- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
De wedstrijden zijn wel leuk, verder eigenlijk alleen Expeditie Robinson. Koppensnellers gaat wel maar is bij lange na niet zo leuk als Kopspijkers.
Barend en Van Dorp moeten met pensioen!
Thomas83
-
- 4024 messages
- 3630 votes
Ik kijk eigenlijk nooit naar Talpa. Alleen het voetbal.
Voor de rest vergeet ik altijd om bij Talpa te kijken in de gids, en er zit ook erg veel troep in de programmering vind ik.
Alleen Koppensnellers is nog wel de moeite waard (al is het niet zo goed als Kopspijkers en zijn er nu wat programma's die erop lijken), en Expiditie Robinson is een goede serie, maar die volg ik niet.
Het voetbal wordt op Talpa ook niet echt goed gebracht.
Al die statistieken enzo zijn heel leuk, maar al die stukjes van supporters die hun voorspelling van de wedstrijd geven vind ik echt beelvervuiling en de boel onnodig oprekken. Welke club als eerste is te zien maakt me weinig uit (ik zou zeggen doe de leukste wedstrijden eerst), maar het irriteert me wel dat ze bewust de wedstrijden waar het meest interesse voor is op het laatst programmeren om de kijkers zo lang mogelijk te laten blijven hangen.
De wedstrijdanalyses zijn ook al niet te best. Gullit gaat nog wel, maar dat Jan Mulder nog altijd zo vaak zijn mening over voetbal mag geven is ongelofelijk. Die man is een en al oppurtunist, en voert ook altijd een soort van toneelstukje op.
Na de analyses van Cruijff en Van Gaal kijk ik erg graag, Van Hanegem, Kieft, Gullit en Van Halst gaan nog wel, en de rest is gewoon bagger.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Talpa is top en vernieuwend en het meest toekomst gericht.
Talpa is de enigste zender die je ook kan kijken via MSN (Live Messenger)
Verder besteden ze veel aandacht aan Nederlandse series.
Zoals ook de beste Nederlandse serie van de afgelopen jaren >>>> Gooische Vrouwen.
De Nieuwe "De Wedstrijden" ziet er ook prima uit. Talpa komt er wel helemaal als de 2e zender start 24 uur per dag.
Denk alleen dat er ander zenders zullen sneuvelen. Ging al eerder keer gerucht dat de SBS groep in Nederland overgenomen kon worden.
Denk zeker dat Veronica als eerste zal sneuvelen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Na de analyses van Cruijff en Van Gaal kijk ik erg graag, Van Hanegem, Kieft, Gullit en Van Halst gaan nog wel, en de rest is gewoon bagger.
Van dat rijtje kan ik eigenlijk alleen luisteren naar Van Hanegem en Cruijf als het niet over het nederlands elftal gaat. Gullit vind ik zelfs een regelrechte ramp.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Talpa is top en vernieuwend en het meest toekomst gericht.
Talpa is de enigste zender die je ook kan kijken via MSN (Live Messenger)
.
Verder besteden ze veel aandacht aan Nederlandse series.
Zoals ook de beste Nederlandse serie van de afgelopen jaren >>>> Gooische Vrouwen.
De Nieuwe "De Wedstrijden" ziet er ook prima uit.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
En Jan Mulder 
SpaghettiWestern
-
- 129 messages
- 0 votes
bestaat er een NL zender die ze kwalitatief beter maakt?
wat dat betreft alle respect@Talpa
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
hoezo?
bestaat er een NL zender die ze kwalitatief beter maakt?
wat dat betreft alle respect@Talpa
.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Talpa is wat dat betreft i.i.g. goed bezig om een soort van continue productie van Nederlandse series te vervaardigen. Natuurlijk is de kans (nu nog) groter dat een serie minder is, dan dat deze goed is, maar op den duur moet het zeker zijn vruchten gaan afwerpen. Ook wat films betreft zou zoiets zeker niet misstaan.
SpaghettiWestern
-
- 129 messages
- 0 votes
dan verschilt jouw visie heel erg met de opinie
algemeen bekend is dat Talpa itt andere zenders, zich meer inzet voor kwalitatief goede serie's
niks mis mee dat jij het daar niet eens mee bent, moet jij weten
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
dan verschilt jouw visie heel erg met de opinie
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Als het algemeen bekend is, waarom weten kos en ik er dan niets vanaf?
De trailer van Gooische vrouwen vond ik al tenenkrommend.
MFEO
-
- 682 messages
- 38 votes
Zijn kwalitatieve goeie series.
