• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Lost

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Dat was ik nog bijna vergeten.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Er is nu een theorie over Lost verschenen, die overtuigender is dan alle andere die ik tot nu heb gelezen.

Ik zal er hier niet te veel over zeggen maar wees je ervan bewust dat deze theorie wel eens zou kunnen voorspellen in welke richting de serie zou kunnen gaan.

Dus als je dat risico niet wil nemen, klik dan NIET hier.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Goed uitgewerkte theorie, heb hem niet helemaal gelezen (neem daar nooit de tijd voor als het om theorieën gaat), maar de stukken tekst die ik gelezen heb waren goed bedacht. Denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal gaan, maar áls het zo zal gaan mag deze man een medaille.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal gaan

En waarom niet? Heb je daar ook argumenten bij?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Heb even snel het stuk gelezen dus misschien wordt het later in het stuk wel duidelijk maar vooral het Manhatten stuk kon ik niet plaatsen. Stond in de alinea's daaromheen ook nergens hoe hij hier aan kwam.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

jay73 wrote:

(quote)

En waarom niet? Heb je daar ook argumenten bij?

Wow, rustig. Nee, ik denk dat alleen zo, al is het maar omdat Abrams zich niet wil laten kennen. Voor de rest is het gewoon een gevoel, ik zeg niet dat het niet zo kan gaan, het is een gevoel, dat hoeft van mij niet ondersteunt te worden door argumenten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het echt de meest boeiende serie die ik tot nu toe heb gezien, waar je meer seizoenen van kan zien dan, maar ik hoop wel dat het na seizoen 3 stopt. Niet omdat het gaat vervelen, wel omdat ik graag antwoorden wil en nu worden ze steeds weer naar voren geduwd. Ik zou graag willen dat ik na seizoen 3 weet wat het eiland is, waar de bunker echt voor dient, wie de geheimzinnige eilandbewoners zijn en of ze er ooit van af komen. Ik zou graag het verhaal compleet willen zien, als enorm grote fan van de serie. Nu is het nog onderhand een jaar wachten tot seizoen 3 er geheel op zit

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

The Oceanic Six wrote:

maar ik hoop wel dat het na seizoen 3 stopt.

Lost gaat minimaal 4 seizoenen duren. Er wordt nagedacht over een eventueel 5e seizoen.

Maar ik hoop inderdaad niet dat de boel onnodig wordt uitgerekt met te veel focus op onbeduidende personages.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Pff, vier seizoenen vind ik toch echt te veel. Ik vind dat Ajax&Litmanen1 gelijk heeft, het moet nu afgerond worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

jay73 wrote:

(quote)

Lost gaat minimaal 4 seizoenen duren. Er wordt nagedacht over een eventueel 5e seizoen.

Maar ik hoop inderdaad niet dat de boel onnodig wordt uitgerekt met te veel focus op onbeduidende personages.

Eerlijk? Ik heb veel op internet gelezen dat seizoen 3 waarschijnlijk het einde zal zijn. Het moet toch geen soap worden die je jaren moet volgen. Iets als GTST kan je nog wel eens een seizoen missen, maar als je bij Lost 3 afleveringen al niet ziet, dan snap je geen biet meer van het verhaal.

Ik zou wel eens een officiele verklaring willen hebben van JJ Abrams over het hoe en wat van Lost de komende tijd(en).

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Zolang Lost een succes is zal het niet zomaar in eens stoppen. Prison Break bijvoorbeeld was ook eigelijk maar 1 seizoen, maar door een groot succes is er toch een 2de seizoen gekomen.

Ik kan me niet voorstellen dat zo een succes serie naar 3 seizoenen stopt. Ik verwacht op zn minst 5 seizoenen. Het is een zeer flexibel plot waar je alle kanten mee uit kan.

