• 178.060 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.747 votes
Profile

Lost

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Als ik je zo hoor denk ik dat het laatste seizoen je wel gaat bevallen omdat je meer met de personages bezig bent dan met het mysterie.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Haha, ja. Vind het mysterie beetje vaag worden allemaal, hopelijk kunnen ze het nog allemaal proppen in het laatste seizoen en uitleg geven, maar dat zit er vast niet in. Maar wel lekker spannend allemaal tuurlijk.

Maar vind de serie meer om de personages draaien. En vind het zelf ook veel leuker

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Heb in drie weken tijd alle zes seizoenen gekeken. Ik vond wel dat er een groot verschil is tussen, laten we zeggen, de eerste twee seizoenen en de rest. Vond de extra aflevering waarin Ben nog één keer naar het warehouse ging wel grappig.

Nog welcome back Tragie Star

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Oke, dat is wel heel snel !. Dat zou mij ook wel lukken denk ik, maar had alle dvd-boxen nog niet tot mijn beschikking, dus moest nog even allemaal kopen, en dat is gelukt btw

Welke extra aflevering?

Dankje wel !

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Staat als extra op één van de seizoen 6 DVD's

't Was trouwens een flinke ruk die drie weken.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Oke, dan zal ik die ook wel ergens tegen komen.

Hoezo ruk ?

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Ik keek soms zo'n zes of meer afleveringen (weekend) per dag, natuurlijk uit nieuwsgierigheid maar het was soms een flinke zit.

Natuurlijk doe ik het mezelf aan, maar ja de nieuwsgierigheid overwint.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ja, dat kan ik me voorstellen. Bij Seizoen 5, heb ik ook veel afleveringen bekeken op 1 dag, heb het hele seizoen afgekeken in minder dan een week.

Bij mij vloog het voorbij..

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Ze hebben er expres veel clifhangers in gebakken dus iedere keer als een aflevering is afgelopen wil je meer, meer, meer...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

TragieStar.* wrote:

Haha, ja. Vind het mysterie beetje vaag worden allemaal, hopelijk kunnen ze het nog allemaal proppen in het laatste seizoen en uitleg geven, maar dat zit er vast niet in. Maar wel lekker spannend allemaal tuurlijk.

Maar vind de serie meer om de personages draaien. En vind het zelf ook veel leuker

Zo ervaarde ik het ook, de voornaamste kijk-reden waren de interessante personages en het hele gebeuren daaromheen. Al die mysterieuze dingen en twists nam ik voor lief.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Lot mocht op het einde wel wat meer gaan over het mysterie dan over de personages.

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Ik vond juist de combinatie van mysterie en de diepte ingaan met de personages zo leuk. Sowieso het feit dat je op een eiland zit en geen kant op kan is interessant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

AGE-411 wrote:

Lot mocht op het einde wel wat meer gaan over het mysterie dan over de personages.

Mwoah.

Sommige momenten hebben ze het allemaal zo lastig en ingewikkeld gemaakt dat je aan jezelf begon te twijfelen of je het allemaal nog wel begreep, dat had voor mij niet gehoeven.

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Klopt, met al die bunkers enzo

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ben vandaag met Seizoen 6 begonnen, en vond het een matig begin, maar vanaf de aflevering; Lighthouse word het wel beter.

De aflevering; Sundown is toch echt wel de beste tot nu toe !

Ja, heb echt veel bekeken vandaag, omdat ik echt verslaafd ben aan deze pracht serie

Vind Claire echt helemaal geweldig, haar nieuwe uitstraling, en rol in de serie heeft echt een groot positief verandering gebracht.

En Hugo is natuurlijk weer echt een schat, lekker grappig en meesterlijk goed. Vind Sawyer, Kate en Jack best irritant, en ze hoeven van mij ook niet echt veel aanbod te komen.

Sayid vind ik dan wel weer leuk, wat ik eerder niet echt was opgevallen, want mocht zijn personage niet heel erg.

John Locke vind ik al vanaf Seizoen 1 niet erg leuk/spannend maar zijn glimlach is echt zo leuk

En hij is echt creepy in dit seizoen ! Net zoals Sayid en Claire trouwens, lijkt een beetje op een sekte allemaal.

