Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Eerste keer dat ik die DVD heb gezien, maar dan blijft de release datum toch wel iets langer dan een maandje na de season finale.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De emmy nominaties zijn bekend gemaakt,
verslag
http://www.zap2it.com/tv/news/zap-emmys06-nominations,0,64579.story?coll=zap-tv-mainheadline
nominaties:
http://www.zap2it.com/tv/news/zap-emmys06-nomineelist,0,5049908.story
Zeer verassend: geen nominaties voor Lost. Ik had wel iemand als Locke of Sawyer verwacht, maar helaas.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Lost heeft een nominatie voor de regie van 'Live Together Die Alone' en voor het script van 'The 23rd Psalm'
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Lost heeft een nominatie voor de regie van 'Live Together Die Alone' en voor het script van 'The 23rd Psalm'
ik herstel het even:
Geen belangrijke nominaties
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
En onder belangrijk versta jij acteurs? Vind ik een beetje plat gedacht. Alsof de bekroning een goed script minder zwaar telt dat de bekroning van een acteerprestatie...
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
En onder belangrijk versta jij acteurs? Vind ik een beetje plat gedacht. Alsof de bekroning een goed script minder zwaar telt dat de bekroning van een acteerprestatie...
acteurs/actrices/beste serie
alles wat hier staat eigelijk:
http://www.zap2it.com/tv/news/zap-emmys06-nomineelist,0,5049908.story
een emmy voor een script van een bepaalde aflevering is wel leuk, maar ik vind het niet zwaar meetellen. Zo een emmy voor beste script gaat over 1 aflevering, terwijl die andere prijzen over het hele seizoen gaan.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Snap ik, maar als er nu voor de gehele serie één regisseur zou zijn genomen, had de prijs wat meer belangstelling. Waarom series geen vaste regie hebben snap ik tot aan de dag van vandaag nog niet.
Mojo Pin
-
- 291 messages
- 0 votes
Ik heb de serie nooit gezien maar die Dominic Monaghan is wel redelijk geniaal. Hij was vrijdagavond te gast bij Jonathan Ross 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Waarom series geen vaste regie hebben snap ik tot aan de dag van vandaag nog niet.
Tijdgebrek + kostenbesparing.
LOTR-lover
-
- 937 messages
- 908 votes
Iemand nog de tweedelige laatste aflevering gezien van Lost gisteren? Seizoen 2 is ten einde gekomen en ik zit weer met meer vragen dan antwoorden. Zoals het natuurlijk hoort bij deze serie.
Hoe Michael zijn oude maten van de groep zo heeft voorgelogen, daar viel m'n mond van open. Ik verwachtte eigenlijk dat de boot waarin hij vertrok ook niet helemaal in orde zou zijn maar dit bleek (nog) niet het geval.
De vraag waar ik mee zit is: is het indrukken van de knop nou wel of niet echt? De crash van het vliegtuig en de system failure was wel vrij frappant, beide op dezelfde dag. En nadat Desmond zijn sleutel in het beveiligingssysteem heeft gestopt, die rare magnetische lichtflits... very weird.
En wat heeft de ex van Desmond te maken met dat eiland? Aangezien ze gebeld wordt dat er een magnetische storing is gesignaleerd daar.
En is Locke echt dood??
Argh... allemaal vragen, zo weinig antwoorden...
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Iemand nog de tweedelige laatste aflevering gezien van Lost gisteren? Seizoen 2 is ten einde gekomen en ik zit weer met meer vragen dan antwoorden. Zoals het natuurlijk hoort bij deze serie.
Hoe Michael zijn oude maten van de groep zo heeft voorgelogen, daar viel m'n mond van open. Ik verwachtte eigenlijk dat de boot waarin hij vertrok ook niet helemaal in orde zou zijn maar dit bleek (nog) niet het geval.
De vraag waar ik mee zit is: is het indrukken van de knop nou wel of niet echt? De crash van het vliegtuig en de system failure was wel vrij frappant, beide op dezelfde dag. En nadat Desmond zijn sleutel in het beveiligingssysteem heeft gestopt, die rare magnetische lichtflits... very weird.
