Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Daar ziet het er voorlopig toch niet naar uit, 'Lost' is(/was) toch wel een van de meest bekeken series ter wereld op dit moment.
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar het tij kan keren mijn beste jongen (
). Maargoed, een van de best bekeken series zegt tegenwoordig ook weinig. Want Lost moet zijn plek delen met zo'n 10 à 15 andere series.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Lost moet zijn plek delen met zo'n 10 à 15 andere series.
Noem ze eens op.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Momenteel is Lost zo zwaar populair, dat wil je niet weten. Heel Amerika en half Europa wacht met smart op seizoen 3.
Zelf ga ik nu Prison Break kijken, heb seizoen 1 compleet thuis. Moet toch de tijd doden tot Seizoen 3 Lost 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Desperate Housewives (pilot werd beter bekeken dan dat van Lost als ik me goed herinner), Prison Break, Crime Scene Investigation, CSI: Miami, CSI: NY (ja dat zijn er drie), Grey's Anatomy, ER, enz. Elke serie met tientalle miljoenen mensen. En in Amerika komt Kyle XY daar ook nog eens bij.
Ja, Lost staat nu al voor de honderdste week op nr. 1 van populairste, maar de serie is echt niet altijd de best bekeken. Het blijft tenslotte een serie met elke aflevering(week) ups en downs.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Om een indicatie te geven hoe populair Lost is:
http://www.myepisodes.com/stats.php?type=topshows
Op deze site kun je je eigen tv gids samenstellen. Lost staat ruim bovenaan als het gaat om het aantal users dat Lost in zn tv gids heeft staan (en ik vind deze lijst wel een goede weergave van de werkelijkheid). Kyle XY is trouwens een zomerserie, die zou het in het normale seizoen nooit redden.
En belangrijk bij kijkcijfers is ook de dag en tijdstip wanneer het wordt uitgezonden. Dus je kunt niet altijd series vergelijken op basis van kijkcijfers.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zoals ik al zei staat Lost al tijden op nr. 1 op TV.com, daar niet van. Maar dat een serie erg populair is op het internet zegt natuurlijk minder over de kijkcijfers (waarom hebben ze in de VS daar geen site voor?). Denk je werkelijk dat Lost altijd de meeste kijkcijfers haald?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik heb hier iets gevonden:
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,272|||season2,00.html
Alleen staat erbij Lost 34 episodes en 24+Prison Break zie ik er niet tussen staan. Ik had ook ergens gelezen dat het totale tv publiek 104 miljoen is in Amerika.
Je ziet ook dat de concurrent van Lost American Idol is.
Captain Pervert
-
- 4644 messages
- 2100 votes
Ik vind dat heel idioot. Lost en Idol kennen (vind ik) een heel ander soort publiek.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kan zijn, maar dat maakt Idols niet minder populair. Hoewel ik hierbij rustig kan herhalen dat CSI, Grey's Anatomy, Desperate Housewives en House geduchte concurrenten zijn van Lost.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Kan zijn, maar dat maakt Idols niet minder populair. Hoewel ik hierbij rustig kan herhalen dat CSI, Grey's Anatomy, Desperate Housewives en House geduchte concurrenten zijn van Lost.
ze zitten niet in hetzelfde tijdslot (Lost is op woensdag en CSI bijvoorbeeld op donderdag). Dus er is niet echt sprake van concurrentie (misschien met de Emmy's wel)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oké, dan wachten we de Emmy's af (Lost is maar 2x genomineerd)
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Oké, dan wachten we de Emmy's af (Lost is maar 2x genomineerd)
ja schandalig...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, en dan alleen voor script en regie. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lost verdient veel meer. Sommige acteurs zijn echt heel erg goed, het verhaal en de regie is erg goed, maar ook de aankleding van de serie etc etc. Lost is de beste serie van het jaar!
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Neem aan dat het niet zo is, maar kan iemand me vertellen of seizoen 2 nog als 1 box op de nederlandse markt komt?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jep, eind december komt seizoen 2 als 1 pakket. In augustus en september komt Lost 2 in 2 delen steeds.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Hier alvast een plaatje van de DVD box
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Net weer de pilot gezien, hij blijft fantastisch. Het enige what bugs me is dat Jack zo'n verschrikkelijk stereotype is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De pilot van seizoen 2 bedoel je? Of de nieuwe series?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Een pilot is altijd de allereerste aflevering van een serie, dus aflevering 1.01.
Net overigens 1.02 gezien (Pilot, Part 2). De spanning heeft hier een wat luchterige toon waardoor het kijken ook wat fijner is geworden. Het uitdiepen van de personages is ook van start gegaan en het blijft geweldig om Shannon nog levend rond te zien huppelen. 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Ik heb laatst ook het eerste seizoen eens herkeken. Wat mij vooral opviel was hoe vermoeiend dat mannetje van Dryshaft eigenlijk wel niet is. Da's echt een sterke rol...
Verder vond ik de cliffhangers van seizoen 2 toch een stuk beter, in retrospect.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond seizoen 1 meer een intro op seizoen 2. Seizoen 2 is toch nog een stuk spannender vind ik dan 1, al was 1 ook zeer te pruimen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Seizoen 2 mag dan spannender zijn, het voelt meer aan als een onnodige aanvulling op wat er in seizoen 1 gebeurde. Althans, dat geld alleen voor wat er op het eiland gebeurde, de personage uitdieping in seizoen 2 is veel beter. Ookal vond ik de eerste aflevering waar ze iemand uitdiepte (Kate, Tabula Rasa) erg goed. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik denk dat alles goed op elkaar aan zal sluiten. Seizoen 1 als introductie, seizoen 2 en 3 als spannend middendeel en seizoen 4 als hopelijke afsluiter. Damn, zal dus nog een 2 jaar duren voordat we het einde eventueel kennen :S
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Ik heb nu nog afkickverschijnselen van Lost. Ik kan niet wachten op seizoen 3.
suzynatascha
-
- 60 messages
- 34 votes
Hier net hetzelfde, 'k kan echt niet meer wachten hoor.
En ik moet dringend de eerste 2 seizoenen in huis halen zodat ik ze nog es kan herbekijken!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zit ook met afkickverschijnselen.....wacht enorm op Lost 3 en Prison Break 2.......
Wat zijn die series tegenwoordig toch soms geniaal doordacht!