- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Ik las vandaag dat dat achterlijke programma 2,5 JAAR gaat duren. Een select groepje mensen dat elkaar gedurende 2,5 JAAR het leven zuur maken. Prachtige televisie 
Als niemand kijkt is het na een maand weg (zei hij optimistisch).....
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Gister zelfs tijdens de wedstrijden reclame van de Gouden Kooi. Gaat echt te ver
Op zich vind ik het programma de wedstrijden zelf beter dan wat de NOS had.
Je kan het lekker vinden de vaart waarmee de NOS de wedstrijden bracht maar qua inhoud van het programma is het alleen maar vooruit gegaan op Talpa.
De overige programma's op Talpa zijn bijna allemaal rotzooi behalve het lekker melige Joling en Gordon over de Vloer.
Voor de fans van Joling en Gordon over de vloer goed nieuws.
De heren gaan naar 6 nieuwe locaties. De eerste aflevering staat gepland op 7 Februari.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Heeft er hier ook iemand Nieuw Dier gezien?
Was erg verrast. Was echt best wel lichtelijk geweldig. Ik begin Talpa steeds meer te waarderen, o.a. ook doordat ze een tijdje geleden Adaptation. hadden uitgezonden 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik heb een stukje gezien via de site van Talpa maar ik heb het afgezet. Ik vond het best wel flauw en de vergelijking met Monty Python zag ik al helemaal niet 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Je hebt vast de geniale kantoor/trein scene niet gezien
Ook de fluitsketch was erg goed.
Helaas was de Jezus-sketch wel echt beroerd 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ik heb een stukje gezien via de site van Talpa maar ik heb het afgezet. Ik vond het best wel flauw en de vergelijking met Monty Python zag ik al helemaal niet 
Ik heb stukjes tussen de reclame door gezien
'Kan ik met een pasje betalen'
En dan gaat zo'n gozer een danspasje doen voor de ober.
Lache man 
Zoals iemand anders het al zei: Nieuw Dier is een slechte Rip-Off van Koefnoen.
Daar sluit ik me bij aan
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik vond die grappen met sorryman en flikkertochopman wel leuk maar een beetje teveel van het goede. Als je een grap te vaak maakt word hij vanzelf flauw. Het stukje met die kipreclame vond ik wel aardig maar zoals ik iemand op TV hoorde zeggen : jammer dat dat niet helemaal door het programma was geweven. Het stukje met de Duits nagesynchroniseerde western vond ik echt slecht en die Jezus-sketch was gewoon pijnlijk.
Dat stukje met Sinterklaas vond ik dan wel weer geweldig 
@ spartaan
Ik vond het in elk geval wel beter dan Koefnoen. Dat duurt allemaal veel te lang.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nieuw Dier beter dan Koefnoen? 
Goed,jouw mening 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Zoals iemand anders het al zei: Nieuw Dier is een slechte Rip-Off van Koefnoen.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik heb stukjes tussen de reclame door gezien
'Kan ik met een pasje betalen'
En dan gaat zo'n gozer een danspasje doen voor de ober.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Slechte Rip-Off van Jiskefet dan
Hier worden ook niet bestaande personages nagedaan
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes

Als het stukje tussen de reclames door al niet grappig is( stukjes tussen de reclames door horen mensen te binden aan het programma) is dat al een heel erg slecht begin en wordt het moeilijk om dat recht te zetten
Eerste indruk is heel belangrijk
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Slechte Rip-Off van Jiskefet dan
Hier worden ook niet bestaande personages nagedaan
Alleen Sinterklaas, Jezus en Superman 
Eerste indruk is heel belangrijk
Ik zeg niet dat jij zo in elkaar zit, maar ikzelf ben het ook gaan kijken met een instelling van "Nou, een sketchserie van Talpa, het zou mij benieuwen hoor" en ik vond het dus uiteindelijk geweldig leuk. Daarnaast zou een scene als Flikkertochopman wel weer zo uit Koefnoen kunnen komen. Dat vind ik trouwens echt wel leuker dan 'Hitlerdrop' of de hele lange Baantjer parodie.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Alleen Sinterklaas, Jezus en Superman 
Ik zeg niet dat jij zo in elkaar zit, maar ikzelf ben het ook gaan kijken met een instelling van "Nou, een sketchserie van Talpa, het zou mij benieuwen hoor" en ik vond het dus uiteindelijk geweldig leuk. Daarnaast zou een scene als Flikkertochopman wel weer zo uit Koefnoen kunnen komen. Dat vind ik trouwens echt wel leuker dan 'Hitlerdrop' of de hele lange Baantjer parodie.
