Lost
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Aflevering 5x09 was weer erg sterk,maar niet geweldig,aflevering 5x08 was een stuk beter.
Die rivaliteit tussen Jack en Saywer is er duidelijk nog steeds(die gemene opmerkingen en hem kutklusjes laten doen a la wc's schoonmaken haha) en prachtig die laatste scene met Jonge Ben,en wat te denken van Baby Ethan,whahaha,zo bizar allemaal.
Bizarre aflevering,met Sun & Ben gewoon in 2007,en Jack en de gang in 1977,hoe werkt dat?
En die scene met Christiaan was ook weer bizar.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
vond het een saaie aflevering.. ben erg benieuwd hoe t nu verder gaat, want er is geen doel of dreiging.
cool om razinsky eens te zien, werkend aan de hatch. leuk dat ze op zo een manier terug gaan naar dingen van seizoen 2.
hoop ook dat die gast uit het gekkenhuis waar hurley de nummers van heeft daar ergens rond loopt.
Dat Sun en co in de normale tijd zitten en de rest in 1977 vind ik maar achterlijk en ik hoop ook niet dat de rest van t seizoen hier teveel op gaat leunen.. want waar hebben we t dan nog over?
vond de scene met christian dan ook niet echt tof omdat het concept me niet aansprak.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik hoop inderdaad wel dat nog uitgelegd wordt waarom Sun als enige van de O6 niet terugflitste naar de seventies. Verder inderdaad een beetje matte aflevering.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
De reden dat Sun niet terug reist in de tijd zou kunnen zijn waarom Ben ook niet terug is gereist in de tijd,omdat ze zichzelf niet mogen tegenkomen...
Kleine Ben zagen wel al,en wat nou als Sun daar ook is?
Dat de man die we kennen uit flashbacks niet haar vader is,maar onze mister van de dharma films,mr candle,die in de eerste scene van seizoen 5 een baby had.
Jack is workman haha,nest als Ben's pa,en aangezien Ben nu daar is zijn Ben's pa en Jack collega's,samen werken haha.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
wel een aardige theorie waarom ze in een andere tijd zitten denk alleen niet dat het helemaal klopt. zou ook betekenen dat Locke Lapidus etc in 1977 op het eiland zijn wat ik betwijfel.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Goede en sterke aflevering. Ja aflevering 8 met Locke was beter, maar deze was zeker ook sterk. Ik heb net de promo van aflevering 10 gezien en het wordt weer spannend. Hopelijk wordt het niet te veel vertellen. Want dan wordt het inderdaad saai.
Maar goed, tot nu toe een goed 5e seizoen.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Goede en sterke aflevering. Ja aflevering 8 met Locke was beter, maar deze was zeker ook sterk. Ik heb net de promo van aflevering 10 gezien en het wordt weer spannend. Hopelijk wordt het niet te veel vertellen. Want dan wordt het inderdaad saai.
Maar goed, tot nu toe een goed 5e seizoen.
Aflevering 8 deed Locke niet eens in mee 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
wel een aardige theorie waarom ze in een andere tijd zitten denk alleen niet dat het helemaal klopt. zou ook betekenen dat Locke Lapidus etc in 1977 op het eiland zijn wat ik betwijfel.
wat misschien nog wel zou kunnen is dat een deel van het eiland terug in de tijd is of waar tijd is gestopt.
Verder inderdaad een goede aflevering en ik kijk al uit naar de episode waar verklaard wordt waar Farraday precies is. Wat ook wel leuk vond, ze zijn op het eiland -> wat nu
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
De bizarre ontwikkelingen in deze serie zorgen ervoor dat je geboeid blijft kijken. Ik verheug me er elke keer weer op dat het vrijdagavond is (dan kijk ik de nieuwste aflevering van Lost) en ik ben zeer benieuwd welke wendingen deze serie nu weer gaat nemen.
Geweldig dat ze al die flashbacks en terugkoppelingen maken naar vroeger, ze blijven je verrassen.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
wat misschien nog wel zou kunnen is dat een deel van het eiland terug in de tijd is of waar tijd is gestopt.
