• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.701 actors
  • 9.378.492 votes
Profile

Lost

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hoever ben je met kijken kos? Ik ben het overigens met je eens, het wordt tijd voor een einde. Gelukkig is het al officieel dat seizoen 6 de afsluiter wordt. Ik denk dat ze toch wel een stel afleveringen nodig hebben om de serie een waardig en geloofwaardig slot te geven. Er moet nog zoveel uitgelegd worden.

Verzadigd ben ik overigens totaal niet, elke week ben ik blij als er een nieuwe Lost is. Niet zo blij als wanneer een nieuwe 24 komt, daar kan ik echt dagen naar uitkijken, maar Lost staat ook echt wel hoog bij me.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Ik zit bij aflevering 9 van dit seizoen, loop er eentje achter geloof ik, of 2.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Netjes, aardig ingelopen

Dan ben je er bijna...nog een aantal voor dit seizoen en nog heel seizoen 6. Ik ben benieuwd hoe ze dit laten eindigen. Als het maar geen enorme sof wordt die 6 seizoenen top mysterie teniet doet...

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Hoezo ingelopen? Tot aan dit seizoen zag ik alles zo'n beetje de dag nadat het was uitgezonden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ow, ik dacht dat je een tijd terug er pas aan begonnen was.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Nee, je hebt wel deels gelijk trouwens. Seizoen 1 en 2 heb ik achter elkaar gezien op DVD, vanaf seizoen 3 liep ik synchroon.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Van mij mag lost nog wel 5 seizoenen doorgaan,ALS ze het niveau volhouden....Elk seizoen is anders,en als je seizoen 5 vergelijkt met seizoen 1 lijkt het wel een andere serie.

Dit is wel mijn favo serie en moet al huilen bij de gedachtte dat ik de laatste ga kijken...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ja me too maar ik ben blij dat volgend jaar het laatste seizoen is. op een gegeven moment is de koek op en dat geldt al helemaal voor lost..

en ik ben ook gewoon erg benieuwd hoe t nu allemaal zit en hoe ze t aan ons gaan vertellen..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het uitstekend dat Lost ermee stopt na seizoen 6. Het is nog altijd boeiend maar ik wil wel eens een slot zien en antwoorden krijgen. Daarnaast, de meest verrassende dingen zijn denk ik wel geweest. Het is na 6 seizoenen wel goed geweest.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik zat er niet ver naast met mijn theorie . Grappig dat Miles en Hurley het er ook over hadden.

Ben wordt dus op de een of andere manier gered door de krachten van het eiland en wordt daarmee geconverteerd tot Other.Nu beginnen er toch wel steeds meer dingen op zijn plaats te vallen .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Weird einde....

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

5.11 was weer een tussenaflevering. 5.12 belooft meer in huis te hebben. Zie Trailer

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Smokey komt terug in 5x12!!yeahhh

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

redelijk toffe aflevering, beter als de vorige 2..

er werd gecommuniceerd, losse eindjes werden aan elkaar geknoopt.

hurley & miles word hopelijk het nieuwe komische duo, werkt prima

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Hilarisch dialoog tussen Hurley en Miles lag echt dubbel.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

jay73 wrote:
5.12 belooft meer in huis te hebben. Zie Trailer

Zie ik Ben daar lopen in een haven? (waar hoogst waarschijnlijk de boot van Penny en Desmond ligt?)

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Zie ik Ben daar lopen in een haven? (waar hoogst waarschijnlijk de boot van Penny en Desmond ligt?)

Dat weet ik wel zeker ja.

