- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Nou roep maar. Wat vonden jullie van de uitzending van zaterdag. Eindelijk beginnen ze eens met de topper die iedereen wil zien. Eindstand 2-0, een te lang nagesprek over de 2-0 eindstand en vervolgens krijgen we een half uur later ineens te horen dat het 3-0 was geworden maar dat ze door een technisch mankement dat niet wisten of zo ? Enfin ze wisten het wel maar hebben toch een nabespreking gehouden over de 2-0
Ze maken zich echt onsterfelijk belachelijk daar bij Talpa.
Viel toch wel mee. En ook in de nabespreking was al te horen geweest dat het 3-0 was geworden. Lieten daarna gewoon ook nog netjes de 3-0 en de rode kaart zien. Kan een keer gebeuren.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ze maken zich echt onsterfelijk belachelijk daar bij Talpa.
Waarom kijk je uberhaupt.? Ik kijk niet (zit niet eens op de kabel hier, gelukkig) en ben erg tevreden verder 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja ik kijk omdat ik graag de samenvattingen wil zien. Of dat nu op de NOS, op Talpa of op TMF is zal me worst zijn. Maar ik vind wel dat je als Nederlands publiek wat meer mag verwachten als dit soort "technische mankementen".
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gister kwam er een nieuwe serie op Talpa, maar ik heb hem helaas gemist (ik kijk altijd pilots, zelfs als die op talpa zijn). Iemand Deadwood gezien?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik verwachtte niets van Talpa, keek alleen naar De Wedstrijden, maar sinds ze The 4400 uitzenden, zit ik elke zaterdagavond voor de buis.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, ik heb één aflevering gezien en vond het wel aardig, maargoed het blijft Talpa 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Talpa Sucks als je praat over''De wedstrijden''.
Om de wedstrijd een reclame, gadverdamme man 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Niet dat ik veel naar Talpa kijk (kijk sowieso weinig 'live' tv), maar wat ik heb gezien, vind het reuze meevallen. Veel aandacht voor binnenlandse series, geen irritant logo dat ¾ van het beeld inneemt en voor zover ik heb kunnen zien geen belspelletjes. Reclame tussen films/series is er toch echt niet meer dan op een andere commerciële zender.
De Wedstrijden zuigt dan weer wel, daar komt onnoemelijk veel reclame tussendoor.
Ze hebben geluisterd : het zijn er nou 4 van 8 minuten
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
Talpa Sucks als je praat over''De wedstrijden''.
Om de wedstrijd een reclame, gadverdamme man 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tja ze hebben uitgezocht dat Ajax toch nog de meeste fans heeft. Ik vind het vrij logisch dat ze de club met de meeste fans als laatste uitzenden. Ze moeten toch proberen de mensen zo lang mogelijk op de zender te houden, nietwaar ?.
Trouwens ik weet niet of het nieuws deze site al heeft gehaald maar er komt vanaf volgend jaar een (tromgeroffel) Talpa 2. Talpa heeft teveel "goede series" en voetbalrechten (nu ook Gatorade Cup en Gouden Gids Divisie) voor één zender dus er komt ook nog een tweede Talpa 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
2e Talpa is nergens voor nodig. Nickelodeon moet een eigen zender krijgen en Talpa kan dan 24 uur uitzenden..
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Tja ze hebben uitgezocht dat Ajax toch nog de meeste fans heeft. Ik vind het vrij logisch dat ze de club met de meeste fans als laatste uitzenden. Ze moeten toch proberen de mensen zo lang mogelijk op de zender te houden, nietwaar ?.
Tja maar zo een uiters matig ploegje, die langzamerhand afzakt naar de degradatiezone blijven uitzenden wordt natuurlijk ongeloofwaardig. 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Tja maar zo een uiters matig ploegje, die langzamerhand afzakt naar de degradatiezone blijven uitzenden wordt natuurlijk ongeloofwaardig. 
Degredatiezone?? 
Het gaat erom dat je je club trouwblijft op momenten dat ze dat nodig hebben en ik als Ajax fan doe dat ook en wacht geduldig op de samenvatting van Ajax..
