- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Talpa/ Tien
Talpa/ Tien
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Joling en Gordon over de vloer heb ik nog niet gezien. Thuis is idd erg leuk. Vandaag weer gezien, toppie! Echt heerlijk niksen. *lol* denk dat ik me ga inschrijven om te kom kijken *live*.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zeker de zelfde mensen die naar Carlo en Irene kijken.
Als Carlo de kok Rudolph helpt en stiekem nog een toefje slagroom extra op de sorbet doet hoor je alle huisvrouwen (het publiek dat daar zit) hard lachen...
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Telekids was vroeger anders erg leuk ! 
In ieder geval stukken beter dan programma's als Joling en Gordon over de vloer of Thuis. Ik snap echt niet wat mensen daar zo leuk aan vinden ...
Hagele
-
- 184 messages
- 821 votes
Wicht 
Wigt, wicht of witch. Ze is het allemaal. 
Even ter verduidelijking dat ik een spelfout maakte en niet MSN-taal deed typen 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Jan-Joost van Gangelen over Klinsmann:
Sympathieke Duitser voor zover dat mogelijk is.
Geweldig idee...laten we anti-Duitse opmerkingen gaan maken. Altijd lachen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Vandaag (voor de film) voor het eerst naar Talpa gekeken. Wat reklame-onderbrekingen betreft vind ik het erg meevallen. Ik had veel erger verwacht.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik heb een flits van Talpa gezien en ik zag op hun teletekst dat ze elke dag America's Funniest Home video's uitzenden en intussen zag ik die kop van Gordon, ik denk dat ik nooit naar deze zender zal kijken, en hij blijft bij mij ook op zendernr. 29 staan, waar Nickelodeon altijd al zat.
Wat? Gerard Joling ook op Talpa? en Gerstanovic of hoe heet die kwal.... ik kijk nog liever de hele dag teletubbies!
V
-
- 8369 messages
- 3363 votes
ik kijk nog liever de hele dag teletubbies!
Ik heb het geprobeerd. Geloof me, het valt niet mee.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Moet je eens een dag met twee van die dwergen meemaken. De ene beneden DE HELE TIJD teletubbies en de andere boven DE HELE TIJD k3 luisteren. En dan zeggen ze , pas even op die dwergen je kunt in de tussentijd wel studeren

En dan gaan ze op MuMe nog lopen klagen als ik K3-albums van een 0,5 * voorzie 
PatrickL
-
- 1586 messages
- 2398 votes
Ik vond de eerste aflevering van de serie "Lieve Lust" anders zeer aardig. Ik had er niets van verwacht, maar er zaten een aantal zeer geslaagde grappen in en de cast doet het erg leuk.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Carlo & Irene

Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als Carlo de kok Rudolph helpt en stiekem nog een toefje slagroom extra op de sorbet doet hoor je alle huisvrouwen (het publiek dat daar zit) hard lachen...
Carlo en Irene vond ik met "Hou van Holland" hilarisch, heerlijk duo dat zo'n beetje mijn hele leven er al is. Vroeger grote fan van TeleKids en nu Life & Cooking. Heerlijke humor, vooral Irene is heerlijk droog en grappig.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
vooral Irene is heerlijk droog en grappig.
Ik vind Irene ook erg grappig, leuker dan Carlo.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zijn allebei vreselijk. Zeker niet leuk en doen al jaaaaaren hetzelfde. Echt het toppunt van idioten tv voor demente bejaarden. Zouden prima op Talpa passen.
Moviestar
-
- 821 messages
- 0 votes
Zijn allebei vreselijk. Zeker niet leuk en doen al jaaaaaren hetzelfde. Echt het toppunt van idioten tv voor demente bejaarden. Zouden prima op Talpa passen.
Iets zegt me dat je het niet leuk vindt.... 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zo'n gevoel had ik ook al
Talpa staat inmiddels op 10. 
carpe.noctem
-
- 1 messages
- 0 votes
tsjongejonge......heeeeerlijk die talpa televisie
als je maar vooral niet hoeft na te denken
en als t vooral maar nergens over gaat
de wereld is flink complex en dr gebeurt van alles
maar niet bij talpa daar gaat t gelukkig over de exen van gordon
angrod jij bent echt t voorbeeld van de nieuwe generatie die is opgevoed met de commerciele televisie en geen breder kader meer heeft. hulde aan rembo&rembo. dat was nog eens kinder tv.
medy mag van mij best de publieke zenders inkrimpen, dan mag de tros bij het oud vuil. alle voorbeelden van slechte publieke tv die eerder zijn aangegeven vinden onderdak bij de tros. de tros maakt alleen maar programma's die ook door de commercielen worden uitgezonden alleen dan komen ze uit het buitenland en zijn doorspekt met reclame. ik kan best zonder tros. nova, den haag vandaag, keuringsdienst van waarde, andere tijden, we zien te weinig van dit soort kwaliteit terug in het absurd brede zenderprogrammering die we nu hebben, laat een commerciele zender zich eens onderscheiden en beseffen dat je wellicht met informatieve programma's ook kan scoren als je het maar goed weet te brengen. KVW is hier een heeel goed voorbeeld van, ga naar de website van de rvu, dan kan je alle ouwe afleveringen zien, echt brilliante televisie
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Maar de Tros heeft Dit Was het Nieuws waardoor ze al weer bestaansrecht hebben
.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
De publieke zender mogen ze van mij sowieso uitdunnen. Inclusief dit was het nieuws. Ik vind het idee van Medy van der Laan wat dat betreft erg goed, al zal het totaal niet consistent worden uitgevoerd. Dat belachelijke entertainment van tegenwoordig hoeft echt niet betaald te worden door de belastingbetaler. Informatieve, nuttige televisie, dat zou betaald en ondersteund moeten worden.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ja, maar opheffen van de NPS is dan erg dom.
