- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Zomergasten (+Wintergasten)
Zomergasten (+Wintergasten)
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Chomsky, het zandmannetje, Baader-Meinhof én Falco in één uitzending ... leuk!
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik hoor het al, ik heb wat gemist. Wordt zeker niet herhaald?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wordt zaterdag 9 augustus 13:11 herhaald!
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Hmz, videootje laten lopen. Dank voor de tip!
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Je moet maar eens letten op die "boekenpaus" Reich-Ranicki - lachen hoe die kerel boeken beoordeelt. By the way: Harry Mulisch rules 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Eerlijk gezegd had ik ook mijn bedenkingen t.a.v Zwagerman. Enigszins pedant figuur doorgaans in de media.
Maar hij deed het uitstekend. Respectvol naar de gast, hield de vaart erin, soms erg scherpe grappige kanttekeningen.
In ieder geval beter dan Van Dis die als de camera eenmaal loopt de interviewer loopt te schmieren.
Uitstekende keuze van de VPRO, de beste tot nu toe.
bylar
-
- 160 messages
- 174 votes
Vissen die gasten niet beetje in dezelfde vijver steeds?
Ik had begrepen dat de VPRO nauwelijks moeite doet om duurdere fragmenten te kopen, b.v. van buitenlandse comm. zenders...
Lijkt me knap lastig dan.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
dat de VPRO nauwelijks moeite
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Paul de Leeuw heeft een aantal leuke scenes uitgekozen.
Die twee die met de vrachtwagen naar Polen gaan, waren geweldig maar de topper tot nu toe was een scene uit Kreatief met Kurk die ik vreemdgenoeg nooit eerder had gezien.
Een heerlijke parodie op Sesamstaaat.
...58, 59, 60. En nu jij! 
jedymaster
-
- 889 messages
- 2518 votes
klopt het tellen is zeer leuk en dat fragment met andre ook
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Waarom vinden zoveel mensen Paul de Leeuw een hufter? Ik moest juist altijd wel lachen om Paul de Leeuw. Ik weet toch wel minstens een paar andere mensen op tv die ik heel wat irritanter vind dan Paul de Leeuw.
jedymaster
-
- 889 messages
- 2518 votes
ik vind hem leuk altijd al gevonden ik hoop dat ie weer snel komt met een programma
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Dit was mijn beste televisieavond sedert héél lange tijd! Het medium kan soms inderdaad groter zijn dan het leven 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Heel goed inderdaad. Een film van drie uur heb ik vaak moeite mee, maar hier zit ik 3 uur geboeid voor de buis.
Zouden er veel Belgen kijken ?
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Ik denk dat dit wel populair is in België - we hebben ook zo géén programma. De Nederlandse televisie is gewoon beter (maar wij hebben wél "Kijk eens op de doos/Spike", "In de gloria" & "Het Peulengaleis"
)
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Ik denk dat dit wel populair is in België - we hebben ook zo géén programma. De Nederlandse televisie is gewoon beter (maar wij hebben wél "Kijk eens op de doos/Spike", "In de gloria" & "Het Peulengaleis"
)
Ik kijk zo'n 50% naar de belgische zenders, en daar valt 'In de gloria' onder, erg leuk.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Ik heb een gedeelte van de aflevering gezien, en hij was inderdaad de moeite waard. Naast de fragmenten die EmDee noemde heb ik nog een prachtig fragment uit Blue Planet gezien, met de school vissen die wordt aangevallen. Prachtige opnames. Er werd verteld dat dit op de BBC is uitgezonden. Weet iemand ook of dit in Nederland uitgezonden zal worden?
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Geen idee, jester. Maar ze zijn wel verkrijgbaar op dvd, via play.com bijvoorbeeld.
Het zijn inderdaad werkelijk verbluffend mooie documentaires, die van David Attenborough. Ik heb de dvd-box van The Life of Birds ook gezien. Fenomenaal!
Die raad ik iedere natuurliefhebber van harte aan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Zondag 17 augustus is de enige bewaarde screentest van Bruce Lee te zien in het programma Zomergasten, waarin presentator Joost Zwagerman schrijver Hafid Bouazza ontvangt. Bouazza, een groot liefhebber van Lee, heeft Hong Kong Legends gevraagd om een fragment te tonen uit Fist of Fury. Behalve drie minuten uit deze klassieker zal zondag, voor het eerst op de Nederlandse televisie, de enige bewaarde screentest van Lee te zien zijn.
bron: DFW
De Knip
-
- 1885 messages
- 3681 votes
Nu op NED 3 : Paul de Leeuw in de herhaling. Heb het vorige week niet gezien, ik ga d'r maar eens lekker voor zitten!
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Nu op NED 3 : Paul de Leeuw in de herhaling. Heb het vorige week niet gezien, ik ga d'r maar eens lekker voor zitten!
Zo te zien is er flink in geknipt, helaas.
Zachery Glass
-
- 575 messages
- 584 votes
Het was alweer de moeite, vond ik. Die Bouazza kan heel interessante dingen vertellen. Vooral wanneer hij het over z'n drugservaringen had - zelden zo'n bloedstollend relaas gehoord.
Die "The bear who wasn't a bear" was trouwens schitterend 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Die "The bear who wasn't a bear" was trouwens schitterend 
Ja! Prachtig! 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik vond deze juist niets aan, heb constant liggen zappen (sport, Titanic, zomergasten, animalplanet, NG, DC)
En uiteraard ff een uurtje vrij gemaakt voor Top Gear. 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
dat jullie hier 4 uur naar kunnen kijken zeg.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Die aflevering met van Agt rijkt tot aan de hemel. Fantastisch en prachtig, dat iemand die over de 70 is nog zo als een klein kind kan reageren. Petje af.
5 Sterren overigens 
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
dat iemand die over de 70 is nog zo als een klein kind kan reageren.