Lost
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Het moge duidelijk zijn dat Locke en Shephard in de toekomst (Seizoen 2) nog met elkaar in de clinch zullen gaan.
Haha dat is misschien nog wel een understatement 
Ben benieuwd wat je van seizoen 2 vind. Lost heeft zijn ups en downs en daar moet je mee leren leven. Soms is het uitermate teleurstellend, 2 aflevering daarna weer briljant.
noke
-
- 126 messages
- 76 votes
Heb alle seizoen gezien...jammer dat het afgelopen is. Beste serie ooit!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ben helemaal klaar met Seizoen 4 alweer een tijdje geleden. Het is ongelofelijk spannend, al vond ik Seizoen 3 toch beter. Vind het gewoon jammer dat er maar 14 afleveringen zijn.
Ga binnenkort met Seizoen 5 beginnen en hoop dat het allemaal nog veel beter word, alleen zijn 2 van mijn favorieten personages niet meer te zien
Want Charlie is dood al een tijdje eigenlijk maargoed
, en Claire is in het hele 5de seizoen niet te zien 
Maarja gelukkig komen de andere nog wel allemaal terug
Ben benieuwd..
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ben helemaal klaar met Seizoen 4 alweer een tijdje geleden. Het is ongelofelijk spannend, al vond ik Seizoen 3 toch beter. Vind het gewoon jammer dat er maar 14 afleveringen zijn.
Ga binnenkort met Seizoen 5 beginnen en hoop dat het allemaal nog veel beter word, alleen zijn 2 van mijn favorieten personages niet meer te zien
Want Charlie is dood al een tijdje eigenlijk maargoed
, en Claire is in het hele 5de seizoen niet te zien 
Maarja gelukkig komen de andere nog wel allemaal terug
Ben benieuwd.. Claire komt in het 6de terug.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar je hebt het beste van Lost eigenlijk al gehad.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Maar dat zegt niet dat de rest veel slechter is. Seizoen 5 en Seizoen 6 vind ik beide nog prima te doen en doet niet veel onder tot de rest van de serie. Alleen over de laatste aflevering kunnen nog wel eens discussies over ontstaan.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ja, ik weet dat ze in het 6de seizoen terug komt
Maarja, dan nog 1 seizoen zonder haar, terwijl ze gewoon nog leeft op dat moment. 
Tot nu toe vind ik alles nog geweldig, zal voor mij zeker wel een domper zijn als de serie definitief voor mij is afgelopen..
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Maar dat zegt niet dat de rest veel slechter is. Seizoen 5 en Seizoen 6 vind ik beide nog prima te doen en doet niet veel onder tot de rest van de serie. Alleen over de laatste aflevering kunnen nog wel eens discussies over ontstaan.
De laatste seizoenen zijn belange niet zo mysterieus als de eerste seizoenen. In het 6de komen wel wat antwoorden, en sommige dingen zijn ook goed en mysterieus. Maar ik vind het op het einde een beetje te geforceerd overkomen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ja, ik weet dat ze in het 6de seizoen terug komt
Maarja, dan nog 1 seizoen zonder haar, terwijl ze gewoon nog leeft op dat moment.

Ja. De echte slechterik in Lost heeft haar in zijn macht, daarom zien we haar niet. Ook omdat seizoen 4 (of 5
) zich grotendeels in 1977 afspelen.Het zal voor je even schrikken zijn als je te weten komt wie die slechterik is. Lock is een gedaante van het Black-smoke monster.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oke, ik vond het einde van seizoen 4 al vaag. Dat opeens Locke in die kist lag, terwijl die op het eiland zit, en iedereen hem; Jemery ofzo noemt snap ik niet 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Oke, ik vond het einde van seizoen 4 al vaag. Dat opeens Locke in die kist lag, terwijl die op het eiland zit, en iedereen hem; Jemery ofzo noemt snap ik niet
Dat iedereen hem jeremy noemt is omdat dat een schuilnaam is, net als wat micheal had, die was ineens kevin johnson. Anders zou idereen hem herkennen van de oceanic six en dan wist iedereen dat het vliegtuig op de bodem van de oceaan nep was. En toen John i de kist lag was dat de echte john, de john die vrolijk ronloopt is de smokemonster (die kan de gedaante van overleden mensen aannemen, deed hij ook bij de vader van jack)
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ja. De echte slechterik in Lost heeft haar in zijn macht, daarom zien we haar niet. Ook omdat seizoen 4 (of 5
) zich grotendeels in 1977 afspelen.Het zal voor je even schrikken zijn als je te weten komt wie die slechterik is. Lock is een gedaante van het Black-smoke monster.
