• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.610 votes
Profile

Lost

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Locke vind ik echt niet leuk, die heeft echt zo'n blik op zijn gezicht daar kan ik niet tegen, sorry..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Locke is een heerlijke vent, waar je genoeg kanten van te zien krijgt.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is niet erg hoor, kan ik ook wel begrijpen. Maar misschien ga je hem meer waarderen als je wat verder in de serie bent. Hij is toch wel een van de dragers van de serie vind ik

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1623 votes

Jaa dat denk ik wel, want zijn rol word wel steeds bij elke aflevering groter, en zijn personage word ook steeds belangrijker.

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Ben ik het mee eens. Terry O'Quinn (Locke) en Michael Emerson (Ben) vind ik de beste acteurs van de serie. Zij zijn ook wel mijn favoriete personages, samen met Jack. Ik vind hem nooit irritant, ik leef altijd wel goed met hem mee.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kom nu steeds vaker films en series tegen waar Michael Emerson in speelt, die man is gewoon altijd even sterk. Knap.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Die man heeft wel een ontzettend goeie kop voor zijn personage

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

TragieStar.* wrote:

Locke vind ik echt niet leuk, die heeft echt zo'n blik op zijn gezicht daar kan ik niet tegen, sorry..

Dat heb ik ook voor een hele lange tijd gehad. Ik kon niet wachten tot die kop van m'n beeldscherm verdween. Nu ben ik er inmiddels aan gewend en zie ik dat Locke best interessant is en O'Quinn best goed acteert. Even slikken

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Across The Sea en de aflevering dat volgt (What They Died For?) gezien. Niet hoogstaand, ook niet zwak. Across The Sea vond ik maar een zwakke aflevering. Eerste 20 minuten konden me niet boeien, pas toen de volwassen versies van Jacob en MIB aan bod kwamen begon het nog vermakelijk te worden.

De aflevering dat volgde was wel redelijk goed, mede door Desmond. Alleen het gegeven dat Jack de kandidaat wordt stelt mij enorm teleur. Voor de rest paar grappige scenes maar weeral wordt het nergens hoogstaand. Morgen komt de finale aan de beurt.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Gisteravond de finale van Lost bekeken. Veels te sentimenteel, de confrontatie tussen Locke en Jack op de rots was belachelijk grappig en het einde was nogal onbevredigend. De pluspuntjes zijn de identieke scenes dat we ook zagen in seizoen 2 en 3 met een paar wijzigingen. Had vroeger eens gelezen of gehoord dat er maar een handvol overlevenden zouden zijn, kom ik daar eens bedrogen uit zeg. Lost binnen een paar maanden toch maar eens herbekijken maar voorlopig een 2,5*.

Lost 1: 4,0*

Lost 2: 5,0*

Lost 3: 4,5*

Lost 4: 4,5*

Lost 5: 3,5*

Lost 6: 2,5*

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

Ik vond het einde juist heel mooi (moest bijna een traan wegpinken) en de confrontatie tussen Locke en Jack heel goed gemaakt. Ik wil nog even wachten met cijfers geven gezien ik 1t/m3 niet gezien heb en 4 alweer bijna vergeten ben (is langgeleden voor mij en ik moest er toen nog even inkomen, wat ook geen makkie was). Seizoen vijf en zes zou ik allebei een 4,5 sterren geven. Maar zes vond ik beter, vanaf dat seizoen raakte ik pas écht verslaafd aan de serie. Nadeel van zes was het feit dat sommige brandende vragen niet waren beantwoord en het nadeel van vijf vond ik de wetenschappelijke shit waar af en toe geen zak van te volgen was

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lijkt me lastig zeg, seizoen 4 t/m 6 zien terwijl je de eerste 3 seizoenen niet gezien hebt... Dan mis je toch veel cruciale dingen lijkt mij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wie gaat er nou in godsnaam Lost kijken en de 1e 3 seizoenen overslaan....

Das hetzelfde als een voetbalwedstrijd in de 88e minuut opzetten en beweren dat het zo sfeervol is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als je via de tv hebt gekeken, kan ik me er nog enigzins iets bij voorstellen. Veel mensen zijn er later op die manier ingerold na het kijken van een aflevering.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

De eerste 3 seizoenen zijn ijzersterk. Hoe kun je in godsnaam naar seizoen 4 zitten kijken zonder ook maar enige voorgeschiedenis?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dan mis je behoorlijk wat info ja (om maar te zwijgen over karakterontwikkelingen), dat moet ik toegeven.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Lijkt me lastig zeg, seizoen 4 t/m 6 zien terwijl je de eerste 3 seizoenen niet gezien hebt... Dan mis je toch veel cruciale dingen lijkt mij.

zo hee, ben het voor het eerst eens met je eens

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

God, wat heerlijk zeg.

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

hahah, ja toch

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Nog even een vraagje. In de eerste aflevering zie je dat heteiland onder water ligt. Maar in de laatste aflevering word het eiland gered.

Leg eens uit.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

mindfuck

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Inderdaad, het is moeilijk uit te leggen anders dan dat de producers een schokkend begin wilde. Maar het onder water eiland is in Jack's perspectief van de sideways world. Hij moest weten hoe het was om gewoon aan te komen in Los Angeles to move on, daarvoor is het denkbaar dat het eiland "vernietigd" moest worden voor Jack die gedachte kon uitleven. Savvi?

Albus Dumbledore

• 2041 messages
  • 884 votes

I sav xD. Maar hoe weet je dat dan?

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Niet alleen Jack trouwens maar alle losties... dat is hun purgatory

snooppac

• 116 messages
  • 0 votes

haah, best grappig dat jullie zulke dingen gaan verzinnen, puur omdat er geen verklaring is.

gewoon fout in de serie, net als zoveel

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

In the survivors' afterlife, they imagined life without the Island, with the Island as but a memory, just below the surface of their collective consciousness. The Island therefore appeared underwater on the ocean floor.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad Achmed.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

@snooppac Verzinnen, tja, echt een officiële verklaring is er niet, maar het is wel de eerst logische stap.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Ik heb besloten om ze allemaal eens opnieuw te zien want op tv was het niet te volgen en als je weer eens op een vrijdagavond voor de buis zat dan snapte ik er geen bal meer van.
Net seizoen 1 gekeken, die vind ik heel goed, spannend en goed in elkaar gezet. Wat dat mysterieuze iets moet zijn wat steeds in de bossen is vraag ik me nog steeds af met die zwarte rook en ijsberen :S maar goed hopelijk wordt dat in seizoen 2 wat duidelijker.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik kan nu zo veel zeggen, maar het beste is; heb geduld

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.