• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Talpa/ Tien

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Over de nieuwe zender.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik vind het maar lomp dat ze het op Nikcelodeon hebben gedaan, ik had dan veel liever dat ze Talpa op BVN ofzo deden

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik heb even op talpa.nl gekeken. De zender gaat ook films uitzenden:

'Ook voor de beste films zit je bij Talpa gebeiteld. Aanstaande maandag zie je de kaskraker ´The Fifth Element´ met Bruce Willis.'

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

nou dat is dan toch wel een pleister op de wond

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Mijn lieve Spongebob is van Nickelodeon gekicked door die KUT De Mol. Hij mag wel heel veel goed gaan maken, maar met medewerkers als Gordon, Gerard Joling en een nieuwe Big Brother zie ik daar niet veel van terecht komen...

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Ook Kuifje is van Nickelodeon gekicked door die KUT De Mol. Pffff, we kunnen ons al voorbereiden op 'Mijn kind moet een ster worden' donderdag. Zegt al genoeg wat voor 'n dom volk er naar die zender zal kijken.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

He Phoenix het spongebob is alleen deze zomer niet op tv

(alleen jammer dat als spongbob dan weer komt dat het dan nederlands is en niet engels)

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

De Mol wil over ruim een jaar een tweede zender beginnen.

(Ik voorspel een zenderdeling met The Box, let op mijn woorden)

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Als grote nieuwe tv zender zijn me de plannen qua programma's dit aankomende jaar toch flink tegen

gevallen.

Ik hoop dat er vele films komen die de moeite waard zijn anders zal ik er alleen maar voetbal volgen, meer niet.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja over voetbal gesproken. Dat heeft John de Mol mooi verkloot. Er zijn deze zaterdag tijdens de eerste Versatel live uitzending van Heracles Almelo tegen PSV maar liefst 10.000 TV's die deze wedstrijd kunnen ontvangen.

Gelukkig hebben we de samenvattingen nog.

Over Talpa zelf heb ik maar twee leuke programma's in het aanbod kunnen vinden : het programma dat je loze vragen moet stellen aan cabaretiers en het geweldige vijf tegen vijf eindelijk weer terug op de Nederlandse TV

Purmerend

• 2775 messages
  • 3308 votes

Bijna alle reacties zijn negatief, maar misschien wordt het wel een geweldige zender. Eerst maar even een paar maanden aanzien. Misschien is het wel heel verfrissend het voetbal na al die jaren bij een andere zender.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

stan wrote:

Ik vind het maar lomp dat ze het op Nikcelodeon hebben gedaan, ik had dan veel liever dat ze Talpa op BVN ofzo deden

BVN is een publieke zender. Kan dus onmogelijk door Nickelodejohn aka talpa opgekocht worden...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het maakt me allemaal niet meer zo veel uit. Ik vond het fijn toen voetbal gewoon bij één zender vast was, en de samenvattingen verdeeld. Nou snap ik er niets meer van, en het kan me niks schelen.

Dat Nickelodeon, dé kinderzender die ná Cartoon Network weg ging, populair werd in Nederland en nu CN moet opvolgen om weg te gaan (CN is nog wel op de tv, maar neit voor de gewone consumenten) is gewoon belachelijk. Ik keek vol lol naar Spongebob, Rocket Power was ook om aan te zien. As Told By Ginger was gewoon leuk en Kuifje, tja, dat was gewoon pure verplichte kost. Zonde dat het weg moet (heb nog hele trauma's aan CN die samen met DBZ, Powerpuff Girls, Ed, Edd en Eddie, Cow & Chicken, Johnny Bravo e.d. wegging). Ben benieuwd wat John er van maakt. Talpa zal waarschijnlijk een succes worden, daar kan je van op aan. Het heeft tenslotte veel in huis, Miljoenenjacht vond ik altijd spannend, Big Brother was ook ongekend populair, 1 tegen 100, en ik weet het allemaal niet wat nog meer. Ik hoop van harte dat RTL 4, 5, 7, Net 5, SBS 6 en Veronica een langer leven blijft beschoren dan die nieuweling, die na twee jaar al een broertje/zusje zou moeten krijgen.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Ik zet hem zondags mooi op de NOS dat Engels voetbal uitzendt. De Engelse kompetitie vind ik veel interessanter; kan ik mooi Sarretje en co. volgen!

