- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- That '70s Show
That '70s Show
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Veel plezier ja
Nu ik de herhalingen zie vind ik Hyde en Donna een stuk cooler dan bij de nieuwe afleveringen. "It ain't the devil, it's the congress, man! They try to kill rock 'n roll!"
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
bedankt alvast, dat zal wel lukken allemaal, hoewel ik er nog steeds van baal dat ze opnieuw begonnen zijn met de seizoenen maarja shit happens.
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Ja, dat is wel minder ja, south park wordt ook constant herhaald, geloof dat die season 6 al voor de 4e keer voorbijkomt, zelfde verhaal met That 70's show terwijl ik het nog niet eens zo heel vaak zie..
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ja dat weet ik, dan vraag ik me ook echt af waarom zeg hebben jullie geen andere seizoenen, maar ik denk dat ze daar de rechten niet voor hebben. Bij south park begint het inderdaad wel een beetje de keel uit te hangen, hoe lang kun je dat in godesnaam uit blijven zenden, terwijl iedereen blijft kijken. Zo revolutionair is dat comedy central nou ook weer niet, inplaats van de hele tijd het zelfde te herhalen kunnen ze ook eens wat andere series uitzenden, want wat ze nu allemaal uitzenden is 75% niet veel aan.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Het grote verschil is ook dat het hier dagelijks word uitgezonden, terwijl dit soort series natuurlijk zijn bedoeld als wekelijks. Dan ben je alweer gauw door een seizoen heen natuurlijk.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Straks om 0:20 zijn er weer 4 achter elkaar 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
Het grote verschil is ook dat het hier dagelijks word uitgezonden, terwijl dit soort series natuurlijk zijn bedoeld als wekelijks. Dan ben je alweer gauw door een seizoen heen natuurlijk.
Dat is zo, beste Gizzmann, maar ik vind dat CC wel meerdere seizoenen van south park (maar ook andere programma's) kan uitzenden, sp heeft tot nu toe 10 volledige seizoenen, en ze zenden nu al sinds het er is alleen maar 6&10 uit, best wel wack vind ik dat 
zelfde verhaal met de rest van de programma's trouwens, dus ook that 70's show
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Dat is zo, beste Gizzmann, maar ik vind dat CC wel meerdere seizoenen van south park (maar ook andere programma's) kan uitzenden, sp heeft tot nu toe 10 volledige seizoenen, en ze zenden nu al sinds het er is alleen maar 6&10 uit, best wel wack vind ik dat 
zelfde verhaal met de rest van de programma's trouwens, dus ook that 70's show
Ja zo is dat, en wat south park betreft dat zou ik ook wel willen zien vanaf seizoen . Maar vind het inderdaad ook behoorlijk irritant als je een serie aan het volgen bent en het ineens afgekapt wordt, en het weer helemaal overnieuw begint (was met that 70's show ook zo, ik dacht nou dit vind ik een geweldige serie, en als ik blijft kijken en het blijft op dit niveau dan wil ik het best volgen tot het eind, ik helemaal aan het idee gewend, beginnen die fuckers bij cc weer helemaal opnieuw met uitzenden.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ben trouwens vanacht begonne aan mijn dvd box en heb besloten iedere zaterdag nacht vier afleveringen te gaan kijken, dan is het net alof ik het nog op tv volg. That 70's Show bevatte in het begin trouwens wel geniale humor zeg, ieder personage in de serie is lekker op dreef, en de grappen zijn geweldig. Niet dat ze dat later in de serie niet was, maar het zit zo ik viel er pas bij aflevering 20 in ofzo.
Ps:weet iemand trouwens of dat liedje in het begin jullie weten wel hanging out down the streets een bekend nummer is of is het maar voor de serie verzonnen/geschreven. Als het een bekend nummer si zoja van wie is het dan, kan iemand mij dat vertellen?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het nummer is van Cheap Trick een band uit de jaren 70 uiteraard
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Nu weet ik het zeker deze serie verdiend een plaatsje tussen de toppers, heerlijk gewoon. Seizoen 1 is geweldig de personages zijn hierin zijn zo scherp, de cast is zoals al eerder gezegt door mij, briljant ze spelen echt geweldig allemaal en zijn zo goed gecast. Alle personages komen heerlijk uit de hoek. Ik kan gewoon altijd zo hard lachen om deze serie, zelfs als ik een kut bui heb maakt de serie me weer helemaal vrolijk.
nietdatdus
-
- 222 messages
- 843 votes
Omg, die aflevering dat Eric's oma doodgaat.
