Lost
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Raar dat iedereen seizoen 3 minder vond beginnen.. ik vond het gelijk al vanaf de eerste minuut erg spannend en ik vond het vermakelijker dan de vorige seizoenen. Dit omdat ik meer van the others zien kreeg.. een betere kennismaking met Ben.. het introduceren van Juliet .. het gebeuren rondom Eko, rondom Locke en alles tussen Jack, Kate, Sawyer en Juliet .. erg spannend allemaal.. ik had echt iets van .. wow. ze zijn nu wel écht machteloos..tegenover die others .. ze zijn toch anders dan ik had gedacht .. en alles . ik verbaasde me echt over een aantal zaken.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Raar dat iedereen seizoen 3 minder vond beginnen.. ik vond het gelijk al vanaf de eerste minuut erg spannend en ik vond het vermakelijker dan de vorige seizoenen. Dit omdat ik meer van the others zien kreeg.. een betere kennismaking met Ben.. het introduceren van Juliet .. het gebeuren rondom Eko, rondom Locke en alles tussen Jack, Kate, Sawyer en Juliet .. erg spannend allemaal.. ik had echt iets van .. wow. ze zijn nu wel écht machteloos..tegenover die others .. ze zijn toch anders dan ik had gedacht .. en alles . ik verbaasde me echt over een aantal zaken.
Ik vond het ook goed,en alles wat jij noemt is zeker goed,is ook moeilijk uit te leggen wat er ontbrak.
Zowiezo waren de flashbacks erg zwak in de eerste 10 afleveringen,zoals die van locke in aflevering 3,en kate in aflevering 6.erg boring.
Vond het sterk maar minder sterk,vanaf aflevering 11 was elke aflevering gewoon te goed voor woorden.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Seizoen 5, waar en wanneer zijn Rose & Bernard nu in feite?
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
haha goeie vraag, er is een theorie dat hun adam & eve uit seizoen 1 zijn.. (de skeletten die in de grotten lagen)
klopt wel idd, kan me nog een hele zwakke locke aflevering herinneren dat hij niet kon praten en in flashbacks bij een famillie terecht kwam die wiet verbouwden, te boring..
er zat wel een hele coole sawyer aflevering tussen waarin je in flashbacks ziet hoe hij zich uit de gevangenis liegt en bedriegt..
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Wat bedoel je,jij bent gestopt met kijken halverwege seizoen 3?
Maar uiteindelijk toch weer verder gegaan of niet?
Is toch niet moeilijk te begrijpen? Ik ben gewoon gestopt op de helft van s3, dus ik ben niet verder gegaan.
En ja, waarschijnlijk omdat jij die-hard fan bent en ik niet.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Is toch niet moeilijk te begrijpen? Ik ben gewoon gestopt op de helft van s3, dus ik ben niet verder gegaan.
En ja, waarschijnlijk omdat jij die-hard fan bent en ik niet.
Zou ik toch eens verder gaan kijken,maar als seizoen 1 en 2 je echt boeiden zou je niet stoppen na een matig begin van een 3e seizoen,elke serie heeft up en downs.
Lost seizoen 4 en 5 zijn zelfs beter dan de eerste 3 seizoenen.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
haha goeie vraag, er is een theorie dat hun adam & eve uit seizoen 1 zijn.. (de skeletten die in de grotten lagen)
klopt wel idd, kan me nog een hele zwakke locke aflevering herinneren dat hij niet kon praten en in flashbacks bij een famillie terecht kwam die wiet verbouwden, te boring..
er zat wel een hele coole sawyer aflevering tussen waarin je in flashbacks ziet hoe hij zich uit de gevangenis liegt en bedriegt..
Klopt curly,die van Locke ja,en die saaie dat Kate bijna gaat trouwen ofzo.
Die van Saywer was wel cool ja,en ook die van eko was goed,maar die van Eko behoorde zowiezo tot me favo's,waarschijnlijk omdat het mijn favo karakter was haha.
Ik vond het begon van seizoen 3 best goed,maar er zaten matige stukken bij.
Maar toch is seizoen 3 voor mij een beter seizjoen dan 1 en 2 omdat het gewoon helemaal is goed gemaakt na aflevering 11.
En gelukkig zat er niet zo'n saaie rose/bernard flashback in!
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Zou ik toch eens verder gaan kijken,maar als seizoen 1 en 2 je echt boeiden zou je niet stoppen na een matig begin van een 3e seizoen,elke serie heeft up en downs.
maar dit begon serieus op mijn zenuwen te werken. Waar andere series met ups en downs enigszins blijven boeien en belangrijkste, vooral entertainen, was dat hier totaal niet het geval. En dan ben je snel klaar natuurlijk.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
maar dit begon serieus op mijn zenuwen te werken. Waar andere series met ups en downs enigszins blijven boeien en belangrijkste, vooral entertainen, was dat hier totaal niet het geval. En dan ben je snel klaar natuurlijk.