Ben heeft het over being judged,en something he cant control.
Ik denk dat smokie Ben gaat judgen,net als die deed bij Eko.
I won't confess,for i have not sinned,we weten allemaal nog hoe mr Eko(mijn favo) werd vermoord alsof die terecht stond,in de vorm van zijn broer werd smokie de rechter

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ik vond de aflevering van gister tof spelen met het tijdreis idee van lost.
kunnen ze de toekomst nou veranderen of niet? is ben in zijn verleden doodgeschoten door sayid en weet hij dat of gebeurde het voor het eerst..
Richard zei dat als die ben zou genezen hij nooit meer onschuldig zou zijn, dat maakt jack en sayid dan verantwoordelijk voor wie hij is geworden.
tof! echt een aflevering waarover je een kwartier kan discussieren

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Curly1985 wrote:
ik vond de aflevering van gister tof spelen met het tijdreis idee van lost.
kunnen ze de toekomst nou veranderen of niet? is ben in zijn verleden doodgeschoten door sayid en weet hij dat of gebeurde het voor het eerst..
Richard zei dat als die ben zou genezen hij nooit meer onschuldig zou zijn, dat maakt jack en sayid dan verantwoordelijk voor wie hij is geworden.
tof! echt een aflevering waarover je een kwartier kan discussieren

waarschijnlijk is wat ze ook doen, reeds gebeurd en kunnen ze de toekomst niet veranderen,
jammer dat ze voor zo'n conservatieve tijdreis-theorie kiezen, die in Primer is logischer en leuker.

wel erg belachelijk dat ze allemaal ben willen redden, laat hem toch gewoon sterven, een serieuze afbreuk aan de persoonlijkheid van de personages vind ik.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Niet echt. Buiten Sayid zijn het namelijk geen killers. Overigens wil Jack Ben ook helemaal niet redden.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 wrote:
(quote)

Dat weet ik wel zeker ja.

Ben heeft het over being judged,en something he cant control.
Ik denk dat smokie Ben gaat judgen,net als die deed bij Eko.
I won't confess,for i have not sinned,we weten allemaal nog hoe mr Eko(mijn favo) werd vermoord alsof die terecht stond,in de vorm van zijn broer werd smokie de rechter

Dus ben benieuwd

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

richard ging op t einde van de aflevering met kleine ben de tempel in, hij zou genezen maar niet langer onschuldig zijn.. heeft dat te maken met de ziekte? net zoals met rousseau's team gebeurde. zou Locke die ziekte ook hebben gekrege de eerste keer dat hij oog in oog stond met het smokemonster?

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Curly1985 wrote:
richard ging op t einde van de aflevering met kleine ben de tempel in, hij zou genezen maar niet langer onschuldig zijn.. heeft dat te maken met de ziekte? net zoals met rousseau's team gebeurde. zou Locke die ziekte ook hebben gekrege de eerste keer dat hij oog in oog stond met het smokemonster?

Moeilijk te zeggen,heeft smokie uberhaubt wel iets ermee te maken,misschien komen we wel heel veel te weten dan over smokie de volgende keer.
Locke leek nooit een ziekte te hebben,ook kenmerken als geheugenverlies die Ben nu heeft als jongentje had die nooit last van.
Denk wel dat Ben misschien wel hetzelfde lot acherna gaat als Eko nu die net als Eko gejudged word door smokie

Donkerwoud

• 8672 messages
  • 3944 votes

LEIDENAAR187 wrote:
(quote)

Tja,seizoen 5 de moeite waard?Ben ik het mee eens,maar als iemand seizoen 4 de moeite niet waard vind(die wij lost-fans denk ik toch allemaal erg sterk vonden) hoezo zou die 5 dan wel goed vinden...

En voor mensen die willen weten of kleine ben echt dood is of niet,hier het antwoord:

Niet drukken als je spoilervrij wilt blijven!

http://3.bp.blogspot.com/_RrObyQ3XzcY/Scrt8qh4_KI/AAAAAAAAuFk/CI0OJk3Tn_g/s1600-h/ben.jpg

Overigens heb ik nu toch enkele afleveringen gezien die voor mij tot het sterkste van de hele serie behoren. Zeker een overtreffende trap op het, bij vlagen, wat saaie derde seizoen.

Ik zeurde gewoon te vroeg na vier mwah-afleveringen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Donkerwoud wrote:

(quote)

Overigens heb ik nu toch enkele afleveringen gezien die voor mij tot het sterkste van de hele serie behoren. Zeker een overtreffende trap op het, bij vlagen, wat saaie derde seizoen.

Ik zeurde gewoon te vroeg na vier mwah-afleveringen.

