- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Yorin was een Nederlandse zender. De omdoop naar RTL7 en de verhuizing naar Luxemburg was alleen maar bedoel om meer reclame te mogen uitzenden.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Van tevoren was ik heel erg tegen op Talpa, maar ik kan niets anders zeggen, dan dat de voetbaluitzending van gisteravond me heel erg meegevallen is! Nu kijken of ik het Engelse voetbal van de NOS en dat op Talpa kan combineren. 
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Paar dingen:
- Weg met die interviews met fans.
- Geen reclameblokken van 2x 8 minuten.
- Geen Jan Mulder.
- Wilfred Genee was iets te zenuwachtig (maar dat
verdwijnt wel). Mag hem wel.
- Commentatoren te overdreven enthousiast.
- Statistieken niet nodig of doe het zoals bij Sportschau,
want daar lossen ze het heel goed op. Met zo'n 20
seconden reclame en statistieken die getoond worden.
- Begin minimaal een half uur eerder.
- Clubs en stand rechtsboven te onduidelijk. Wit op
lichtblauw valt te weinig op.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
- Geen Jan Mulder.
Je hebt geluk, vanavond zit er iemand anders bij. Ik vind het trouwens wel een leuk figuur, dat er van mij elke keer wel bij mag zitten. 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Idd, die reclames tijdens het voetbal
.
Echt om je kapot te ergeren. Evenals dat domme geouwehoer van Jan Mulder, laat die man svp weer eens iets nuttigs doen in plaats van de karikatuur van zichzelf uithangen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het Laatste Nieuws uit Vlaanderen. 
Miljoen Nederlanders stemmen af op nieuwe tv-zender Talpa
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
ja echt fijn hoor, 5 minuten voetbal, dan 5 minuten domme interviews, gevolgd door 5 ,inuten reclame. Grrrrr. Zit ik nu naar een sportprogramma te kijken of naar reclames onderbroken door een beetje voetbal???
En wat zijn ze overdreven positief, staat zeker in het contract dat ze afgeslote hebben. Fantastische wedstrijd, blah blah blah, spannend blah blah blah, en volgens mij zag ik toch echt een samenvatting van een bagger wedstrijd.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Miljoen Nederlanders stemmen af op nieuwe tv-zender Talpa
Hier kun je de kijkcijfers van programma's op nederlandse tv bekijken. Jammer dat je dat in Belgie nie hebt...
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Dat 'Programma Gemist' van ze is ook daadwerkelijk briljant. Daar kan Uitzending Gemist nog een puntje aan zuigen.

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net een uur en 10 minuten Talpa moeten kijken voor een samenvatting van 10 minuten. Veel geleuter, veel reclame en een volledig overbodige 'reconstructie' (die geen reconstructie was, maar een item met non-info) over een uitgestelde wedstrijd.
Samenvattingen zien er niet anders uit dan bij de NOS alleen je krijgt veel minder herhalingen. Show must go on. 
Al met al dus zeker geen verbetering. Omdat de rest van de programmering van Talpa mij totaal niet aanspreekt blijft hij lekker op 26.
O,ja interviews met supporters... who cares?
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
de reclame is het enige minpuntje van Talpa voetbal, voor de verder rest kan ik me er echt om ergeren dat er mensen zijn die NOS beter vonden dan Talpa
slaat echt nergens op !
NOS wat stelde dat nou voor, één grote ajax-psv en feyenoord show met korte en op een zeer saaie en slaapverwekkende manier wedstrijden in beeld brengen en zelden reacties laten zien na een wedstrijd van andere clubs dan die zogenaamde top 3 en altijd negatief over mijn club ouwhoeren als ik teruig kwam van een wedstrijd van Roda en ik keek op NOS dan leek het wel of ik weer een totaal andere wedstrijd zag en ze lieten ook gewoon 100 % kansen weg daar, gisteren werd Roda eindelijk eens op een fatsoenlijke manier in beeld gebracht, als het slecht is moet het gezegd worden maar als het goed is ook, en dat vertikte de NOS bijna altijd.
eindelijk weer eens zin om voetbal op tv te kijken, NOS rot op en kom nooit meer terug ! 
en ook eindelijk verlost van Roda-hater Jeroen Grueter !
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Was dat echt allemaal?? Wauw, Talpa zal nog wel een keer bijdraaien hoop/geloof ik. Nouja, hij staat bij ons op 12, laten we zo. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Roda.... who cares? Alleen de top 3 is interessant, laat ze lekker op de locale zender aandacht besteden aan NEC-NAC enzo.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Roda.... who cares? Alleen de top 3 is interessant, laat ze lekker op de locale zender aandacht besteden aan NEC-NAC enzo.
Dit is onzin wat je zegt. Dan kunnen ze net zo goed de Eredivisie beperken tot 3 clubs. De rest "doet toch niet mee".
Complete onzin!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De rest "doet toch niet mee".
