• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

That '70s Show

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Geweldige serie! Ik kijk het nu denk ik een paar maanden en het is heel lang een vaste prik geweest van mij en mn vriend om elke zaterdagavond de hele reeks herhalingen te kijken! Dus ik heb ze denk ik wel bijna allemaal gezien nu! Afgelopen weekend ook de eerste 2 seizoenen gekocht op dvd! Het is gewoon leuk en vermakelijk om te kijken! Opzich stelt het niet heel erg veel voor, maar dat maakt het juist leuk. Het is goed weg te kijken en de personages zijn gewoon funny! Ze hebben allemaal wel 'iets' wat hun zo leuk maakt! Vooral die moeder vind ik leuk (ken ik ook uit Friends) ze zet dat personage zo leuk neer! De minst leuke vind ik Donna, die is over het algemeen beetje saai. Maar de rest van de cast vind ik leuk!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Eindelijk iemand die mijn liefde voor de serie begrijpt.

Zal dadelijk wel in een flinke dip zitten wanneer de serie na haast een jaar kijken stopt, ik kijk ook altijd op zaterdag de hele reeks afleveringen, heerlijk tijdverdrijf.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

That 70's Show is er leuk om te zien, er zitten af en toe echt leuke grappen in. De personages zijn ook bijzonder hilarisch . Ik heb een tijd lang altijd gekeken, maar ik ben het langzaam uit het oog verloren, het is jammer

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Heb ik met zoveel tv series meegemaakt, that 70's show was voor mij eerst gewoon een heerlijk avondje niets aan de hand televisie en is uitgegroied tot een van mijn favoriete feel good series, ik kan er gewoon niet om heen en vind het jammer dat zoveel mensen het afrekenen op de voorspel en simpelheid want dat is nou juist de kracht achter de serie.

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Volg de serie ook al tijdje op Comedy Central, maar vind de laatste afleveringen allemaal heel slecht. De leukste oude characters zijn weg, en ze hebben er 2 slechte voor teruggehaald. De enige die nog een glimlach tevoorschijn kan toveren bij mij is Fez.. Daarintegen is de seriesfinale weer helemaal geweldig, maar hier zijn de 2 dragende characters dan ook weer terug.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Zat zaterdagnacht net als altijd weer voor de buis toen kwam het helaas niet omdat ze het nodig vinden om weer eens een South Park marathon uit te zenden.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Zat zaterdagnacht net als altijd weer voor de buis toen kwam het helaas niet omdat ze het nodig vinden om weer eens een South Park marathon uit te zenden.

South Park is wel bijzonder slecht Daar een marathon van, tjee

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Het is niet slecht (alleen wat overschat) en ja als het dan wordt uitgezonden op het tijdstip waar ik normaal gesproken deze serie zit te kijken erger ik me daar natuurlijk wel aan.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Het is niet slecht (alleen wat overschat) en ja als het dan wordt uitgezonden op het tijdstip waar ik normaal gesproken deze serrie zit te kijken erger ik me daar natuurlijk wel aan.

Geef mij dan maar The Simpsons Als het op het tijdstip waar eigenlijk That's 70's Show komt, opeens een marathon van South Park verschijnt is dat zeker balen

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Met welk seizoen zijn ze nu bezig op tv? Zie er af en toe een stukje van maar het is in ieder geval hard achteruit gegaan met de kwaliteit. Sowieso snap ik niet helemaal waarom je door zou willen gaan met een serie als je hoofdrolspelers niet meer meedoen.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ze zijn nu dacht ik ongeveer op de helft van seizoen acht (het laatste seizoen dus) ik denk dat ze gewoon door wouden gaan met de serie omdat het nog steeds succesvol was en vele kijkcijfers trok destijds en ze later waarschijnlijk in hebben gezien dat ze zonder de twee hoofdpersonages (grace en kutcher die toch wel een beetje de drijvende kracht achter de serie waren) in populariteit daalde en dus besloten hebben de eer aan zichzelf te houden, ik ben het in ieder geval met je eens dat de serie over zijn hoogtepunt heen is maar ik kan er persoonlijk nog steeds prima van genieten...

