• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Talpa/ Tien

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Mijn stelling is niet dat er geen bagger op 1,2 &3 is, maar dat er zo weing goeds op de commercielen is.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wel lekker veel reclame

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Reinbo wrote:

Mijn stelling is niet dat er geen bagger op 1,2 &3 is, maar dat er zo weing goeds op de commercielen is.

Precies.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik denk dat de enorme verschillen van smaak. Ik kijk alleen naar NL1 als ze een goede film draaien (die mij aanspreekt). NL2 vind ik met sommige programma's nog te houden, maar NL3 heb ik nooit op staan.

RTL 4 en Net 5 zijn mijn favoriete zenders. Talpa zou daar nooit bij komen. Ik hield erg veel van Yorin, maar dat is ook de nieuwe RTL 5 geworden, met de naam RTL 7, terwijl RTL 5 Yorin is geworden.

We houden het op de leeftijd

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Talpa zal bij mij niet veel aankomen, ik kijk al niet zo extreem veel tv en als ik tv kijk dan heb eigenlijk standaard eurosport op staan. Het enige waar ik op talpa naar zou kijken is voetbal, al is het tandenknarsend om het commentaar en de reclames.

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

Ben voorlopig ook flink teleurgesteld in Talpa. Toen ik hoorde dat ze Barend & van Dorp, Jack Spijkerman en Wilfred Genee hadden aangetrokken, was ik zo naief te hopen dat Talpa ergens tussen RTL4 en Nederland 3 te plaatsen zou zijn. Het blijkt ergens tussen RTL4 en de TROS te zijn, en dat ligt ver buiten mijn smaak. Wellicht was dat ook wel te verwachten, maar ik had zulke goede hoop. Tegenvaller.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ja wat spijkerman er doet snap ik helemaal niet, wat moet hij in vredesnaam bij een voetbal programma ? Echt sorry, das wel de allerlaatste waar ik aan zou denken...

Ben ook gauw weg gezapt want het was niet om aan te zien.....

En "De wedstrijden" ... pff de reclames, kan niet!! 3 wedstrijden in een kwartier, ze moeten het gauw gaan veranderen want dit kan gewoon niet...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Misschien had ik het iets anders moeten zeggen. Tuurlijk zend de tros ook bagger uit, maar waar de publieke zich onderscheiden van de commerciele is dat veel programma's echt wat te melden hebben. Noem het graag verantwoordelijk informatief.

mazdalfa

• 252 messages
  • 228 votes

John de Mol (de echte) wrote:

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Wij zijn degenen die zich nog moeten bewijzen.

En wat een ware woorden! Denk eens terug aan je allereerste week in school (daar zijn de meesten van ons wel geweest ). Je hebt vast een zeperd gemaakt die week: een baggertekening, een foute opmerking tegen een ander kind, een verkeerd antwoord op de juiste vraag....Stel eens dat men daardoor direct een beeld van je had gevormd voor de rest van je schooltijd. Dat zou geweldig zijn, nietwaar?

Laat die jongens en meisjes van Talpa maar eerst eens hun draai vinden in deze markt. Laat de kinderziekten er maar uitgroeien....en meer van dat soort cliché's. Over een half jaar beoordelen en (indien nodig en naar eigen smaak) veroordelen.

Trouwens: commerciële tv is here to stay. Get used to it.

Tot na de reclame

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mazdalfa wrote:

...Tot na de reclame

Als de ingredienten bedorven zijn, bak je nooit een lekkere taart. Get used to it!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

mazdalfa wrote:

(quote)

En wat een ware woorden! Denk eens terug aan je allereerste week in school (daar zijn de meesten van ons wel geweest ). Je hebt vast een zeperd gemaakt die week: een baggertekening, een foute opmerking tegen een ander kind, een verkeerd antwoord op de juiste vraag....Stel eens dat men daardoor direct een beeld van je had gevormd voor de rest van je schooltijd. Dat zou geweldig zijn, nietwaar?

Laat die jongens en meisjes van Talpa maar eerst eens hun draai vinden in deze markt. Laat de kinderziekten er maar uitgroeien....en meer van dat soort cliché's. Over een half jaar beoordelen en (indien nodig en naar eigen smaak) veroordelen.

Ze stoppen reclames tussen voetbal .

Nuff said. . dat gaat echt niet beter worden.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

De reclames zullen blijven, echter er kan ook in het programma nog hier en daar wat flink verbeterd worden.....

Zoals een betere analist op zondag, geen supporters gelul, iets meer wedstrijden dan 1 per kwartier en veel gelul er tussen door. 1 reclame minder en dan zit je wel goed als je het mij vraagt

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Harmke Pijpers

edit: Ze is niet alleen godsgruwelijk lelijk, maar ook nog uitermate irritant. Een echte aanwinst.

mazdalfa

• 252 messages
  • 228 votes

Reclame tussen het voetbal? Gezien de kwaliteit van het hedendaagse spelletje kan dat alleen maar een verbetering zijn

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

V wrote:

Harmke Pijpers

edit: Ze is niet alleen godsgruwelijk lelijk, maar ook nog uitermate irritant. Een echte aanwinst.

Wie ?

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Voorheen presenteerde ze het Radio 1 journaal op zaterdag.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Deed zij niet iets met tekenfilms? Nils Holgerson ofzo? Ik kan haar verder niet plaatsen. Ik kan er ook niets over vinden.

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Ze is ook wel heel erg VPRO en waarschijnlijk om die reden aangetrokken. John de Mol's excuus trut.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Heel erg VPRO? Ik dacht meer KRO of zo.

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

ik vond haar een vervelend nest.

pjotr

• 2672 messages
  • 2781 votes

kos wrote:

Heel erg VPRO? Ik dacht meer KRO of zo.

Ze was zo'n beetje de stem van de VPRO, aangezien ze alle programma's aankondigde...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

O ja, inderdaad .

Hagele

• 184 messages
  • 821 votes

Bah wat een wigt... heb afgelopen nacht eens NSE bekeken, en stoorde me echt aan haar gedrag. En dan ook nog dat gekijk in de camera, pff.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Wicht

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Nou uuhh laat ik het zo zeggen. Het zou ook niet mijn favoriet worden ofzo...

Moviestar

• 821 messages
  • 0 votes

Ik vind het programma Thuis echt top! Heel leuk even lekker niks. Het programma van Joling en Gordon over de vloer vond ik toch ook wel erg leuk, geweldige one-liners. Alleen dat hele NSE is idd niks!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Moviestar wrote:

even lekker niks

Kan je 'm beter uitzetten....

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Moviestar wrote:

Ik vind het programma Thuis echt top! Heel leuk even lekker niks. Het programma van Joling en Gordon over de vloer vond ik toch ook wel erg leuk, geweldige one-liners.

Jij bent mijn entertainment-tegenpool denk ik .

Moviestar

• 821 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Jij bent mijn entertainment-tegenpool denk ik .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.