• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Talpa/ Tien

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

moviefreak#1 wrote:

Nou roep maar. Wat vonden jullie van de uitzending van zaterdag. Eindelijk beginnen ze eens met de topper die iedereen wil zien. Eindstand 2-0, een te lang nagesprek over de 2-0 eindstand en vervolgens krijgen we een half uur later ineens te horen dat het 3-0 was geworden maar dat ze door een technisch mankement dat niet wisten of zo ? Enfin ze wisten het wel maar hebben toch een nabespreking gehouden over de 2-0 Ze maken zich echt onsterfelijk belachelijk daar bij Talpa.

Viel toch wel mee. En ook in de nabespreking was al te horen geweest dat het 3-0 was geworden. Lieten daarna gewoon ook nog netjes de 3-0 en de rode kaart zien. Kan een keer gebeuren.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

moviefreak#1 wrote:

Ze maken zich echt onsterfelijk belachelijk daar bij Talpa.

Waarom kijk je uberhaupt.? Ik kijk niet (zit niet eens op de kabel hier, gelukkig) en ben erg tevreden verder

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ja ik kijk omdat ik graag de samenvattingen wil zien. Of dat nu op de NOS, op Talpa of op TMF is zal me worst zijn. Maar ik vind wel dat je als Nederlands publiek wat meer mag verwachten als dit soort "technische mankementen".

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Gister kwam er een nieuwe serie op Talpa, maar ik heb hem helaas gemist (ik kijk altijd pilots, zelfs als die op talpa zijn). Iemand Deadwood gezien?

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Ik verwachtte niets van Talpa, keek alleen naar De Wedstrijden, maar sinds ze The 4400 uitzenden, zit ik elke zaterdagavond voor de buis.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, ik heb één aflevering gezien en vond het wel aardig, maargoed het blijft Talpa

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Talpa Sucks als je praat over''De wedstrijden''.

Om de wedstrijd een reclame, gadverdamme man

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Niet dat ik veel naar Talpa kijk (kijk sowieso weinig 'live' tv), maar wat ik heb gezien, vind het reuze meevallen. Veel aandacht voor binnenlandse series, geen irritant logo dat ¾ van het beeld inneemt en voor zover ik heb kunnen zien geen belspelletjes. Reclame tussen films/series is er toch echt niet meer dan op een andere commerciële zender.

De Wedstrijden zuigt dan weer wel, daar komt onnoemelijk veel reclame tussendoor.

Pitbull wrote:

- Geen reclameblokken van 2x 8 minuten.

Ze hebben geluisterd : het zijn er nou 4 van 8 minuten

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

Materny wrote:

Talpa Sucks als je praat over''De wedstrijden''.

Om de wedstrijd een reclame, gadverdamme man

en 9 van de 10 keer zenden ze Ajax als laatste uit, terwij"l het zo LAAG staat en het logischer zou zijn als ze de topclubs als laatst zouden uitzenden...

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Tja ze hebben uitgezocht dat Ajax toch nog de meeste fans heeft. Ik vind het vrij logisch dat ze de club met de meeste fans als laatste uitzenden. Ze moeten toch proberen de mensen zo lang mogelijk op de zender te houden, nietwaar ?.

Trouwens ik weet niet of het nieuws deze site al heeft gehaald maar er komt vanaf volgend jaar een (tromgeroffel) Talpa 2. Talpa heeft teveel "goede series" en voetbalrechten (nu ook Gatorade Cup en Gouden Gids Divisie) voor één zender dus er komt ook nog een tweede Talpa

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Lol.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

2e Talpa is nergens voor nodig. Nickelodeon moet een eigen zender krijgen en Talpa kan dan 24 uur uitzenden..

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

moviefreak#1 wrote:

Tja ze hebben uitgezocht dat Ajax toch nog de meeste fans heeft. Ik vind het vrij logisch dat ze de club met de meeste fans als laatste uitzenden. Ze moeten toch proberen de mensen zo lang mogelijk op de zender te houden, nietwaar ?.

Tja maar zo een uiters matig ploegje, die langzamerhand afzakt naar de degradatiezone blijven uitzenden wordt natuurlijk ongeloofwaardig.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

SuperSideSwipe wrote:

(quote)

Tja maar zo een uiters matig ploegje, die langzamerhand afzakt naar de degradatiezone blijven uitzenden wordt natuurlijk ongeloofwaardig.

Degredatiezone??

Het gaat erom dat je je club trouwblijft op momenten dat ze dat nodig hebben en ik als Ajax fan doe dat ook en wacht geduldig op de samenvatting van Ajax..