Ok,tja,jij vond het wel heel erg bagger.
Kan ik totaal niet inkomen(welke fan wel) maar ja,het is blijkbaar mogelijk.
Lost is toch het soort show waarvan ik toch nieuwsgierig ben hoe het nou allemaal afloopt,zelfs als het ff minder gaat wil ik toch blijken kijken hoe het afloopt zoals ik bijvoorbeeld bij prison break heb.
Tja Last,als je seizoen 1 & 2 goed vond mis je toch echt wat hoor,want in plaats van zwakker is het sterker geworden.
Maar ja,volgens mij ben je niet van plan het nog eens te proberen haha,je goed recht trouwens hoor.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik zeg nergens dat ik het bagger vond, je drukt alles wel erg overdreven uit.
Gewoon oninteressant en saai. In m'n vorige post gaf ik ook al aan waarom, dus ik ga niet weer herhaling in vallen.
En ja, Lost is precies wat je zegt, maar als het op een gegeven moment op je zenuwen gaat werken wat moet je dan??
Verder zei ik al eerder in dit topic dat ik msschien verder zou gaan.
En nu reageer ik niet meer, want dat gaat leiden tot een compleet nutteloze en herhaaldelijke discussie, heb ik het gevoel. 
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
@ The Last:
Hier zitten vooral mensen die Lost enórm goed vinden (zoals ik
)! Ik denk dat het genre jou niet ligt? Het mysterie gevoel. Maargoed, als je Lost halverwege 3 saai vond, dan moet je inderdaad gaan stoppen
! Zo vind ikzelf bijv. series als CSI en House enorm slap! Maar dat is mijn mening / smaak 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ik kan me goed voorstellen dat iemand kapt met kijken.. lost stelt de kijker flink op de proef..
ik ken iemand die gestopt is met kijken halverwege de seizoensfinale van seizoen 3
hoe zuur, heeft het hele flash forward gedoe net niet meegekregen..
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Serieus Curly,sommige mensen zijn echt zo onbegrijpelijk.
Die finale van seizoen 3,waarbij binnen 10 minuten al die tenten ontploffen en sayid,jin en bernard gevangen worden genomen Aardig spectaculair begin,en dan afzetten,denk dat dat mensen zijn die de show amper snappen.
dood van charlie heeft die persoon ook gemist dan
@ kleez, CSI vind ik goed,de originele dan.House is totaal niet mijn soort show.
Ik heb vandaag in een metro of spits een recensie gelezen over de serie the shield,volgt iemand dat hier en is dat een aanrader om te kijken?
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Vind ik nog steeds de beste aflevering, idd veel aktie en spanning
de dood van charlie en de eerste flash forward.
Pff ik lag lekker op bed de aflevering te kijken en toen kwam kate uit de schaduw wandelen...
Begin van de scene lag ik nog.. einde van de scene stond ik recht overeind naast mn bed 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
hahahahahaha, ik dacht eerst ff een paar seconden dat het wel een flashback was,dat kate en jack elkaar dus kende voor de crash,en er dus veel meer aan de hand was,omdat ze deden alsof ze elkaar niet kende,dacht aan een complot enzo,totdat jack begon te lullen over dat die terug naar het eiland wou haha
Ik vond dat einde zeker shocking,maar het einde waar ik rechtop van ging staan,bleef staan,en nog 15x nakeek gelijk erna was de dood van anna & libby scene,michael zorgde voor een grote twist
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
haha dat dacht ik dus ook in t begin.. toen de scene was afgelopen dacht ik ook dat de serie zo ging eindigen. Ik was erg in de war 
De dood van libby & ana lucia was ook een shocking einde. Ik had niet zoveel met die personages dus het raakte me niet echt.
Maar alleen al het feit dat er 2 personages tegelijk gekilt werden toonde veel lef van damon & carlton en was een goede twist.
En dan die aflevering erna leeft libby nog en denk je ooow die overleeft het wel, het valt allemaal mee... en dan gaat ze toch dood 
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Aflevering 12 = de reden waarom ik blijf kijken.
Dit was weer geweldig. Locke en Ben zijn geweldig samen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
haha wanneer heb jij de aflevering gekeken?
ik ben benieuwd, op darkufo staat die op de 5e plek in de episode league.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Fraaie aflevering. Wat meer uitleg over bepaalde zaken en 2 sterke momenten met Ben als hij Desmond neerschiet en eigenlijk Penny ook wilde doden. Zoals we al dachten...