Het verhaal is vanaf nu nog goed te volgen, niet veel vaagheid, maar lekker relax, wel veel gepraat en weinig actie, tot aflevering 5 dan.

Sun & Jin komen weinig aanbod, wat ik jammer vind, want ze doen het wel aardig, en ze hebben elkaar helaas nog steeds niet gevonden

Ben is minder spannend als verwacht, wat hij in seizoen 2,3,4 en 5 wel had, erg jammer, maar verder maakt het weinig uit, hij heeft zijn tijd ook wel gehad.

Natuurlijk jammer dat Juliet dood is, maarja.

En waar Benard en Rose nou zijn, is echt vreemd, die camperen gewoon lekker in de jungle samen met de lieve hond; Vincent alsof er niks aan de hand is. Vreemd.

En Cindy is ook weer terug, echt freaky.

Vind het ook vreemd dat er niks meer word uitgelegd wat er nou precies met haar is gebeurd, sinds ze ontvoerd werd door; ''The Others''.

noke

• 126 messages
  • 76 votes

TragieStar.* wrote:

En waar Benard en Rose nou zijn, is echt vreemd, die camperen gewoon lekker in de jungle samen met de lieve hond; Vincent alsof er niks aan de hand is. Vreemd.

En Cindy is ook weer terug, echt freaky.

Vind het ook vreemd dat er niks meer word uitgelegd wat er nou precies met haar is gebeurd, sinds ze ontvoerd werd door; ''The Others''.

Dat is nou Lost....veel vragen en niet of nauwelijks antwoorden

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ben helemaal klaar met Lost !

Heb ook weer het 6de Seizoen in 1 week uitgekeken, en dat was niet omdat het allemaal zo spannend was. Vond Seizoen 6 toch wel het minste Seizoen van allemaal. Er gebeurd vrijwel helemaal niks, veel gepraat en gepraat en gepraat, weinig actie en echt huilmomenten en/of echte lachmomenten zit er ook niet echt in.
Het enige positieve aan heel dit Seizoen was Claire, ze was echt fantastisch, maar helaas kwam ze er weer lekker weinig in voor. Tja, dat krijg je als 6 Seizoenen lang, het alleen maar over een aantal hoofdrolspelers gaat, de rest doet er eigenlijk niet toe, want die gaan of dood, of er word gewoon niks over verteld. Als voorbeeld neem ik; Ilana. Ze was vrij interessant, want ze wist veel over het eiland, en over Jacob. Maar dan word ze opgeblazen, en alles blijft gewoon nog een mysterie rond haar verhaal.
De flash-sideways vond ik uitermate irritant, echt om elke seconde krijg je weer iets te zien, wat er zou gebeuren als het vliegtuig niet was neergestort, sorry maar dat hoef ik niet allemaal te zien, want het vliegtuig was wel neergestort. Wat er op het eiland gebeurde, waar het allemaal omdraait, kreeg je weinig in beeld. En dat vind ik jammer.
Het einde is voor mij nog steeds een raadsel, want ik snap er eigenlijk niet veel van. En dat is misschien nog wel het ergste
Het hele verhaal rond Jacob, vond ik niet erg interessant, maar het was zeker wel goed dat ze alles hebben verteld over hem, en zijn vroegere leven.
En Claire had eigenlijk geen goede introductie, bijna iedereen (behalve Kate en Jin) deed alsof Claire nooit was weggeweest. En daarbij geef ik je een voorbeeld: Sawyer komt in het kamp van ''Lock'', hij ziet alleen Kate, doet net alsof Claire er niet is, terwijl hij haar wel uit het oog verloor in Seizoen 4 en was ook bezorgd om haar. Later vind hij haar wel gestoord omdat ze Kate heeft aangevallen, maar wat daar tussen gebeurde krijg je ook niet te zien.
Er vallen weinig/ tot geen doden, en dan gaan er opeens 3 belangrijke personages dood, en dan nog wel in 1 aflevering.

