• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.077 actors
  • 9.372.303 votes
Profile

Lost

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Nou, ik heb ook de laatste afleveringen er op zitten. Vond het einde maar mwa, sowieso een wat matig laatste seizoen.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

catdog wrote:
Charles Widmore is juist naar het eiland gekomen om Ben Linus te vinden. Ze zijn aardsrivalen van mekaar. Hij heeft juist wél dat vliegtuig daar neergelegd zodat niemand anders naar het eiland zou komen zoeken en hij Ben zelf kon inrekenen en de andere overlevenden daarbij kon gebruiken.

thanks!

Beetje ver gezocht allemaal haha maar dat maakt het niet minder leuk, vliegtuig neergelegd en wat lijken daarin gezet, hoe komen ze erbij.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Nog een vraagje, waar is Claire gebleven aan het eind van seizoen 4? Je ziet haar met haar vader in dat hutje zitten maar het wordt niet duidelijk wat ze daar doen Of wordt dat nog duidelijk?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ja, ik moet wel toegeven dat ik nu niet meer zo geboeid ben. Nog geen 9 maanden geleden heb ik dit voor het laatst gezien. Maar na een heel jaar "we have to go back to the island" geschreeuwd te hebben moet ik er natuurlijk wel bij zijn als m'n vriendin ziet waar het allemaal op ging.

Waarom herkijk je het zovaak?

Ik heb nu alles exact 1x gezien in de laatste pakweg 4 jaar sinds ik dit volg. Ik ga het echt eens herkijken, maar wel pas volgend jaar ofzo op zijn vroegst. Het moet wel een beetje leuk blijven he.

Ook Prison Break wil ik herzien. Dat zit er al een jaar op en eerdere seizoenen heb ik sowieso dus al een paar jaar niet gezien

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

wenna89 wrote:
Nog een vraagje, waar is Claire gebleven aan het eind van seizoen 4? Je ziet haar met haar vader in dat hutje zitten maar het wordt niet duidelijk wat ze daar doen Of wordt dat nog duidelijk?

kan nog even duren, maar wordt helemaal duidelijk gemaakt

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Soort van, ja.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Waarom herkijk je het zovaak?

Ik heb nu alles exact 1x gezien in de laatste pakweg 4 jaar sinds ik dit volg. Ik ga het echt eens herkijken, maar wel pas volgend jaar ofzo op zijn vroegst. Het moet wel een beetje leuk blijven he.

Ook Prison Break wil ik herzien. Dat zit er al een jaar op en eerdere seizoenen heb ik sowieso dus al een paar jaar niet gezien

Ik keek mee met m'n vriendin, maar voor mij was het idd te veel van het goede. Overigens heb ik de serie (S1 t/m 5), naast de eerste kijkbeurt, pas 1x herbekeken. Zo vaak is dat toch niet

Ik ben ook niet echt van het herbekijken, maar bij andere series is het vooral om de goede oude tijd te herinneren. Bij Lost gaat je hoofd duizelen van alle dingen waar je rekening mee moet houden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sommige series zijn het herkijken zeker waard. Ik heb van 24 een paar seizoenen al 3x gezien de laatste jaren.

Maar Lost is anders. Dan is 1 megaverhaal waarbij het vooral ging om de verrassing. Als je dan te snel de boel herkijkt, dan weet je eigenlijk alles al. Ik vergeet het liefst zoveel mogelijk en kijk het dan nog eens

juhnzun

• 670 messages
  • 0 votes

Begon ijzer sterk thans de eerste paar afleveringen

daarna slaat de fantasie teveel ophol wat eerder irritant dan spanned is en na het lezen van allerei berichten ben ik dan ook klaar met lost na het eerste seizoen

wurffie

• 78 messages
  • 11 votes

ik zou toch maar even verder kijken juhnzun

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als hij afhaakt bij seizoen 1 kan de rest van de serie weinig voor hem doen, lijkt me.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Iemand in dit topic zei dat beelden van het afscheidsfeestje in de series finale terecht waren gekomen..

Hij had gelijk.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Ik vind seizoen 5 wel wat minder dat de andere seizoenen, is verwarrend met die verschillende tijden maar wel allemaal goed in mekaar gezet

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

YouTube - LOST Theme Song Is deze al ooit gepost?

