• 177.998 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.167 votes
Profile

Lost

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

http://www.thelostexperience.com/

Een online Lost 'quest' game, moet vandaag of morgen starten. Meer informatie op:

http://www.dharmasecrets.com/forum/index.php?board=45.0

Er zijn geruchten dat er aanwijzingen in Mission Impossible 3 zitten die je helpen bij het spel.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Holy....

iemand S2Ep20 al gezien?

(ik zeg niks)

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

jay73 wrote:

Holy....

iemand S2Ep20 al gezien?

(ik zeg niks)

Ja... 'huuh?' was alles wat ik uit kon brengen..

(ik zeg ook niks )

Edit: wat ik eerder zei, dat 'de makers dubbel liggen van alle theorieen rondom Lost' , is denk ik een beetje verkeerd opgevat...

Ik bedoel juist dat ze het geweldig zullen vinden, dat er door hun serie een complete mania is ontstaan. Terwijl zij, simpel gezegd, gewoon het hele verhaal op een aantal A4'tjes voor zich hebben liggen..

Dat er veel meer achter steekt, is mij ook al sinds aflevering 3 duidelijk hoor .

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik voeg een 'what the fuck' aan dit gesprek toe.

BIG SPOILER: (de geruchten over de dames zijn jammer genoeg toch waarheid geworden)

Iemand de trailer van de aflevering '?', al gezien? Het kan allemaal dus nog erger worden.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Nee, ik word liever compleet verrast

Gelukkig komt die afl. over een week al (online )

Btw. Ik snap niet helemaal wat je met die Spoiler bedoelt..

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Van Nunen wrote:
Btw. Ik snap niet helemaal wat je met die Spoiler bedoelt..

Michelle Rodriguez en Cynthia Watros zouden de serie uitgeschreven worden vanwege de negatieve publiciteit om het tweetal heen (dronkenschap en de daaruit voortkomende rechtzaak tegen Rodriguez).

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik kijk alles netjes via de tv

Zo Blijft het wel spannend, al kan ik het soms niet uitstaan dat ik niet verder kan kijken.

En ik hoor al veel dingen van wat er allemaal nog komt, dus mijn nieuwsgierigheid neem nog helemaal niet af.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Erg leuk:
http://www.thehansofoundation.org/

klik:
newsletter (sign up)
typ in yes en dan enter
en tadaa
wachtwoord kan je ook intypen:
breakingstrain

je bent dan 'ingelogd'
ga dan naar Joops corner, klik op send message to Joop typ dan iets in en klik op de cirkels

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Gister en vandaag Lost bijgespijkerd van Nederland naar de VS en heb dus ook aflevering 20 gezien. Wat een verdomde aflevering! Ana-Lucia is idd dood, maar Michael niet en Libby is een twijfel geval. We weten nog niet hoe ze in die inrichting van Hurley is gekomen en daarbij is alleen Michelle niet meer gespot on the set

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

heb het "nieuwe serie" maar even uit de forumtitel weggehaald

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Haha, ja, mag ook wel na zo'n krappe twee seizoenen

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:
ain
je bent dan 'ingelogd'
ga dan naar Joops corner, klik op send message to Joop typ dan iets in en klik op de cirkels

Als je hier alleen maar de eerste brief kan lezen, moet je links onder ergens een beetje klikken. Als het goed is kom je van zelf bij een tweede brief. Volgens mij kun je in iedere brief wel meerdere dingen aanklikken

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

De interhype zet maar door. Hier nog een leuks:

Ga wederom naar de site http://www.thehansofoundation.org/ > Executive Bios > Type het password 'heir apparent' in.

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Gisteren weer een steengoede aflevering, "One of Them".

BTW, is het jullie ook opgevallen, dat vorige week in de aflevering "The Long Con" Sawyer in het cafetaria werd bediend door de moeder van Kate???
En in de aflevering "One of Them" van gisteren, werd Sayid tijdens de eerste golfoorlog in 1991 opgepakt door de Amerikanen, waaronder de stiefvader van Kate??!!

En oja, wie the hell is die Henry Gale??
Ik heb op IMDB gekeken, en die man komt vanaf de aflevering "One of Them" nog vaker voor in de serie. Maar wie is hij dan, en waar komt hij vandaan?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

narva77 wrote:

BTW, is het jullie ook opgevallen, dat vorige week in de aflevering "The Long Con" Sawyer in het cafetaria werd bediend door de moeder van Kate???
En in de aflevering "One of Them" van gisteren, werd Sayid tijdens de eerste golfoorlog in 1991 opgepakt door de Amerikanen, waaronder de stiefvader van Kate??!!

