- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- That '70s Show
That '70s Show
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Blegh, dat lijkt me een erg slecht idee. Dat kan toch haast niet leuk worden?
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Vanacht waarschijnlijk de laatste keer dat het op een zaterdagnacht een marathon te zien is, en natuurlijk mandag de laatste paar afleveringen, ik zal het nog gaan missen. 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Nou niethie, niet te emotioneel worden he 
Kop op!
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Zal het proberen. 
Zonet de laatste paar afleveringen opgenomen die ik nu even ga kijken en dan zal ik aankomende week eventjes een stukje schrijven over de hele de serie...
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik heb gisteren de final episodes gekeken (ik zapte er per toeval langs), en vond het een beetje tegenvallen. Ik kijk er toch vooral op terug als een serie die redelijk begon, een tijdje erg sterk was en later steeds slechter werd. Vanaf het punt dat Eric en Kelso weg waren, ging het zelfs steil bergafwaarts.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Sja opzicht kan ik je geen ongelijk geven want hjet is ook gewoon zo wat jij zegt,
alleen heb ik er nooit zo mee gezeten en was het voor mij altijd genieten geblazen, ook ik heb de final episodes gister gezien het was inderdaad niet geweldig maar best een waardige afsluiter voor de serie, in ieder geval leuk dat kleso en eric nog eventjes terugkwamen zodat de serie nog net even zijn oude glans terugkreeg.
En ja ik was toch een klein beetje emotioneel, maarja dat is logisch ik volgde de serie al een jaar lang iedere week en kon de personages door en door en dan is het toch even alsof er een klein stukje van je leven afgesloten wordt, dat klinkt misschien wat extreem maar zo heb ik het ervaren en ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik begrijp het wel hoor.
Nu een vervanging zoeken
(The Simpsons zijn niet zo leuk vind ik, het eerste seizoen dat nu wordt uitgezonden althans).
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
OF gewoon de dvd boxen kopen zoals ik gedaan heb, 1rste 4 seizoenen al binnen, nu de rest nog
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ga ik ook zeker doen, komen er de komede paar weken zeker in want-
dat is in ieder geval wel een must have voor mij.
JoostB.
-
- 15 messages
- 242 votes
Ik ga ze missen!!!!! Nee, Simpsons eerste seizoen niet zo leuk nee, maarja.
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
zo leuk,jammer dat het niet verder gaat
Ja,maar 8 seizoenen hebben ze wel eraan gewerkt.
Jammer dat ze ouder worden.
Fez was zeker de grappigste van dat stel. 
JanVR
-
- 130 messages
- 170 votes
Dit is een van mijn favoriete komische series. Elk karakter is echt goed uitgewerkt enz. Soms herken je jezelf wel een beetje in één van hen, Enkel naar het einde toe vond ik het wat minder worden, zonder eric enz en die voze Randy.
Jupilerman
-
- 61 messages
- 0 votes
Het irriteert me enorm hoeveel dramascènes in de latere seizoenen zaten.Ik bedoel,nu en dan mag het wel eens maar heel die sentimentele onzin met Eric en Donna of Jackie en Kelso én Hyde en waarom ook niet,uiteindelijk ook nog Fez begon de serie over te nemen.Ik hou gewoon niet van soaps.Om nog maar te zwijgen van dat vreselijke plot met Donna en Randy
Maar de eerste vier seizoenen horen tot de zaligste comedy van de laatste 20 jaar
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Niet met je eens, ik vond Donna en Eric juist erg leuk bij elkaar passen en ja zelfs in een komedieserie moet af en toe wat diepgang zitten het was misschien niet echt geweldig en soms zelfs een beetje knullig uitgewerkt maar toch voor de rest niet eens zo onaardig om te zien hoe ook hier die typische relatie break-ups en coming of age thema's ed inzitten en ze verder niet genegeerd worden.
En ja die andere personages in de serie hadden ook hun momenten al bleef het moeilijk om mee te leven met sommige en dan vooral Kelso en Fez omdat dat altijd de eeuwige grapjassen waren maar toch zij en de rest (Jackie en Hyde) deden het niet eens zo heel gek in dramatische scenes, Randy daarintegen was er niet alleen voor een groot deel verantwoordelijk voor dat het achtste seizoen zo flopte en meeleven laat staan om hem lachen ging dus heel moeilijk een erg slechte keuze om zowel Eric als Kelso na hun vertrek te vervangen.
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
In Total Film stond zoiets dat er geruchten gingen dat er misschien een 'That 80's Movie' zou komen... 
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Kelso en Fez
Als That 70's Show een Europese serie was geweest hadden Kelso en Fez vast een relatie gekregen
Het zijnn me toch ook een stelletje nichten, niet waar?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
In Total Film stond zoiets dat er geruchten gingen dat er misschien een 'That 80's Movie' zou komen... 
That 80's show is een totaal andere, slechtere show.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Zie dat het weer begonnen is en dat ze op zaterdag avond ook gewoon weer een marathon uitzenden van de afleveringen van de afgelopen week. 
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
ja, het is weer op de buis.. maar ik heb toch maar de eerste 6 seizoenen op dvd aangeschaft, gewoon heerlijke serie die nooit verveelt.. nog even wachten tot de laatste 2 seizoenen op dvd uit zijn
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Van het weekend weer een tal afleveringen gezien en ondanks dat ik het eerste seizoen nu al zeker een keer of vijf gezien heb gaat het nog steeds niet vervelen.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
mij wel helaas, wat is die Fez toch irritant 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Vind ik ook wel maar in tegenstelling tot jou stoort het me niet zo, ieder personage in deze serie heeft wel iets, en de flauwheid dat is gewoon een onderdeel van de serie. Ik moet toegeven dat als ik mijn berichten van vorig jaar weer eens teruglees dat ze wel wat overdreven positief waren maar ik blijf het gewoon een leuke serie vinden die me altijd wel een bepaald comfortabel en goed/vrolijk gevoel geeft als ik er naar kijk. Toch wel de ultieme feel good serie naar mijn mening.
Edit: Vond het laatste seizoen (op de laatste paar afleveringen na dan) overgens wel erg ondermaats.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Voor mij wellicht de domste serie van de laatste 10 jaar. Afschuwelijk gewoon.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Volgens mij verdient My Super Sweet Sixteen die titel 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Vind het nou niet bepaald beter dan de gemiddelde sitcom, maar soms komen er zulke geweldig grappige afleveringen langs, dat ik het allemaal uiteindelijk toch wel kan waarderen. Kijkt prima weg, maar stijgt nergens uit boven de middelmaat.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Vannacht tot half 2 naar That 70's Show gekeken, even niks beters te doen. In het begin kon ik me er echt niet mee vermaken, maar na een tijdje was het wel te doen. Maar het is toch minder dan dat ik verwacht had..
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
That 80's show is een totaal andere, slechtere show.
Weet ik, maar volgens Total Film zou 'That 80's Movie' de verfilming op That 70's Show zijn. Klinkt wel logisch. 'That 70's Show' stopt met nieuwjaar 1980. De film gaat daar dan waarschijnlijk verder. 'That 80's Show' zal dus moeten wachten op een 'That 90's movie'
.