Lost
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Wanneer komt hier in Nederland dezomerstop. Al voor het einde van seizoen 2?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Hij stond eerst gepland voor vanavond, maar aangezien Lost naar een nieuwe tijd is geschoven is dat zeer onwaarschijnlijk. De nieuwe zomerstop is nog niet bekend gemaakt, maar ik denk of weet bijna zeker dat Net 5 niet doorgaat in de zomer.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Maar uit hoeveel afleveringen bestaat Lost seizoen 2. Want afgelopen week hadden we aflevering 15 van seizoen twee hier op net 5.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Maar uit hoeveel afleveringen bestaat Lost seizoen 2. Want afgelopen week hadden we aflevering 15 van seizoen twee hier op net 5.
24
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik heb al gelezen dat seizoen 3 vooral over The Others zou gaan. Verder vond ik de season finale echt top. We kregen antwoorden op vragen, maar er kwamen ook gelijk zoveel vragen bij. Wie zijn nu precies The Others, wat is er met locke en eko gebeurd en nog veel meer. Ik wil bijvoorbeeld graag weten wat die standbeeld precies was
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, maar aflevering 23 en 24 zijn onder één aflevering uitgezonden. Aflevering 24 heeft ook geen "previously on Lost" en is eigenlijk gewoon een geheel met aflevering 23. Deze gezamelijke aflevering heet "Live Together, Die Alone" en dus geen twee titels zoals dat in Seizoen 1 met Exodus wel het geval was. 
hoz
-
- 4 messages
- 48 votes
episode 24 was echt de beste afl. tot nu toe, weet iemand al wanneer season 3 begint in amerikaa???
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Is nog niet zeker, normaal zou dat ergens in september zijn, maar er waren ook plannen van ABC om het gehele seizoen 3 achterelkaar uit te zenden, dus zonder enige week rust, dat was een test ofzo, meer weet ik niet.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
TV seizoen begint idd rond september. Het zou leuker zijn om gewoon weer zoals het eerste en tweede seizoen uit te zenden, dus een heel tv seizoen. Af en toe een lange pauze er tussen vind ik niet erg.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Vanaf eind september tot ergens in november zullen 6 nieuwe afleveringen te zien zijn. Seizoen 3 gaat daarna pas verder in februari 2007. Maar dan wel 17 afleveringen achter elkaar.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
ABC weet zijn serie op een erg leuke en originele manier te promoten. Na de Hanso Foundation reclames, nu dit:
http://www.youtube.com/watch?v=WkYQ9ibeS30&search=Jimmy%20Kimmel%20hanso
('Jimmy Kimmel Live', is een echte ABC late night show)
Ga vervolgens na http://www.thehansofoundation.org/ > Executive Bios > Hugh McIntyre > login als the mouth piece
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Seizoen 2 zit er op, het Grote Wachten is begonnen... Ik denk dat ik de eerste 2 seizoenen maar moet gaan herzien voor de flashbacks...
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ja, moet je zeker doen want sommige dingen ga je nu met terugwerkende kracht anders zien.
Is het jullie opgevallen hoeveel verwijzingen er in Seizoen 1 zitten dat Walt een speciaal kind is? Veel.
Verder natuurlijk veel verwijzingen naar literaire werken, filosofie en religie. Het is leuk om daarover wat meer te lezen op sites als Daharmasecrets en LostPedia.
Je kunt er ook eens inzoomen op de Blast Door Map.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Vorige week vrijdag weer een uitstekende aflevering op TV met "Lockdown", en gisteren ook weer zo'n goede aflevering met "Dave"!
Dat had een goed uitgangspunt geweest, als het waar was wat Hurley dacht in de aflevering "Dave"....
Maar wederom wordt je aan het eind van aflevering wéér in onzekerheid gebracht;
WAAR THE FUCK sloeg in godsnaam het einde nou op, ik bedoel met Libbey in het psychiatrische ziekenhuis waar Hurley ook opgenomen was????
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja...dat is nou het mooie van Lost!
royonlineplace
-
- 2 messages
- 0 votes
seizoen 3 zal 7 afleveringen bevatten, en tevens de serie afronden.
Dit heeft abc bekend gemaakt aan de unofficial fan-site. Hierna zal abc nieuwe serie's starten.
