• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

Talpa/ Tien

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Net Gordon met 5 tegen 5 gezien, omdat de verbinding van Cafe de Sport naar de klote ging. Grote complimenten aan Gordon, die het programma heel enthousiast, losjes, ontspannen en zelfs hier en daar serieus (het werd in ieder geval niet te flauw) presenteerde. Bravo, erg leuk om naar te kijken!

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Vanavond Big Brother zitten kijken. Alle kandidaten werden geintroduceerd. Ben ik nu de enige die denkt dat dit een bijna volledig geensceneerd zooitje is? Man met kunstbeen, zwangere vrouw die rookt, een ex van één vd deelnemers die zijn entree maakt (moord, brand, et cetera) plus dat onechte gebrabbel van al die mensen. Alsof ze van de set van Costa zijn weggetrapt.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja luister dat is nu juist het hele punt. Je kunt daar wel 12 "gewone" mensen in pleuren maar dan kijkt er dus geen hond. Ze hebben in dat huis nu zo'n beetje alle stereotypes gepropt die ze konden vinden (wel allemaal blank gek genoeg) en ze hopen dat ze het een beetje leuk maken daar. Het zegt genoeg als je de motivaties van deze kandidaten hoort en er zijn er 4 die al meteen roepen dat ze zeker geen 3 maanden zonder seks kunnen. Sterker nog, ik heb van mijn broertje (die uiteraard 12 uur per dag op internet kijkt) al vernomen dat er van 4 van de vrouwen alweer naaktplaatjes en filmpjes over het internet vliegen. Back to basic dus....

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Dan wil ik trouwens ook nog wel even iets zeggen over de voetbalwedstrijden van vandaag. Kijk, ik vind het een heel goed plan dat ze eens niet beginnen met de topclubs en ik kan er zelfs wel inkomen dat er na elke wedstrijd een reclame komt. Maar laat dan in Godsnaam ook eens wat zien van die wedstrijden. Er word veel te veel geouwebet door die Gullit die doet alsof hij het voetbal heeft uitgevonden maar als trainer nog nooit iets gepresteerd heeft.

Dan heb ik me echt dood zitten ergeren aan het feit dat ze op de dag van de 100e klassieker Dirk Kuyt uitnodigen en hem voor de samenvatting al gaan vragen wat hij van de wedstrijd vond. Iedereen kon al aan zijn gelaat zien dat Feyenoord had gewonnen, ik vind dat dus echt walgelijk.

En met mijn stopwatch erbij :

de samenvatting van de klassieker : 7 minuten, 43 seconden

de nabeschouwing van de klassieker : 13 minuten 26 seconden

De cijfers liegen niet ....

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Vroeger had je idd ruim 25 minuten samenvatting, nu leek het meer op zo'n korte samenvatting met alle kansen op een rij. je kreeg zo de indruk dat het 90 minuten lang een stormloop op het goal van Feyenoord was. Pas in Gullits stukje zag je hoe slecht Ajax's aanvallen vaak waren.

Geef mij maar een eerlijke reportage ipv deze mooi weer voetbal show.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Las dat Ajax heel slecht was, maar dat bleek idd niet uit die samenvatting.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

moviefreak#1 wrote:

Er word veel te veel geouwebet door die Gullit die doet alsof hij het voetbal heeft uitgevonden maar als trainer nog nooit iets gepresteerd heeft.

moviefreak#1 wrote:

Dan heb ik me echt dood zitten ergeren aan het feit dat ze op de dag van de 100e klassieker Dirk Kuyt uitnodigen en hem voor de samenvatting al gaan vragen wat hij van de wedstrijd vond. Iedereen kon al aan zijn gelaat zien dat Feyenoord had gewonnen, ik vind dat dus echt walgelijk.

Ajacied?

moviefreak#1 wrote:

En met mijn stopwatch erbij :

8 minuten samenvatting is wel erg kort ja, de NOS trok daar als ik het goed heb wel eens een half uur voor uit

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

jordybeukeboom wrote:

8 minuten samenvatting is wel erg kort ja, de NOS trok daar als ik het goed heb wel eens een half uur voor uit

...wat dan wel weer wat aan de lange kant was...

Clydorn

• 161 messages
  • 812 votes

moviefreak#1 wrote:

Dan wil ik trouwens ook nog wel

De cijfers liegen niet ....

Klopt niet! De samenvatting van de klassieker duurde bijna 20 minuten, zolang duurde het ook ongeveer bij de NOS.

Voor de voetbal 'Die Hards' is Tapla een verademing! Tuurlijk, reclame is klote! Maar voetbal kijken zonder reclameonderbrekingen is niet meer van deze tijd. Accepteer het nou maar. Voor de mindere 'Die Hards' kan ik begrijpen dat het teleurstellend is, die willen het liefst eigenlijk in een half uurtje alle hoogtepunten (doelpunten) zien.

Wilfred Genee is iemand die, in tegenstelling tot de meeste NOS presentators, Wél verstand heeft van voetbal. Dus ook dat is een verademing.