Daar komt het in de praktijk toch wel een beetje op neer....
de laatste keer dat een andere club kampioen werd is 24 jaar geleden, daarvoor moet je zelfs terug naar de jaren 50!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik merk dat het allemaal wat meer voor de diehards is geworden, de voetbalregistratie. Ik wil gewoon even in een half uurtje bijgepraat worden, dat is er nu niet meer bij helaas 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja teleurstellend. Ik was zelfs zo van slag toen er na 5 minuten al reclame kwam, ik gestopt ben met kijken.
Enorme betutteling van de voetballiefhebber.
Na 25 minuten een reclameblokje zou ik redelijk vinden, maar zoals het nu is, is het gruwelijk irritant.
Bedankt meneer miljardair.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Ik ben toch wel een die-hard 1e-klas buitencategorie, maar op dit moment vond ik de uitzendingen van Studio Sport beduidend beter dan die van Talpa tot zover.
En die reclames zijn toch wel het toppunt, dat kan echt niet.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Voordat ik over het voetbal begin nog even dit : Hebben jullie toevallig gisteren Marco Borsato met Ali Beau gezien (Ali Beau = een rappende Beau van Erven Dorens in een Ali B pak ) ?
Over het voetbal zijn er plus- en minpunten te vinden.
De leader/tune vind ik vreselijk. De reclame is afgrijselijk lang. De stats zijn totaal niet interressant. Ruud Gullit op zondag is echt heel slecht gekozen en de samenvattingen zijn te kort.
Pluspunten zijn er voor mij ook nog : Jan Mulder op zaterdag vind ik heerlijk. Eindelijk wat meer interresse in de provincieclubs en niet alleen in de grote 3 (of 4 zo je wil).
Het is nog een beetje wennen en ik vraag me voornamelijk af hoe dat programma van vanavond met Jack Spijkerman gaat worden. Wel vreemd dat het op dezelfde tijd zit als Studio Voetbal bij de NOS. Dat word dus Spijkerman opnemen want Studio Voetbal is natuurlijk een blijvertje.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Maar dan moet Studio Voetbal natuurlijk niet de man uitnodigen die een uur kan praten zonder iets te zeggen.
Hadden ze beter Hiddink met Van Gaal om kunnen wisselen.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Daar komt het in de praktijk toch wel een beetje op neer....
de laatste keer dat een andere club kampioen werd is 24 jaar geleden, daarvoor moet je zelfs terug naar de jaren 50!
. Wat een onzin zeg. Je moet wel totaal geen voetballiefhebber zijn wil je met zo'n opmerking komen.
Hagele
-
- 184 messages
- 821 votes
Reclame went wel denk ik, hoewel ik dat ook erg irritant vind. Presentator vink ik dik in orde, maar hij is al jaren een van mijn favorieten (Voetbal Insite)... Die fans hoeven ook niet zo nodig nee. Pluspunt vind ik de tune, de statistieken na de wedstrijd (onder in beeld tijdens interviews met spelers/trainers). Daarnaast zijn de commentatoren op Mantingh en De Rijk na, allemaal vrij nieuw, en ik vind ze niet slecht, behalve die schreeuwlelijkert van een Koert Westerman, maar die mocht ik al nooit bij het Duitse LIVE voetbal, 2 jaar terug op RTL5. Overall, prima 
Enige jammere van de zondagavond is dat Studio Voetbal én Café de Sport op het zelfde tijdstip worden uitgezonden, dat wordt opnemen dus. De rest valt allemaal goed te combineren.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Reclame went wel denk ik
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
. Wat een onzin zeg. Je moet wel totaal geen voetballiefhebber zijn wil je met zo'n opmerking komen.Ik zit ook niet te wachten op amateurvoetbal....
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Jack van Gelder zojuist op Ned. 2:
"U krijgt nu 5 minuten reclame en daarna onafgebroken NOS Studio Voetbal."
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Jack Spijkerman: ,,Dit heb ik nog meegenomen van mijn vorige werk." Om dan bij het schiet-de-meeuw-van-de-lat-spel met de Kopspijkerhamer die beesten eraf te slaan. Lachen 
Ook hilarisch: De Feyenoorder die daadwerkelijk een meeuw uit de lucht schoot zei dat hier vroeger ook beelden van waren van Studio Sport. Humerto Tan: ,,Wat kijken jullie nu naar mij?! Ik werk daar niet meer. hahahahahahahaha."

Hagele
-
- 184 messages
- 821 votes
Hij zei dat ie er toen nog niet werkte, maar goed. De opmerking van Van Gelder was een beetje flauw vind ik, hij was er tenslotte bijna zelf heengegaan. Café de Sport vond ik niet echt denderend, Tan en Spijkerman is geen goede combinatie, maar goed kijken wat de toekomst brengt.
@kos: ben het helemaal met je eens. Ik zat gisteravond ook lekker ervoor en was opeens "eruit" toen de reclame kwam, maar bij een film of serie vind ik dit veel erger, omdat je daar meer in moet zitten dan bij voetbal, vandaar dat het misschien wel went. Overigens zap ik tijdens de reclame op Talpa naar andere zenders zoals Sporza om wat live voetbal mee te pikken