Lost
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Tuurlijk komt er nog een derde seizoen!
Ze kunnen moeilijk nu stoppen;
het verhaal is toch nog niet klaar?
Wat ik ervan begrepen heb, wordt het een afgerond geheel met een kop en staart. Noem het een film van 3000 minuten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, er komt zeker een derde seizoen, Lost is al maanden de best gerate serie op TV.com, trekt miljoenen kijkers over de hele wereld (in nederland doet seizoen 2 het steeds slechter overigens) en heeft een vaste schare fans waar je "u" tegen kan zeggen. Nee, ABC stopt never nooit niet na dit seizoen met Lost. Ben overigens wel benieuwd naar de season finale volgende week, wordt best spannend aan de trailer te zien!
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ik denk dat als je halverwege Seizoen 1 bent, je steeds reikhalzend uitkijkt naar een volgende aflevering.
Da's dan wel wat laat, natuurlijk, al hebben meer series daar last van.
Ik heb nu 8 episodes achter de kiezen, maar ik blijf het erg traag vinden, en de karakters hebben allemaal een nogal voorspelbare psychologische motivatie van de koude grond, verteld door weinig verrassende, langzame, opgesplitste flashbacks. Ook ziet het er allemaal nogal goedkoop uit.
Ik kijk deze box nog wel af, denk ik. Maar het moet wel erg veel beter worden, wil ik ooit aan S2 beginnen.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Zolang je geen informatie inwint over de serie op het internet, kom je zeker nog voor de nodige interessante wendingen te staan. Die zijn zowel inhoudelijk als karakterlogisch en moeten toch echt voldoende zijn om je interesse en nieuwsgierigheid te wekken voor het tweede seizoen. (denk ik
)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Da's dan wel wat laat, natuurlijk, al hebben meer series daar last van.
Ik heb nu 8 episodes achter de kiezen, maar ik blijf het erg traag vinden, en de karakters hebben allemaal een nogal voorspelbare psychologische motivatie van de koude grond, verteld door weinig verrassende, langzame, opgesplitste flashbacks. Ook ziet het er allemaal nogal goedkoop uit.
Het punt is dat het in het begin gewoon verhaaltjes zijn van de personen, maar ze krijgen later betekenissen en dán is het pas echt leuk.
Moet je zeker doen, pas dan kan je echt oordelen of het leuk is of niet.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ja, er komt zeker een derde seizoen, Lost is al maanden de best gerate serie op TV.com, trekt miljoenen kijkers over de hele wereld (in nederland doet seizoen 2 het steeds slechter overigens) en heeft een vaste schare fans waar je "u" tegen kan zeggen. Nee, ABC stopt never nooit niet na dit seizoen met Lost. Ben overigens wel benieuwd naar de season finale volgende week, wordt best spannend aan de trailer te zien!
De season finale is een desmond centric episode. Dat is alvast opvallend. Een paar blz terug had ik al een nieuwsbericht waarin stond dat Lost wel 6 jaar lang kan doorgaan.
Wat juist goed is aan deze serie is dat er van alles kan gebeuren. En ook nieuwe personages in de serie kan heel makkelijk (laat een vliegtuig weer neerstorten ofzo).
Wat ik in de preview van season finale heb begrepen is dat we komen te weten waarom het vliegtuig is neergestort en wat er gebeurd als de teller in de hatch helemaal afloopt
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
De season finale is een desmond centric episode. Dat is alvast opvallend.
Wat ik in de preview van season finale heb begrepen is dat we komen te weten waarom het vliegtuig is neergestort en wat er gebeurd als de teller in de hatch helemaal afloopt
Het wordt toch vooral een Desmond centric episode, maar net als in de vorige de finale krijgen we meerdere flashbacks te zien. Wat ik heb gelezen is dat Desmond, Henry Gale, en misschien ook Rousseau (of 2 van de 3) regulars worden. Daarnaast komen er ook nieuwe omgevingen/settings bij.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het wordt toch vooral een Desmond centric episode, maar net als in de vorige de finale krijgen we meerdere flashbacks te zien. Wat ik heb gelezen is dat Desmond, Henry Gale, en misschien ook Rousseau (of 2 van de 3) regulars worden. Daarnaast komen er ook nieuwe omgevingen/settings bij.
Ik ben erg benieuwd wat er met Michael en ook Walt gaat gebeuren
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Dat was zeker weer een fijne aflevering.
Maar de finale van Season 2 belooft echt spetterend te gaan worden:
Huh, dus jij hebt vrijdagavond ook gekeken? Ik dacht dat jij al veel verder was, omdat je episode 20 al gezien had? Ik dacht dat jij net als anderen de serie volgt synchroom met Amerika, via internet?
Of kijk je desondanks toch óók op vrijdagavond nog even?
Zijn er trouwens meer mensen die dat doen? Zowel pindakaazen van het net, en op vrijdagavond TV kijken?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kijk gewoon op tv.
Was trouwens een spannende aflevering afgelopen donderdag!!
Ook erg benieuwd naar de finale van 2de seizoen! Laat maar komen 
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Kijk gewoon op tv.