Dat ze niet meer met de 'grote' wedstrijden beginnen is ook wel begrijpelijk. Je wilt natuurlijk je kijkers zolang mogelijk vasthouden. Gullit als analyticus vind ik wel minder maar goed.. je kan niet alles hebben

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

20 minuten

Ik weet niet welke zender jij hebt gekeken maar die samenvatting (alleen het voetbal dus) kwam niet eens in de buurt van 20 minuten. In het Eindhovens Dagblad van vandaag stond dat de klassieker (en alles erbij zoals Ruud Gullit's onzin e.d.) nog geen 20 minuten duurde.

Clydorn

• 161 messages
  • 812 votes

Ik zal het nog eens nakijken, ik heb het opgenomen.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

moviefreak#1 wrote:

Inderdaad belachelijk! Meestal weet ik de uitslagen al, maar nu wist ik ze eens een keer niet en dan zie je Kuyt met een big smile zitten en dan weet je het al.

De volgorde van de wedstrijden aanpassen vind ik ook belachelijk, de meeste mensen zitten niet te wachten op RBC-Groningen of NEC-RKC en ze worden nu 'gedwongen' dit uit te zitten. Talpa stelt de adverteerder voorop, niet de kijker. De verslaggeving en presentatie is op zich niet slecht (alles beter dan Tom Egbers en Evert ten Napel), maar wel een beetje te veel gelul tussendoor.

De oplossing is overigens vrij simpel, ik neem het voortaan op en kijk het later op de avond, zodat ik alle onzin door kan spoelen, uiteindelijk is er van die 90 minuten toch maar zo'n 30 minuten interessant, dus dat scheelt een hoop tijd.

Clydorn

• 161 messages
  • 812 votes

moviefreak#1 wrote:

20 minuten

Ik weet niet welke zender jij hebt gekeken maar die samenvatting (alleen het voetbal dus) kwam niet eens in de buurt van 20 minuten. In het Eindhovens Dagblad van vandaag stond dat de klassieker (en alles erbij zoals Ruud Gullit's onzin e.d.) nog geen 20 minuten duurde.

ff nagekeken..

De samenvatting alleen duurde 16 minuten. 2 min. reacties na afloop en 4 min. nabeschouwing met Gullit. dus totaal 22 minuten.

In mijn herinnering duurde de samenvatting langer.. maar misschien komt het doordat ajax heeft verloren en voor mij als ajax fan aan de kwelling geen einde kwam.

CAPIpsv

• 766 messages
  • 628 votes

Denk overigens dat Talpa het wel gaat redden, Ze moeten eerst de eerste 5 jaar eens goed doorkomen, in het begin leek het erop dat het niets leek te worden, maar nadat de kijkcijfers naar boven zijn gegaan, met name door programma's als Big Brother en Expeditie Robinson, gaat het er goed uitzien. Verwacht ook binnenkort wat meer van die progrmaa's die veel publiek trekt, met name de uitwedstrijden van het Nederlands elftal bijvoorbeeld.

Even over die samenvattingen, vind het opzich niet zo'n probleem dat de topwedstrijden, of subtoppers wat later in het programma verschijnen, het is namelijk ook voor de echte diehard bedoeld dat programma, voor mensen die alleen maar even snel die samenvattingen willen doorvliegen, kijk dan naar Voetbal Insite op maandag, 5 tot 10 minuten en je hebt bijna alle doelpunten gezien van het afgelopen weekend.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Moet zeggen, kijk niet veel tv series, echter sinds Talpa moet ik zeggen dat ik wel een leuke serie heb gevonden weer.... Bestaat zoveel gekloot maar de serie 'Samen' vind ik wel erg geslaagd op Talpa.

Gewoon leuke droge humor, elke aflevering weer...

Art

• 13507 messages
  • 3659 votes

Is zeker wel een aardige serie. Vooral die Rudy. Wat een vent zeg Maar ook herkenbaar En ik kijk ook naar Expeditie Robinson en Parels en Zwijnen. Die laatste is net begonnen op Talpa. Ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen. De eerste aflevering is mij zeker wel bevallen.

hasanordek

• 102 messages
  • 17 votes

Leno wrote:

En eindelijk, zoals in Engeland, de speeltijd rechtsboven in beeld!

Niet tijdens de samenvattingen tijden op de BBC, hoor.

hasanordek

• 102 messages
  • 17 votes

Ik wil ff melden dat die commentatoren van Talpa nog lang zo slecht niet zijn. De Rijk heeft jarenlange ervaring bij Langs de Lijn en heeft geen moeite met de stap naar tv-commentaar. Mantingh doet al jaren niks anders, en vroeger werd hij vaak bekritiseerd om zijn cliché's. Dat lijkt nu minder te zijn geworden. De anderen die ik niet van naam ken zijn ook goed, en valt het mij niet op dat het niet de commentatoren van de NOS zijn.

