• 178.412 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.534 votes
Profile

Lost

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Phoenix wrote:

Prima, waar woon je?

Maar nee, het is maar een suggestie hoor.

Hahaha ik zeg niet dat je er naast zit of dat het onzin is,juist wel interessant maar door 1 zinnetje denk je dat?

Ik dacht dat je misschien meer aanwijzingen had,maar gewoon een gok dus,gebaseerd op niet zo veel,dat mag ook haha

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Wederom weer een super episode. Bij Lost krijg ik gewoon sterk het gevoel dat de schrijvers erover hebben nagedacht en dat het ergens naartoe leidt, i.t.t. Heroes waarbij het lijkt alsof ze het verhaal per aflevering verzinnen.

Een interessante theorie die ik tegen kwam:

This episode was validating for my theory that the cloud is Anubis and Richard is Thoth, and the island is the root of all religions, and the 'chariot' that carries Ra (Jacob).

Oh, and John Locke is now a 'god' in the dead Egyptian king sense.
bij de comments van deze website Lost: Dead is Dead - TV Squad - tvsquad.com

pascal83 wrote:
Heeft iemand enig idee waar de opmerking / vraag "What lies beneath the statue" van Ilana op sloeg?
Zelf dacht ik aan een soort code die Ilana en handlangers van Widmore op het eiland gebruiken.

Dat dacht ik ook, een soort geheime vraag. Hun lichamen zijn overgenomen, net zoals een paar episodes geleden gebeurde met een deel van het onderzoeksteam van Rousseau

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Leuk en interessant artikel met de makers van Lost:

Unraveling the Mysteries of "Lost" : Rolling Stone - rollingstone.com

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Wat ze zeggen over de openbaring in de laatste aflevering van seizoen 3 klopt als een bus. Vind het al tijden misschien wel het beste trucje in de recente televisiegeschiedenis.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Phoenix wrote:

Wat ze zeggen over de openbaring in de laatste aflevering van seizoen 3 klopt als een bus. Vind het al tijden misschien wel het beste trucje in de recente televisiegeschiedenis.

Ik ben enorm benieuwd wat je bedoeld, zou je je mischien iets nader kunnen verklaren?!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik bedoel de scène waarin Jack Kate ontmoet op het vliegveld van Los Angeles, en de eerdere scènes van Jack waarvan we dachten dat het flashbacks waren (dat was nu eenmaal de narratieve structuur die tot dan toe werd aangehouden) opeens flashforwards blijken te zijn.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vond ik ook, zat nog lang met m'n mond open te gapen, zulke twists vind je niet snel meer in de voorgekauwde televisieseries van vandaag. Hadden ze een andere kant op kunnen gaan? Niet echt, het was de voor de hand liggende keuze, maar kan me nog goed herinneren dat het een enorme verrassing was.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Lost is zowiezo een serie met veel wendingen en verrassingen,ik ken geen enkele andere show als Lost,en ben bang er nooit(nooit is erg lang) meer eentje tegen te komen.

Zijn wel meer shows met een enkele wending of op zijn minst spannende cliffhangers,maar zoveel (sterke)verrassingen,wendingen en cliffhangers als in lost ben ik bang nooit meer tegen te komen...

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Wel een aardige aflevering weer met Miles in de hoofdrol. Niet zo sterk als de vorige aflevering, maar dat kon je ook wel verwachten.
Interessant: wie zijn die gasten die Miles in de auto sleurden en die we al op het strand bezig zagen. Met Ilana o.a.
Voor wie werken zij en waarom? Ik denk persoonlijk aan Dharma.
Volgende week clipshow en over twee weken weer een knaller van een aflevering!

Apollinisch

• 21299 messages
  • 0 votes

Op 20 maart werd geschreven:

De reden dat Sun niet terug reist in de tijd zou kunnen zijn waarom Ben ook niet terug is gereist in de tijd,omdat ze zichzelf niet mogen tegenkomen...
Dat is dus onzin.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dodelijk saaie, vervelende en niet boeiende aflevering. Miles vind ik ook een drol van een personage.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Tja,niet echt boeiende aflevering,maar had ik al niet verwacht.

Veel scenes doen me niks,zoals alles wat met Ben's vader te maken heeft,saai karakter die ik erg irritant vind.
Toen ik de flashback zag van Ben in seizoen 3 vond ik zijn vader nog zielig,en zijn dood enzo,nu mag die van mij kreperen.

Ook die rotkop van Horace ken ik niet uitstaan,weet niet wat het is,maar als die een kamer binnenkomt zucht ik al.
Vind zowiezo de dharma people een beetje nietszeggende karakters...
Tja de pa van Miles is nog wel boeiend..

Vond er een paar leuke grapjes inzitten.
Miles die zegt dat die al een hint kreeg dat Chang zijn vader is,op het moment dat zijn moeder achter hem in de rij stond in de kantine.haha...
De Star wars grap was natuurlijk komisch,en hier en daar nog wel wat grappigs...

De komst van Naomi was meer dan welkom,lekker ding,en ff eyecandy in deze aflevering kon geen kwaad...