De serie stopt vanwege klachten v/d fans dat het verhaald te lang duurt.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat is een goeie! Wat humor op zijn tijd is ook niet slecht 
Hagele
-
- 184 messages
- 821 votes
Eindelijk eens begonnen aan Lost. En heb er geen spijt van!! Eenmaal begonnen aan seizoen 1 ook maar meteen zo snel mogelijk afgekeken. Is net als met 24, je hangt aan hun lippen als het ware. Nu is het wachten op de release van seizoen 2.
royonlineplace
-
- 2 messages
- 0 votes
Dat is een goeie! Wat humor op zijn tijd is ook niet slecht 
Tjah...seizoen 2 heb ik allang achter de rug...als je beeje surft zie je de afleveringen veel eerder dan op die nl tv ..die altijd achterloopt.
En het is geen grap
...
hier is de bron
Wednesday, May 17, 2006
No Reruns for LOST's Third Season
ABC has released its fall schedule for the 2006-2007 season, and it seems that executives have listened to complaints from fans of the show. Lost will not be airing reruns for its third season. The show will air seven new episodes consecutively in the Fall (late September or early October) in its current time slot, then will be replaced by a new thriller starring Taye Diggs, Day Break. Lost will then return to its home in February, airing all new episodes until the season ends in May. For reports on ABC's fall schedule, check out The Futon Critic, Associated Press, and E! Online.
(12:02 AM)
====
bron:
enjoy 
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Volgens mij staat er in dat bericht dat ze, in Amerika, eerst 7 afleveringen uitzenden in september en oktober. Daarna een nieuwe serie starten (Day Break) en daarna in februari weer terug zijn met de rest van de afleveringen van seizoen 3 tot en met mei.
Ik heb niet het idee dat er over het afronden van de serie gesproken wordt.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het was al een tijdje bekend dat er eerst 7 afleveringen komen en dan in februari de rest. Dit zorgt er voor dat ze na de winterstop elke week een aflevering kunnen uitzenden ipv 1 aflevering 3 weken pauze weer 5 afleveringen achter elkaar 2 weken pauze enz.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik lees idd nog steeds niets over een seriestop, lijkt me ook een beetje van den zotte (ookal heeft ABC niets te klagen qua series).
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
seizoen 3 zal 7 afleveringen bevatten, en tevens de serie afronden.
Dit heeft abc bekend gemaakt aan de unofficial fan-site. Hierna zal abc nieuwe serie's starten.
Pffff ... lezen, het blijft lastig.
Bassie V
-
- 2 messages
- 0 votes
Hey big lost fan hier,
ik ben tijdens het tweede seizoen gestopt omdat ik aardig wat afleveringen had gemist. Ik heb nu vakantie en heb de eerste dvd-box er doorheen gejaagd en had gehoopt dat de tweede box ook wel te verkrijgen zou zijn. Mijn zus was twee weken geleden in new york en zegt dat ze hem daar heeft zien liggen in de schappen(zelfde hoes maar dan met een 2 erop kan niet missen toch?), maar op de lost site staat weer dat ie nog moet uitkomen. Weten jullie of ie nou wel te krijgen is of niet? Regio maakt voor mij niet uit btw.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
DVD-hoes vind je hier:
http://images.amazon.com/images/P/B000FIMG68.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V53136408_.jpg
De DVD is in amerika vanaf 5 september verkrijgbaar. Lijkt me sterk dat je zus hem heeft zien liggen.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik lees idd nog steeds niets over een seriestop, lijkt me ook een beetje van den zotte (ookal heeft ABC niets te klagen qua series).
Ik had op de eerste pagina nog een nieuwsbericht geplaatst waarin werd gezegd dat de serie zeker 6 jaar gaat duren:
http://www.omelete.com.br/tv/news/base_para_news.asp?artigo=12111
(is wel in het portugees)
vertaald met babelfish:
"When the series was ordered by the ABC, J.J. Abrams and Damon Lindelof had said that they would like that it lasted six years. All we are surpresos, but they in had still explained them that although not to know everything accurately what she goes to happen, already have created the starts and ends of seasons for next the six years. But when the two first chapters had been a success, them they had moved of idea and already they know as to leave the series in air for up to eight years ", Perrineau commented.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik ben na 1 aflevering gestopt met lost kijken, die episode met die vrouw en de bank, lijk opgraven voor een portemonnee.
Bassie V
-
- 2 messages
- 0 votes
Angrod, ik had het meer over deze.
http://web.telia.com/~u37022687/lost2dvd.jpg
Op die nieuwe(?) staat ook extended experience!
Ach ik blijf gewoon hopen.