En ik snap niet waarom iedereen zo graag antwoorden wil hebben op diverse vragen. Lost moet het hebben van de mysterie en als je gelijk alles verklapt dat is de mysterie weg.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het gaat er niet om dat men alle geheimen meteen moet verklappen, maar aan het eind van seizoen 3 heb je er wel 24 x 3 = 72 afleveringen opzitten. Dan zou ik toch wel eens antwoorden willen aangezien we al vanaf dag 1 afvragen hoe het allemaal zit met dat eiland. Je kan ook niet eeuwig nieuwe personages introduceren of flashbacks van hun leven laten zien. Dat wordt dan saai en ongeloofwaardig. Ik zou graag zien dat seizoen 3 retespannend wordt met een big bang op het eind waarin we een prachtige serie prachtig eindigen, zodat we niet over 2 of 3 jaar zeggen dat het allemaal te lang en uitgerekt is geweest. Want dat risico loop je wel. Nu vind men het eiland nog boeiend, maar als je na 4 of 5 seizoenen nog niet veel verder bent met de totale ontdekkingen, dan haken mensen denk ik af.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Daar ben ik het niet mee eens. Als een serie een hoog niveau kan halen met een langzaam tempo (Lost, seizoen 1!), dan is dat alleen maar knap en zal het zijn (meeste) kijkers behouden. Daarnaast herbergt de serie 'Lost' te veel geheimen en raadsels om even in één seizoen te vertellen. Ik ben het wel met je eens dat je niet continue nieuwe 'regulars' aan de serie kan toevoegen, althans niet te veel en niet te vaak. Vooral niet als dat ten koste gaat van 'oude regulars'.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tsja, je kan een eiland zo groot maken als je zelf wilt, maar na 2-3 seizoenen wil je toch wel eindelijk eens weten wat het eiland inhoudt en wie de vijand nu echt is. Als het al echt is...

Ik snap dat je het mysterieus moet houden, maar het moet geen soaplengte krijgen. Lost had inderdaad een mooi 1e seizoen en een nog veel beter 2e, en waarschijnlijk zal de 3e ook super worden, maar wie zegt dat het een garantie is dat seizoen 4 en 5 dan ook nog zo goed zijn. Misschien krijg je dan wel het ''Heel aardig gedaan maar nu ken ik het wel'' gevoel....en dat zou bij deze super serie doodzonde zijn...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Tsja, je kan een eiland zo groot maken als je zelf wilt, maar na 2-3 seizoenen wil je toch wel eindelijk eens weten wat het eiland inhoudt en wie de vijand nu echt is. Als het al echt is...

Ik snap dat je het mysterieus moet houden, maar het moet geen soaplengte krijgen. Lost had inderdaad een mooi 1e seizoen en een nog veel beter 2e, en waarschijnlijk zal de 3e ook super worden, maar wie zegt dat het een garantie is dat seizoen 4 en 5 dan ook nog zo goed zijn. Misschien krijg je dan wel het ''Heel aardig gedaan maar nu ken ik het wel'' gevoel....en dat zou bij deze super serie doodzonde zijn...

Lost heeft zoveel mysteries dat het niet in een paar seizoenen kan worden verteld. Het eerste seizoen was een introductie van de personages

Het 2de seizoen een introductie van het eiland zelf en wie er wonen

Het 3de seizoen zal volgens berichten wat ik heb gelezen gaan over The Others en ook over de onderlinge relaties. Aan Lost kan nooit een einde komen tenzij ze het eiland gaan opblazen.

chrissie

• 749 messages
  • 5038 votes

vandaag eindelijk de box gekocht met seizoen 1 maar moet hem jammer genoeg nog anderhalve maand wegsteken: is verjaardagscadeau voor de dochter in september, damn, misschien toch stiekem eerst nog eens terug kijken!!!!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

aryan wrote:

(quote)

Lost heeft zoveel mysteries dat het niet in een paar seizoenen kan worden verteld. Het eerste seizoen was een introductie van de personages

Het 2de seizoen een introductie van het eiland zelf en wie er wonen

Het 3de seizoen zal volgens berichten wat ik heb gelezen gaan over The Others en ook over de onderlinge relaties. Aan Lost kan nooit een einde komen tenzij ze het eiland gaan opblazen.

