Lost
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Dat dacht ik ook, ik denk er gewoon niet meer aan. Ik had ook wel gedacht na 6 jaar en dan is Lost ook meer een phenomeen geweest dan een gewone serie. Dat het wel bij zou blijven, maar nee 
Kan er ook aan liggen dat ik het gewoon druk heb de laatste tijd 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, dat kan. Wellicht denk je over een tijdje weer: Hé, Lost, daar heb ik nou zin in! 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Nou zeg, een serie die je volgens mij toch 6 seizoenen heeft vermaakt kun je toch niet serieus zo snel vergeten zijn?
Door de anti-climax ben ik de serie ook al weer voor een groot deel vergeten. Ik ga wel weer op zoek naar een echt goede serie.
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Maar wat is nou precies de anti-climax dan? Ofwel, welk einde hadden de criticasters hier dan willen zien? Ik vond het einde juist erg sterk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Naar een écht goede serie? Nou nou, dus vanwege het voor jou teleurstellende einde is meteen de hele serie niet meer goed?
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
De serie is wel goed, maar is met niet bijgebleven. Wat er in de grot te vinden was, was wel teleurstellend. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Niet zo'n lastige dingen gaan zeggen, dan ga ik weer nadenken en kan ik me niet meer herinneren wat er in de grot te vinden was. 
Joy4ever
-
- 4610 messages
- 1833 votes
Niet zo'n lastige dingen gaan zeggen, dan ga ik weer nadenken en kan ik me niet meer herinneren wat er in de grot te vinden was.
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
Naar een écht goede serie? Nou nou, dus vanwege het voor jou teleurstellende einde is meteen de hele serie niet meer goed?
jouw hoor daar begint ze weer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Volgens mij ben jij degene die weer begint te zeuren hoor.
Ik stelde pascal83 een vraag, jou niet. 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
ja, maar hoe vaak heb je al aan verschillende personen dergelijke vragen gestelt, alleen omdat het einde jouw wel goed bevalt.
dit bedoel ik dus met je valt in herhaling 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat heb ik vandaag niet eens gezegd hoor. Als je verder leest zie je me ook zeggen dat ik ook last heb van verwarring, en om dingen te herinneren. Dus.. 
En ja, het klonk een beetje kortzichtig dat vanwege de final episode, de hele serie en dus de complete 6 seizoenen niet meer goed waren. Vroeg me af of ik dat goed geïnterpreteerd had of dat hij het anders bedoelde. Dan vraag ik dat even he. 
Plus, je ziet Achmed en Joy4Ever ook op datzelfde bericht reageren, dus ga nou niet wéér met je vinger naar mij wijzen. Beetje kinderachtig.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
zet eline en snooppac op 1 eiland en je hebt een sequel.. aangezien snooppac het allemaal maar bout vind speelt hij het rookmonster.
maar ff serieus @ snooppac: word je nu wel een beetje beu, heb je een week niet meer gezien in dit topic en het eerste wat je komt doen is eline weer aanvallen. op zijn zachtst gezegd kinderachtig, maar dat had ik een paar weken geleden al in de gaten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha curly, ik vrees dat die sequel geen volle zalen zal trekken, en enorm kort zal zijn, aangezien ik verder maar niet meer op snooppac reageer. Anders voer ik hem alleen maar om over nog meer dingen te zeuren en dat is voor users als jullie ook niks natuurlijk.
Vervelend voor hem dat hij mij en mijn vragen over Lost irritant vindt, maar dan moet hij maar een ander lost-forum zoeken als hij zich er zo aan stoort. Het is niet mijn probleem.
Ik praat hier tenslotte al veel langer mee dan hij.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Je kan nu lekker je gang gaan, hij ligt toch op bed 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol, die vond ik best grappig. Al mag ik daar vast weer niet om lachen. 
