- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
John de Mol heeft geen bijster orginele programma's, eigelijk gewoon klonen en kopieen van oude formules. Hij wil PER SE een eigen zendertje dat goed word bekeken. Dat hij sterren en voetbalrechten opkoopt zodat iedereen naar zijn zender gaat kijken en daarvoor het avondblok van een kinderzender inpikt vind ik egoïstisch. Voetbal was er al en kopspijkers werd toch echt door "de massa" bekeken. Ik verwijt het Spijkerman dan ook dat hij is meegegaan, maar dat is wel zo gekomen door de Mol.
btw. scheithekel ziet er toch leuker uit
en euh, ik ben even vergeten hoe die puntjes op de e en i moeten 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Wat is er eigenlijk zo erg aan de voetbalavonden op Talpa? Het commentaar is prima, de presentatoren uitstekend en de onderbrekingen in totaal volgens mij niet zo gek veel langer dan de zondagavonden bij de NOS (reclame, journaal, reclame). Petrovic als analyticus is als enige eigenlijk nogal irritant. De man lijkt zo bezig met z'n sympathieke imago dat er op wat schaapachtige lachjes na verder niks zinnigs uitkomt.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Wat is er eigenlijk zo erg aan de voetbalavonden op Talpa? Het commentaar is prima, de presentatoren uitstekend en de onderbrekingen in totaal volgens mij niet zo gek veel langer dan de zondagavonden bij de NOS (reclame, journaal, reclame). Petrovic als analyticus is als enige eigenlijk nogal irritant. De man lijkt zo bezig met z'n sympathieke imago dat er op wat schaapachtige lachjes na verder niks zinnigs uitkomt.
Ik vind eerlijk gezegd Ruud Gullit anders ook verre van sterk. En dan dat "gedoe" met die supporters gisteren na Sparta - Feyenoord wat echts niets toevoegde ....... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
en de onderbrekingen in totaal volgens mij niet zo gek veel langer dan de zondagavonden bij de NOS (reclame, journaal, reclame).
Nooit meegemaakt die onderbreking, de top 3 was dan al geweest en de rest interessert mij niet.
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Allemaal mailen 
Een voetballiefhebber uit Spijkenisse probeert tv-kijkers te mobiliseren tegen de overvloed aan reclame in het voetbalprogramma De Wedstrijden van tv-zender Talpa. Theo Teitsma heeft een mailadres([email protected]) opengesteld voor reacties en handtekeningen. Deze wil hij overhandigen aan Talpa-baas John de Mol.
"Het voetbal moet weer van de kijker worden. Met een nieuwe zender die het uitzendt, kan ik nog wel leven, maar niet met die voortdurende onderbrekingen", zegt Teitsma, die lokaal bekendheid geniet als journalist. Door de reclame zou het een half uur meer kosten om alle samenvattingen te zien. Daarbij ergert de voetballiefhebber zich aan het feit dat Talpa het sportprogramma niet met de belangrijkste wedstrijden begint. "Daardoor moeten naar mijn idee veel mensen te lang wachten voordat ze hun favoriete club kunnen zien."
De Spijkenisser zegt inmiddels enkele tientallen reacties te hebben ontvangen. Hij hoopt uiteindelijk met 'enkele tienduizenden en misschien wel meer dan honderdduizend steunbetuigingen' uit het hele land bij De Mol op bezoek gaan. "Ik hoop van harte dat hij de dialoog aan wil gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij ongevoelig is voor de mening van de voetbalkijkers", stelt Teitsma in een persbericht
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik denk dat John De Mol z'n duizenden euro's per spotje belangrijker vind dan een paar boze kijkers 
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Ik denk ook dat hij er bepaald niet wakker van ligt. Dat hij de topclubs/wedstrijden pas op het laatst uitzendt lijkt me nogal logisch aangezien hij de kijkers vast wil houden. Ik vind het programma Cafe de Sport verschrikkelijk trouwens. De flauwe grappen van Spijkerman kwamen me na 5 minuten al de strot uit. Nog erger was dat Umberto Tan vervolgens ook nog de grappenmaker probeert uit te hangen. Ik heb het programma na 10 minuten maar uitgezet. Ik kijk wel lekker naar Van Gelder en co.
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
De kijkcijfers van het programma café de sport zijn ten opzichte van vorige week gehalveerd!
Dat zegt genoeg..
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Ik denk ook dat hij er bepaald niet wakker van ligt. Dat hij de topclubs/wedstrijden pas op het laatst uitzendt lijkt me nogal logisch aangezien hij de kijkers vast wil houden.
Nou daardoor is hij deze kijker verloren, ik was al lang en breed naar andere zenders gezapt en heb zo de top drie clubjes gemist. Dus ik vind het verre van logisch..
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik kijk ook al niet meer, kijk af en toe of mijn club aan de beurt is en zo niet zap ik weer weg. Mis misschien de eerste minuut of zo, maar dat is beter dan een uur naar reclames en oninteressante wedstrijden kijken....
Weet iemand al de kijkcijfers van 'de wedstrijden' op zondagavond? Studio sport zat op een dikke 2,5 miljoen geloof ik. (ik schat max 1,2 miljoen)
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Weet iemand al de kijkcijfers van 'de wedstrijden' op zondagavond? (ik schat max 1,2 miljoen)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dan zullen de reclames voorlopig wel blijven...... 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
Bij de NOS keken er wekelijks rond de 3 miljoen mensen naar studio sport op de zondag. Als Ajax, Feyenoord of PSV tegen elkaar moesten wel 3.5 mln. Beduidend meer dan 2.1 mln dus!