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Ik ben wel dom maar niet slim maar is Bassie & Adriaan nu ook verleden tijd..?!!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Fairly Odd Parents is er nog gewoon

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Leno wrote:

Ik ben wel dom maar niet slim maar is Bassie & Adriaan nu ook verleden tijd..?!!

Dat je dom bent blijkt uit je opmerking: wie dom is, is vanzelf ook niet slim. Dus je bent een beetje dubbelop (damn, ben het woord vergeten dat ik bij nederlands had geleerd hiervoor ).

Bassie & Adriaan heb ik nooit leuk gevonden, ben alleen maar blij als het niet komt, kijkt mijn zus er ook nooit meer na.

Fairly Odd Parents was ik vergeten; zeer verslavend.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Dat je dom bent blijkt uit je opmerking: wie dom is, is vanzelf ook niet slim. Dus je bent een beetje dubbelop (damn, ben het woord vergeten dat ik bij nederlands had geleerd hiervoor ).

Jij bent wel dom maar niet slim want je snapt de grap niet.. Dat is een fameuze quote uit de serie!! wereldberoemd!!

ps dat is een pleonasme.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Haha, oeps

Ik heb de serie nooit serieus gevolgd, ik vond er niets aan. Alleen bij de liedjes al wou ik switchen.

No offence!

De quote komt me niet bekend voor, dus excuses .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nou weer on-topic:

Ik denk dat ik om half 8 wel even ga kijken naar Talpa. Móet het gewoon zien, anders krijg ik er spijt van. (Ik ben er zo eentje die heel erg aan nostalgie ben gebonden, eerste aflevering móet ik dus ook zien )

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Over 50 minuten zet ik mijn TV uit.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nog 6 minuten.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Wat een VERSCHRIKKELIJK SLECHTE tune is dat van DJ Tiësto. Zelfs het voetbal is niet meer veilig

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

wat voetbal betreft: WAT EEN VERADEMING tegenover het ouderwetse en oer oer oer saaie NOS, eindelijk voetbal hoe het gebracht moet worden met aandacht voor alle clubs en niet alleen ajax psv en feyenoord en alles m,ooi in beeld gebracht, met analisten en een goede presentator.

zo blij eindelijk van NOS afgelost te zijn

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ja ik moet zeggen, de zaterdag uitzending op Talpa is me enorm bevallen!

Het is wat minder saai en grauw, het is nu allemaal wat luchtiger en leuker geworden!

Een vooruit gang als je het mij vraagt

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

En eindelijk, zoals in Engeland, de speeltijd rechtsboven in beeld!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Heb het sportprogramma gekeken en dat was inderdaad zeer vermakelijk.

Ik zapte alleen in toen Borsato en Friends nog bezig was...

GATVERDEGATVER

dttom

• 2146 messages
  • 2156 votes

Sorry hoor maar het programma de wedstrijden vond ik helemaal niets, anderhalf uur voor vijf wedstrijden!! en dan ook nog van die vreselijke sbs6 commentatoren tijdens de wedstrijden, die niet beter weten dan heel hard schreeuwen, moest gewoon mijn tv heel zacht zetten. Ik mis Studio Sport , lekker snelle samenvattingen en niet al te veel gelul.

Leno

• 5921 messages
  • 4399 votes

Een jaar of twee geleden zaten er ook altijd "deskundigen" in de studio bij studio sport, net zoals nu bij Talpa. Alleen dat waren oubollige mensen met een eentonige kijk op voetbal. Ik vond het gisteren prima!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Plaatje van Yorin:

(afbeelding)

Ontroerend

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.