Ik zou het liever zien dat het huidige NL3 wordt opgevormd als een soort BBC constructie, de rest mag weg. (nl1-2) behoudens de informatieve stukken. En met meer NL-filmwerk.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ja en de NPS is juist een omroep die relatief veel aandacht aan de NL-film wijdt. Ik snap die Van der Laan niet, in België wordt het eigen product juist aangemoedigd. Kijk daar eens naar ... En AT5 zendt elke maand een oude Nederlandse Film uit uit het archief van het Filmmuseum, waarom kan dat niet op een publieke omroep ? (en buiten de aanmoediging naar NL-filmmakers maakt de NPS nog meer kwaliteitsprogramma's, maar hier ligt mijn hart natuurlijk
)
Maar is er niet ergens een topic over de NPS ofzo ? Want we raken nu wel off-topic.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ik zou het liever zien dat het huidige NL3 wordt opgevormd als een soort BBC constructie, de rest mag weg. (nl1-2) behoudens de informatieve stukken. En met meer NL-filmwerk.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik heb laatst per ongeluk een klein stukje van het programma Thuis van Talpa gezien (met Gordon). Ik wist niet dat het nog mogelijk was, maar er is een nieuw dieptepunt in de Nederlandse televisiegeschiedenis bereikt (laat dat Nederlandse trouwens maar weg). 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Dat Café de Sport is ook een hysterisch gedoe zeg. Misschien wat vroeg om het al af te schrijven, maar er moet toch zeker het nodige gebeuren willen ze kijkers blijven trekken. De vragen zijn erg mat en Jack die denkt dat hij Kopspijkers aan het presenteren is maakt het niet veel beter. De korte samenvattingen stellen niet veel voor en de 'komische' items voegen ook niet veel toe. Hopelijk wordt het beter (en dan vooral graag wat meer doorvragen, sowieso meer tijd besteden aan de gasten).
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Zaptte gister toevallig langs BVN en daar blijken ze dus ook het voetbal uit te zenden. Wel iets later dan Talpa (ze hebben drie uitzendingen, eentje om zondag middennacht, 00:00 uur, eentje om 10:00 uur op maandag en eentje om 21:00 uur op maandag), maar wellicht leuk voor mensen die zich heel erg storen aan Talpa (en niet via i-net willen kijken)...
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Ik HAAT Talpa. Ik verafschuw het! Waarom?
1. Geen tekenfilms meer 's avonds op Nickelodeon
2. Door tijdgebrek zend Nickelodeon Rocko's Modern Life niet meer uit
3. Kopspijkers (een van mijn favoriete programma's) is nu weg
4. De bovenste 3 zijn dus het gevolg van iemand die verschrikkelijk harteloos en egoistisch is.
5. Die egoistische man er veel voetbal op wil gaan uitzenden. En laat ik nu een scheithekel hebben aan voetbal.
Voor mij brengt de zender niks dan ellende 
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Volgens mij is scheithekel met een lange IJ 
mazdalfa
-
- 252 messages
- 228 votes
Ik HAAT Talpa. Ik verafschuw het! Waarom?
1. Geen tekenfilms meer 's avonds op Nickelodeon
2. Door tijdgebrek zend Nickelodeon Rocko's Modern Life niet meer uit
Ik heb nog nooit één programma van Nickelodeon bekeken. En zal het dus ook niet missen.
3. Kopspijkers (een van mijn favoriete programma's) is nu weg
4. De bovenste 3 zijn dus het gevolg van iemand die verschrikkelijk harteloos en egoistisch is.
Dat Kopspijkers weg is, moet je vooral Jack Spijkerman verwijten. Die is gezwicht voor een mooier salaris. Hoewel ik zelf ook denk dat Jack zich heel goed besefte dat de formule van Kopspijkers echt niet het eeuwige leven zou hebben. De Mol heeft hem echt niet het pistool tegen het hoofd gezet om te tekenen bij Talpa.
5. Die egoistische man er veel voetbal op wil gaan uitzenden. En laat ik nu een scheithekel hebben aan voetbal.
Die "egoïstische man" zet een zender op voor de massa. En de massa wil blijkbaar Brood en Spelen...en dat is in deze tijd voetbal. Ik kijk het nog nauwelijks, maar dat geldt niet voor miljoenen anderen.
Voor mij brengt de zender niks dan ellende 
Jij wilt kijken naar programma's die door een minderheid wordt bekeken en dat mag. Ik neem aan dat je het geen probleem vindt dat "de massa" ook de programma's krijgt die het wil? Zo niet, dan zou je toch je beeld van wat egoïstisch is moeten bijstellen