Misschien is het omdat het nog zomer is anders is het een heel stuk minder..
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Bij de NOS keken er wekelijks rond de 3 miljoen mensen naar studio sport op de zondag. Als Ajax, Feyenoord of PSV tegen elkaar moesten wel 3.5 mln. Beduidend meer dan 2.1 mln dus!
Misschien is het omdat het nog zomer is anders is het een heel stuk minder..
Het is idd zomer. En talpa heeft natuurlijk concurrentie van Studio Sport denk ik zo. Ik ben van Belgie, dus ik weet nie zoveel van jullie programma's...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Lieve Lust valt nog wel mee. Eens kijken aar de 2e aflevering vanavond. Ben ook wel benieuwd naar Parels & Zwijnen (?), hoewel het acteerwerk in de promotrailer om te huilen was.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Wat zitten sommigen toch soms de zeuren dat er zoveel reclame tussen de talpa voetbalsamenvattingen zit, dat zou ook wel moeten, overigens rond alle programma's zit wel een berg reclame, over een paar jaar zal dat wel minder worden of juist meer, maar omdat het net een nieuwe zender is moeten ze wel wat extra inkomsten hebben, ik hoop ook niet dat de zender Talpa binnenkort betaal zender Talpa gaat heten, en daar gaat het wel mooi naar toe, nou dan heb ik liever wat extra reclame tussendoor, dan dat er maatregelen genomen gaan worden en dat je er dan maar voor moet betalen, w3ant dan hoeven ze geen extra reclame inkomsten want dan krijgen ze wel wat geld binnen van abonnees van die zender.
Ik vindt het nog zo gek niet deze zender, ik had ook liever gehad dat de NOS de samenvattingen had gehouden, en dat het programma voetbal insite intact was gebleven zoals eerder met wilfred genee als presentator.
maar helaas
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Die voetbalrechten zijn juist zo duur omdat allerlei figuren als De Mol er heel veel geld mee verdienen, niet andersom.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik denk dat er vooral een grote concurrentie is om de voetbalrechten, en dat ze daarom zo duur zijn...
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik vond het wel grappig wat er in de Maxim stond:
Jomanda voorspelde Jack Spijkermans overstap naar TalpaTien.
Toen zij in 2001 de Gouden Nachtspiegel kreeg van Jack Spijkerman, zei Jomanda: "Ik krijg een boodschap door met het getal tien, dan zal de waarheid aan het licht komen en zal je je excuses aanbieden aan mij." Jack beweerde dat het haar alleen om geld te doen is, waarop zij antwoordde: "Ja, bij jou ja, maar niet bij mij." Jacks antwoord: "Als ik ongelijk heb, dan bied ik onmiddellijk mijn excuses aan."
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Heeft iemand de dagelijkse komedie "Samen" al gezien? Als ik de kijkcijfers zie is het nog niet meteen een succes te noemen (circa 250.000). Ben eigenlijk wel benieuwd of het was maar nog niet in staat geweest om het te kunnen zien. Iemand aders wel de kans gehad en de behoefte gevoeld?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik wil even zeggen dat ik zo ontzettend blij ben met Talpa en dan vooral met de programma's Thuis en NSE. Mijn moeder kijkt daar nu elke dag naar in plaats van die vreselijke Albert Verlinde. Niets is erger dan Albert Verlinde. Daarvoor luister ik met alle plezier naar de ontzettend foute grappen van Gordon en ben ik zelfs bereid naar dat monster (ben haar naam weer kwijt) van NSE te kijken. Heerlijk, een leven zonder Albert Verlinde. Ik kan nu sterven als een gelukkig man 
Leno
-
- 5921 messages
- 4399 votes
De zender zendt inmiddels al een tijdje uit, maar ik heb op de zondaguitzendingen van het voetbal na nog geen enkel programma gezien. En als ik in de gids kijk waar de programma's over gaan ben ik daar heel blij om.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Idem, als ik er langs zap ril ik even en dan weer verder.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Net bij het programma "Thuis" was dan alvast wat beeld en uitleg over het grootste rukprogramma allertijden : Big Brother 5. Behalve dat ze er dus echt een zwangere vrouw in hebben gestopt waarvan ze hopen dat ze gaat bevallen in het huis hebben ze na één dag al twee stunten gedaan. Zo hebben ze er een ex van één van de vrouwelijke deelnemers bijgegooid zodat heel Nederland live mee kan kijken als deze vrouw vreemdgaat. Haar nieuwe vriend zal het vast erg leuk vinden. Om plaats te maken voor deze ex hebben ze een andere deelnemer het huis uitgeschopt maar nu blijkt dat hij eigenlijk helemaal niet weg is ... dus kijk allemaal vooral NIET naar dit ordinaire rukprogramma.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat bepaal ik zelf wel! Niet dat ik ook maar enige aanleiding zie. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nee maar het is toch godsgeklaagd. Gewoon een ex van die arme vrouw naar binnen duwen en afwachten hoe lang ze het volhoud om niet met hem naar bed te gaan terwijl haar vriend thuis op de bank of achter de pc zit te kijken. Waar gaat dit nog over ? Ben ik nu de enige die dit als het toppunt van ordinaire televisie ziet ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ben ik nu de enige die dit als het toppunt van ordinaire televisie ziet ?
Die grens hebben we al 5 jaar geleden gepasseerd. Wees blij dat het op Talpa is, daar hoef je niet naar te kijken.