• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

That '70s Show

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Is er nog iemand die de serie volgt ??

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Ik heb een bericht gestuurd, maar ook nog geen reactie.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

De episodes die nu op tv zijn ken ik nog niet. Welk seizoen is dit?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Op dit moment wordt seizoen drie uitgezonden, vanavond werd aflevering 22 uitgezonden en het seizoen gaat tot aflevering 25, dit werd een maand of twee geleden nog uitgezonden en aan het eind van seizoen drie begonnen ze weer met het uitzenden van seizoen een dus als mijn verwachtingen kloppen en ze alweer beginnen met uitzenden bij het begin zitten we volgende week weer bij seizoen een.

Dus ik hoop echt zo dat ze doorgaan met seizoen vier hierna, want ik kijk nog steeds elke week met veel plezier naar de serie en dat zal denk ik veranderen als de serie om de twee maanden weer helemaal opnieuw begint.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik kijk nog steeds altijd zaterdagnacht de afleveringen van de afgelopen week achter elkaar. Blijft leuk

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik kijk ook altijd zaterdagnacht blijft heerlijk zo'n nachtje that 70's show.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Afgelopen vrijdagavond (of voor de mensen die net als ik zaterdag nacht kijken) toen werd de laatste aflevering uitgezonden, en nu maar hopen dat ze maandag niet opnieuw beginnen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Inderdaad de laatste aflevering maakt Eric het uit met Donna. Dat is de laatste van 2001. We zullen afwachten maandag.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Wat denk jij spartaan?? zit met spanning af te wachten.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

yes yes yes eventjes had ik de hoop opgegeven dat ze bij cc verder zouden gaan met seizoen 4 maar gelukkig hebben ze er verstandig ana gedaan en besloten toch verder te gaan met uitzenden, kan niet wachten om zaterdagnacht vijf afleveringen te gaan zien die ik nog nooit gezien heb.

Voor de mensen die mijn enthosiasme niet snappen dit is op dit moment mijn favoriete serie

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Spartaan1986 wrote:

Inderdaad de laatste aflevering maakt Eric het uit met Donna. Dat is de laatste van 2001. We zullen afwachten maandag.

ja, die heb ik gezien, vond het wel een vreemde actie van eric

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

brymj wrote:

(quote)

ja, die heb ik gezien, vond het wel een vreemde actie van eric

Ach ja danique zo ging het nou eenmaal in die tijd.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

mja, ik was er toen nog niet, dus ik kan het niet weten

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik kan het alleen maar jammer vinden dat ik niet in die tijd heb geleeft

the 70's rocks

all4all

• 28 messages
  • 12 votes

niethie wrote:

kan niet wachten om zaterdagnacht vijf afleveringen te gaan zien die ik nog nooit gezien heb.

Voor de mensen die mijn enthosiasme niet snappen dit is op dit moment mijn favoriete serie

Dus op zaterdag nacht, kan men 5 afleveringen 70's opnemen van comedy factory?

Dat zou ik geweldig vinden want direct gelijk en naast two and a half man is dit voor mij de leukste serie sinds married with children (Maar dan op geheel andere wijze)

Het valt mij op dat tvgidsen, ook online, vaak niet klooppen ivm series.

Zo kan ik dus niets vinden (zojuist)

Van hoe laat tot hoe laat neem je dus op op CC zaterdag

(of wacht, misschien bedoel je zondag ochtend net na middernacht? maakt voor de hdd recorder nogal uit zo je snapt.)

die 5 afleveringen op?

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik bedoel zaterdag maar eigenlijk is het zondag omdat het na middernacht komt, er worden dan vijf afleveringen herhaald die iedere werkdag te zien zijn geweest het begint meestal zo rond 0:15 en eindigt ongeveer zo'n 2:45.

