• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.024 votes
Profile

Lost

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Snooppac heeft er inderdaad niet zo veel van begrepen, maar praat dat maar eens uit zijn hoofd!

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Bij de Creative Emmy Awards heeft Michael Giacchino niet de Award for Best Music Score for a Series gewonnen voor LOST. Die prijs ging naar 24. Nu volg ik zelf geen 24 maar is die soundtrack echt zo goed dat het beter is dan de prachtige soundtrack die LOST had? Zeker die in de finale?

Killer-Instinct

• 227 messages
  • 0 votes

Is ook wel goed,maar persoonlijk had ik de voorkeur aan Lost gegeven.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

donnie je spoort niet

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Nou, dat is ook weer niet echt aardig he,

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

maar wel de waarheid

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ben nu eindelijk met seizoen 3 begonnen en zit nog steeds op het puntje van mijn stoel hoor

Het is lekker spannend ook al heb ik alleen de eerste aflevering nog maar gezien

Maar hoop dat het zo blijft.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Heb nu heel seizoen 3 afgekeken, en ik kon niet stoppen met kijken, (zoals gewoonlijk) maar nu was het echt super spannend.
Leefde met elk persoon mee, maar heb nog steeds geen respect voor John Locke, ik vind hem nog steeds een irritant hoofd hebben, en verpest het soms voor de groep, en dan zegt hij achteraf ook nog heel leuk: Oeps, sorry.
Voor Jack heb ik wel meer respect gekregen, maar soms heeft hij zo'n grappig gezichtje dat ik gewoon moet lachen, maar met hem wil je niet ruzie krijgen
Vind Sawyer oftewel ''James'' heel grappig, vooral met zijn naampjes die hij iedereen geeft.
Verder had ik wat meer van Claire willen zien, vooral omdat dat 1 van mijn favoriete personages is, hopelijk komt dat nog.
Ik vind seizoen 3 toch wel het beste seizoen tot nu toe, gevolgd door seizoen 1 natuurlijk.
Seizoen 2 heeft me minder kunnen boeien maar ook heel meeslepend en spannend.
Vond het einde van seizoen 3 ook heel zielig vooral met Charlie, waarbij ik ook een paar traantjes moest wegvegen.
Alleen het laatste stukje met Kate en Jack bij het vliegveld snap ik niet echt, want ze kende elkaar toch niet?
Ben voor de rest enorm benieuwd naar Seizoen 4, en kan echt niet wachten, maar dat ga ik toch maar even doen, want de DVD-Box kost gewoon al 35 euro, dus hopelijk word hij gauw afgeprijsd

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

TragieStar.* wrote:

Alleen het laatste stukje met Kate en Jack bij het vliegveld snap ik niet echt, want ze kende elkaar toch niet?
Ben voor de rest enorm benieuwd naar Seizoen 4, en kan echt niet wachten, maar dat ga ik toch maar even doen, want de DVD-Box kost gewoon al 35 euro, dus hopelijk word hij gauw afgeprijsd

Dat was een flashforward ipv een flashback.
MediaMarkt ligt Season 4 voor 28 euro 99.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ze heeft de hele clue van de aflevering niet meegekregen
was dus een flash forward, wat jij dacht dat traditionele flashbacks waren speelde zich af na de gebeurtenissen op het eiland.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Curly1985 wrote:
ze heeft de hele clue van de aflevering niet meegekregen
was dus een flash forward, wat jij dacht dat traditionele flashbacks waren speelde zich af na de gebeurtenissen op het eiland.

Nou, verder snapte ik het wel hoor, dat ze misschien gered zouden worden enzo, maar ik dacht omdat in die aflevering al meerdere flashbacks waren te zien van Jack, ook dit een flashback zou zijn.

Jij bent ook een echte Lost Fan zeker? Volgens mij weet jij elke aflevering uit je hoofd, haha.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

catdog wrote:
(quote)

Dat was een flashforward ipv een flashback.
MediaMarkt ligt Season 4 voor 28 euro 99.

Nah, oke, dan weet ik dat ook weer.
Thanks

Dan ga ik hem waarschijnlijk bij Media Markt halen Maar het scheelt niet zo heel veel eigenlijk maarja.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

TragieStar.* wrote:
(quote)

Nou, verder snapte ik het wel hoor, dat ze misschien gered zouden worden enzo, maar ik dacht omdat in die aflevering al meerdere flashbacks waren te zien van Jack, ook dit een flashback zou zijn.