En wat heeft de ex van Desmond te maken met dat eiland? Aangezien ze gebeld wordt dat er een magnetische storing is gesignaleerd daar.
En is Locke echt dood??
Argh... allemaal vragen, zo weinig antwoorden...
Als je de laatste aflevering hebt gezien is wel duidelijk dat die button echt is
Die ex van Desmond zelf heeft niet veel met het eiland te maken, maar haar vader wel. Hoe precies is nog niet duidelijk, maar dat komt denk ik volgend seizoen. En ook met de lostexperience leer je meer over de personen achter het eiland
en ik denk dat Locke niet dood is (het is een belangrijk personage die gaat niet zomaar dood)
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik hoop dat naast Locke, ook Mr. Eko en Desmond niet dood zijn. Het hele tailsection gedoe zou dan niets toevoegen aan het verder verloop van de serie, en dan zijn meteen de meest interessante karakters van de serie dood. Ik hoop dan ook dat Desmond een regular word.
LOTR-lover
-
- 937 messages
- 908 votes
Als je de laatste aflevering hebt gezien is wel duidelijk dat die button echt is
Die ex van Desmond zelf heeft niet veel met het eiland te maken, maar haar vader wel. Hoe precies is nog niet duidelijk, maar dat komt denk ik volgend seizoen. En ook met de lostexperience leer je meer over de personen achter het eiland
en ik denk dat Locke niet dood is (het is een belangrijk personage die gaat niet zomaar dood)
Ik ben er nog niet zo zeker van dat die button echt is. Het ligt allemaal wel erg voor de hand nu en dat is in Lost altijd al een truc geweest om je op het verkeerde been te zetten. Maar goed, ik kan ook niet ontkennen dat de overeenkomst tussen de dag waarop Desmond de 'system failure' veroorzaakte en de dag dat het vliegtuig neerstorte, doet denken aan een actie-reactie.
Locke zal inderdaad nog niet de pijp uit zijn, maar we zullen zien. En die Lostexperience, wat is dat?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ben er nog niet zo zeker van dat die button echt is. Het ligt allemaal wel erg voor de hand nu en dat is in Lost altijd al een truc geweest om je op het verkeerde been te zetten. Maar goed, ik kan ook niet ontkennen dat de overeenkomst tussen de dag waarop Desmond de 'system failure' veroorzaakte en de dag dat het vliegtuig neerstorte, doet denken aan een actie-reactie.
Het hele punt van de aflevering was "finding out why the plane really crashed". Dit is dan ook hoe het echt gebeurt is. We zullen ongetwijfeld meer te weten komen over de button, maar for now kunnen we zeggen dat hij echt is.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Het hele punt van de aflevering was "finding out why the plane really crashed". Dit is dan ook hoe het echt gebeurt is. We zullen ongetwijfeld meer te weten komen over de button, maar for now kunnen we zeggen dat hij echt is.
Lijkt me ook ja. Wel lef hebben van de makers om een seizoensfinale te laten draaien om personages die nog niet of nauwelijks aaan bod zijn geweest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben Lost pas 2 weken geleden gaan volgen. Nu, 2 week later heb ik bijna dagelijks non stop seizoen 1 en 2 afgekeken.
Wat een briljante serie! Wat maakt het uit dat het soms sloom verloopt, het gaat immers niet om de actie of de doden, het gaat om het sublieme verhaal dat geweldig aansluit op elk personage. Nog mooier is het als je merkt hoeveel de personages vooraf al in elkaars leven voor kwamen. Lost is by far de beste serie die ik ooit heb gezien, zeker kwa verhaal. Kwa sfeer en intensiteit blijft Band of Brothers mijn favoriet, maar Lost is echt magnifiek! Ik kon niet stoppen met kijken, zo erg wilde ik weten hoe het verhaal verder ging. Nu is het helaas maandenlang wachten op seizoen 3...het slot. Ik zit vol met vragen over het vervolg...das echt zo irritant. Ik Wil Lost !!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Seizoen drie zal wel pas over ruim een jaar hier op tv gaan komen verwacht ik. Erg vervelend.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Seizoen drie zal wel pas over ruim een jaar hier op tv gaan komen verwacht ik. Erg vervelend.
volgens mij is het zo dat Net5 niet zo een grote achterstand heeft. Ik denk dat misschien al in November seizoen 3 hier te zien is.