Trouwens, was Eddy Poelmann niet de vaste commentator bij Oranje-Uit? Want hij gaf wel verslag bij Finland - Nederland, wat toen al van Talpa was.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Alleen Kurt Westerman is 3 keer niks. Is overgekomen van RTL 5.

erwku

• 529 messages
  • 2482 votes

In Overigen > Tv en radio > Talpa, Voetbal, Tiesto + Rusland:

Zeg, dat deuntje van het voetbal programma bij talpa om 7 uur die door Tiesto is gemaakt, dat moest me echt aan iets denken,

Toen dacht ik, het lijkt wel heel erg op het Russische volkslied,..

Iemand ook opgevallen? Of is het toeval

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Gisteravond terug van t werk en ik zet nog ff de TV aan.

hé voetbal?

Talpa herhaalt nu dus het programma de wedstrijden om half twaalf. Wel een lange zit maar toch hulde voor Talpa!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik vond het gisteren anders uiterst irritant. We hebben 3 samenvattingen gezien in een tijdsbestek van 1,5 uur

Ja ok, ook de goals uit de rest van de wedstrijden maar die hadden we natuurlijk allemaal al gezien. Ik vind overigens dat Arthur Numan beduidend meer interressants heeft te vertellen als Petrovic en Gullit (niet zo heel moeilijk maar toch).

En jawel gisteren voor het eerst in 7 weken voor het eerst NIET de vraag : "Wat is het verschil tussen Feyenoord met Gullit en Feyenoord met Koeman"

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Ik vind overigens dat Arthur Numan beduidend meer interressants heeft te vertellen als Petrovic en Gullit (niet zo heel moeilijk maar toch).

Hij vertelde ook erg helder en duidelijk. Mogen ze wel vaker uitnodigen.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

Ben ik net helemaal gelukkig dat ik ontdekt heb dat ze 's nachts de voetbalsamenvattingen herhalen, wordt het halverwege bruut afgekapt voor Nickelodeon. Zend dan tenminste nog de belangrijkste samenvattingen uit! Maar nee hoor, geen Heerenveen - PSV en AZ - NEC meer...Zit ik nu ineens naar een soort van achterlijke fluorescerende spacy teletubbies te kijken

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Dat komt dit keer omdat ze eerst Oranje onder zeventien hebben uitgezonden.

Vorige week heb ik gewoon tot 1 uur snachts kunnen kijken.

In Overigen > Algemeen > Talpa irritatie:

Vinden jullie het ook niet zo vervelend als je laat op de avond nog ff Talpa aanzet (rond 2 uur) en b.v. NSE wil zien ?

Je zit net een beetje in de uitzending en...pats boem krijg je opeens fucking kinderfilmpjes van Nickelodeon ???

Ok ik begrijp de bedoeling, Talpa heeft een contract afgesloten qua uitzendt rechten enzo maarrehh welke kleuter wil nou om 2 uur s'nachts kiddy amusement zien ???

Kijk op de publieke zenders kan ik s'nachts nog tot in den treuren toe Nova, Netwerk en het NOS journaal zien .

Herhaal gewoon de programma's van Talpa in den nacht, hebben ze ook wat meer kijkcijfers!!!!

Bas17

• 986 messages
  • 1010 votes

Perfectly clear wrote:

Vinden jullie het ook niet zo vervelend als je laat op de avond nog ff Talpa aanzet (rond 2 uur) en b.v. NSE wil zien ?

Je zit net een beetje in de uitzending en...pats boem krijg je opeens fucking kinderfilmpjes van Nickelodeon ???

Ok ik begrijp de bedoeling, Talpa heeft een contract afgesloten qua uitzendt rechten enzo maarrehh welke kleuter wil nou om 2 uur s'nachts kiddy amusement zien ???

Kijk op de publieke zenders kan ik s'nachts nog tot in den treuren toe Nova, Netwerk en het NOS journaal zien .

Herhaal gewoon de programma's van Talpa in den nacht, hebben ze ook wat meer kijkcijfers!!!!

Talpa kijken is zowiezo heel fout

Haha, ben ik het ik op een zekere hoogte mee eens, maar als je van je werk/kroeg/whatever komt en je volgt een keer zo'n programma is het wel erg jammer als dat gestopt wordt door een soort van Kabouter plop ofzo, kijkt er eindelijk iemand zetten ze zender op zwart....

Wie kijkt er b.v. nou Nova het journaal of Netwerk op de tijdt dat het oorspronkelijk uitgezonden wordt......

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Mensen die s'avonds vrij zijn

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Nou roep maar. Wat vonden jullie van de uitzending van zaterdag. Eindelijk beginnen ze eens met de topper die iedereen wil zien. Eindstand 2-0, een te lang nagesprek over de 2-0 eindstand en vervolgens krijgen we een half uur later ineens te horen dat het 3-0 was geworden maar dat ze door een technisch mankement dat niet wisten of zo ? Enfin ze wisten het wel maar hebben toch een nabespreking gehouden over de 2-0 Ze maken zich echt onsterfelijk belachelijk daar bij Talpa.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.