- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- That '70s Show
That '70s Show
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wat een nare verrassing.Jackie en Hyde eindigen niet samen!Vreemd,naar mijn mening was dat gewoon voorbestemd net als Ross en Rachel in Friends
Voor de rest prima serie zeker van seizoen 1 t/m 7 maar seizoen 8 met de voor het grootste gedeelte afwezigen Eric en Kelso en de black-out van de schrijver valt erg tegen.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ligt het aan mij of is de serie een stuk minder leuk wanneer je de afleveringen al kent? Vind er ineens niet veel meer aan, terwijl ik het een tijd terug nog dagelijks kon volgen en er helemaal dol op was..
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja, soms is het over. Ik heb dat ook wel eens met Friends en nog recenter met South Park. Nu heb ik South Park weer herondekt en vind ik het weer erg leuk. Gewoon even geen 70's show meer kijken en daarna is het weer even leuk 
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Is altijd zo met zo met sitcoms, ik heb er nu een aantal seizoenen van op dvd en zo af en toe ik een marathonetje en in de weekends kijk ik vaak nog wel de herhalingen van afgelopen week en ik met ook zeggen dat het minder is geworden, ik krijg er nog- steeds een feel good gevoel bij en ik kan er bij momenten nog steeds erg om lachen en de hele setting en tijd waarin het zich afspeelt op de achtergrond maakt het allemaal nog vermakelijker maar echt in een deuk lig ik er niet meer van. Het is dus nog steeds erg leuk om te zien, maar niet iedere dag of week meer zeg maar, geld zoals ik al zei voor alle sitcoms overgens, als je alles seizoenen hebt gezien is het geweldige er meestal vanaf. Toch best jammer moet ik zeggen. 
Steve-a
-
- 328 messages
- 0 votes
Echt geweldig is deze serie niet, wel leuk, maar het leukste eraan is toch Kunis!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wat vonden jullie ervan dat Jackie en Hude niet samen eindigen?Iedereen ziet dat die 2 personages bij elkaar horen en dan laat de schrijver ze op het eind niet bij elkaar komen.Jackie en Fez slaat helemaal nergens op
niethie
-
- 7319 messages
- 7240 votes
Vond het ook wel jammer ja maar goed (zoals bekend) was de schrijver op het eind de weg een beetje kwijt. Vond het overgens ook erg jammer van Donna en Eric.
bennied2005
-
- 14 messages
- 13 votes
Een van de leukste series van de afgelopen tijd. Het einde tussen Jackie en Hyde is inderdaad onbevredigend. Het open einde over Eric en Donna vind ik dan wel weer aardig. Eigenlijk hadden in seizoen 7 een eind aan de serie moeten breien. Seizoen 8 haalt door de afwezigheid van Eric en Kelso het niveau niet meer van de andere seizoenen. Als ik een waardering zou moeten geven: 4,5 sterren voor de eerste 5 seizoenen, 4 sterren voor seizoen 6, 3,5 sterren voor seizoen 7 en 2,5 sterren voor seizoen 8. Inderdaad, ze hadden iets eerder moeten stoppen met de serie. En vergelijk deze serie a.u.b. niet met Friends. Die serie kan bij mij nog geen glimlach opwekken.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Wat dat betreft wijkt de serie op een negatieve manier af van andere series. Die eindigen altijd zoals het hoort. Ok het is dan wel voorspelbaar maar wel een stuk bevredigender. In deze serie eindigen de 2 koppels die overheersten in het hele stuk niet samen en dat vind ik heel erg vreemd.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik kijk iedere avond om 22.45 naar de dubbele aflevering van deze serie. Geweldig. Het enige programma wat de moeite waard is op comedy central. Maar vanaf volgende week maandag is het afgelopen. Dan komt de serie 'yes dear'. Een serie die net zo vermakelijk is als mijn schoenzool.
Jules15
-
- 403 messages
- 710 votes
Wat dat betreft wijkt de serie op een negatieve manier af van andere series. Die eindigen altijd zoals het hoort. Ok het is dan wel voorspelbaar maar wel een stuk bevredigender. In deze serie eindigen de 2 koppels die overheersten in het hele stuk niet samen en dat vind ik heel erg vreemd.
Altijd handig op spoilers te gebruiken.
nu weet ik dit dus al!
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Dat is juist mooi.