Verder inderdaad een goede aflevering en ik kijk al uit naar de episode waar verklaard wordt waar Farraday precies is. Wat ook wel leuk vond, ze zijn op het eiland -> wat nu
Waar faraday is zagen we in de openingscene van seizoen 5
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
zou goed kunnen idd, faraday is zeker weten aan het tijdreizen.
ik verwacht dit seizoen nog een uitgebreide faraday aflevering.
zoiets als 'the life and death of jeremy benthem' voor locke was.
Er is een lelijk foutje gemaakt in de aflevering la fleur.
Hierin was charlotte te zien als 3-jarige peuter, in 1774. Wat niet kan kloppen gezien haar leeftijd en het feit dat Ben in aflevering 2 van seizoen 4 had gezegd dat charlotte in 1979 was geboren.
Gevolg hiervan was een kleine ruzie tussen damon & carlton & rebecca mader (charlotte) 
LOST Media Mentions: Official Statement from Mader and Darlton Apology - lostmediamentions.blogspot.com
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Interessante 10 aflevering van seizoen 5 gezien net.
Een Sayid aflevering en dat bevalt me wel omdat ik hem 1 van de meest boeiende Lost personages vind. Weird om te zien dat ze nu in 1977 actief zijn. Het leek een redelijk aardige aflevering te worden maar niet echt bijzonder tot het einde. Sayid schiet de kind-versie van Ben dood! Dit zal verregaande gevolgen hebben voor het verhaal in de toekomst lijkt me. ...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Denk niet dat hij dood is. Dat vloekt gewoon teveel met tijdreislogica. Misschien is de jonge Ben al net zo slim als later en had hij het voorzien, had hij een vest aan ofzo. Of er zaten rubber kogels in Jin's pistool. Of hij wordt gewoon door het eiland weer tot leven gewekt. Of hij werkte in opdracht van Richard.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ga ook niet van zijn dood uit, hij is te belangrijk. Maar toch, apart...
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Had iemand ook al deja vu gevoelens toen hij/zij deze aflevering bekeek? Volgens mij waren er heel veel beelden in een oude aflevering gebruikt. Ik weet alleen niet meer welke..
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Ik denk dat de kind-versie van Ben weldegelijk dood is. Je zou kunnen stellen dat jonge en oude Ben uit een andere tijdsdemensie komen. Demensie 1: jonge ben leeft en vermoordt Dharma terwijl er helemaal geen O6 aanwezig zijn in '77. Demensie 2: jonge ben wordt neergeschoten door een O6 en alles kan nog... Deze tweede demensie zou dan geen gewijzigde tijdslijn zijn, maar wel een compleet andere die opgewekt werd door dat wiel. Vandaar misschien de volgende episode: Whatever happened (ben is NIET dood aangezien hij uit demensie 1 komt), happened.
Dit ZOU allemaal kunnen ware het niet dat Charlotte beweerde dat ze Daniel kende van vroeger. Vreemd dus...
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
vond hem wel ok, niet super bijzonder.
harry potter is vermoord
heel raar, want het gaat tegen het tijdreis concept van lost in. whatever happened idd zoals de volgende aflevering heet.
mss dat Ben daarom buiten westen in het hydra station lag? omdat die in het verleden dus dood is, soort coma dus... het lijkt me in ieder geval niet dat het door die klap van sun kwam..
Ben kan haast niet dood zijn want Ben moet dan nog de leider worden, zoals locke in in het heden. Een ressurectie van jonge ben lijkt mij het meest voor de hand liggend.
sayid dacht duidelijk dat zijn destiny het vermoorden van ben was en kan het me goed voostellen.
Is sayid op het eiland gekomen door 'destiny' (zoals frank) of was er nog een andere partij verantwoordelijk. Misschien widmore? maar dat denk ik niet..
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ben is echt niet dood. Nu ik er over nadenk, verwacht ik dat hij één of andere openbaring van het eiland krijgt ofzo, wat hem definitief maakt tot de gluiperd van later.