Maar ik wil niet alleen maar negatief overkomen hoor, het had ook zo zijn pluspunten. Natuurlijk is Lost een geweldige serie, ik heb erg genoten, en daarom valt Seizoen 6 alleen maar tegen, vind het niet super slecht, maar had meer verwacht, ik had meer gehoopt laat ik het zo zeggen.
Heb ook niet gehuild op het einde, maar ik was er wel even stil van, echt zo'n moment: dus nu is het echt afgelopen. Nu is het gewoon voorbij.

Hopelijk komt er dus een soort spin-off en/of een ander soortgelijke serie voor in de plaats !

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

Film Fan wrote:

Ik vond juist de combinatie van mysterie en de diepte ingaan met de personages zo leuk. Sowieso het feit dat je op een eiland zit en geen kant op kan is interessant.

helemaal mee eens, maar in feite werden de personages uitgediept voor het mysterie, waar de makers dan zelf geen antwoord meer op weten en dan gooien ze het er ineens op dat de serie om de personages draaide.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

TragieStar, denk aan de spoilers. Je verraadt veel, zou je zelf ook niet leuk gevonden hebben om te lezen toen je nog halverwege was.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

TragieStar.* wrote:

Ben helemaal klaar met Lost !

Het hele verhaal rond Jacob, vond ik niet erg interessant, maar het was zeker wel goed dat ze alles hebben verteld over hem, en zijn vroegere leven.

juist wel interessant en er is juist nog zoveel onduidelijk over hem.

het is duidelijk dat jij voor de personages keek, maar net zoals voor zovelen hier; de personages staan in het teken van de mysterie!!!!!!!

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Elineloves wrote:

TragieStar, denk aan de spoilers. Je verraadt veel, zou je zelf ook niet leuk gevonden hebben om te lezen toen je nog halverwege was.

Ik heb nu de spoilers weggelaten omdat ik denk dat vele alle seizoenen toch wel hebben bekeken, en het toch dood is hier.

Er is voor mij ook veel verraden, mijn tekens zijn ook allemaal genegeerd. Dat vond ik ook allemaal niet leuk.

Kan het niet nu toch niet meer veranderen.

Stu-Pot

• 3491 messages
  • 1189 votes

Ik zit nog maar halverwege seizoen 3. En omdat er veel voor jou verraden is geweest moet je dat bij anderen ook doen?

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Dat zeg ik toch niet, ik had ook heel seizoen 6 kunnen samenvatten voor je hoor, als je dat liever hebt.

Ik heb niet alles verteld, ik heb hoogstens een paar dingen verteld en die zijn niet eens zo erg van belang, ik heb er gewoon niet aan gedacht.

Tja, fouten maak je om van te leren.

Ik had hier ook hele verhalen gelezen van mensen die geen spoilers hadden geplaatst, dat was ook mijn eigen fout geweest. Zoiets kan gebeuren als je hier verhalen van mensen gaat lezen. Toen ik nog maar bij seizoen 2 was, kreeg ik al te zien hoe deserie gaat eindigen, en dat heb ik namelijk niet verteld. Want dat is voor mij ook nog een raadsel, en dat had ik zoiezo in spoilers gezet als ik het zou vertellen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lang verhaal kort: of je zet zelf spoilertags, of we klikken de meld misbruik knop aan en laten een moderator het doen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1622 votes

Ik heb er al voor gezorgd dat een moderator het doet hoor, zelf kan ik het namelijk niet meer veranderen zoals ik al zei.

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Elineloves wrote:

Lang verhaal kort: of je zet zelf spoilertags, of we klikken de meld misbruik knop aan en laten een moderator het doen.

Ik dacht dat alleen de koningin in de "we" vorm sprak.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

Film Fan wrote:

(quote)

Ik dacht dat alleen de koningin in de "we" vorm sprak.

haha ja, die eline denkt ook dat ze dat is

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

150 dollar is niet mis, ik had er nog over nagedacht om die nummers bij de Eindejaarsloterij te gebruiken, maargoed. Toch best knap dat er alsnog 9,000 fans waren die niets anders konden bedenken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Weet niet wie van jullie de sitcom How i met your mother kijkt, maar ''Jorge Garcia aka Hurley' was een paar weken terug in de serie 1 aflevering aanwezig. In die aflevering werd ook continue zijn Lost verleden erbij betrokken, bijzonder grappig

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.