Maar om het plaatje helemaal compleet te maken: Het black-smoke monster is de broer van Jacob
Maar die verklaring hoe dat komt, komt in het 6de seizoen. Daar hebben we een aantal flashback-afleveringen naar de middeleeuwen: een aflevering waar Jacob en zijn broer jong zijn + een aflevering waar getoond wordt hoe Richard op het eiland kwam.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oke, bedankt voor jullie uitleg
Ik begrijp het nu, alleen Als het de echte John is, die in de kist ligt, en de smokemonster zijn gedaante aanneemt op het eiland, wanneer is de echte John dan doodgegaan? Of zie je dat nog in seizoen 5 en/of 6?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Oke, bedankt voor jullie uitleg
Ik begrijp het nu, alleen Als het de echte John is, die in de kist ligt, en de smokemonster zijn gedaante aanneemt op het eiland, wanneer is de echte John dan doodgegaan? Of zie je dat nog in seizoen 5 en/of 6?
Wanneer en hoe John echt dood gaat wordt wel duidelijk in een van de eerste afleveringen.
Als je een fan bent van Lock ga je dan echt vloeken op 1 bepaald ander personage "godverdomme, motherfucker
"Maar wat belangrijk is is wat Richard zei tegen Lock, voor hij terug keerde. Hij moest dood gaan om ze te doen terug komen zei Richard. (daar bij die boom toen, op een nacht). Richard zei toen ook: "je hebt het mij zelf verteld".
De persoon die dat tegen Richard zei was het Black Smoke Monster die het gedaante aangenomen had van Lock. Dus eigenlijk dacht Lock dus onterecht dat hij moest dood gaan.

Maar dat wordt snel duidelijk in seizoen 5 en 6.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oh, Lock is toch mijn favoriet niet, haha
Dus zo erg zal het voor mij niet zijn, maar toch bedankt ! 
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Lost seizoen 2; 2.5*
Voor dit seizoen gelden dezelfde kritiekpunten als het voorgaande seizoen. Buiten Locke geen interessant personage te bespeuren. Het mysterie rond het Luik is op een nogal bizarre manier opgelost. Alhoewel opgelost... Het verhaal omtrent dit seizoen betreft dus het luik, een knopje induwen om de 108 minuten en that's it. Er zijn ook nieuwe personages bijgekomen met o.a. Michelle Rodriguez die de nogal morbide Anna Lucia speelt. Ook loopt er nu een zwarte variant van Locke rond op het eiland genaamd Mr. Eko. In tegenstelling tot Locke is dit personage zo saai als maar zijn kan. De soundtrack is best oké meer heb ik daar niet aan te wijten. Waardoor dit mager seizoentje nog een voldoende krijgt is door het redelijk leuk einde. Toch aan de kant van het Luik. Michael Dawson doet wat iemand anders al lang had moeten doen. Het andere einde waarin Kate, Sawyer, Hurley en Jack een hoofdrol in spelen vond ik maar magertjes. Maar eindelijk zal het mysterie rondom The Others opgelost worden in seizoen 3. Althans dat hoop ik. Wat kan ik nog meer vertellen over seizoen 2.. Weinig want boeiend was het niet. Heb lage verwachtingen voor seizoen 3 en hopelijk wordt dat eens een erg degelijk seizoen met iets minder sentimentele crap. 2.5*
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Oh, ik ben geen favoriet van Lock, haha
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Lost seizoen 2; 2.5*
