- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- That '70s Show
That '70s Show
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Waar is deze meer dan briljante serie gebleven op de Nederlandse tv?
ik download nu maar de nieuwe afleveringen want dit vond ik 1 van de briljantse series van de laatste tijd. The oc en dat soort 'soaps' zijn vermakelijk, maar dit is echt hilarisch. Jammer dat rtl5 wel begonnen was met het (voor ons) nieuwste seizoen, maar er al snel weer mee op hield(en dat is al weer bijna een half jaar geleden)
Weet iemand toevallig of het nog op tv terug komt, en wat vinden jullie van deze serie?
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Matig 13 in een dozijn serie die zich nauwelijks onderscheid van de talloze andere Amerikaanse sitcoms.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Op kanaaltwee was vrijdag de laatste aflevering, dus dat wordt nog eventjes wachten. Vond het wel leuk, vooral die hilarische buitenlander Fez. Maar idd nooit echt super.
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
ik keek veel op kanaal 2 maar nu weer voorlopig gedaan zeg dju hé kzal ze missen de gasten
Miss
-
- 41 messages
- 38 votes
That 70's show gaat gewoon door hoor, alleen zonder Kutcher en Grace!!! dat belooft wat 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
hmm jammer, ze zijn allemaal wel erg heftig, maar tis zowiezo een gemis als die 2 er niet bij zijn..
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Een nieuw seizoen 8 begin morgen op kanaal 2. Maar is dit nu zonder Topher en Kutcher?
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
Een nieuw seizoen 8 begin morgen op kanaal 2. Maar is dit nu zonder Topher en Kutcher?
Ja.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
amai wel irritant vind Kutcher en Topher echt zaaleg
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Echt een heerlijke serie dit. Ik zag het toevalig een keertje op comedy central en vond het wel leuk, ben het toen wat vaker gaan kijken en het werd steeds beter, wat opvalt aan de serie is dat ik het in de 3 seizoenen dat ik het nu kijk nergens eentonig of teveel van het zelfde vind worden. Dan heb ik het nog niet gehad over de leuke ideeen erin bv, de afleveringen in de latere seizoenen noemen naar liedjes van led zeppelin, the who, je kon dan ook duidelijk zien dat de mensen die het gemaakt hebben, vol met ideen zaten en er erg veel zin in hadden. Kan me best voorstellen, dat mensen het in het begin wat flauw vinden, maar als je daar een beetje doorheen kijkt is het echt ontzettend grappig, en lig je van iedere droge opmerking in een deuk. Ook zijn de karakters ontzettend leuk in hun rol en zijn ze allemaal perfect gecast vooral,
Topher Grace. Als de ontzettend droge hoofdpersoon eric
Ashton Kutcher. In zijn enigste goede rol. Speelt erg leuk als de opschepperige, oversekste dombo, kelso.
Wilmer Valderrama. Als de vage buitenlander fez, die altijd erg droog is, en door niemand begrepen wordt.
Danny Masterson. Als de altijd behoorlijk sarcastische ouderloze hyde.
Mila Kunis. Als de altijd drukke door niemand gemogen jackie.
Laura Prepon. Als donna, de altijd eerlijke vriendin van eric, die af en toe ook behoorlijk grappig kan zijn.
Lisa Robin Kelly. Als eric's hoerige zus laurie
Debra Jo Rubb. Als Eric's altijd overvrolijke moeder, die denkt dat je problemen op kan lossen, door middel van het bakken van een taart.
Kurkwood Smith. Als Eric's altijd sjagerijnige vader, die 325 keer per dag het ass woord zegt.
Kortom een ontzettend grappig tijdsbeeld van de jaren 70, vol met geweldige grappen, goede rolverdelingen, goed getymde humor en ook erg goed dat de serie zich zelf niet als te serieus neemt.
Echt een top serie
. En hoop ook dat comedy central niet halverwege stopt et het uitzenden, want daar zou ik niet blij mee zijn.
Nog meer fans hier.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ze lopen trouwens wel erg achter bij Comedy Centraal
Die ze nu uitzenden zijn uit 2000
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Sja met welke serie niet in nederland 
Kijk het zelf nooit door de weeks, kijk zelf altijd zaterdag nacht de 5 herhalingen.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Geweldige serie inderdaad
de groepsgesprekken waarbij de camera steeds de tafel rond gaat zijn hilarisch.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
De manier waarop fez, son of a bitch zegt lig ik ook iedere keer weer in een deuk
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Die vent die altijd stoned is is wel grappig
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Heerlijk de manier waarop hij praat ook en ieder zinnetje op man laat eindigen 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik vind de vrouwen hierin niet grappig. Laurie en Jackie vind ik wel leuke veelzijdige personages.
Mevrouw Forman en Donna vind ik dan niet veel aan maar dat is persoonlijk.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ik kan er ook niets aan doen maar lig altijd ontzettend in een deuk om elke flauwe grap, ook die lach van mevrouw forman is 1 uit 1000de.
En donna ja die kan ook altijd erg sarcastisch uit de hoek komen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Al een tijdje gepakt door de serie. Midden in het 2e seizoen begon hij een beetje te vervelen, waardoor ik meteen ben door gegaan naar seizoen 7. (stond op mijn pc, de rest van de seizoenen niet) Ik vermaak me er weer erg mee. Topher Grace is gewoon briljant. Hoe hij al kijkt is grappig. Altijd zo'n bijdehante waas voor zijn ogen. Daar springt Kurtwood Smith (Red) erg goed op in, door hem weer met beide benen op de grond te blaffen. Ook Fez is een personage appart. De erg grappige, iets verwijfde manier waarop hij dingen doet is erg leuk om te zien...
Erg leuke serie 
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1994 votes
Een van de weinige leuke series op Comedy Central.
Sugakiss
-
- 106 messages
- 0 votes
Inderdaad wat Japie Mol zegt, voor de rest zendt CC alleen maar shit uit.
Niet dat ze 70's Show in de goede volgorde uitzenden ofzo, ik ben het maar aan het downloaden op de computer. Ik snap helemaal niks van de verhaallijnen nu CC het zo screwed up aan het uitzenden is.
Anyway een briljante serie 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Iemand trouwens die aflevering gezien waar al die hitchcock films gespooft worden, echt hillarisch.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
70's Show en South Park komen vaak achter elkaar dus dat komt mooi uit. Vind ik ook meteen de beste series
The Office US is volgens velen net zo goed als de Britse maar waar ik bij de Britse versie nog af en toe kon lachen is dat met deze niet het geval helaas.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Iemand enig idee waar ik een dvd box kan kopen in nederland ?
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Zijn geen Nederlandse uitgaves van. Als je goed bent in Engels kun je wel de UK import kopen, op Amazon zijn volgens mij wel zo'n beetje alle seizoenen te vinden, op Bol.com zie ik er alleen een select aantal staan. (1 staat er bijvoorbeeld niet bij)
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Engels is geen probleem, wat echter wel een probleem is is bestellen heb hier nog geen ervaringen mee, ook zou ik graag met seizoen 1 beginnen, dus zoek wel even verder.