• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.916 votes
Profile

Lost

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

coole aflevering, eindelijk weer eens wat actie en spanning.
ze kunnen dus toch de toekomst veranderen wat nu dus het plan lijkt te worden.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik hoop dat het niet kan. Zou toch meerdere tijdslijnen betekenen...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ik snap het nut er niet zo van om de hatch op te blazen.. zonder hatch geen oceanic 815 die neerstort.. en dan..?

maar goed we gaan het zien

lees net trouwens dat faraday echt dood is..

heel erg shocking, had ik echt niet verwacht.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik vond de laatste aflevering maar vaagheid. Het hele gedoe van Farady en zijn moeder snap ik niet helemaal. Waarom schiet zij hem neer?
Hopelijk komen er nog boeiende afleveringen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Hele boeiende aflevering, met een klote einde. Beste karakter!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wel een aardige aflevering, maar ik merk dat ik steeds meer denk ''het zal wel''. Het verhaal is zo super gecompliceerd geworden met dat tijdreis gedoe in seizoen 5 dat het mij wat is gaan tegenstaan. Spijtig dat ze op deze manier verder zijn gegaan.

Ik kijk Lost wel af maar dan ga ik denk ik eens de hele serie in kortere tijd opnieuw zien, benieuwd of het dan helderder wordt.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

mee eens, het tijdreis-concept ligt er sowieso een btje te dik bovenop dit seizoen.
en het word idd wel erg ingewikkeld nu hun blijkbaar de toekomst kunnen veranderen. hopelijk ligt de nadruk in seizoen 6 op iets anders.
ik verwacht dat time travel belangrijk blijft tot het einde van de serie maar hopelijk niet zo als dit seizoen.

damon & carlton over de dood van faraday:
LOST Media Mentions: Lost's Shocking Death! - lostmediamentions.blogspot.com

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Waar niemand het over heeft is trouwens Desmond.

Ik denk dat het de laatste aflevering is met Desmond,het verhaal is wel klaar met hem.
Ook hoe die scene was,vond ik veelzeggend,Desmond die tegen Penelope zegt dat die beloofd had haar nooit te zullen verlaten en nog ff bevestigd dat nooit te zullen doen.
Oftwel,nu blijf ik ECHT voor altijd bij je.

En alsof ze nog een heel vliegtuig gaan laten neerstorten om Desmond terug te brengen,terwijl ik zowiezo denk dat die weinig te zoeken heeft op het eiland,en zelf wil die ook niet terug.
Deze liefdes-relatie is afgesloten,goed afgelopen,en die zoen die ze elkaar gaven was een mooie afsluiter(voor de sentimentele zieltjes onder ons dan,de vrouwen dus hier)

EXIT DESMOND?Ik denk het wel,maybe nog 1 scene ergens op het einde,maar met nog 1 seizoen te gaan zie ik hem zowiezo geen betekenis meer spelen,dus alle desmond-fans hebben gister afscheid genomen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ik denk niet dat desmond zn verhaal is afgelopen, ik verwacht hem ook zeker terug op het eiland. Mss in de seizoensfinale..? hij wil idd niet terug maar hawking zei dat het eiland nog niet klaar was met hem.
Het is denk ik een beetje de grap dat desmond nooit meer terug wilt naar het eiland en let op..hij staat dadelijk ineens voor onze neus en dan zitten wij weer van: huh!!?? hoe wat waarom wanneer?

Plus dat desmond een van de populairste personages is van de serie.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Faraday,Charlie & Eko waren ook populair.

Zegt dus helemaal niks.

Er komt een einde aan lost,we hebben nog maar 19 afleveringen te gaan,ik zal maar niet op Desmond meer rekenen...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Wellicht moet Desmond wel terug naar het eiland omdat hij levensgevaarlijk gewond is en het eiland hem moet helen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

pascal83 wrote:
Wellicht moet Desmond wel terug naar het eiland omdat hij levensgevaarlijk gewond is en het eiland hem moet helen.

Hij was al beter aan het einde van de aflevering

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik vindJuliet en Sawyer[/s[poiler]wel een onwijs goed koppel. Vond ik in seizoen 3 al maar ik ben blij dat ze nu ook echt een koppel zijn in de serie.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Spartaan1986 wrote:
Ik vindJuliet en Sawyer[/s[poiler]wel een onwijs goed koppel. Vond ik in seizoen 3 al maar ik ben blij dat ze nu ook echt een koppel zijn in de serie.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Daar is dus niet iedereen het mee eens

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Spartaan1986 wrote:

Daar is dus niet iedereen het mee eens

Nee heb het zowiezo niet zo met Juliet,begin van seizoen 3 was ze te pruimen maar ze is het toch niet helemaal.