Naar mate de serie volgt komen er nog veel meer, vreemdere en diepgaandere verbanden.

narva77 wrote:

En oja, wie the hell is die Henry Gale??
Ik heb op IMDB gekeken, en die man komt vanaf de aflevering "One of Them" nog vaker voor in de serie. Maar wie is hij dan, en waar komt hij vandaan?

Die vraag kan ik als voorloper best beantwoorden ... Als je liever niets wilt weten over toekomstige afleveringen, dan moet je dat zeggen ...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik zou het niet vertellen, het is nogal belangrijk in de volgende afleveringen, daarbij als je het weet dan is de spanning weg.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Net begonnen aan Seizoen 1 op DVD. Valt een klein beetje tegen. Niet slecht, maar wel sloom bijvoorbeeld.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

cornelis wrote:

Net begonnen aan Seizoen 1 op DVD. Valt een klein beetje tegen. Niet slecht, maar wel sloom bijvoorbeeld.

een sloom verhaal is bij Lost wel leuk. Als binnen een paar afleveringen alle mysteries zijn opgelost dan is het niet meer leuk.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Niet zozeer een sloom verhaal, maar sloom verteld, erg gerekt. Niet genoeg verhaal per aflevering. Wat mij betreft dan, he...

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

pascal83 wrote:

Die vraag kan ik als voorloper best beantwoorden ... Als je liever niets wilt weten over toekomstige afleveringen, dan moet je dat zeggen ...

Ja, jullie hebben gelijk!

Ga toch maar niet voorzeggen of spoileren!

Het is inderdaad beter als ik het nog niet gelijk te weten krijg. Alhoewel ik wel zéér benieuwd ben natuurlijk naar de nog komende afleveringen . Ik was gewoon heel beniewd naar die figuur Henry Gale .

Maar ik moet me er maar bij neerleggen dat ik gewoon geduld moet hebben, hoe moeilijk dat ook is.

In ieder geval bedankt voor het aanbod, maar ik ga er toch maar niet op in.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

cornelis wrote:

Niet zozeer een sloom verhaal, maar sloom verteld, erg gerekt. Niet genoeg verhaal per aflevering. Wat mij betreft dan, he...

1 aflevering vertelt ook maar het verhaal van 1 of 2 dagen

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

cornelis wrote:

Had ik ook een beetje in het begin, cornelis. Maar hou vol! Ik denk dat als je halverwege Seizoen 1 bent, je steeds reikhalzend uitkijkt naar een volgende aflevering.

En dan te bedenken dat het tweede seizoen nog veel beter is!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

pascal83 wrote:

1 aflevering vertelt ook maar het verhaal van 1 of 2 dagen

Het is erg afwisselend, soms gaat een week in een aflevering en soms twee afleveringen in een dag.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Angrod_Pallanén wrote:
(quote)

Het is erg afwisselend, soms gaat een week in een aflevering en soms twee afleveringen in een dag.

Nee hoor, het is trouwens gemiddeld 2 dagen. Eerste seizoen: 24 afleveringen, 48 dagen. Denk maar terug aan die flashbackaflevering van de 'tailsection' in het 2e seizoen ('The Other 48 Days'). Die eindigde op het moment dat Jin aanspoelde.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hmm, heb je idd gelijk in Maar vind het wel jammer dat ze altijd zo vaag zijn over de tijd.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Mooie afl. weer

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Dat was zeker weer een fijne aflevering.
Maar de finale van Season 2 belooft echt spetterend te gaan worden:

The Season's Finale that changes everything zo luidt het in de preview.

Ik ben benieuwd!

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik ben erg benieuwd naar wat 'the others' van Jacke, Kate, Sawyer, en Hurley moeten. Maar dat zullen we pas volgend seizoen te weten komen, ... denk ik.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

komt er nog een volgend seizoen? nog 24 (of zo) afleveringen?
Ik weet het niet zo..tuurlijk hoop ik het, maar 't begint toch duidelijk te worden..laten we zeggen voor 30% duidelijkheid..(er komen nog 2 afleveringen dit seizoen.)
Kunnen ze hier echt nog een seizoen achter plakken? Abrams kennende, zou je zeggen van wel...

Ik laat me voor de 49e keer (of welke episode is 't?) , verrassen...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.