Hier staat veel informatie over seizoen 3:
http://www.spoilerfix.com/lost.php
o.a. dat seizoen 3 zich vooral op de relaties zal concentreren en komen we te weten hoe locke in zn rolstoel is beland en waarom Jack tattoos heeft
ook staat er op de site het vermoedelijke lot van Locke, Eko en Desmond.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
September worden er dus 6 afleveringen uitgezonden en twaalf weken later komen pas de volgende 17. (in amerika) Meestal gaat er toch wel een flinke tijd overheen voordoet hij hier dan op de tv komt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is wel afkicken zeg, als je net zoals ik seizoen 1 en 2 in 2 weken achter elkaar hebt bekeken.....
Ik wil zo ontzettend graag seizoen 3 hebben....ik wil antwoorden op mijn vragen!
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
September worden er dus 6 afleveringen uitgezonden en twaalf weken later komen pas de volgende 17. (in amerika) Meestal gaat er toch wel een flinke tijd overheen voordoet hij hier dan op de tv komt.
ligt eraan welke zender. Net5 is meestal wel snel met o.a. DH en Lost.
RTL is snel met CSI. Populaire series komen meestal wel snel op tv. Het ligt eraan wat Net5 wil: 6 afleveringen en dan een pauze en dan de rest. Of 23 afleveringen achter elkaar.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Nieuwe acteur in Lost:
http://www.zap2it.com/tv/news/zap-rodrigosantorojoinslost,0,3541755.story?coll=zap-tv-headlines
verder staat er dit:
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
En weer een nieuwe personage:
http://www.zap2it.com/tv/news/zap-elizabethmitchellonlost,0,7768210.story?coll=zap-tv-headlines
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ben benieuwd wat die nieuwe personages zijn....
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Zolang ze maar niet in plaats van Locke, Eko, en Desmond komen.
Als het goed is komt er nog een jong meisje bij. (ik verwacht eerlijk gezegd de dochter van Rousseau als nieuwe regular)
suzynatascha
-
- 60 messages
- 34 votes
Ik kijk alvast heel erg uit naar het nieuwe begin van Lost en ik zou ze ook graag kopen (de eerste twee seizoenen), maar we hebben net een huis gekocht en er is zoveel werk aan dat ik nog eventjes mijn geld daaraan niet durf spenderen. Nog effe wachten dus...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Zolang ze maar niet in plaats van Locke, Eko, en Desmond komen.
Als het goed is komt er nog een jong meisje bij. (ik verwacht eerlijk gezegd de dochter van Rousseau als nieuwe regular)
Toch geloof ik niet dat ze alledrie levend terug gaan komen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het lijkt me duidelijk dat Eko dood gaat. Iedereen die dood ging hebben we van te voren diens verhaal tot aan het aan boord gaan van flight 815 gezien. Zo ook bij Eko. Zijn verhaal is over. Dat van Locke niet, we weten nog steeds niet hoe hij in de rolstoel is beland. Desmond kan alleen nog verklaringen geven wat een motief zou zijn om hem te laten leven, we weten hoe hij op het eiland is gekomen, maar hij heeft vast meer te vertellen. Zo niet zal hij ook wel dood zijn.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Eko heeft (net als Locke) een te sterke connectie met het eiland om hem (nu al) dood te laten gaan. Daarnaast zou het enorm idioot zijn om vrijwel de hele tailsection te laten sterven. Het tweede seizoen zou voor een groot deel dan niets toevoegen aan het verdere verloop van de serie (qua personages).
Ik denk zelfs dat Eko en Locke erg belangrijk gaan worden in een eventuele tweestrijd tussen de overlevenden van de vliegramp.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Volgens de geruchten op http://www.spoilerfix.com/lost.php
leven ze alle drie nog (ze hebben iig een contract)