Lost
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik vind het ook opmerkelijk dat ik alles al weer vergeten ben. Het was geen echt slecht einde, maar ook niet memorabel. Een zeer kwalijke zaak..
Het is ook zo opvallend dat alles zo anders werd na seizoen 3. De hele focus werd gewoon een beetje overdreven onrealistisch en vaag, zonder echt spannende momenten. De eerste drie seizoenen hadden echt één van de allerbeste momenten uit de serie, momenten die mij nog steeds achtervolgen omdat er geen bevredigend antwoord of einde op is gekomen.
Het is zo jammer dat seizoen 6 zo slap was in het beantwoorden van de vragen en het spannend maken van de serie. De finale krijgt bijvoorbeeld na een half uurtje al een rare climax als Locke opeens dood valt. Erg absurd en onwerkelijk, omdat toen zo'n beetje de hele spanning verdween. Daarnaast lag het accent van de finale te veel op de oude personages.
Ik vind het ook zo jammer dat bepaalde belangrijke elementen zoals the hatch en het dharma gedoe uiteindelijk irrelevant bleken te zijn. Uiteindelijk waren het alleen maar dingen die de serie bezig moesten houden.
Kan me hier best in vinden, het laatste seizoen was zeker niet perfect.
Vanaf seizoen 4 nam lost een andere afslag en was het elk seizoen anders. Tijdens seizoen 5 ergerde ik me er zelfs aan dat alles draaide om het time travellen. Maar hierdoor bleef de serie voor mij wel boeiend en verrassend. Ik was geen fan van de flash sideways in het begin maar die verhaallijn werd wel sterk afgerond.
Ik waardeer seizoen 6 omdat het lekker nostalgisch was, had een paar topafleveringen en was zeker gewaagd met de flash sideways.
Ik ga dat eiland zeker missen.. misschien ooit maar eens hawaii opzoeken
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Ik ga vanaf vandaag met seizoen 1 van Lost beginnen. Dan zul je denken nu pas, maar weet pas sinds een paar jaar dat het bestaat 
Dus ik hoop dat ik het leuk ga vinden, althans het ziet er leuk en spannend uit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Veel plezier ermee! Vooral de eerste seizoenen zijn de moeite waard. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Nog heel erg bedankt 
De eerste aflevering was al heel leuk en spannend, dus heb de 2 afleveringen erna ook nog gekeken. Ik kon niet meer stoppen met kijken zo spannend vond ik het, 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Wow zeg, jij hebt alles nog gewoon tegoed.
Dat is net zoiets als dat je de hele discografie van Neil Young nog moet ontdekken. (voor mij dan
)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niks leukers dan series volledig kijken zonder je er ooit wat van zag.
Had ik oa met Friends, Seinfeld en de 1e 5 seizoenen van 24. Echt heel erg relex.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Had ik ook met Sopranos, The Wire, 24 en Entourage. Van de ene kant relaxt dat je weet dat je nog heel lang mag genieten. Van de andere kant heb je zo'n opgejaagd gevoel omdat je de ene na de andere aflevering afkijkt, waardoor de kwaliteit de eerste keer niet helemaal goed tot zijn recht komt. Deze series begon ik dan ook pas bij de tweede keer echt te waarderen, met uitzondering van 24, die maar 1 keer een megaspektakel was. Lost was de tweede keer ook minder, omdat het verrassingseffect weg was.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Mwah, Lost heb ik vanaf het begin van week tot week gezien, dan zijn de spanningsbogen beter, maar ik heb nu bijvoorbeeld een Office marathon en dan is het gewoon heerlijk om alles achter elkaar te verslinden.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Wat is dat allemaal voor religieuze kwatsch in het laatste seizoen Lost zeg.
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het was niet echt bevorderlijk voor de sfeer, nee.
bullet-tooth
-
- 8 messages
- 657 votes
Een (bij vlagen erg) vermakelijke serie, maar niet meer dan dat. Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom deze serie zo'n grote hype is geworden. Echt extreem goed wordt er niet geacteerd (er zitten best wat knullige scenes in), en het verhaal vind ik (achteraf) ook een beetje vergezocht. Mede door de gigantische anticlimax van het slotseizoen komt dat mysterieuze sfeertje (onverklaarbare dingen etc.) rondom deze serie een beetje over als een makkelijke manier om kijkers te trekken.
moviemike
-
- 1309 messages
- 5762 votes
Heb juist op you tube de eindscene en de beginscene achterwaarts tesamen bekeken. Erg mooi om te zien hoe die beelden langzaam dezelfde worden.
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
ja precies, klopt helemaal. had achteraf allemaal achterwege gelaten kunnen worden.
maar het is ze wel goed gelukt om kijkers op die manier te lokken, 6 seizoenen lang wel te verstaan 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ja maar met de serie zelf is niks miss, af en toe wat minder goede aflevergingen. Het einde is gewoon niet wat ons beloofd werd, ze hadden gezegd dat het een wetenschappelijk einde zou hebben. Dat heb ik dus niet gezien.
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
Ja maar met de serie zelf is niks miss, af en toe wat minder goede aflevergingen. Het einde is gewoon niet wat ons beloofd werd, ze hadden gezegd dat het een wetenschappelijk einde zou hebben. Dat heb ik dus niet gezien.
nee, misschien niet, maar als lost alleen maar een dramaserie over een groepje mensen die schipbreuk leden op een eiland en dat bullshit gedoe over ze hebben elkaar nodig om heen te gaan enzo was geweest, hadden ze niet veel kijkers overgehouden.
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Gilligan's Island was vroeger aardig populair hoor. Lost zal hier vast en zeker wat elementen vandaan hebben gehaald. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is deze al gepost?
How Lost should've ended 

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Haha
(arm beest wel eigenlijk, nog nooit een hond zo zien dromen)
catdog
-
- 1417 messages
- 2024 votes
Haha, ja die lieten ze zien bij Jimmy Kimmel. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Ben eindelijk klaar met seizoen 1
En ga snel verder met seizoen 2 als ik hem ergens ga kopen
Ben echt benieuwd want het is echt super spannend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Fijn dat het eerste seizoen je zo goed bevallen is, TragieStar.*! Heb je al een favoriet? 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Uhm, jaa 
Ik vind vooral Charlie de leukste, hij is zo snoezig, en Claire vind ik ook een leuke personage 
Jack vind ik best een lekkerding
en ook wel leuk, soms beetje irritant:p
En Kate acteert echt heel goed, ze heeft volgens mij 1 van de boeiendste personage.
En dat was het wel zo'n beetje.
Oh nee, en die hond vind ik zo'n schatje 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, zo zat ik er in seizoen ook wel bij ja, al vond ik Jack nooit zo leuk. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1624 votes
Haha oke, ik vind Jack soms wel goed en leuk, maar hij bemoeit zich overal mee, net alsof hij de leider is over iedereen
Iedereen wil ook alleen zijn hulp hebben. Steeds roept iedereen: Haal Jack, jack dit, jack dat.
Echt erg.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En dan heb je nog 5 seizoenen te gaan ook! 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Charlie en Claire zijn het leukste samen. En Hurley, Sawyer en Locke zijn ook favoriet bij mij.