Was trouwens een spannende aflevering afgelopen donderdag!!
Ook erg benieuwd naar de finale van 2de seizoen! Laat maar komen 
Die gaan jullie lekker pas in september/oktober (als het niet later is) zien

pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Volgens mij komen dat pas echt in het 3e seizoen te weten. Walt komt wel weer terug in de serie, vanaf volgend seizoen
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Die gaan jullie lekker pas in september/oktober (als het niet later is) zien

Ja maar jij hebt dan alles al gezien, en wij hebben dan nog afleveringen die we nog niet kennen 
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik dacht dat jij al veel verder was, omdat je episode 20 al gezien had?
Klopt 
Ik ging ervan uit dat de vorige spreker het had over Se2 ep.22. Dat vond ik namelijk een hele fijne aflevering.
Blijkbaar had ik het mis.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Aha, oké dan. Ook weer opgelost 
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik kijk deze box nog wel af, denk ik. Maar het moet wel erg veel beter worden, wil ik ooit aan S2 beginnen.
Hou ons op de hoogte van je vorderingen Cornelis. Je kijkt kritisch tegen Lost aan en dat mag ik wel. Ik ben benieuwd of de serie je nog weet te vangen voor het einde van Seizoen 1.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik ben benieuwd of de serie je nog weet te vangen voor het einde van Seizoen 1.
J.J. Abrams gaat gelukkig weer meer tijd besteden aan de serie, dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede (denk ik).
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
J.J. Abrams gaat gelukkig weer meer tijd besteden aan de serie, dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede (denk ik).
Er komt een lost game (niet zoals the lost experience, maar een echte game)
JJ Abrams komt trouwens ook met een nieuwe tv serie:
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Cool, krijgen we nu ook een Lost in NY 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Hij lijkt me niet echt geweldig eerlijk gezegd.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
JJ Abrams is met wel erg veel dingen tegelijk bezig. Laat Damon Lindelof het karwei maar afmaken.
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Voor de Nederlandse TV-kijkers onder ons;
Vanaf morgenavond voortaan om 20.30 uur, dus een uur eerder!!!!
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Iemand enig idee wanneer seizoen 2 hier op dvd is te verwachten?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Iemand al de season final gezien?
..... What the fuck .....
Locke en Eko kunnen niet dood zijn, maar Desmond (wat erg jammer zou zijn) waarschijnlijk wel. De makers zijn hun belofte wel nagekomen: er zijn meer vragen bijgekomen, meer als ooit er zijn geweest.
- Waar worden Jack, Kate, en Sawyer naartoe gebracht? Wat moeten the others van hun?
- En wat hebben die Russen in Siberië (of waar dan ook) met het hele verhaal te maken ? En waarom daar in dat sneeuwlandschap?
- Waar gaan Michael en Walt naartoe?
- Wat is er met Locke, Eko, en Desmond gebeurt?
- Wat gebeurde er nu precies tijdens die 'expolosie' (het leek wel even de 'Twilight Zone')?
- Who the fuck zijn die Whitmore's?
- En waar kwam dat beeld vandaan? En waarom had dat beeld maar vier tenen?
(ook freaky dat Kelvin gewoon die ondervrager van Sayid in het leger was)
Pfffff ... dat gaat een hele lange zomer worden.
.....
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Season finale was idd erg vet, maar het zal niet echt afkicken worden, vond het toch niet een van de beste afleveringen, ja, veel wendingen en veel schokkende dingen, maar goed? Nauwelijks.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Season final waren toch 2 afleveringen achter elkaar? Of niet?
Ik heb het nog niet gezien namelijk..
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Dit getuigt serieus weer eens van wansmaak bij onze oosterburen. 
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Season finale was idd erg vet, maar het zal niet echt afkicken worden, vond het toch niet een van de beste afleveringen, ja, veel wendingen en veel schokkende dingen, maar goed? Nauwelijks.
Wel vet, niet goed? Man waar heb jij het over?
Snap je wel wat er allemaal gebeurd is en wat de implicaties daarvan zijn? Wat deze aflevering betekent voor Season 3 maar ook in welk ander licht de afgelopen 2 seizoenen hiermee komen te staan?
Ik heb genoten en kijk reikhalzend uit naar oktober.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb het over dat alles wat er gebeurde heel erg gaaf was, spannend, sensationeel, alles omvattend en shockerend, maar het verháál is niet geniaal. Hiermee bedoel ik dat de aflevering geen hoge kwaliteit heeft in vergelijking met andere aflevering. Ja het verklaart veel en er worden veel vragen gesteld, harstikke spannend en ja daar wil je de antwoorden op weten, ik ook, zeker weten, maar het is niet zo dat ik nu het idee heb "AA! Ik wil weten wat er verder gebeurt!" dát heb ik gewoon niet, ondanks de cliffhanger (die erg zwak is vergeleken bijvoorbeeld seizoen 1 cliffhanger of de Lockdown, mensen neerschieten enz.) Dát is wat ik bedoel, gewoon mijn gevoel, niets meer niets minder.