Voor dit seizoen gelden dezelfde kritiekpunten als het voorgaande seizoen. Buiten Locke geen interessant personage te bespeuren. Het mysterie rond het Luik is op een nogal bizarre manier opgelost. Alhoewel opgelost... Het verhaal omtrent dit seizoen betreft dus het luik, een knopje induwen om de 108 minuten en that's it. Er zijn ook nieuwe personages bijgekomen met o.a. Michelle Rodriguez die de nogal morbide Anna Lucia speelt. Ook loopt er nu een zwarte variant van Locke rond op het eiland genaamd Mr. Eko. In tegenstelling tot Locke is dit personage zo saai als maar zijn kan. De soundtrack is best oké meer heb ik daar niet aan te wijten. Waardoor dit mager seizoentje nog een voldoende krijgt is door het redelijk leuk einde. Toch aan de kant van het Luik. Michael Dawson doet wat iemand anders al lang had moeten doen. Het andere einde waarin Kate, Sawyer, Hurley en Jack een hoofdrol in spelen vond ik maar magertjes. Maar eindelijk zal het mysterie rondom The Others opgelost worden in seizoen 3. Althans dat hoop ik. Wat kan ik nog meer vertellen over seizoen 2.. Weinig want boeiend was het niet. Heb lage verwachtingen voor seizoen 3 en hopelijk wordt dat eens een erg degelijk seizoen met iets minder sentimentele crap. 2.5*
Ik vond seizoen 3 het beste.
Seizoen 1 en 2 zijn idd wat traag, en te veel op Jack en Kate gericht. (En te weinig op interessante figuren als Lock en Desmond)
Dat wordt wel beter naarmate de seizoenen vorderen. De personages worden beter, maar de verhaallijn zakt in mekaar vanaf seizoen 4, om maar een klein beetje overeind te klauteren in seizoen 6.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Nou, omdat ik de eerste 4 seizoenen van Lost heb bekeken, en ik me soms echt loop te ergeren aan zijn acties. Hoe hij praat, wat hij doet. En vind het zelf ook niet echt een boeiend personage, dus vandaar.
Maar verder niks mis met hem hoor. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lees je zin nog maar eens, dan snap je wat Blue Velvet bedoelt
.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oh, ik las het idd een beetje verkeerd, haha. Maar ik bedoel het natuurlijk andersom.
Mijn fout. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Lees je zin nog maar eens, dan snap je wat Blue Velvet bedoelt
.
nu snap ik het niet meer 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
nu snap ik het niet meer
de zin was dat hij/zij geen favoriet van lock is wat beter kunnenzijn dat hij/zij geen liefhebber van locke is
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Snap het nog altijd niet 
maar soit, terug on-topic dan maar.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Heb de zin inmiddels veranderd dus vandaar dat je het misschien niet snapt 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Heb vandaag de eerste aflevering van Seizoen 5 bekeken, en ben nog niet helemaal onder de indruk, maar misschien gebeurd dat nog ! 
Laat de rest maar komen dus ! 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ik vrees van niet; het ging in mijn ogen bergafwaarts na seizoen 3.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Nou, ben toch al een stuk verder gekomen, want het was zo spannend dat ik niet meer kon stoppen met kijken ! 
Ben nu ongeveer bijna op de helft, en seizoen 5 is het toch echt wel het toppunt van vaagheid. Misschien worden er nog vele dingen uitgelegd, wat ik natuurlijk hoop. Maar ik weet niet of deze dingen nog aan te pas komen, want deze dingen zijn nog onduidelijk voor mij:
Iedereen moest terug naar het eiland, maar Aaron nemen ze niet mee, dus dan klopt het niet.
