• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.151 votes
Profile

Lost

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

wenna89 wrote:
Ik vond het eigenlijk een teleurstellend einde als de laatste aflevering voorbij is zit je nog met vragen in je hoofd. Heel veel puzzelstukjes vallen wel in mekaar moet ik zeggen maar ik snap nu alleen het einde nog niet, op het end zie je dat ze allemaal dood zijn, maar hoezo dat? want kate, sawyer en claire en die andere 3 gingen helemaal niet dood.

Herinner je nog dat Kate in dat 'naleven' tegen Jack aanduidde hoe lang ze hem heeft moeten missen? Dat betekend dat Kate nadat ze van het eiland geraakte nog lang heeft doorgeleefd maar naar verloop van tijd is ze, zoals ieder mens, gestorven waardoor ook zij deel werd van dat 'naleven' wat ze met elkaar creerden. Dat ontstond niet gelijk nadat Jack zijn ogen dicht deed maar dat ontstond eigenlijk pas toen de laatste de pijp uit was maar als je al vroeg dood was, zoals Shannon heb je natuurlijk geen benut van de tijd. En lijkt het alsof die wereld vlak na je eigen dood kwam.

Killer-Instinct

• 227 messages
  • 0 votes

Denk dat Artemis het zelf ook nog niet gezien heeft.

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

Ik was laatst nog eens een aflevering uit seizoen 3 aan het kijken, waarin Locke het duidelijk over het licht heeft op het eiland. Hij zegt zoiets in de trant van: "I saw a bright light, it was beautiful." Dat verbaasde me eigenlijk wel, ik dacht echt dat dat hele gedoe met dat licht uit de lucht was komen vallen, dat ze dat gewoon ter plekke verzonnen hadden, maar blijkbaar hadden ze dat idee toch al een tijdje.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Heeft dat licht wat Locke zag misschien niet te maken met het licht dat ze in de kerk zagen op het eind?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

hmm, ik dacht dat dat licht met de hatch te maken had omdat desmond het licht aan deed

moet ik toch binnenkort weer kijken

Artemis

• 3868 messages
  • 2397 votes

Killer-Instinct wrote:

Denk dat Artemis het zelf ook nog niet gezien heeft.

Huh? Waar ik het over heb is een stukje van 12 min die op de DVD staat en die is gewoon al te pindakazen hoor

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

ja ik heb het ook gezien en het valt zwaar tegen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Morgen maar eens opzoeken, curious!

Killer-Instinct

• 227 messages
  • 0 votes

Ik heb het bekeken en the new man in charge is dus Walt,hij neemt de rol van Hurley over,tja leuk.
Beetje vaag dat die in dat gekkenhuis zat,terwijl het goed met hem leek te gaan toen Locke hem opzocht.
Ik dacht dat ze ons antwoorden zouden geven maar behalve de packages die gedropt werden wordt amper wat duidelijk.
Over die ijsberen had ik eigenlijk geen vragen meer.

En toch moet ik zeggen dat het lekker wegkeek,toen het eenmaal voorbij was(en dat gaat snel na 12 minuten) dacht ik toch: kut,nu al,dat was het dan.
Had het niet erg gevonden als ze een uur ervoor uit hadden getrokken.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

ze beantwoorden alleen vragen die voor de hand liggend zijn, of niet belangrijk. de hurley bird word uitgelegd, de ijsberen, al was dat eigenlijk al duidelijk gemaakt, de voedingsdozen al kan je daar nog steeds de nodige vraagtekens bij zetten. ten slotte wordt duidelijk waar walt is gebeleven en waarom hij 'special' is, nou ook weer zwak uitgewerkt. ze konden beter de vragen van de kleine jacob die steeds op het eiland verscheen, of wat de nummers nou echt betekenen beantwoorden

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Wat de nummers nou echt betekenden? Dat was toch uitgelegd? Dat waren de nummers van de kandidaten die Jacob op moesten volgen, wat valt daar nog meer over te zeggen?

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

denk is een keer aan je spoilers.

hoezo heeft dharma die nummers in the hatch laten zetten dan?
en hetzelfde geld met de computer in the hatch waarom juiste deze nummers moesten worden ingetoetst, en waarom won hurley er de lotto mee? en die andere man die gek was geworden door de nummers? en waarom werden die nummers als signaal uitgezonden?
lijkt me niet allemaal uitgelegd in de serie.
ik neem jouw uberhaupt pas serieus als je de hele serie hebt gezien. jij hebt alleen de mindere seizoenen bekeken

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

En ik neem jou pas serieus als jij dingen op een normale manier zegt. Voor de beleefdheid kan die " " smiley er ook wel af.