Seizoen 3 begon zwakjes ja,maar vanaf aflevering 11 was elke aflevering top

Donkerwoud

• 8672 messages
  • 3944 votes

LEIDENAAR187 wrote:

(quote)

Seizoen 3 begon zwakjes ja,maar vanaf aflevering 11 was elke aflevering top

Niet helemaal mee eens. Ik vond het echt iets teveel een seizoen vol makkelijke actiemomentjes. Er gebeurt iets, ze gaan vechten, er gebeurt weer iets, ze gaan weer vechten. Bij de vierde lijkt het ook die kant op te gaan, maar dan komen er toch enkele verrassende episodes.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Donkerwoud wrote:
(quote)

Niet helemaal mee eens. Ik vond het echt iets teveel een seizoen vol makkelijke actiemomentjes. Er gebeurt iets, ze gaan vechten, er gebeurt weer iets, ze gaan weer vechten. Bij de vierde lijkt het ook die kant op te gaan, maar dan komen er toch enkele verrassende episodes.

Ok meningen mogen verschillen,maar na aflevering 11 was er de komst van badguy mikhael,die ik erg cool vond.
Voor het eerst komen ze in het kamp van the others,waar jack football speelt met the others.
Juliet en Kate die oog in oog komen met smokie.
Het terugbrengen van een other naar het lost-kamp(juliet) en de hele sfeer en spanning daarbij.
Het neerstorten van de helikopter,met naomi en alle ontwikkelingen daaromheen.
Jacob die voor het eerst verschijnt,ook locke's pa,en eigenlijk alles rond Locke.
Natuurlijk de spetterende finale.
En nog zo veel meer op te noemen.

Bijna elke lostfan vond het super sterk,en wat is er mis met aktie.
Er gebeurt iets,ze gaan vechtten,en dat de hele tijd?
Snap niet eens waar dat op slaat wat je zegt,lijkt meer alsof je een serie als 24 beschrijft,lost is geen serie met elke aflevering aktie.
Maar ok,jij je mening en ik de mijne,snap de jouwe alleen niet zo.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Afl. 11 net gezien! Het einde is echt GE-NIAAL!!!!!!! Gruwelijk goed, die opmerking van John Lock!!

Een gruwelijk goede aflevering !

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Maar ok,jij je mening en ik de mijne,snap de jouwe alleen niet zo.

''actiemomenten'' is misschien wat raar beschreven en ik kan me zo ook niet alles voor de geest halen, maar volgens mij doelt DW op dat hele ontvoeringsgebeuren. Ook de reden waarom ik halverwege s3 was gestopt.

Wat dat betreft is zijn mening goed te snappen, want het had uiteindelijk weinig meer van doen met het hoofdverhaal. Maar goed, een diehard-fan zoals jij is het er uiteraard niet mee eens.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

The Last wrote:

(quote)

''actiemomenten'' is misschien wat raar beschreven en ik kan me zo ook niet alles voor de geest halen, maar volgens mij doelt DW op dat hele ontvoeringsgebeuren. Ook de reden waarom ik halverwege s3 was gestopt.

Wat dat betreft is zijn mening goed te snappen, want het had uiteindelijk weinig meer van doen met het hoofdverhaal. Maar goed, een diehard-fan zoals jij is het er uiteraard niet mee eens.

Wat bedoel je,jij bent gestopt met kijken halverwege seizoen 3?

Maar uiteindelijk toch weer verder gegaan of niet?

Tja seizoen 3 begon zwak,maar vond er ook wel goede momenten tussen zitten,vind het ook niet zo slecht om maar gelijk te stoppen met kijken,was gewoon allemaal ietsje minder.

Dus op zich snap ik wel dat jij het zwak vind,en tja,een diehard-fan als ik stopt niet met kijken,net als wanneer m'n voetbalclub een slechte wedstrijd speelt ik ook trouw blijf en wacht tot het beter gaat.

Vanaf aflevering 11 in seizoen 3 werd het seizoen gewoon erg sterk,misschien wel sterker dan de eerste 2 seizoenen,en wat hij zegt over aktie slaat gewoon nergens op.

Zoveel aktie kan ik me niet herinneren,en ken me elke aflevering wel herinneren hoor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.