• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Lost

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

pascal83 wrote:

Daar ziet het er voorlopig toch niet naar uit, 'Lost' is(/was) toch wel een van de meest bekeken series ter wereld op dit moment.

Ik zeg ook niet dat het zo is, maar het tij kan keren mijn beste jongen ( ). Maargoed, een van de best bekeken series zegt tegenwoordig ook weinig. Want Lost moet zijn plek delen met zo'n 10 à 15 andere series.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Lost moet zijn plek delen met zo'n 10 à 15 andere series.

Noem ze eens op.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Momenteel is Lost zo zwaar populair, dat wil je niet weten. Heel Amerika en half Europa wacht met smart op seizoen 3.

Zelf ga ik nu Prison Break kijken, heb seizoen 1 compleet thuis. Moet toch de tijd doden tot Seizoen 3 Lost

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Desperate Housewives (pilot werd beter bekeken dan dat van Lost als ik me goed herinner), Prison Break, Crime Scene Investigation, CSI: Miami, CSI: NY (ja dat zijn er drie), Grey's Anatomy, ER, enz. Elke serie met tientalle miljoenen mensen. En in Amerika komt Kyle XY daar ook nog eens bij.

Ja, Lost staat nu al voor de honderdste week op nr. 1 van populairste, maar de serie is echt niet altijd de best bekeken. Het blijft tenslotte een serie met elke aflevering(week) ups en downs.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Om een indicatie te geven hoe populair Lost is:

http://www.myepisodes.com/stats.php?type=topshows

Op deze site kun je je eigen tv gids samenstellen. Lost staat ruim bovenaan als het gaat om het aantal users dat Lost in zn tv gids heeft staan (en ik vind deze lijst wel een goede weergave van de werkelijkheid). Kyle XY is trouwens een zomerserie, die zou het in het normale seizoen nooit redden.

En belangrijk bij kijkcijfers is ook de dag en tijdstip wanneer het wordt uitgezonden. Dus je kunt niet altijd series vergelijken op basis van kijkcijfers.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Zoals ik al zei staat Lost al tijden op nr. 1 op TV.com, daar niet van. Maar dat een serie erg populair is op het internet zegt natuurlijk minder over de kijkcijfers (waarom hebben ze in de VS daar geen site voor?). Denk je werkelijk dat Lost altijd de meeste kijkcijfers haald?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik heb hier iets gevonden:

http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,272|||season2,00.html

Alleen staat erbij Lost 34 episodes en 24+Prison Break zie ik er niet tussen staan. Ik had ook ergens gelezen dat het totale tv publiek 104 miljoen is in Amerika.

Je ziet ook dat de concurrent van Lost American Idol is.

Captain Pervert

• 4644 messages
  • 2100 votes

Ik vind dat heel idioot. Lost en Idol kennen (vind ik) een heel ander soort publiek.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kan zijn, maar dat maakt Idols niet minder populair. Hoewel ik hierbij rustig kan herhalen dat CSI, Grey's Anatomy, Desperate Housewives en House geduchte concurrenten zijn van Lost.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Kan zijn, maar dat maakt Idols niet minder populair. Hoewel ik hierbij rustig kan herhalen dat CSI, Grey's Anatomy, Desperate Housewives en House geduchte concurrenten zijn van Lost.

ze zitten niet in hetzelfde tijdslot (Lost is op woensdag en CSI bijvoorbeeld op donderdag). Dus er is niet echt sprake van concurrentie (misschien met de Emmy's wel)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oké, dan wachten we de Emmy's af (Lost is maar 2x genomineerd)

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Oké, dan wachten we de Emmy's af (Lost is maar 2x genomineerd)

ja schandalig...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Idd, en dan alleen voor script en regie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Lost verdient veel meer. Sommige acteurs zijn echt heel erg goed, het verhaal en de regie is erg goed, maar ook de aankleding van de serie etc etc. Lost is de beste serie van het jaar!

JP

• 620 messages
  • 262 votes

Neem aan dat het niet zo is, maar kan iemand me vertellen of seizoen 2 nog als 1 box op de nederlandse markt komt?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jep, eind december komt seizoen 2 als 1 pakket. In augustus en september komt Lost 2 in 2 delen steeds.

JP

• 620 messages
  • 262 votes

ah, goed nieuws. Bedankt...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Hier alvast een plaatje van de DVD box

http://tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5827

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Ik heb em

(afbeelding)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Net weer de pilot gezien, hij blijft fantastisch. Het enige what bugs me is dat Jack zo'n verschrikkelijk stereotype is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De pilot van seizoen 2 bedoel je? Of de nieuwe series?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Een pilot is altijd de allereerste aflevering van een serie, dus aflevering 1.01.

Net overigens 1.02 gezien (Pilot, Part 2). De spanning heeft hier een wat luchterige toon waardoor het kijken ook wat fijner is geworden. Het uitdiepen van de personages is ook van start gegaan en het blijft geweldig om Shannon nog levend rond te zien huppelen.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Ik heb laatst ook het eerste seizoen eens herkeken. Wat mij vooral opviel was hoe vermoeiend dat mannetje van Dryshaft eigenlijk wel niet is. Da's echt een sterke rol...

Verder vond ik de cliffhangers van seizoen 2 toch een stuk beter, in retrospect.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond seizoen 1 meer een intro op seizoen 2. Seizoen 2 is toch nog een stuk spannender vind ik dan 1, al was 1 ook zeer te pruimen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Seizoen 2 mag dan spannender zijn, het voelt meer aan als een onnodige aanvulling op wat er in seizoen 1 gebeurde. Althans, dat geld alleen voor wat er op het eiland gebeurde, de personage uitdieping in seizoen 2 is veel beter. Ookal vond ik de eerste aflevering waar ze iemand uitdiepte (Kate, Tabula Rasa) erg goed.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik denk dat alles goed op elkaar aan zal sluiten. Seizoen 1 als introductie, seizoen 2 en 3 als spannend middendeel en seizoen 4 als hopelijke afsluiter. Damn, zal dus nog een 2 jaar duren voordat we het einde eventueel kennen :S

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Van mij mag het nog 5 seizoenen doorgaan

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Ik heb nu nog afkickverschijnselen van Lost. Ik kan niet wachten op seizoen 3.

suzynatascha

• 60 messages
  • 34 votes

Hier net hetzelfde, 'k kan echt niet meer wachten hoor.

En ik moet dringend de eerste 2 seizoenen in huis halen zodat ik ze nog es kan herbekijken!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik zit ook met afkickverschijnselen.....wacht enorm op Lost 3 en Prison Break 2.......

Wat zijn die series tegenwoordig toch soms geniaal doordacht!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.