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

SuperSideSwipe wrote:

(quote)

Mwah als je de vaste kijkers van De Wedstrijden onder de loep neemt denk ik dat de meeste kijkers op Ajax tegen FC Utrecht zaten te wachten. Ajax heeft de grootste fanbase (hebben ze uitgezocht), Utrecht heeft ook een lading fans en de Ajax-haters willen allemaal zien wat ze nu weer voor een draai om de oren krijgen.

Ik blijf het logisch vinden.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Als ze nou gewoon de wedstrijden laten zien op volgorde van de clubs in de stand, dan zijn we ook meteen van dat zielige gezever af mbt voortrekkerij. De NOS werd verweten dat het Ajax altijd als eerste uitzond, en nu wordt Talpa verweten dat het Ajax als laatste uitzendt. Op dit moment de gulden middenweg: werk ze af op volgorde van de ranglijst en Ajax zal ongeveer in het midden van het programma komen

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Een beetje voetballiefhhebber kijkt gewoon alle wedstrijden. Mensen die maar 1 of 2 clubs willen zien neem ik niet serieus als voetbalkijker.

(afbeelding).

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Als ze nu de meest interesante wedstrijden uitzenden. Er wordt meestal begonnen met bijvoorbeeld Ado - Heracles. De Ado en Heracles fans vinden dat goed. Maar ik persoonlijk vind die wedstrijd niet heel erg boeiend. Als eerst wedstrijden van Ajax, Fijenoord, Psv, Az en dan derest er achter aan. Vorige keer begon Ajax pas om 20:15 (!)

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Nou en? Moet je dan in bed liggen of zo?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Nee, maar het is wel irritant om daarop te wachten. Er is te veel reclame en er wordt te veel gezegt. Als ze nu van te voren vertellen op welke volgorden het wordt uitgezonden is het een stuk minder erg.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Nou wij hebben hier thuis wel eens onenigheid omdat mijn moeder al 30 jaar Tatort kijkt op zondagavond (20:15) en dan moet mijn cluppie meestal nog komen. Dus dan moet ik de wedstrijd later kijken (opnemen).

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Ja, sorry hoor, maar dat is geen reden dan altijd maar met Ajax te beginnen. Ik vind het wel leuk dat alles een beetje door elkaar loopt.

Bij Match of the Day klaagt ook niemand daarover trouwens.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

kos wrote:

Ja, sorry hoor, maar dat is geen reden dan altijd maar met Ajax te beginnen.

Dat hoefd ook helemaal niet. Met de wat grotere clubs (Psv, Fijenoord, Ajax en Az) beginnen is genoeg. Die wedstrijden vind ik interesanter (en ik denk ook wel meerdere met mij) dan Sparta, NEC, Ado, noem maar op.

Ik snap ook wel dat ze met die wedstrijden beginnen, maar het duurt allemaal zo lang...

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Kos, je zegt dan wel dat een beetje voetballiefhebber elke wedstrijd zou kijken, maar als ze de topclubs als eerst uizenden zullen de meeste mensen dan wegzappen en niet naar de middenmoters kijken...

Ikzelf kijk wel naar alle samenvattingen.

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Turkeyloverz wrote:

Kos, je zegt dan wel dat een beetje voetballiefhebber elke wedstrijd zou kijken, maar als ze de topclubs als eerst uizenden zullen de meeste mensen dan wegzappen en niet naar de middenmoters kijken...

.

Ik denk het, wat zou het anders uitmaken wat de volgorde is?

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Kijken er mensen naar de "vervanger" van kopspijkers, koppensnellers?

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Heb een gedeelte gezien, maar het gaat eigenlijk met elke variatie bergafwaarts.

Vond het vroeger nog het leukst toen het gewoon "Spijkers" was.

Nu zat er zelf een tenekrommend cabertstuk in, die nergens ook maar naar grappig neigde. En dat leuke simpele hamerspelletje, wordt ook overdreven aangekleed met allerlij fratsen.

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Een beetje voetballiefhhebber kijkt gewoon alle wedstrijden. Mensen die maar 1 of 2 clubs willen zien neem ik niet serieus als voetbalkijker.

(afbeelding).

ik ben geen voetballiefhebber, maar een Ajax liefhebber

wedstrijden van andere teams zijn voor mij net zo saai als cricket, korfbal en fierljeppen

kos wrote:

Nou en? Moet je dan in bed liggen of zo?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Alleen zondag's om 7u de 'wedstrijden' en de Ek/Wk kwalificatie wedstrijden kijk ik naar.

De rest zie ik nog niet n's staan in de tv gids.

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

kos wrote:

Bij Match of the Day klaagt ook niemand daarover trouwens.

En dat programma zit ook inderdaad volgepropt met reclame.

Niet te vergelijken dus.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.