Vind dit soort afleveringen normaal niet erg om te kijken,is niet slecht ofzo,maar met nog zo weinig afleveringen te gaan voordat lost voorgoed stopt heb ik liever alleen maar toppers,dan lijkt dit weer een stapje dichter bij het graf van lost zonder iets bereikt te hebben...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

mee eens, was een ietwat saaie aflevering. 0,0 spanning sowieso..
hij was niet slecht en nog best vermakelijk om naar te kijken maar heb t nu wel gehad met dharma-ville. Dat marvin candle de pa van miles bleek te zijn was wel leuk. De conversaties tussen hurley & miles waren leuk en de star wars grap was ge-wel-dig. Maar dat was het dan ook.
Gelukkig lijkt de pleuris los te breken de volgende aflevering

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik ga hem zometeen kijken, ben benieuwd! Volgende week geen aflevering heb ik begrepen?

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Saaie aflevering?! Ik vind dit weer een een toppertje hoor!

- Dharma die gebouwd word (o.a. The Hatch die andere herkende ik niet, is die al verklaard???).
- Miles en zn vader / moeder enorm leuk om te zien!
- De komst van Naomi!!
- en Hurley weer geweldig
- En het einde was ook enorm tof! Ben enorm nieuwschierig hoe hij gekomen is! En zal Jin ook in de onderzeeer zitten?!
- Toen Miles ontvoerd werd in die auto, werd er gezegd 'in de schaduw van het standbeeld'!
Weet iemand hier de betekenis van?!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Waarom zou Jin in de sub zitten? Die rijdt toch gewoon rond op het eiland?

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

die gast die bij ilana staat op het eiland als ze vragen what's in the shadow of the statue is dezelfde als die miles in het busje trekt,dus die wisten ook hoe ze terug moesten komen naar het eiland

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

klopt, ben benieuwd voor wie ze werken..
ze werken niet voor widmore werd in deze aflevering duidelijk en ze kunnen ook niet voor ben werken want die leerde ze pas kennen na de crash..

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Mja, beetje jammer dat ze nóg weer een nieuwe fractie toevoegen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Hoezo jammer phoenix?

Je weet nog helemaal niks van hun plannen,en wat ze gaan toevoegen en teweeg brengen...

Wel erg negatief ben je al,ik vind die zin over the statue nu al interessant..

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Ik had al iets over die nieuwe groep geschreven hierboven, maar geloof dat niemand dit heeft gelezen.
Volgens mij werken die lui voor Dharma, ze werken niet voor Widmore en Ben. Waarom zou een grote organisatie zoals Dharma die nog steeds voedselpakketten versturen naar het eiland (ze kennen dus de locatie) zomaar dat eiland hebben opgegeven? Die lui hebben veel meer kennis dan wij tot nu toe hebben vernomen en die vader van Miles is misschien ook nog niet eens dood.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

zal wel tof zijn als ze die dan weer tegenkwamen in het heden, dan moet die hun nog kennen..

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

LEIDENAAR187 wrote:
Hoezo jammer phoenix?
Je weet nog helemaal niks van hun plannen,en wat ze gaan toevoegen en teweeg brengen...
Wel erg negatief ben je al,ik vind die zin over the statue nu al interessant..

Ik zie een beetje op tegen wéér nieuwe back story's en introducties van secundaire personages.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Idem. Hou het eens lekker bij de oude groep. Ik vind sowieso dat er vanaf seizoen 3 veel te veel nieuwe personages erbij gekomen zijn. Die hele groep met oa Miles e.d. interesseert me niks.

PS: Zonde, geen Lost deze week....

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:
Idem. Hou het eens lekker bij de oude groep. Ik vind sowieso dat er vanaf seizoen 3 veel te veel nieuwe personages erbij gekomen zijn. Die hele groep met oa Miles e.d. interesseert me niks.

PS: Zonde, geen Lost deze week....

Die groep is er niet bijgekomen voor jan lul,heeft een bedoeling,en ik vond Charlotte een irritant karakter maar die is gelukkig dood en Miles & Daniel vind ik best leuke rollen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

volgende week de 100e aflevering genaamd 'the variable'

damon & carlton noemde het in hun podcast de sister-episode van ''the constant'.

Het word een faraday aflevering.

Om de boel maar ff te hypen...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Een vrijdagavond zonder Lost is niét leuk.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Hmm constand vond ik in tegenstelling tot andere maar een bagger aflevering,geef mij maar afleveringen zoals de laatste met Ben & Smokie...

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Ik heb gisteren eens gekeken naar 13,5 afl.

Gewoon een update en als je het helemaal kwijt bent.

Als trouwe Lost fan geen probleem om het te volgen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Heb elke aflevering van Lost gezien, maar dit seizoen weet de serie me nogal te verwarren. Maakt ook eigenlijk niets uit, ik ben niet een van de fans die op de details let, zolang het verhaal maar goed loopt.

Kijk nu niet echt uit naar een Faraday aflevering, zal wel weer lekker confusing zijn..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.