Het Nieuwsblad - Laatste aflevering Lost breekt downloadrecords
Dit verbaast me ook niks. Heb zelf nooit via TV gekeken, denk dat de meeste mensen het wel via internet gevolgd hebben.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Je kan nu lekker je gang gaan, hij ligt toch op bed
Hij is vast aan het dromen over Eline. 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
kom die dwaas van een donnie ook weer praten he.
als het over lost gaat wordt hij belachelijk gemaakt (zie de vragen/antwoorden lijst van don), dus gaat hij maar op zulke dingen reageren.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Jammer dat je niet op mij reageert jochie, ik ben hier vooral degene die jou aanvalt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik kon vannacht niet slapen (en nee, niet vanwege onze mix van snoop dogg en 2pac
) en ik lag me iets af te vragen:
Een paar seizoenen geleden, weet niet meer welk, zagen we Sun en Jin. Sunlag te bevallen in het ziekenhuis. Dit was ná de explosie van de boot waar Jin op zat. Uiteraard was dit wat ze zagen zo'n flash sideway. Anyway, Sun lag te bevallen en op het einde van de gang zagen we Jin met een grote teddybeer naar zijn BAAS gaan. Hij wist zelf niet dat Sun daar lag te bevallen en Sun dacht dat hij dood was. Hoe zit dit dan?
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Dat was geen flash sideways. Dat van Sun gebeurde gewoon nadat ze van het eiland af was gekomen met de Oceanic Six (een Flash Forward.) Dat met Jin was gewoon een Flash Back, van voor de Crash.
Dit hadden de schrijvers zo gedaan om ons wat te verwarren, maar op het einde van die aflevering was het wel duidelijk meende ik 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, het einde was duidelijk... Maar omdat het inderdaad toen op hetzelfde moment in beeld werd gebracht, heb ik het nooit echt begrepen. Hoe dan ook, goed gedaan. Zeker omdat hij er vlak langsliep e.d. hield je echt een ''what the fuck'' moment er aan over.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Maar wat is nou precies de anti-climax dan? Ofwel, welk einde hadden de criticasters hier dan willen zien? Ik vond het einde juist erg sterk.
Dat einde met z'n allen in de kerk verpest veel, nu wordt de suggestie gewekt van 'en we leven nog lang gelukkig'. Opeens 'leeft' iedereen weer, ook al is dat dan in een soort vagevuur. Voor mij was dat een enorme anti-climax en erg goedkoop. Het is mij teveel een einde van 'eind goed, al goed'.
Het verpest voor mij erg veel. Hier heeft iedereen (ik ook) 4 jaar naartoe geleefd. Nog nooit is een einde van een serie zo belangrijk geweest voor een serie. Het einde geeft in feite antwoord op de vraag die de serie continue doorlopend heeft gesteld: waarom is men op het eiland? Het antwoord op die vraag vond ik erg onbevredigend. Ik doel dan vooral op het principe van 'verloren zijn' (Lost) en niet zo zeer op de functie van het eiland.
Bekijk de serie The Wire (incl. de laatste aflevering). Daar hebben mensen een (op subtiele wijze) een geweldig einde (letterlijk de laatste beelden, van de laatste aflevering) in elkaar te zetten.
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Ik vind het ook opmerkelijk dat ik alles al weer vergeten ben. Het was geen echt slecht einde, maar ook niet memorabel. Een zeer kwalijke zaak..
Het is ook zo opvallend dat alles zo anders werd na seizoen 3. De hele focus werd gewoon een beetje overdreven onrealistisch en vaag, zonder echt spannende momenten. De eerste drie seizoenen hadden echt één van de allerbeste momenten uit de serie, momenten die mij nog steeds achtervolgen omdat er geen bevredigend antwoord of einde op is gekomen.
Het is zo jammer dat seizoen 6 zo slap was in het beantwoorden van de vragen en het spannend maken van de serie. De finale krijgt bijvoorbeeld na een half uurtje al een rare climax als Locke opeens dood valt. Erg absurd en onwerkelijk, omdat toen zo'n beetje de hele spanning verdween. Daarnaast lag het accent van de finale te veel op de oude personages.
Ik vind het ook zo jammer dat bepaalde belangrijke elementen zoals the hatch en het dharma gedoe uiteindelijk irrelevant bleken te zijn. Uiteindelijk waren het alleen maar dingen die de serie bezig moesten houden.
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
Jammer dat je niet op mij reageert jochie, ik ben hier vooral degene die jou aanvalt.
ja maar dat komt omdat ik jou uberhaupt niet serieus neem 
snooppac
-
- 116 messages
- 0 votes
)
oggh, wat jammer nou, daar zal ik nu vannacht waarschijnlijk dan weer niet door kunnen slapen