Degene die het eiland verplaatste kon toch niet terug naar het eiland? Dus Ben kan niet meer terug, maar hij is er wel
En waarom vermoord Ben, John Locke?
En waarschijnlijk zitten er nog veel meer vragen in mijn hoofd, die ik nu even niet meer kan herinneren 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
je hebt helemaal gelijk en zo zijn er nog wel 100 onbeantwoorde vragen.
en die hoop kan je beter opgeven, want er wordt zo goed als niks van deze vragen beantwoord.
(waarschijnlijk komt die cat-dog weer zeiken nu).
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Nou, ben toch al een stuk verder gekomen, want het was zo spannend dat ik niet meer kon stoppen met kijken !

Ben nu ongeveer bijna op de helft, en seizoen 5 is het toch echt wel het toppunt van vaagheid. Misschien worden er nog vele dingen uitgelegd, wat ik natuurlijk hoop. Maar ik weet niet of deze dingen nog aan te pas komen, want deze dingen zijn nog onduidelijk voor mij:
Iedereen moest terug naar het eiland, maar Aaron nemen ze niet mee, dus dan klopt het niet.
Degene die het eiland verplaatste kon toch niet terug naar het eiland? Dus Ben kan niet meer terug, maar hij is er wel
En waarom vermoord Ben, John Locke?
En waarschijnlijk zitten er nog veel meer vragen in mijn hoofd, die ik nu even niet meer kan herinneren
1. dat weet ik zelf ook niet, maar ik denk omdat claire zei tegen kate dat ze em niet mee moest nemen (in een droom)
2. In principe heb je gelijk, dat kon hij ook niet, maar hij zei zelf dat hij de regels heeft gebroken
3. Omdat Lock dood moest van smokey/neplock
dit denk ik tenminste
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Nou oke, ben nu helemaal klaar met Seizoen 5, en vond het toch wel beter dan Seizoen 4.
Vond het wel een zielig einde met Juliet, ik vond haar in seizoen 3 echt geweldig, vooral omdat je niet goed wist aan welke kant ze stond en of je haar kon vertrouwen, je kon dat echt nooit aan haar gezicht aflezen, dus dat vond ik zoiezo een boeiend personage tot aan het einde van Seizoen 5, waarin ze in het gat valt, waar ik zeker even moest huilen. En dat ze zichzelf ook nog op offert voor de andere vind ik nog zieliger, maar ze kon ook niet anders. 
Ik kan niet wachten op seizoen 6 !! 
Heb het inmiddels gekocht, voor 50 euro!
Maar kon niet anders, ik wou het heel graag. Dus daar ga ik ook maar snel aan beginnen, en dan is de serie afgelopen 
Hopelijk word het geweldig, ben ontzettend benieuwd naar Claire, voor mij een van de leukste actrices in de serie, alleen jammer dat ze zo weinig aanbod kwam in elk Seizoen. Hopelijk in Seizoen 6 wel.
En ben ook benieuwd naar het einde, ook al weet ik die deels al, door sommige hier, maar dat vind ik verder niet heel erg.
Vind het ook heel jammer dat Charlie er niet meer is, en ook dat er niet veel meer over hem verteld word. Hij ging dood, en eigenlijk niemand vond het heeel erg, het was even huilen, en hup weer verder met het verhaal. Bij Libby en Shannon was dat allemaal veel uitgebreider, maar dat snap ik ook wel.
Vind wel dat Jack en Kate te veel tekst hebben, echt elke aflevering gaat over hun, word er een beetje gek van, laat ook eens andere personages aanbod komen.
Ze hebben al zoveel meegemaakt, en leven nog steeds, sommige hebben 1 keer meer tekst of gaan zich met het mysterie bemoeien en gaan meteen dood.
Helaas kan ik er verder weinig aan veranderen, want voor mij komt nu het laatste Seizoen inzicht. En hopelijk komt er ooit nog zo'n geweldige serie als Lost