Gooische Vrouwen, Koppels, Parels & Zwijnen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zeker nooit van Twin Peaks, The Singing Detective, Hill Street Blues, 24, e.d. gehoord...... toch wel 10 nivootjes beter...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Het kan altijd slechter. RTL 4 
Idols, Dancing With the Stars, Schaatsen met Sterren (of zoiets), GTST, The Bold & The Beautiful, Life & Cooking, Eigen Huis en Tuin en het programma van de duivel met de duivel
RTL Boulevard 
SpaghettiWestern
-
- 129 messages
- 0 votes
Zeker nooit van Twin Peaks, The Singing Detective, Hill Street Blues, 24, e.d. gehoord...... toch wel 10 nivootjes beter...
en dan in vergelijking met serie's op andere zenders
en als jullie het daar niet mee eens zijn, moeten jullie vooral een zender noemen (+ de zelf gemaakte serie's) die zich NU inzet voor de Nederlandse kwaliteits serie's
en zet dan vooral je ik-haat-Talpa-omdat-het-"in"-is-ze-te-haten bril af 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Komop, Baantjer en Kees & Co zijn nog beter. Ja, Gooische Vrouwen is vermakelijk, maar alleen omdat de hoofdpersonen zichzelf gigantisch voor l*l zetten. Maar goed?
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
commercieel gedoe van talpa.
enige wat een beetje de moeite waard is, is 'de wedstrijden' ook al zijn die niet meer zoals ze vroeger waren dankzij die K*T reclame. Zo is het niet meer leuk om voetbal te kijken, vind ik dan.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Dat je af en toe wat sluikreclame door een programma hebt kan zo nu en dan storend zijn. Een balkje of een stuiterend balletje in de bovenhoek kan voor afleiding zorgen. Talpa maakt het wel heel erg bont! Tot tweemaal toe werd er tijdens een wedstrijd reclame gemaakt voor het nieuwe programma De Gouden Kooi. Hoe? Door beeldvullende gouden tralies te voorschijn te halen en in de bovenhoek staat dan levensgroot de naam en datum voor het programma. Dit gaat mij toch echt te ver! 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Dit is nog niks, dat wordt allemaal nog veel erger
.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Pleur die onzin maar in een reclameblok, ik wil voetbal zien! 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ik zei het in het begin al: een zware boycot-actie tegen die rukzender is nodig. Maar nu is het al (bijna) te laat.
Het gaat allemaal heel geleidelijk. Als je nu al op talpa zou zien wat er over 3 of 4 jaar te zien is zou je je echt kapot schrikken, maar ze bouwen het heel slim op volgens uit het buitenland overgenomen formules.
Mensen die niet beseffen dat het uiteindelijk alleen maar over reclame zal gaan zijn gewoon niet echt snugger imo.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Yup, ga daarom het kanaal, waar dat ook mag zitten, niet zoeken
(ben niet zo snugger wellicht) 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Ik zei het in het begin al: een zware boycot-actie tegen die rukzender is nodig. Maar nu is het al (bijna) te laat.
Het gaat allemaal heel geleidelijk. Als je nu al op talpa zou zien wat er over 3 of 4 jaar te zien is zou je je echt kapot schrikken, maar ze bouwen het heel slim op volgens uit het buitenland overgenomen formules.
Mensen die niet beseffen dat het uiteindelijk alleen maar over reclame zal gaan zijn gewoon niet echt snugger imo.
Ben het met je eens, maar Talpa wordt beperkt door vrij strikte Nederlandse reclameregels. Dus echt extreem mogen ze niet worden.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Totdat die regels veranderen, mede door allerlei soorten druk vanuit lobbyisten, publiek dat opgezweept wordt om voor meer 'vrijdenkende media ipv publieke omroepen' te kiezen.
Wat hebben ze nu al voor mogelijkheden: midden in programma's hele bakken reclame gooien, tijdens het programma zelf balken, tickers en wat al niet meer er doorheen gooien, zelfs het hele programma lang (wat op the box gebeurt kan ook gewoon op rtl). Dat kan allemaal alleen maar erger worden.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Een omroep kan alleen maar leuk zijn, als ze nooit kijken naar "het volk" maar gewoon alleen naar kwaliteit.
Hoe de tv zich nu ontwikkelt, dat is een fase in de Franse Revolutie van 1791. Met hoop op beter, alhoewel ik die hoop allang heb opgegeven. Dit seizoen bespeur ik gelukkig eens wat positieve tonen bij de publieken, dat geeft wel steun.
Overigens, waarom zit Rita Verdonk nog steeds in haar ivoren toren ? (off topic)
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Wel weer triest dat ze nu mensen vragen om te SMS'en welke wedstrijden ze gaan uitzenden bij de volgende ronde van de KNVB beker. Uiteindelijk zenden ze toch Vitesse-PSV en Ajax-ADO den Haag uit maar zo kunnen ze toch wat SMS geld binnenhalen van allerlei gefrustreerde fans van andere clubs die hun club graag live willen zien.
En die reclame van die kooi gaat echt nergens over. Tijdens Bennekom - AZ midden in een aanval ineens vol in beeld. En niet één keer, nee hoor, twee keer !
Ik las vandaag dat dat achterlijke programma 2,5 JAAR gaat duren. Een select groepje mensen dat elkaar gedurende 2,5 JAAR het leven zuur maken. Prachtige televisie