Lost
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha geniaal, ik volg How i met your mother. Lachen als ik dan Hurley zie. Hopelijk maken ze wat sneaky grapjes met verwijzingen naar Lost 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Terry O Quin & Michael Emerson samen in een serie? Dat wil ik zien! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ji Yeon was ook weer erg sterk. Ook het gespeel tussen flashback en flashforward in deze episode is niet minder dan briljant, visueel blijft het een geweldige serie, character development is sterk, magistrale vertelconstructie, de mystery development is geniaal, toffe cast. Dat ik dit ooit niet zo sterke serie vond gaat beyond me. Want het is nu één van mijn favoriete series, hoe briljant kan een serie zijn, zo dus. Ik gooi het op een verstandsverbijstering destijds, kan niet anders.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lost is gewoon magistraal. Als je een beetje open staat voor een zeer lang durend mysterie verhaal, dan is Lost ieders ding 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ji Yeon was ook weer erg sterk. Ook het gespeel tussen flashback en flashforward in deze episode is niet minder dan briljant, visueel blijft het een geweldige serie, character development is sterk, magistrale vertelconstructie, de mystery development is geniaal, toffe cast. Dat ik dit ooit niet zo sterke serie vond gaat beyond me. Want het is nu één van mijn favoriete series, hoe briljant kan een serie zijn, zo dus. Ik gooi het op een verstandsverbijstering destijds, kan niet anders.
Er is dus nog hoop voor mensen die na 10 afleveringen seizoen 1 afhaakten omdat het zo saai was?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik had ook een stroeve start, het is wel even inkomen vind ik maar als je er eenmaal inzit dan krijg je ook wat. Ik vond het tijdens seizoen 1 ook niet hoogstaand maar denk dat ik S1 nu een stuk beter ga vinden. S1 vind ik dan ook maar een introductie, daarna gaat Lost helemaal los
. Ik vond het eigenlijk steeds beter worden (S3 is echt briljant).
Ik denk dat geduld en gewenning voor sommige serie kijkers de sleutel is bij Lost (ik had bvb. in het begin ook wat misplaatste verwachtingen). Ook heb ik soms wat problemen met bepaalde hypes erkennen, dan ben ik gewoon wat dwars en te kritisch. Ik denk dat bij jou hetzelfde scenario nog wel eens zou kunnen voltrekken. Gewoon proberen
. Samen met Chuck is Lost nu wel mijn favoriete serie denk ik. Als je dan mijn eerste post hier leest, zie je hoe erg ik omgeslagen ben.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Eindelijk is LOST - Season 6 uit in Nederland. Nu nog rond de 65 / 70 euro (best wel duur eigenlijk) maar vanaf volgende week de gehele week 44 euro bij de Media Markt!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat? Volgende week voor 44 euro? Ik heb hem deze week voor 60 euro daar gekocht vandaag.
Maar ik vroeg het een verkoper nog en als het binnen 2 weken goedkoper er ligt dan kan ik dat geld terug vangen. Folder dus effe in de gaten houden.
Waar kan je zien dat de serie volgende week daar voor 44 euro ligt? Heb je een link?
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
ik zag wel iets raars op de site van mediamarkt staan van de bluray box met alle seizoenen. Als je zoekt op lost seizoen 6 en je ziet de box staat er 199.99 maar klik je erop staat er 142.49
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Eindelijk is LOST - Season 6 uit in Nederland. Nu nog rond de 65 / 70 euro (best wel duur eigenlijk) maar vanaf volgende week de gehele week 44 euro bij de Media Markt!
Best wel duur? Pff, ik zou nooit een serie kopen voor zoveel geld.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb thuis een kast vol met series, gekocht uit de winkel. Van alles van Lost, 24 en Prison Break tot aan Seinfeld, Friends en Married with Children. Vind ik erg gaaf.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Wat? Volgende week voor 44 euro? Ik heb hem deze week voor 60 euro daar gekocht vandaag.
Maar ik vroeg het een verkoper nog en als het binnen 2 weken goedkoper er ligt dan kan ik dat geld terug vangen. Folder dus effe in de gaten houden.
Waar kan je zien dat de serie volgende week daar voor 44 euro ligt? Heb je een link?
Niet, maar ik werk bij MediaMarkt dus ik weet de aankomende flyers.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Oke, dan bedankt ik je vast want dan ga ik komende week met de bon terug naar de winkel of het verschil uitbetaald te krijgen. 
Volgende week dus landelijk voor 44 euro? Wel smerig hoor. Alle fans kopen de box deze week als ie uit is en de week erop gaat ie dan in de aanbieding.
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Oke, dan bedankt ik je vast want dan ga ik komende week met de bon terug naar de winkel of het verschil uitbetaald te krijgen. 
Volgende week dus landelijk voor 44 euro? Wel smerig hoor. Alle fans kopen de box deze week als ie uit is en de week erop gaat ie dan in de aanbieding.
Landelijk weet ik niet 100% zeker. Iig MM Amsterdam en MM Almere gaan 'm voor 44 euro knallen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan ik me daar ook op beroepen, als het niet in elke vestiging is? Ikzelf koop altijd bij de vestiging Arnhem.