Verder denk ik ook niet dat er verschillende dimensies zijn. Het is gewoon één tijdslijn waarop alles voorbestemd is. Dus het is voorbestemd dat Ben door Sayid wordt neergeschoten. En de oude Ben weet dat omdat hij het zich kan herinneren. Daarom blijft hij ook hameren op het feit dat Sayid een 'killer' is.
Zo was het ook voorbestemd dat Jack, Hurley en Kate deel uit ging maken van Dharma. Zonder hen zou Dharma misschien de hatch om het magnetische veld te onderdrukken, nooit kunnen afmaken. Wat verder de rol van Sun nog gaat zijn, moeten we nog zien.
Om dit soort redenen moesten de O6 denk ik koste wat kost terug naar het eiland. Het enige wat wringt is: waarom zoveel moeite doen om dat wat voorbestemd is ook daadwerkelijk te laten gebeuren? Als het allemaal van te voren vastligt, zou je het ook gewoon op z'n beloop kunnen laten. Maar blijkbaar heeft het lot een helpende hand nodig af en toe.
Vraag me nu ook af of de O6 tijdens de Purge eveneens om het leven komen. Ergens hoop ik van wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben altijd blij met de gedachtes van de mensen hier over Lost. Het maakt een verhaal of theorie soms een stuk logischer 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Je blijft het ook telkens aanpassen als je zo aan het fantaseren bent
.
Donkerwoud
-
- 8672 messages
- 3944 votes
Ik ben nu pas bezig aan seizoen 4, maar ik moet zeggen dat het me allemaal niet zoveel meer boeit. Leuk gevonden hoe de serie zich verder ontwikkelt, maar weer zitten we te kijken naar karakters die wel, niet, een beetje te vertrouwen zijn, en weer wordt er mondjesmaat een soort groot geheim ontsluiert maar krijg je steeds korte brokken ervan. Kan iemand mij zeggen of seizoen 5 de moeite waard is ( zonder spoilers! )?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 5 is zeer, zeer de moeite waard. Ik denk dat het 1 van de beste seizoenen is. Ik zou doorkijken als ik jou was, je bent nu al zover...
Donkerwoud
-
- 8672 messages
- 3944 votes
Seizoen 5 is zeer, zeer de moeite waard. Ik denk dat het 1 van de beste seizoenen is. Ik zou doorkijken als ik jou was, je bent nu al zover...
Dat is ontegenzeggelijk waar, en het acteerwerk blijft onverminderd van een hoog niveau. Het is beter dan Prison Break bijvoorbeeld. 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
kom op je bent idd al zover, je wilt het nu toch wel afkijken 
en zolang duurt het allemaal niet meer, seizoen 5 en 6 hebben beide nog maar 17 afleveringen.
Het einde is in zicht dus..
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Tja,seizoen 5 de moeite waard?Ben ik het mee eens,maar als iemand seizoen 4 de moeite niet waard vind(die wij lost-fans denk ik toch allemaal erg sterk vonden) hoezo zou die 5 dan wel goed vinden...
En voor mensen die willen weten of kleine ben echt dood is of niet,hier het antwoord:
Niet drukken als je spoilervrij wilt blijven!
http://3.bp.blogspot.com/_RrObyQ3XzcY/Scrt8qh4_KI/AAAAAAAAuFk/CI0OJk3Tn_g/s1600-h/ben.jpg
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
omg het is echt spannend, kan niet wachten tot volgende week.. Ik, en denk wel meerdere met zij) heb zoveel vragen en onduidelijkheden.. wat een prachtige serie.
Jammer dat het maar rond de 40 minuten is, de tijd vliegt altijd 
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Ik heb toch wel een gevoel van verzadiging bij deze serie. Been there, done that. Tijd voor een einde denk ik.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik heb toch wel een gevoel van verzadiging bij deze serie. Been there, done that. Tijd voor een einde denk ik.
Raar gevoel bij een serie waarbij elke seizoen totaal anders is dan het seizoen daarvoor..
Welke serie is voor jou dan wel nog zo verrassend na 5 seizoenen?The a-team,24 of macgyver? 
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Welke serie is voor jou dan wel nog zo verrassend na 5 seizoenen?
Vrijwel geen, daarom zijn er ook geen 'verrassende' series van 5 seizoenen.