Tsja, dan wordt het meer een lang lopende drama-actie-sf serie. Terwijl het toch een soort thriller-avontuur zou moeten zijn toch? Ik zag de 1e paar afleveringen van seizoen 1 als de introductie, daarna kreeg je gewoon een verhaal dat steeds doorliep. In seizoen 1 wisten we al dat er Others waren, en toen was ook als Rousseau gevonden die het nodige vertelde.

Kijk, als er nog 3 seizoenen Lost komen kijk ik ze zeker, maar ik zou nu zo graag eens antwoorden krijgen, ipv continue vragen. Het lijkt mij dat het verhaal aflopend is als we het verhaal van de Others en de Dharma In. weten...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

The Oceanic Six wrote:

Het lijkt mij dat het verhaal aflopend is als we het verhaal van de Others en de Dharma In. weten...

Als seizoen drie hetzelfde tempo aanhoud als de eerste seizoenen dan zal dat nog zeker wel even gaan duren. En Dharma en alles er om heen lijkt mij zeker geen aflopend verhaal, in tegendeel. 'Het hele complot' en de onderlinge relaties tussen de hoofdpersonen (ook buiten het eiland) bied nog voldoende materiaal voor zeker 2 á 3 seizoenen.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

En dan is bijvoorbeeld ook nog dat standbeeld (een deel daarvan)

Die zwarte wolk

En je kan zo een vliegtuig laten neerstoren en je hebt weer een aantal personages erbij.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zo zwak zijn de schrijvers niet, bovendien was het toeval dat Flight 815 uit koers raakte en in de straal van het eiland kwam.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is ook niet dat ik het verhaal nu minder vind worden, juist zeer zeker niet. Maar ik vrees wel dat het allemaal misschien wat langer uitgerekt gaat worden vanwege de populariteit van Lost.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Het is ook niet dat ik het verhaal nu minder vind worden, juist zeer zeker niet. Maar ik vrees wel dat het allemaal misschien wat langer uitgerekt gaat worden vanwege de populariteit van Lost.

Dat was bij the X-files ook zo, uiteindelijk waren de eerste 5 seizoenen top, daarna werd het iets minder voor de die hard fans

Ik kan me niet voorstellen dat er opeens saaie afleveringen van Lost komen. Een ander voorbeeld is 24, elk seizoen is het plot hetzelfde, maar toch is het elk seizoen weer een topserie.

En nu ik dit typ vind ik via google dit nieuwsbericht:

Lost: The Movie?

Posted Jul 5th 2006 7:04AM by Christopher Campbell

Filed under: Action & Adventure, Drama, Mystery & Suspense, RumorMonger, Fandom, Remakes and Sequels

The cool thing to do these days is start a rumor about your TV-show being turned into a feature film. The newest cool guy is Damon Lindelof, who isn't announcing a Lost movie, but is simply throwing the idea out there as something he's really interested in doing. Basically his plan is to do five seasons (that would mean three more) and then do a movie, partially so the studio can't drag the show out longer than it should run. What I'm imagining is that in the summer of 2009 the show will have a cliff-hanger finale on TV and then conclude in theaters. Sure, it is a bit of a money-making scheme and some people might be annoyed about having to spend $10 (or maybe in three years it will be $13?) to see the end of the show, but as a fan, I'm very welcome to this idea. Of course, I'm one of the people who keeps wanting Landmark Theaters to show episodes on the big screen, first-run, the night they air on TV, for $5 a pop.