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

niethie wrote:

en dus besloten hebben de eer aan zichzelf te houden

Een wijs besluit, want wat er nu op Comedy Central te zien is, is echt beneden alle peil. Een groot verschil met de eerste seizoenen. Zonder Eric en Kelso is het veel minder, en sowieso het feit dat ze ouder zijn, een baan hebben enz. helpt niet.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Wat ik wel grappig vind is dat nu eric vertrokken is ze nog steeds in zijn kelder hangen.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

5 Mei is de laatste aflevering te zien op Comedy Central, het blijft toch wel een verdrietige/vreemde gedachte dat het dadelijk toch echt afgelopen is.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

5 Mei is de laatste aflevering te zien op Comedy Central, het blijft toch wel een verdrietige/vreemde gedachte dat het dadelijk toch echt afgelopen is.

Helaas, nothing lasts forever

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Jammer genoeg wel ja.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Er komt vast wel een andere leuke serie, en er zal ook een tijd komen dat ze alles weer gaan herhalen van That's 70's Show

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

BlueVelvet wrote:

Ik heb een bericht gestuurd, maar ook nog geen reactie.

Dit schreef ik op 14 oktober, en vandaag kreeg ik een reactie, jawel

Allereerst hartelijk dank voor je bericht! We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt en wat leuk te lezen dat je graag naar Comedy Central en haar series kijkt. Excuses voor onze late reactie, we zijn de afgelopen maanden verrast door het aantal mailtjes en verzoekjes, vandaar dat we nu pas op je mailtje reageren.

We zijn nu bezig met het laatste seizoen van That 70’s Show, dat is seizoen 8. De finale van That ‘70s Show is op maandag 5 mei van 20.00 tot 22.30. De herhaling van de That ‘70s Show finale is op zaterdag 10 mei van 21.30 tot 00.15.

Na de finale stoppen we voorlopig met de uitzending van That '70s Show. Wanneer we weer gaan herhalen is helaas nog niet duidelijk.

Hartelijk dank voor je email en veel plezier met het kijken naar Comedy Central.

Met vriendelijke groet,

Comedy Central Team

We’ve Got Comedy

Maar ja, dat is nu natuurlijk helemaal geen nieuws meer. Toen ik het destijds stuurde waren ze na seizoen 3 opnieuw begonnen met seizoen 1.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Haha, toevallig ik kreeg er vandaag ook een (stuurde hun ergens in oktober ook een mailtje) beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Inderdaad, ik was alweer vergeten dat ik iets gestuurd had.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik ook, verbaasde me er eerlijk gezegt een beetje over dat ik zoiezo nog een berichtje kreeg.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5739 votes

Wordt het nou vervangen door The Simpsons?

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

matthijs_013 wrote:

Wordt het nou vervangen door The Simpsons?

Dat zou ook geen probleem zijn, de Simpsons zijn geweldig!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Het wordt inderdaad vervangen door The Simpsons, op een of twee afleveringen (vroeger) na nog nooit wat van gezien, ben benieuwd.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Het wordt inderdaad vervangen door The Simpsons, op een of twee afleveringen (vroeger) na nog nooit wat van gezien, ben benieuwd.

Je zal ( den ik) de Simpsons geweldig vinden!

ninowaanders

• 3 messages
  • 27 votes

Als de zender Fox er nou eens op kwam om als laatste toch nog een film te maken waarin alles wordt afgerond, dat zal fantastisch zijn, want het blijft toch mijn lievelingsserie.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Dat zou inderdaad geen gek idee zij, een that 70's show film, met de orginele cast ,

vijf of tien jaar later.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Blegh, dat lijkt me een erg slecht idee. Dat kan toch haast niet leuk worden?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

klute89 wrote:

Dat zou ook geen probleem zijn, de Simpsons zijn geweldig!

Ze beginnen helemaal aan het begin. Die eerste afleveringen zijn vreselijk.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

neo wrote:

(quote)

Ze beginnen helemaal aan het begin. Die eerste afleveringen zijn vreselijk.

Hmm, ik ken de eerste afleveringen niet, ben dus wel benieuwd

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.