- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Zomergasten (+Wintergasten)
Zomergasten (+Wintergasten)
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Bedoel je saai, of serieus? Dat die man vrij serieus kan zijn (hoop en denk ik) vind ik een pre, en ik verwacht dat hij daarom allerminst saai zal zijn.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Walgen... vaak wel, een enkel keertje kan ik hem voor een minuut of 5 waarderen. Maar ik geloof echt niet dat die man in staat is om drie uur lang een boeiend gesprek te voeren met een wetenschapper, gerenommeerd schrijver of doorgewinterde politicus etc.
Spartaan1986, waar had je die info vandaan eigenlijk? Linkje?
Bij De wereld draait door gehoord
Maar ik zie dat je inmiddels zelf de bevestiging binnen hebt 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bedoel je saai, of serieus? Dat die man vrij serieus kan zijn (hoop en denk ik) vind ik een pre, en ik verwacht dat hij daarom allerminst saai zal zijn.
Beetje van beide, heb de man nooit aansprekend of interessant gevonden.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De Zomergasten van 2007
Presentator Joris Luyendijk ontvangt deze zomer de volgende Zomergasten:
* journaliste en tafeltennisster Bettine Vriesekoop (22 juli)
* strafrechtadvocaat Bram Moszkowicz (29 juli)
* filmmaker Hany Abu Assad (5 aug.)
* de Vlaamse hersenonderzoekster Christine van Broeckhoven (12 aug.)
* SER-voorzitter Alexander Rinnooy Kan (19 aug.) en
* presentatrice en actrice Linda de Mol (26 aug.)
Jubileumuitzending: 'de kijker' is honderdste Zomergast
2 september 2007
Deze speciale jubileumuitzending ter gelegenheid van twintig jaar Zomergasten wordt gepresenteerd door Paul de Leeuw.
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Aardige gasten, alleen Linda de Mol boeit me niet zo.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Kijk juist vooral uit naar de uitzending met Linda de Mol. Ook met filmmaker Hany Abu Assad kan het nog best interessant worden
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
hm..
- filmmaker Hany Abu Assad (5 aug.)
- de Vlaamse hersenonderzoekster Christine van Broeckhoven (12 aug.)
- SER-voorzitter Alexander Rinnooy Kan (19 aug.) en
Lijken mij interessant. Voorts... linda de mol??
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Linda de Mol is inderdaad één van de minst interessante personen uit de televisiewereld 
Ik denk dat Joris het goed gaat doen dit jaar; hij lijkt zich te ontwikkelen als ik hem zo af en toe op tv zie.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik vind De Mol juist een van de meest interessante populaire tv-persoonlijkheden (al jarenlang). Heeft heel wat meer te bieden dan haar TROS-huisvrouwen-imago.
Jammer dat de VPRO de media-geilheid van de buttplug van de advocatenwereld voedt.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Eens met Mug
Hopelijk komt het wat meer naar buiten in een man tot vrouw gesprek 
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Ik vind De Mol juist een van de meest interessante populaire tv-persoonlijkheden (al jarenlang). Heeft heel wat meer te bieden dan haar TROS-huisvrouwen-imago.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Tja, 'interviews' die niets anders zijn dan haar spontane blonde huisvrouw imago vast te houden + haar blad te verkopen. Wellicht krijgen we nu de vrouw eens te zien die haar hele leven al op een gemaakte manier een facade heeft te verduren (all for the money and success of course). Ok, als haar keuzefilm Ellis in Glamourland is, neem ik m'n woorden terug... 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Vind het allemaal prima gasten alleen Moskowicz kan me niet bekoren. Zou hij niet zo publiciteitsgeil geweest zijn en al zo vaak op tv geweest zijn dan was het prima, maar neem nu een Spong of een Anker(of waren die beide al geweest?) of een andere minder bekende topadvocaat.
Qua beroep vind ik het interessant als gast zijnde.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Vind het allemaal prima gasten alleen Moskowicz kan me niet bekoren. Zou hij niet zo publiciteitsgeil geweest zijn en al zo vaak op tv geweest zijn dan was het prima, maar neem nu een Spong of een Anker(of waren die beide al geweest?) of een andere minder bekende topadvocaat.
Qua beroep vind ik het interessant als gast zijnde.
Volgens mij zijn zowel Spong als de (ik meen één van de) gebroeders Anker al geweest. Maar Moskovich trekt me ook niet. Een man van wie een enorme overdosis hebben gehad de laatste tijd.
De rest trekt me veel meer. Vooral de hersenchirurg,. Zomergasten is voor deze niet-beta vaker interessant geweest als er een beta zat.
En vergeet Bettine Vriesekoop niet, interessante, veelzijdige vrouw.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
De meest interessante zijn wat mij betreft Hany Abu-Asad en Bettine Vriesekoop. Maar ik laat me graag verrassen door de andere gasten!
Zou Bettine voor een Chinese keuzefilm kiezen? Ligt voor de hand natuurlijk. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Was Vriesekoop al niet eens geweest? Zou zweren dat het zo was.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Was Vriesekoop al niet eens geweest? Zou zweren dat het zo was.
Nee
Wel een zelfde type sportvrouw kan alleen niet op haar naam komen..
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Dat weet ik juist niet meer
Ze leek in ieder geval veel op Bettine. Zelfde type, sterk karakter enz.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
ah, niet persé uit de sportwereld dus 
Henriette Maassen van den Brink misschien ?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Nee volgens mij niet
Het was een actrice ze was er vorig jaar of dat jaar ervoor.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Oh ja, je hebt gelijk !!
Halina Reijn natuurlijk 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja die actrice uit Zwartboek
Qua uiterlijk hebben ze wel wat van elkaar weg
filmsnob
-
- 31 messages
- 0 votes
Zo op het eerste gezicht lijkt Bettine Vriesekoop me het minst interessant. Ik verwacht bij haar veel tafeltennis en China, niet mijn favoriete onderwerpen, maar misschien valt dat wel reuze mee.
De andere vijf, incluis Linda de Mol, kijk ik juist wel naar uit. Ik begrijp niet waarom juist zij afschuw wekt, zij lijkt me juist een erg gedreven, veelzijdig en erg inspirerend persoon.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ze is denk ik te commercieel. Die uitstraling heeft ze ook en dat maakt dat veel mensen haar niet mogen
Geloof me ik heb 10x liever haar dan een Buitenhof figuur waar geen lachje van af kan
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Linda is bovendien extreem arrogant en intelligent op een hockeymeisjesmanier. Ik kan me weinig irritanters voorstellen.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Vind je Fatima Moreiro de Melo ook irritant? 
kos
-
- 46692 messages
- 8849 votes
Nogal ja. En dat is ze ook, ik ken een scheidsrechter in de hoogste divisie die zegt dat de hele hockeywereld haar onuitstaanbaar vindt.