geweldig en ik ken ze aangezien ik de serie nou al haast een jaar volg echt door en door, er is sinds mijn laatste bericht een hoop gebeurd, kutcher en grace de leukste spelers) hebben de serie inmiddels verlaten, een hoop leuke bijrollen hebben de revu gepaseerd en de personages zijn allemaal wel een beetje met de serie meegegroeid, vind het dus een hele verdrietige gedachte dat het einde naderd en de serie ik schat op de helft van de volgende maand toch echt afgelopen zal zijn maar ik denk dat ik dan gewoon weer opnieuw ga beginnen aan de serie (en zeker de seizoensboxen aan ga schaffen) al zal het dan nooit meer het zelfde zijn.

bij Fame heb ik al een heel stel seizoenboxen gezien, met Nederlandse ondertiteling en dus geen imports ofzo, daar was je toch zo hevig naar op zoek???

en wie is btw Leo? is dat die hippie?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Leo is inderdaad die (altijd stonede) suffe/verstrooide hippie die de hele tijd zijn zinnetjes laat eindigen met het woordje man.

De seizoensboxen gaan er zeker inkomen, heb seizoen een al sinds vorig jaar in huis (destijds besteld via marktplaats, heb ik volgens mij al eens gezegt) en de overige seizoenen gaan er zeker ook komen, al zijn ze in nederland pas bij seizoen twee (dus denk dat die boxen die jij hebt zien liggen wel degenlijk import zijn) al komen de seizoenen vier en vijf al ergens begin mei uit...

En trouwens volg jij het nog Danique en zoja is je mening al wat bijgedraait. ??

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.