Ze zijn de serie ongroeid en gaan nu allen op eigen benen verder.
Jules15
-
- 403 messages
- 710 votes
Maar over welke 2 koppels heb je het dan?
ik bedoel donna en eric zullen weer bij elkaar komen!
Blarown
-
- 312 messages
- 0 votes
top, helemaal te gek,
ik heb ze allemaal op DVD, en ik kan ze keer op keer kijken, en er keer op keer weer om lachen,
voor Kelso vind ik een leuke personage, en Kelso en Fez zijn natuurlijk de leukste...
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
top, helemaal te gek,
ik heb ze allemaal op DVD, en ik kan ze keer op keer kijken, en er keer op keer weer om lachen,
voor Kelso vind ik een leuke personage, en Kelso en Fez zijn natuurlijk de leukste...
Je hebt met het eerste deel hetzelfde als ik!!
Maar vind Hyde toch het leukste personage, vooral ook zijn muzieksmaak 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bob Pinciotti is het leukste karakter.
Fez en Kelso zijn irritant en doen vaak aan overacting wat het niet grappiger maakt.
Eric en zijn verwijzingen naar Starwars vind ik altijd wel lachen.
Hyde is ook wel ok. De 2 meiden zijn lekker, maar ik hoef er nooit om te lachen. Toch is het overall een vermakelijke serie.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Lastig om de leukste eruit te halen, ze hebben allemaal wel iets grappigs. Eric, Kitty, Bob, Kelso, Hyde.. maken de serie tot 1 v.d betere. Zelfs bij herzieningen lig ik genoeg dubbel 
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
vind alleen die stoner wel vet , die ouwe vent
voor de rest mehh
_manga_
-
- 171 messages
- 43 votes
1 van me favoriete comedy progammas! als je moet zeggen wie het grappigst is, dat is niet mogelijk, haast elk personage is gewoonweg briljant, de buitenlander fez, de zoon eric de vader is heel grappig en die moeder ook! die ouwe stoner ook en hyde ook, eigenlijk gewoon iedereen alleen de meisjes zijn minder, ook al hebben die ook wel is iets grappigs
Sjoerdow
-
- 1006 messages
- 1304 votes
Eric verreweg de beste acteur (misschien ook wel het leukst).
Al vind ik Red Forman ook geweldig 
Heb de collectie compleet en ze allemaal al een keertje bekeken!

JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
Voor de rest prima serie zeker van seizoen 1 t/m 7 maar seizoen 8 met de voor het grootste gedeelte afwezigen Eric en Kelso en de black-out van de schrijver valt erg tegen.
Inderdaad
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Geweldige serie ben begonnen met kijken op comedy central maar aangezien de afleveringen kris kras door elkaar worden afgespeeld heb ik me seizoen 1 & 2 binnen gehaald. Erg leuke serie. Het enige waar ik me een beetje aan erger is Jackie en de onzekerheid tussen Donna en Eric.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb alle afleveringen (denk ik) al meerdere keren gezien, blijf het ook kijken op CC. Ze worden nu inderdaad, vreemd genoeg, door elkaar uitgezonden. Maar als je 't al eens gezien hebt maakt dat ook maar weinig uit.
Het seizoen met de afwezigheid van Eric is inderdaad belachelijk slecht 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Pff...het wordt een beetje pathetisch hoe vaak Comedy Central deze show uitzendt. De afgelopen vier jaar is volgens mij de hele serie zo'n vier keer uitgezonden. Het is niet leuk meer!
Zola-22
-
- 64 messages
- 171 votes
Eric verreweg de beste acteur (misschien ook wel het leukst).
Al vind ik Red Forman ook geweldig 
Heb de collectie compleet en ze allemaal al een keertje bekeken!
(afbeelding)
Kheb ze ook allemaal en kheb ze allemaal al 2x bekeken. İn totaal heb ik:
1. That 70's show allemaal
2. Family guy seizoen 1-3 (meer is er nog niet in nl)
3. Simpsons 1 seizoen
4. Scrubs 1 seizoen
5. Two and a half men seizoen1-3 (meer is er nog niet in nl)
Begin van mijn collectie
Zola-22
-
- 64 messages
- 171 votes
İk wil series.
Kunnen mensen mij tips geven welke leuk zijn en ik kan halen?
Alvast thnx
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Dat is off topic; dit gaat over That 70's show. Zie hier.