De spoilers zal ik inderdaad toevoegen, domme fout, maar ja.

En ik ben ervan op de hoogte dat die nummers al met andere dingen te zien waren, dat klopt. Moet zeggen dat ik daar even niet aan heb gedacht... dus... dan weet ik het ook niet, misschien waren dat tekenen van Jacob ofzo, of gewoon puur toeval. Sowieso is het wel logisch dat niet álle vragen zijn beantwoord, want in het echte leven krijg je ook niet een verklaring voor alles. Dat maakt het realistisch, maar aan één kant ook wel onbevredigend, ja.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

nee, maar dan gaan ze wel die hurley bird uitleggen. maar vragen die er wel toe doen laten ze onbeantwoord. laat dan lekker dat soort onbelangrijkere vragen zitten en beantwoord alleen de vragen die belangrijk waren voor het verhaal.
ik snap niet dat zoveel mensen hier accepteren dat jacob ineens in zijn jonge jaren kan verschijnen, een zak met as van het lichaam van de oudere jacob steelt en dat hij dan ineens weer kan verschijnen in zijn eigen vorm lijkt mij meer dan logisch dat zoiets uitgelgd wordt. maarja, zal wel weer aan mij liggen.

wurffie

• 78 messages
  • 11 votes

heeft iemand een link waar ik die 12 minuten kan bekijken?

alvast bedankt!

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

zijn er niet, je moet downen

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ben nu net klaar met seizoen 2, en ik vond het weer helemaal fantastisch, ookal moet ik toegeven dat seizoen 1 toch iets beter was, maar seizoen 2 is zoiezo een goede opvolger. Er gebeurd vanalles dus je moet je hoofd er soms goed bijhouden.

Er gingen ook veel mensen vooral de mensen die ik leuk vind

Zat na elke aflevering ook weer met tranen en spanning in me ogen.

Op naar seizoen 3!! Hopen dat die nog beter word of even spannend/leuk blijft

Killer-Instinct

• 227 messages
  • 0 votes

Seizoen 3 is vanaf aflevering 11 voor mij het beste seizoen,daarvoor is het iets minder sterk.

Maar ja,das mijn mening.

Ik zou proberen niks te lezen totdat je alles gezien hebt,want er zullen in dit topic hele grote spoilers rondzwerven.

Have fun.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ja dat heb ik al gemerkt, dankzij iemand die geen spoilers kan plaatsen blijkbaar weet ik het einde al.

Maargoed, verder weet ik gelukkig nog niks.

Dankje, het zal wel goed komen denk ik

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Het einde weten heeft verder niet veel invloed op je kijkervaring denk ik.

Sowieso niet tijdens seizoen 3,4,5..

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

voor de hele serie eigenlijk niet, want het einde past totaal niet bij de rest van de serie

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Dat zijn dan weer jouw woorden.. De finale stond bol van de verwijzingen naar de vorige seizoenen maar goed.

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Geeft het nou voldoening snooppac om de finale maar blijven zwart te maken ? Want daar ben je al mee bezig sinds Mei..

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

het geeft me meer voldoening dat het jouw zo veel irriteert, dat je dat bericht verzond. maar reageer dan is op andere berichten van mij, waarin er wel naar een mening gevraagd wordt. iets wat in mijn laatste post niet het geval was

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

Oh maar wie zegt dat het mij irriteert? Dat maak jij ervan. Ik merk het alleen op. En op berichten reageren doe ik alleen als ik er behoefte aan heb en dat heb ik op dit moment niet.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

snooppac wrote:

voor de hele serie eigenlijk niet, want het einde past totaal niet bij de rest van de serie

Eigenlijk paste de finale perfect bij de rest van de serie. Het woord "destiny" werd niet geuit tot aflevering 4. Science fiction pas in aflevering 5. Hoe je het ook wend of keert, de finale is een perfecte aansluiting op de pilot en de reis die we er tussenin gemaakt hebben.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

haha, dus jij gaat er nu een feit van maken dat het einde goed aansluit op de rest van de serie

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

snooppac wrote:

Dan heb je waarschijnlijk niet goed opgelet want het klopt precies en anders heb je er niets van begrepen want dat kan natuurlijk ook.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

snooppac wrote:

haha, dus jij gaat er nu een feit van maken dat het einde goed aansluit op de rest van de serie

Onomstotelijk. Mij krijg je niet van die wolk af.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

nee, is goed, blijf jij maar lekker met je hoofd in de wolken lopen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.