Hahaha raap me op 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ja inderdaad ik kwam niet meer bij, of die aflevering waar ze daty biervat langs de snelweg vonden of de pilot een van de grappigste introducties van een serie 
zjoske73
-
- 1 messages
- 0 votes
In Overigen > Televisie > THAT 70'S SHOW:
Hallo,
in de aflevering van That 70's show ( die gisteren en eergisteren op Comedy Facor is uitgezonden), de aflevering : the point waarin o.a. Hyde van plan is met de dame op de motor naar New York te vertrekken en Eric loopt te tobben met de BH van Donna, wordt in het begin als Eric en Donna in de auto zitten een liedje op de radio gespeeld. Weet iemand welk nummer dit is is en/ of van wie dat is?
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Gister weer een paar afleveringen van that 70's show gekeken, en het verbaast me ieder keer weer hoe goed ik de serie wel niet vind. Ik begin het zelfs geniaal te vinden. Hoop trouwens dat ze dadelijk als ze weer aankomen bij het eind van seizoen 3 ze niet weer opnieuw beginnen bij seizoen 1, maar gewoon doorgaan waar het gebleven was.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Vandaag weer gekeken en dit keer kwamen er 6 afleveringen inplaats van 4, heb weer genoten. kan dit niet vaak genoeg zeggen maar that 70's show rocks 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Het nummer is van Cheap Trick een band uit de jaren 70 uiteraard
Om hier nog even op terug te komen, klopt het dat het nummer speciaal geschreven is voor that 70's show of komt het gewoon uit de jaren 70 ??
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het nummer is eind jaren 90 gemaakt voor de show door die band. De band zelf had een klein succesje in de jaren 70
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Cheap Trick was behoorlijk groot eind jaren '70 hoor, vooral in de VS en Japan, maar hier hadden ze ook een nummer 1-hit met I Want You To Want Me, kent bijna iedereen (zeker als je het hoort).
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ok ik zal eens wat meer van hun muziek luisteren.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Iemand toevallig die aflevering gezien met al die hitchcock spoofs??
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ja, eindelijk nog een aflevering die ik nog niet had gezien. Komen er nu echt alleen maar herhalingen op Comedy Central?
Was een erg leuke episode vond ik!
Over dat intro-nummer is hier nog wat meer info te vinden onder het kopje Theme Song.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Ok dan bedankt.
Is er misschien een mogelijkheid dat ik een berichje naar comedy central zou kunne sturen om te vragen of ze na seizoen 3 gewoon doorgaan met 4 inplaats als net als eerst weer opnieuw te beginnen met een net als eerst??
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Dat is allicht een mogelijkheid. De vraag is of ze op één iemands verzoek ingaan. Je kunt natuurlijk in ieder geval om uitleg vragen; waarschijnlijk is het heel simpel: ze hebben niet meer ingekocht.
Hier kun je contact met ze opnemen.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ik vind 't nog steeds een baggershow en ik denk ook niet dat iemand me nog kan overtuigen dat dat niet zo is...
Sorry, en het zal dan ook de laatste keer zijn dat ik iets post bij dit topic 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Dat is allicht een mogelijkheid. De vraag is of ze op één iemands verzoek ingaan. Je kunt natuurlijk in ieder geval om uitleg vragen; waarschijnlijk is het heel simpel: ze hebben niet meer ingekocht.
Hier kun je contact met ze opnemen.
Nou heb een mailtje gestuurt hopelijk krijg ik een duidelijke reactie terug.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Heb nu nog steeds geen reactie terug gehad.
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
BlueVelvet zou jij niet ook een berichtje kunne sturen naar cc over het uitzenden van seizoen 4 dadelijk?
ik kreeg namelijk geen reactie terug.