En dat is dus ieder zatredag zo dan kijk ik zelf altijd het is dan inderdaad ook makelijk om ze op te nemen zodat je ze later weer terug kan kijken en niet die dure import dvd boxen hoeft aan te schaffen. Veel kijkplezier alvast er kunnne wat mij betreft niet genoeg enthousiaste that 70's show kijkers/fans zijn

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Dat wordt weer genieten Zaterdagavond. Ik slaap zondag lekker uit dus ga ze achter elkaar kijken. Die nieuwste is dus uit 2002 en gaat verder vanaf het moment dat Eric het uitmaakte met Donna?

all4all

• 28 messages
  • 12 votes

niethie wrote:

Ik bedoel zaterdag maar eigenlijk is het zondag omdat het na middernacht komt, er worden dan vijf afleveringen herhaald die iedere werkdag te zien zijn geweest het begint meestal zo rond 0:15 en eindigt ongeveer zo'n 2:45.

Zeker! hoe meer kijkers, hoe meer kans op het nu eens behouden van een complete serie ipv dat het ineens halverwege stopt....

Wel jammer is dat CC zelf het ook vreemd op de eigen site heeft staan, zie: http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=guide en dan zat. of zon.

Ik hoop dat de info die jij geeft klopt en ik zondag 5 x 70's op de HDD heb staan. Als het met lp of lsp op dvd kan doe ik dat !

Wow, een hele dvd vol met de dan 350's show, dat lijkt me wel wat

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Spartaan1986 wrote:

Dat wordt weer genieten Zaterdagavond. Ik slaap zondag lekker uit dus ga ze achter elkaar kijken. Die nieuwste is dus uit 2002 en gaat verder vanaf het moment dat Eric het uitmaakte met Donna?

Geniet dat ga ik ook zeker doen en ja de serie gaat verder op het moment dat eric het met donna uitmaakt, goh wat heb ik er zin in

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Vanacht eindelijk seizoen vier, heb het nu al honderd keer gezegt maar

ik kan echt niet wachten

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Spartaan1986 wrote:

En heb je nog gekeken en zo ja hoe vond je het ??

Ik heb weer ouderwets genoten maar had ook niet anders verwacht nou maar hopen dat het op dit niveau blijft.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik vond de eerste van het nieuwe seizoen niet zo met 'toekomst van Eric. De andere 4 vond ik wel leuk.

all4all

• 28 messages
  • 12 votes

niethie wrote:

Vanacht eindelijk seizoen vier, heb het nu al honderd keer gezegt maar

ik kan echt niet wachten

Was helemaal leuk, zoveel 70's shows direct na elkaar

Hopelijk vannacht weer, want op tvgids . nl EN www.comedycentral.nl staat er niets over 1 blok 70's

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Maak je geen zorgen iedere zaterdag nacht, loopt nu al maanden lang.

Over tien minuten weer.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Big Rhonda moet weg Echt een vreselijk irritant personage. En zo word Fez ook een beetje verpest vind ik. Ik kan alleen maar quoten uit de oude afleveringen "What happened to the smooth and silky Fez?"

Veel afleveringen van dit seizoen vind ik echter wel heel erg leuk hoor. De aflevering waar Eric de hele dag op bed blijft liggen was echt helemaal top

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Inderdaad niet al te lollig personage die big rhonda maar las op imdb dat ze er zeer binnenkort uitgaat dus daar hoef je je geen zogen over meer te maken.

Een paar erg leuke afleveringen in seizoen vier ja, inderdaad die met eric die de hele dag met liefdesverdriet in bed lag, of die van gister waarbij dat jonge meisje verliefd was op red waren echt hilarisch zoals ik al eerder heb gezegt ik hoop dat het op dit niveau blijft.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Wie is big rhonda dan in vredesnaam???? ik heb laatst een aantal afleveringen weer gezien en ik vind het beter dan de meeste voorafgaande, die hippie is ook erg droog

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Leo de hippie blijft er tot de laatste serie in. Alleen Eric en Kelso gaan er eerder uit volgens IMDB. Beide keren in de allerlaatste aflevering uit 2006 even terug.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

brymj wrote:

Wie is big rhonda dan in vredesnaam???? ik heb laatst een aantal afleveringen weer gezien en ik vind het beter dan de meeste voorafgaande, die hippie is ook erg droog

Die big rhonda is een dike irritante meid op wie fez een oogje heeft.

Vind die hippie leo zelf geweldig echt heerlijk hoe hij steeds iedere zin die hij uitspreekt laat eindigen op man

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ik moet zelf het meest lachen om Kelso en Fez. Minst favoriete personages van mij zijn Donna en Randy.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.