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Hilarisch: in de commentary voor LA X (part 1) op de dvd krijg je na 5 minuten van Lindelof en Cuse te horen, "als je antwoorden wil over de flash sideways, moet je luisteren naar onze commentaar bij de finale".
Ga je naar de finale, niks commentary. Zo kun je je overal uit praten natuurlijk
Het is wel een beetje vervelend dat ze zich in de commentary verplicht voelen zich aan spoilers te onthouden. Deze extra's worden toch pas uitgebracht nadat de serie is afgelopen en voordat je ze opzet, krijg je zelfs nog een waarschuwing dat er spoilers in zitten voor latere afleveringen. Ik heb de rest nog niet beluistert, maar die van LA X is iig al redelijk teleurstellend (zeker als je hoopte nog wat nieuwigheden te ontdekken).
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Nu 'mag' ik eindelijk op dit topic. Gister Lost afgesloten. Zit toch met een anti-climax-gevoel....zo spannend als de 6 seizoenen waren, zo minder was de laatste aflevering. Ik weet het ook niet....Als ik terug denk en er over praat kan ik nog kippenvel krijgen, zo heb ik er van genoten....het contrast is voor mij zo groot.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Gefeliciteerd!
Ik moet alleen nog het laatste seizoen.. 
Fortune
-
- 4313 messages
- 2772 votes
Ik moet ook nog het laatste seizoen maar schijnt een grote domper te zijn.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ik ga binnenkort aan het 4de seizoen beginnen. Ben benieuwd. Hoop dat het seizoen 3 overtreft maar dat zal moeilijk worden 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik moet ook nog het laatste seizoen maar schijnt een grote domper te zijn.
Valt reuze mee. Gewoon prima. Het einde zal niet iedereen super vinden (ik vond het prachtig) maar dat doet weinig af van de kwaliteit van seizoen 6.
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
klopt helemaal, maar ze wisten er alleen geen einde aan te brijen en dan krijg je een anticlimax zoals nu het geval is
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Terry O Quin & Michael Emerson samen in een serie? Dat wil ik zien!
Nooit naar Lost gekeken? 
Terry O' Quin is echt geweldig 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik ga binnenkort aan het 4de seizoen beginnen. Ben benieuwd. Hoop dat het seizoen 3 overtreft maar dat zal moeilijk worden
Voor mij had eigenlijk seizoen 4-5-6 niet meer gemoeten.
Het ging een beetje de verkeerde kant op en werd met momenten echt saai.
En dan bij seizoen 6 moest men nog rap op een paar afleveringen een goed einde in mekaar flansen. Maar ook dat vond ik niet mystiek en magisch genoeg.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Lost seizoen 1; 2.5*
Vrij vermakelijk eerste seizoen. Het beste aan de serie is de soundtrack, soms wat te sentimenteel (Locke'd out Again) en andere keren bezorgde het toch wat spanning al was die spanning totaal misplaatst. De personages wisten me niet te bekoren. Vooral degene die de serie het meest volgde; Jack Shephard. Een chirug die nooit stil zit, iedereen helpt, nooit eens aan zichzelf denkt en ga zo maar verder. Ook met vrijwel geen enkele van de andere personages kon ik mij identificeren. John Locke... Heerlijk personage waar ik trekken van mezelf in kan vinden. Het moge duidelijk zijn dat Locke en Shephard in de toekomst (Seizoen 2) nog met elkaar in de clinch zullen gaan. Het verhaal was best aardig, het kijkt lekker weg maar de mysteries kunnen me net zoals de personages niet bekoren. Al zit er hier ook weer een uitzondering. De tot nog toe wazige 'The Others' hebben wel mijn aandacht getrokken, hopelijk wordt het mysterie rondom hun goed opgelost. Zeer benieuwd waarom het kinderdieven zijn. Zijn het pedofielen? Verwaarloosde priesters? Ontevreden dierentuin arbeiders die opstand gepleegd hebben en nu genetisch gemanipuleerde ijsberen hebben gemaakt om kinderen aan te vallen? Moge dit mysterie goed opgelost worden.
De seizoensfinale is best oké, niet echt spannend maar dat laat ik achterwege. Op het vlot krijgen we een emotionele gebeurtenis te verwerken, emotioneel tussen aanhalingstekens want mij deed het niets. Wat er op het Eiland gebeurt is natuurlijk veel leuker te volgen. Het Luik is eindelijk opgeblazen. Net zoals het mysterie rondom 'The Others' hoop ik dat de makers een goede verklaring hebben van waarom dat Luik daar in de grond zit, maar liever nog wie er in zit en wat er daar allemaal gebeurt. Ik denk nu spontaan aan het licht dat Locke zag na de dood van Boone.
Lost seizoen 1 is best aardig al sta ik niet te popelen om seizoen 2 te bekijken. Maar heb dat seizoen samen met dit seizoen gekocht dus zal het rap aan de beurt komen. 2.5*
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Qua events is Seizoen 1 het meest 'traag' en zul je waarschijnlijk meer aan je trekken komen bij de daaropvolgende seizoenen. Ik denk vooral dat Seizoenen 3 en 4 dan wat voor je zullen zijn.
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Het ligt niet aan dat de serie traag zou zijn, ik hou van trage series.