En Saywer was een van mijn favorieten maar heeft toch flink afgedaan voor mij sinds dat dharma-gedoe,en sinds,jaja,de relatie met Juliet...

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Offtopic maar heeft 1 van jullie interesse:

Lost Seizoen 1,2,3 orgineel en in goede staat.

De reden dat ik het weg wil doen is dat ik meer met muziek heb dan met films en die iegenlijk ook niet spaar.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

hoeveel?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

geweldige aflevering!

spannend, geweldige conversaties, toffe momenten.

-Sawyers opmerkingen
-Hurley die ondervraagt wordt
-John Locke op zn gestoortst

Er gaat een hoop gebeuren volgende week ik ben benieuwd!
Als de seizoensfinale is afgelopen ben ik wss mentaal helemaal op

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik blijf hopen dat Faraday's theorie (de gebeurtenissen na 1977 kunnen veranderd worden) toch niet opgaat. Hij mag dan wel zeggen dat het verleden vast ligt en de toekomst niet, maar eigenlijk zijn dat ook maar relatieve begrippen. Vanuit 1977 gezien is 1978 de toekomst, maar vanuit 2005 (?, in ieder geval wanneer Locke nu is) weer niet.

Heb liever dat alles dus gewoon van tevoren gedetermineerd is. Anders kom je qua plot toch weer in drijfzand terecht, ben ik bang.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Locke is NU de leider van de the others,en bij deze others zou ook Cindy moeten rondlopen,maar heb d'r nog niet gezien.
Dat was toen ook zo vaag,ze zat bij de groep van Eko & Anna-Lucia,opeens was ze weg,later zagen we d'r nog weleens langskomen,onder andere toen ze ff tegen Jack kwam lullen in zijn kooi.
Dit is d'r voor mensen die niet snappen wie ik bedoel :

http://popwatch.ew.com/photos/uncategorized/151318__cindy_l.jpg

catdog

• 1417 messages
  • 2026 votes

LEIDENAAR187 wrote:
Locke is NU de leider van de the others,en bij deze others zou ook Cindy moeten rondlopen,maar heb d'r nog niet gezien.
Dat was toen ook zo vaag,ze zat bij de groep van Eko & Anna-Lucia,opeens was ze weg,later zagen we d'r nog weleens langskomen,onder andere toen ze ff tegen Jack kwam lullen in zijn kooi.
Dit is d'r voor mensen die niet snappen wie ik bedoel :

http://popwatch.ew.com/photos/uncategorized/151318__cindy_l.jpg

Ze moet er gewoon tussenlopen idd. maar ze wordt niet in beeld gebracht net als gebeurde met Nikki en Paulo en Frogurt !

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Volgens mij moeten jullie beter opletten. Er werd afgelopen aflevering duidelijk gezegd dat nog een deel van 'hun mensen' zich bij de Temple bevindt.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik wou het ook al zeggen ja. Daarnaast zou ik me er niet druk om maken, als het een foutje is, wat maakt het uit? Als ze nog niet officieel dood is zal ze zeker nog terugkomen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Vanavond de finale kijken!!

Kan niet wachtten,maar daarna weer 8 maanden ofzo geen lost

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Finale dag! Wat is het seizoen weer snel gegaan

Ben heel benieuwd.

Damon & Carlton zeiden dat deze finale flink in de mythologie van de serie duikt en dat we na het zien van deze finale heel wat wijzer zijn.

Sowieso Jacob vanavond daar komen ze niet meer onderuit nu! Ben benieuwd welke acteur hem gaat spelen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ga er zo meteen eens lekker van genieten. Anderhalf uur Lost is niet verkeerd. Hopelijk is het wel een finale die ook eens wat antwoorden gaat geven hehe.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Vavavond rond half 8 bij vrienden kijken,groot scherm,heerlijke geluidsinstallatie,asbakken voor de zenuwen en kijken maar...

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Net gezien, fantasische aflevering

epische opening met Jacob, en wat een geweldig slot, kan nog niet echt bedenken hoe het volgens seizoen opent, maarja daar hebben we nu 8 maanden voor om over de te discussieren

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zo net gekeken....effe bijkomen van het adembenemende laatste half uur. Juliets einde was wel tragisch. Ik zal haar wel missen, was echt een prima personage in de serie. Mooie emotionele dialoog met Sawyer die haar nog vasthield voor ze viel. En uiteraard nu het einde met Jacob en met het laten afgaan van bom...bijzonder spannend. Helaas nu maandenlang wachten...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.