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Ga hopelijk snel met seizoen 2 beginnen en ben ontzettend benieuwd, ook al weet ik het einde al een klein beetje

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

achja, het einde staat eigenlijk toch helemaal los van de rest van de serie

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Is er al een dvd release datum bekend voor seizoen 6? Ik zie ergens half augustus, maar dat geloof ik niet. Meestal komt zoiets toch na september?

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

TragieStar.* wrote:

Ga hopelijk snel met seizoen 2 beginnen en ben ontzettend benieuwd, ook al weet ik het einde al een klein beetje

Ach allen in een chapel..dan weet je al genoeg

catdog

• 1417 messages
  • 2024 votes

The Oceanic Six wrote:

Is er al een dvd release datum bekend voor seizoen 6? Ik zie ergens half augustus, maar dat geloof ik niet. Meestal komt zoiets toch na september?

In de U.S. komt hij al op 24 Augustus. De internationale release zou volgen op 6 Oktober maar is nu vervroegd naar half September. Hoogst waarschijnlijk naar 22 September = 6-jarig Anniversary.

wu-tang

• 315 messages
  • 464 votes

eerste 2 seizoenen waren briljant 3de kon er ook nog mee door , daarna werd het rap minder halverwege het 5de ben ik afgehaakt pffff

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Matthew Fox en Jimmy Kimmel bekijken de complete DVD box van Lost.

YouTube - Matthew Fox on Jimmy Kimmel Live PART 3

Erg vet Ben benieuwd wat die gaat kosten

edit: Net even opgezocht en op amazon $149 voor dvd en $198 voor blu-ray

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

De eerste aflevering van seizoen 2 zit er nu op en het is al best spannend maar ga natuurlijk verder kijken met nog meer kijkplezier.

Artemis

• 3868 messages
  • 2397 votes

De 12min durende mini-episode ''The New man in Charge'' is trouwens nu te bekijken. Hierin zie je de leven van Hurley en Ben nadat Hurley de ''nieuwe Jacob'' is geworden.

Killer-Instinct

• 227 messages
  • 0 votes

Artemis wrote:
De 12min durende mini-episode ''The New man in Charge'' is trouwens nu te bekijken. Hierin zie je de leven van Hurley en Ben nadat Hurley de ''nieuwe Jacob'' is geworden.

waar?Op youtube kan ik hem niet vinden.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Nee, op youtube staat alleen die clip.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

zoals ik las word deze eind augustus uitgezonden in de USA of hij staat ook op de dvd's. netzoals er bij de vorige seizoenen 1 extra episode was , een soort recap hebben ze dit keer hiervoor gekozen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Die recap wordt gemaakt zonder inspraak van de makers. Ze zijn er gewoon om kijkers een uurtje extra geinteresseerd te houden. Ben wel benieuwd naar The New Man In Charge. Maar ik wacht lekker tot de DVD's waar ik al 6 jaar op wacht.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

een uurtje? de clip zou 11 minuten duren had ik gelezen

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Ik vond het eigenlijk een teleurstellend einde als de laatste aflevering voorbij is zit je nog met vragen in je hoofd. Heel veel puzzelstukjes vallen wel in mekaar moet ik zeggen maar ik snap nu alleen het einde nog niet, op het end zie je dat ze allemaal dood zijn, maar hoezo dat? want kate, sawyer en claire en die andere 3 gingen helemaal niet dood.
Ik vind het wel een goede seriereeks maar ik vond het vanaf seizoen 4 steeds minder boeiend worden. Er gebeurde ook teveel, als je me nu vraagt om het allemaal na te vertellen zou me dat niet lukken. Die tijdsverplaatsing en het terugkomen naar het eiland waren me veel te sciencefiction, het hele bestaan van die eiland is vaag. Ook al die nieuwe mensen die plotseling opduiken worden op een gegeven moment vervelend. In het begin heb je alleen de overlevenden en ''the others'' maar uiteindelijk steeds meer groepen.
Ik vind de acteurs wel allemaal erg goed spelen en dan vooral John Locke en Ben Linus, John kan de zielige, aardige John spelen maar ook de mysterieuze, vage en ook de enge, gevaarlijke. Het is leuk omdat je de personages goed leert kennen. dus in het geheel is het, het kijken zeker waard

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Sasja wrote:

een uurtje? de clip zou 11 minuten duren had ik gelezen

Ik had het over de recaps. The Man Behind The Curtain is idd een kort kwartiertje.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.