Iedereen zijn eigen humor dan maar 
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
'Talpa op 10' ... denk ik.
Bij mij staat ie nog altijd op 21, na Nathional Geographic channel.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, die stamt nog uit de strijd om de tv-zenders. En zoals robin al zegt; nog niet elk huishouden heeft Talpa op tien.
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Misschien heel stom van mij gedacht hoor maar stel je bent John de Mol. Je wil een Tv zender met Nederlandse serie erop zodat de zender een echte Nederlandse identiteit krijgt. Nu zie je het ene na het andere Nederlandstalig programma floppen (ik noem: NSE, Samen, Thuis, Entertainment Live, Lieve Lust, Parels en zwijnen, Koppels, en ook wel een beetje koppensnellers).
Dan lijkt me mij toch verstandiger om meer te gaan inversteren in buitenlandse series en films. Leuk en goed dat ie het probeert met nl series hoor, maar als ik nog een zo'n programma zie als Woef! hoe wordt ik een beroemde hond of Deal or no deal ga ik gillen. Dat hele reality Big Brother/ gouden kooi zooi begint me ook flink de strot uit te hangen. Zelfs expiditie Robinson begint me te irriteren, terwijl ik er vroeger groot liefhebber van was.
Zelf kijk ik alleen naar de wedstrijden op Talpa, maar daar zit ik helaas voorlopig aan vast. En heel soms kijk ik nog weleens nieuw dier.
Dus John, als ik jouw was, zou ik proberen Amerikaanse series aan te gaan kopen, hoe duur dat ook is. Probeer desnoods Lost of 24 te jatten van je concurrenten, niet dat dat nu garant staat voor goeie kijkcijfers, maar doorgaan op deze manier lijkt me niet de beste oplossing.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Haha, 24 en Lost jatten lijkt me nog moeilijker dan al die beroemde mensen meenemen naar je nieuwe zender.
Als Talpa nou Veronica Mars zou uitzenden sluit ik me meteen aan bij de Talpa-fanclub.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Hmmm... deze thread gaat vanaf 16 dec. a.s. van naam veranderen:
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
als ik naar talpa ga kijken, kijk ik meestal 'Deal or No Deal', '1 Tegen 100' en 'Miljoenenjacht' 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Land van Maas en Geel stopt
Icoon TelevisieTalpa stopt met het programma Land van Maas en Geel. Dat bevestigde woordvoerder Maarten van Rooyen van de zender vrijdag. Het programma komt nog acht keer op de buis. ,,Het stopt over twee weken'', aldus de zegsman.
Land van Maas en Geel trok op zijn hoogtepunt 233.000 kijkers, maar kwam op het dieptepunt uit op ongeveer 80.000 kijkers. ,,We dachten een leuk nieuw programma voor een breed publiek te gaan maken. Maar de kijker heeft aangegeven dat het niet aansluit bij hun wensen, dus stoppen we ermee'', is vrijdagmiddag besloten.
Dat Talpa opnieuw door het stof moet en weer een programma van de buis haalt, is volgens de zegsman niet waar. ,,De perceptie bij de mensen is dat we dat wekelijks doen, maar dat valt wel mee. Het is echt niet anders dan bij RTL en SBS6 destijds. Zij schuiven nog regelmatig met de programmering. Dat zijn nu eenmaal de wetten van de commerciële televisie. Wij brengen veel nieuwe programma's, dan gaat er statistisch gezien ook vaker wat mis.''
Bron: Fok.nl
Zo, dat ging snel! 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja en Entertainment Live stopt ook deze week. Dat is dus de derde RTL Boulevard kloon die niet kan opboksen tegen Kwalbert Verlinde.
Ineens snap ik dat er een tweede Talpa-zender aankomt. Er zijn zoveel ontzettend succesvolle programma's dat het allemaal niet meer op één zender past
.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Volgens mij moet Talpa sommige programma's wat langer de kans geven.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Inderdaad. Je kunt niet verwachten dat mensen dingen gelijk gaan volgen zeker als er concurrentie is.