• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

That '70s Show

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Donna heeft haar momenten vooral in de eerste twee seizoenen zorgde zij voor een heerlijk sarcastisch tintje aan de show.

En uh wie is randy een nieuw personage ??

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Randy zit er nog niet bij in de afleveringen die op Comedy Central worden uitgezonden. Heb de serie op een Amerikaanse zender wel eens gezien vooral de laatste 2 seizoenen en ik vond die Randy vrij irritant

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

ok, hoop dat ze het hier bij cc ook gaan uitzenden tot het laatste seizoen.

Poes

• 55 messages
  • 51 votes

Vind dat zo'n leuke serie!

Vooral Fez! Ge-wel-dig.

Alleen jammer dat het niet meer dagelijks op een vaste tijd op Comedy Central is....:(

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Vond die laatste aflevering van vanacht waarin iedereen herrineringen op gaat halen echt hilarisch

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

afgelopen zaterdag waren er wel een stel mooie afleveringen, vooral toen Red die havermoutrotzooi over zich heen kreeg

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Volgens mij begin je that 70's show wel leuk te vinden

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

niethie wrote:

Volgens mij begin je that 70's show wel leuk te vinden

ja ik denk t ook

ik vond die ook leuk met Jackie die 'vreemdgaat'

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ja inderdaad vooral als die ene gozer met wie ze vreemd gaat op het eerste gezicht een mietje lijkt maar dan opeens een karate kampioen blijkt te zijn

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Dat vond ik juist weer vrij saai, de standaard (schijnbare) loser ("the cheese boy") die ineens geen loser blijkt te zijn.

Ik vond het vandaag ook maar een slappe aflevering. Enige goed stukje was het eind (Red: "you guys spend way too much time with each ohter"). Verder heb ik niet veel gezien deze week, dus misschien morgen inhalen

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

That 70's show is echt super vet.. Fez is gewoon HET personage.. gisteravond de marathon gekeken, aflevering waarin ze allemaal lopen te zingen is echt geweldig.. keep it coming comedy central

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ja inderdaad hoop niet dat ze hierna weer bij seizoen een beginnen net zoals eerst.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Nick Theunis wrote:

Fez is gewoon HET personage..

HET minste personage zou ik zeggen.

Zijn grappen zijn meer 'gimmicks'. Beetje de Phoebe van That '70's Show.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Hij is met de seizoenen inderdaad iets minder grappig geworden, maar ik kan nog steeds erg hard om hem lachen.

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Mwoh, vind het personage FEZ nog steeds het grappigst.. kan nog altijd het hardst om hem lachen.. maar ik vind dat alle personages elkaar zo goed opvullen en goed zijn in hun doen en laten, daarom zou ik niet snel een bepaald personage minder vinden.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Als That 70 show seizoen 5 t/m 8 niet wordt uigezonden bij Comedy Central moet je kijken op marktplaats. Daar verkoopt iemand de import dvd's. Ik heb inmiddels seizoen 4,5 en 6 gekocht en seizoen 7 komt in Februari 2008 uit.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Nick Theunis wrote:

Mwoh, vind het personage FEZ nog steeds het grappigst.. kan nog altijd het hardst om hem lachen.. maar ik vind dat alle personages elkaar zo goed opvullen en goed zijn in hun doen en laten, daarom zou ik niet snel een bepaald personage minder vinden.

Zo denk ik er ook over, geweldig samenspel

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Spartaan1986 wrote:

Als That 70 show seizoen 5 t/m 8 niet wordt uigezonden bij Comedy Central moet je kijken op marktplaats. Daar verkoopt iemand de import dvd's. Ik heb inmiddels seizoen 4,5 en 6 gekocht en seizoen 7 komt in Februari 2008 uit.

Ja klopt daar heb ik ook seizoen een gekocht, hoop natuurlijk gewoon dat ze op cc verder gaan met het uitzenden maar zou ook graag alle dvd boxen willen hebben

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Seizoen 5 is wel verrassend dus zeker kopen

Ik wil ze ook graag allemaal hebben. Even afwachten wanneer seizoen 8 uit komt maar ik verwacht pas eind volgend jaar

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Wou that 70's show net gaan kijken net als dat ik bijn aelke zaterdagnacht doe bleek het niet te komen aangezien er een south park marathon kwam

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

Ja, ik vind dat comedy central er echt een zooitje van maakt, de tv gids op teletekst klopt ook van geen kant meer, en er blijven maar nieuwe (slechte) series komen, waardoor de leuke verdwijnen

geweldig gewoon. dit is mijn op een na favorite serie. kan niet kiezen wie ik het leukste vind.

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

Kelso is de leukste, hij is de Joey van de serie. En Hyde is ook wel cool. Fez is soms te erg.

Japie Mol

• 354 messages
  • 1995 votes

Weinig gehoord, maar ik vind Red eigenlijk de grappigste.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik vind zelf iedereen wel zijn charme hebben maar red is inderdaad geweldig heerlijk hoe hij telkens iedereen naar beneden haalt en met name zijn zoon eric

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet grappig. Het is wel vermakelijk, maar echt hardop lachen heb ik hierbij nog nooit gedaan. Meestal erg flauw en te veel onwaarschijnlijke stereotypes (zoals Fez).

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ach wat zal ik zeggen ieder zijn eigen mening he, ik lig er altijd dubbel om..

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

matthijs_013 wrote:

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet grappig. Het is wel vermakelijk, maar echt hardop lachen heb ik hierbij nog nooit gedaan. Meestal erg flauw en te veel onwaarschijnlijke stereotypes (zoals Fez).

Inderdaad! dacht er toevallig gisteren ook aan toen ik het weer eens zag. Wat een superongrappige humor. Vreselijk gewoon.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Nou is dat niet wat overdreven.

De humor in de serie is inderdaad simpel en je ziet de grappen soms mijlenver van tevoren aankomen en de film zit vol met stereotype personages maar toch lig ik er iedere keer weer dubbel om, en aangezien ik de serie nu al maanden volg en ik de peronages door en door ken bouw je ook een bepaalde soort band met ze op en natuurlijk geeft de serie een geweldig beeld van de jaren zeventig.

Dus misschien ben ik wat bevoroordeeld so be it, ik vind dit een top serie en jij maarja het leven bestaat uit menigsverschillen dus als het aan mij ligt even goede vrienden

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Tuurlijk, ik las laatst nog hier iemand die Frasier de flauwste comedy op de hele zender vond. Tja. Smaken verschillen dan inderdaad.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.