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mwah als je de vaste kijkers van De Wedstrijden onder de loep neemt denk ik dat de meeste kijkers op Ajax tegen FC Utrecht zaten te wachten. Ajax heeft de grootste fanbase (hebben ze uitgezocht), Utrecht heeft ook een lading fans en de Ajax-haters willen allemaal zien wat ze nu weer voor een draai om de oren krijgen.
Ik blijf het logisch vinden.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Als ze nou gewoon de wedstrijden laten zien op volgorde van de clubs in de stand, dan zijn we ook meteen van dat zielige gezever af mbt voortrekkerij. De NOS werd verweten dat het Ajax altijd als eerste uitzond, en nu wordt Talpa verweten dat het Ajax als laatste uitzendt. Op dit moment de gulden middenweg: werk ze af op volgorde van de ranglijst en Ajax zal ongeveer in het midden van het programma komen 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Een beetje voetballiefhhebber kijkt gewoon alle wedstrijden. Mensen die maar 1 of 2 clubs willen zien neem ik niet serieus als voetbalkijker.
.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Als ze nu de meest interesante wedstrijden uitzenden. Er wordt meestal begonnen met bijvoorbeeld Ado - Heracles. De Ado en Heracles fans vinden dat goed. Maar ik persoonlijk vind die wedstrijd niet heel erg boeiend. Als eerst wedstrijden van Ajax, Fijenoord, Psv, Az en dan derest er achter aan. Vorige keer begon Ajax pas om 20:15 (!)
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Nee, maar het is wel irritant om daarop te wachten. Er is te veel reclame en er wordt te veel gezegt. Als ze nu van te voren vertellen op welke volgorden het wordt uitgezonden is het een stuk minder erg.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nou wij hebben hier thuis wel eens onenigheid omdat mijn moeder al 30 jaar Tatort kijkt op zondagavond (20:15) en dan moet mijn cluppie meestal nog komen. Dus dan moet ik de wedstrijd later kijken (opnemen).
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Ja, sorry hoor, maar dat is geen reden dan altijd maar met Ajax te beginnen. Ik vind het wel leuk dat alles een beetje door elkaar loopt.
Bij Match of the Day klaagt ook niemand daarover trouwens.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja, sorry hoor, maar dat is geen reden dan altijd maar met Ajax te beginnen.
Dat hoefd ook helemaal niet. Met de wat grotere clubs (Psv, Fijenoord, Ajax en Az) beginnen is genoeg. Die wedstrijden vind ik interesanter (en ik denk ook wel meerdere met mij) dan Sparta, NEC, Ado, noem maar op.
Ik snap ook wel dat ze met die wedstrijden beginnen, maar het duurt allemaal zo lang...
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Kos, je zegt dan wel dat een beetje voetballiefhebber elke wedstrijd zou kijken, maar als ze de topclubs als eerst uizenden zullen de meeste mensen dan wegzappen en niet naar de middenmoters kijken...
Ikzelf kijk wel naar alle samenvattingen.
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Kos, je zegt dan wel dat een beetje voetballiefhebber elke wedstrijd zou kijken, maar als ze de topclubs als eerst uizenden zullen de meeste mensen dan wegzappen en niet naar de middenmoters kijken...
.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Kijken er mensen naar de "vervanger" van kopspijkers, koppensnellers?
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Heb een gedeelte gezien, maar het gaat eigenlijk met elke variatie bergafwaarts.
Vond het vroeger nog het leukst toen het gewoon "Spijkers" was.
Nu zat er zelf een tenekrommend cabertstuk in, die nergens ook maar naar grappig neigde. En dat leuke simpele hamerspelletje, wordt ook overdreven aangekleed met allerlij fratsen.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
Een beetje voetballiefhhebber kijkt gewoon alle wedstrijden. Mensen die maar 1 of 2 clubs willen zien neem ik niet serieus als voetbalkijker.
(afbeelding).
wedstrijden van andere teams zijn voor mij net zo saai als cricket, korfbal en fierljeppen
Nou en? Moet je dan in bed liggen of zo?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Alleen zondag's om 7u de 'wedstrijden' en de Ek/Wk kwalificatie wedstrijden kijk ik naar.
De rest zie ik nog niet n's staan in de tv gids.