En een erg mooi stuk met Ben in de zwarte rook als hij de stukken van zijn dochter weer terugziet.. Best een spannend seizoen!
Promo ep 13:
YouTube - Lost s05e13 5x13 episode thirteen 13 season five 5 ABC Promo - Some Like It Hoth
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Geweldige episode! Sporen van een Egyptische beschaving op het eiland. 4-toed statue misschien een verafgoding van het een of ander? Lost-eiland = Atlantis?
Weer een groot aantal visioenen/verschijningen ook. Eerst Christian weer eens, toen Alex. Het eiland begint zich steeds meer te roeren
.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Over aflevering 5x12: dead is dead
Ik verwachtte de beste aflevering van dit seizoen en dat bleek juist,echt een toppertje.
We gaan de statue dus wel een keer van dichtbij zien,denk ik,aangezien die bounty-hunter er naar vroeg.(vaag trouwens maar ja,dat is lost)
Ik ben een fan van indiana jones,en die ontdekkingen door tempels,dus vond die scenes in de tempel wel erg vet,ook die onder z'n huis,wel erg vaag hoe die smokey opriep.
Denk trouwens dat ceaser wel echt dood is,hij speelde samen met Fox(jack) in vantage point.
Misschien heeft jack hem in contact gebracht met de makers voor een rolletje,misschien omdat die zelf een fan is?
Ben wist dus helemaal niet dat Locke tot leven zou komen,en is zelf doodsbang voor de herrezen Locke,erg interessante ontwikkelingen,ben benieuwd hoe dit verder gaat nadat smokey hem verteld heeft dat die alles moet doen wat Locke zegt.
En wat is Locke van plan nu??
Smokey rules!
Ik hoop dat Widmore terugkeert naar het eiland,samen met Locke en Ben kunnen dat mooie scenes worden.
Maar Widmore lijkt nou niet echt op het punt terug te keren,hij heeft geen idee hoe,lijkt in ieder geval zo,je ziet hem er nooit mee bezig,en zo lang duurt lost niet meer.
Ben is zo'n 8 jaar ouder dan Ethan, volgens de verhaallijn van de laatste epi's. Bij de Alex kidnap lijkt het leeftijdsverschil veel groter. Bij de "Ethan houdt Locke onder schot" scene in het begin van dit seizoen zou Ethan trouwens ongeveer 19 moeten zijn, dat ziet er ook al niet zo uit.
- "Tell Desmond I'm sorry". Blech, totaal un-Ben om dat te zeggen. Klonk ook heel gay.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
wooow, wat een aflevering!
combinatie van sterke conversaties en een shitload aan info maakt dit een van de betere afleveringen van de serie en sowieso de beste van het seizoen.
Ik was er na aflevering 7 bijna van overtuigd dat widmore helemaal niet zo slecht was als Ben beweerde.
Na deze aflevering lijkt het allemaal weer anders.
De scenes in de tempel waren cool en de scene met desmond en penny was tof.
Hoe de dood van alex toch best veel te maken heeft met het overkoepelende verhaal kon ik erg waarderen.
Denk dat dit een aardig voorproefje was op seizoen 6 en hoe dat eruit gaat zien.
Ben is sowieso niet de enigste die gejudged gaat worden door het smokemonster. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Wat ik wel jammer vond is dat er weer een nieuwe fractie moest worden toegevoegd, in de vorm van de overlevenden van de tweede crash. Denk overigens wel dat ze door Widmore gestuurd zijn, maar vind het toch wat overbodig om wéér nieuwe personages te introduceren.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Dat denk ik dus ook, we gaan het zien..
Wat wel krom is is dat Rousseau in seizoen 2 Ben niet herkende als de ontvoerder van zijn dochter. Weer een behoorlijke lelijke continuity fail. Verder echt supertoffe aflevering.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Wat wel krom is is dat Rousseau in seizoen 2 Ben niet herkende als de ontvoerder van zijn dochter. Weer een behoorlijke lelijke continuity fail.
Wie zegt dat ze hem niet herkende?
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ja ik weet t, maar toch vind ik haar reactie dan een beetje raar. Hem uitleveren aan Jack & Co dus.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Heeft iemand enig idee waar de opmerking / vraag "What lies beneath the statue" van Ilana op sloeg?
Zelf dacht ik aan een soort code die Ilana en handlangers van Widmore op het eiland gebruiken.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Misschien een Dharma-station waar alleen Widmore weet van heeft?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Interessant,maar verklaar jezelf nader?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Prima, waar woon je?
Maar nee, het is maar een suggestie hoor.