Jij bent ook een echte Lost Fan zeker? Volgens mij weet jij elke aflevering uit je hoofd, haha.

klopt ik kan ik het dromen

maaruh.. alles wat je zag die aflevering waren flash forwards..
dus including jack die van de brug wil springen en een herdenkingsdienst bezoekt (wie ligt er in de kist..!? )

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Dan ga ik die aflevering snel maar eens overzien

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Sowieso de moeite, mijn favoriete lost-aflevering door dit geweldige flash forward truucje.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Geen enkele Emmy die gisteravond naar LOST is gegaan. Niet eens voor Terry of Michael. Jammer hoor...

Maargoed het is dan meer ook om wie meer stemmen kan verzamelen dan degene die ook écht beter is.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

catdog wrote:

Maargoed het is dan meer ook om wie meer stemmen kan verzamelen dan degene die ook écht beter is.

Is diegene die de meeste stemmen heeft ontvangen dan niet de 'betere'? In jouw opzicht verdiend namelijk niemand in 80 jaar awards de accolades die zij/hij ontvangen heeft.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Dat waren toch de Emmy's voor seizoen 6 hè? Hmm... ik vond Bens rol nou niet echt eruit springen, maar Terry O'Quinn had toch wel een prijsje mogen winnen voor zijn prestatie als het Smoke Monster.

Nu Lost zich heeft laten bezinken, vel ik nog even gauw een eindoordeel over het zesde seizoen:

Het verhaal heeft soms zo zijn pieken en dalen, maar dankzij sommige geweldig geschreven scènes, sterke personages die prima vertolkt worden en een ijzersterke, emotionele score blijft "Lost" je op welke manier dan ook op het puntje van je stoel laten zitten. Het gehele zesde seizoen is vrij traag en levert niet veel antwoorden, terwijl in "The End" plotseling alles afgerond moet worden: hierdoor komt de gehele laatste aflevering wat gehaast over, maar het traantje dat ik weg heb moeten pinken maakt alles goed. Ik heb uiteindelijk erg genoten van het zesde seizoen en ik kon me goed vinden in de religieuze richting die het verhaal opging. Ten slotte heb ik geen positieve of negatieve mening over het niet geven van sommige antwoorden, want aan de ene kant is het natuurlijk teleurstellend, maar aan de andere kant is het realistischer en bljift Lost zo zijn mysterie behouden.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

jammer dat er geen emmy's zijn binnengesleept.

Had vooral een emmy voor matthew fox verwacht.. jammer jammer..

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Vind het ook buitengewoon niet leuk dat Seizoen 4 maar 13 afleveringen telt

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Writer's strike he.

Ik hoop nog steeds op een spin-off eigenlijk

Weet wel dat het afgesloten is, en het legendarischer is als het hierbij blijft, maar toch, het blijft Lost, en ik wil het terug

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ze kunnen ook gewoon een ander vliegtuig laten neerstorten op een eiland met andere mensen en dan heb je zo weer een stuk of 6 seizoenen

Maar dan natuurlijk wel een ander soort verhaal en gebeurtenissen.

Ja, met Hurley/ben als Protectors enzo. Desnoods kunnen ze ook nog stukjes van het leven van Sawyer/Kate en de andere overlevenden showen.

Al is de magie wat weg op die manier, natuurlijk

Iemand trouwens een idee waar ik de soundtrack(piano) uitgeschreven kan vinden op internet? Life&Death heb ik al.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inmiddels halverwege seizoen 4, en tot nu toe toch wel erg sterk. Vooral de flash forwards vind ik een erg fijne approach. Kate en Sayid zijn voorbij gekomen en toch wel twee van de meest interessante chars uit de serie. Leuke introductie van Kreamy, daar hoop ik meer van te gaan zien. Zoals altijd bij Lost weer een hoop vragen rijker. Tot nu toe wel weer wat heerlijke mysterieuze WTF momenten gehad. Sfeer blijft ongeëvenaard in serieland, subliem. Wat een sterke serie is het toch.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Staat een knipoog emoticon bij man. Stel je niet zo aan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dude, WTF. Eerst Ghost Whisperer en dan Lost verder kijken?

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The WW en FNL kan ik er makkelijk bij hebben hoor .

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Jorge Garcia (hurley) heeft komend seizoen een gastrol in How I met your mother en Mr. Sunshine (nieuwe serie van matthew perry op ABC)

Terry O Quin & Michael Emerson (locke & ben) krijgen samen een eigen serie op NBC.

En Josh Holloway (sawyer) heeft hoogstwaarschijnlijk een rol te pakken in mission impossible 4.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.