After the rumors of the Alias movie, it might be wise to wait for the official response from Lost's other co-creator J.J. Abrams. He might not have as much to do with the show lately, but I figure he would have some say in the matter, and it is likely people would expect him to direct the film. Unless Darren Aronofsky, who is sad that he wasn't able to shoot an episode this past season, wants to do it. It is also likely that people in charge will want to wait and see how the 24 movie does before making a commitment. That film is expected in 2008, so it might be a few years before we know for sure.

http://www.cinematical.com/2006/07/05/lost-the-movie/

5 seizoenen en een film. Ik zou het wel erg zwak vinden om met een cliffhanger op tv te komen en dan vervolgens geld te gaan betalen om in de bioscoop het einde te zien (en dan er ook nog van uitgaan dat het in NL zeker een half jaar langer zal duren voordat het in de bios komt)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zulke berichten kan ik moeilijk geloven. Het is vaak gewoon een groots uitgelekte verwachting van een fan, niets om serieus te nemen. En bij Lost moet je eigenlijk helemaal niets serieus nemen zolang het niet officiëel bekend is gemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zijn er al meer zaken bekend over wanneer het start in Amerika en in eigen land, en hoelang ze door gaan? Ben nog altijd erg benieuwd.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

4 oktober start het en de eerste 6 afleveringen kunnen gezien worden als een mini serie. Verder nog wat nieuws:

Penny is an important character in the overarching mythology of the show. The interrelationship between the outside world and the island will be something that will be a part of Season 3. The monster will be a part of Season 3, as will the polar bear. People are asking what happened to the polar bear, so we will be doing some polar-bear stories. The smoke creature and the monster are one and the same.

http://www.spoilerfix.com/lost.php
het zijn geruchten, dus hecht er niet veel waarde aan. Titel van de eerste episode is
Episode 3.01: A Tale of Two Cities (Kate-centric)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lost gaat in Nederland pas in het voorjaar (tegen maart aan) weer van start. Gepaard met Desperate Housewives. De twee series blijven met elkaar verbonden doordat ze de enige series van Net 5 zijn die op primetime worden uitgezonden en het gehele seizoen achterelkaar (een paar afleveringonderbrekingen daar gelaten). Dus kan je (als er meer seizoenen komen) er van op aan dat het seizoen start in het voorjaar en eindigd in de zomervakantie. Net 5 geeft als reden op dat ze anders te dicht bij Amerika zitten en daar geef ik ze gelijk in. Vooral nu ABC gek doet met Lost.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pas in maart hier? Gelukkig dat ze al eerder van Internet te halen vallen lijkt me...ga toch niet tot helemaal in Maart wachten :S

Ik hoop wel snel te weten wanneer Lost ermee stopt. Mochten ze echt 5 seizoenen willen maken zoals de geruchten vertelden, laat ze dat dan ons bekend maken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat kan je van tevoren nooit zeggen. Als seizoen drie ontzettend weinig kijkers haalt dan zal hij niet eens worden afgerond. Ze kunnen wel zeggen dat ze er vijf willen maken, maar als de kijkers er geen zin meer in hebben gebeurt het heus niet.

Maar Ajax heb je dan eerder zin in dat het ergens in oktober komt en dan weer een maand pauze, dan weer een aflevering en dan weer een maand pauze, dan heb ik liever maanden wachten en het gehele seizoen achterelkaar.

(Hierbij neem ik mij voor seizoen 3 niet te gaan downloaden maar braaf te volgen op de tv.)

Lost seizoen 1 wordt vanaf 9 oktober elke maandag en woensdag om 22.30 op Net 5 herhaald.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Dat kan je van tevoren nooit zeggen. Als seizoen drie ontzettend weinig kijkers haalt dan zal hij niet eens worden afgerond. Ze kunnen wel zeggen dat ze er vijf willen maken, maar als de kijkers er geen zin meer in hebben gebeurt het heus niet.

Daar ziet het er voorlopig toch niet naar uit, 'Lost' is(/was) toch wel een van de meest bekeken series ter wereld op dit moment.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

En weer een nieuwe personage voor Lost

http://www.zap2it.com/tv/zap-kielesanchezjoinslost,0,6776949.story?coll=zap-tv-mainheadline

Ik zie ook niet zo snel gebeuren dat Lost opeens minder kijkers trekt. Er zijn heelveel series die de 5 seizoenen halen en dat zal Lost zeker ook lukken. Als Lost ooit stopt dan zal het aan de makers liggen en niet aan de kijker.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.