• 178.405 movies
  • 12.229 shows
  • 34.009 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.235 votes
Profile

Lost

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Jup, ik verwacht dat we de komende aantal afleveringen alle flashbacks gaan zien. Ofwel, een gedeeltelijke terugkeer naar de manier waarop seizoen 1 werd opgebouwd.
Verder echt een geniale aflevering, die de vorige bijna weet overtreffen, op een andere manier. Eindelijk ook weer wat antwoorden, nu weten we dus hoe het gaan naar het eiland te werk gaat... Natuurlijk ook wat nieuwe vragen, maar goed, die zullen de komende afleveringen zeker beantwoord worden.
Wat een geweldig seizoen tot nu toe.

Oja, die quote van Lapidus was ook echt geniaal, dat soort karakters voegen toch op een of andere manier iets leuks toe aan zo'n serie als deze.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

damon & carlton hebben 316 en the life and death of jeremy benthem bijna tegelijk geschreven. De 2 afleveringen hangen heel erg met elkaar samen dus ik verwacht deze week al een hoop antwoorden.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Superaflevering!

Alleen hoop ik wel dat ze niet teveel tijd gaan steken in de passagiers van het nieuwe gecrashte vliegtuig. Zo blijf je bezig.

Wat is in GODSNAAM Ben's doel!?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Net ep 7 gezien, vreemde maar best interessante aflevering over John Locke. Je krijgt wat flashbacks en andere zaken te zien. Bizar dat Ben John heeft vermoord! Haha vooral die quote op het einde met ''You known this man?''. ''Yes, that's the man that killed me...''. Heel apart...
Wel jammer dat we niet verder konden kijken met waar ze vorige week eindigden. Ik keek echt uit naar de meeting tussen de teruggekomen mensen en Jin...
...

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Mooie aflevering, maar eigenlijk te kort. Ik zou graag afleveringen van een uur hebben eigenlijk
Ben lijkt definitief evil, maar toch vertrouw ik Widmore ook niet. Wat Ben's doel lijkt mij om de controle over het eiland terug te krijgen. Maar hoe hij daar mee bezig is en de manier waarop is inderdaad niet duidelijk.
Locke zit nu in een andere tijd (toekomst/heden) samen met Ben en onze andere vrienden blijkbaar in de Dharma periode. Ik denk dat Ben wel bang is voor Locke en zijn band met het eiland.

JanVR

• 130 messages
  • 170 votes

Ik denk persoonlijk dat Ben niet slecht is, hij houdt gewoon van het eiland en is tot alles in staat om het te redden. Hij wist ommes dat Locke terug tot leven zou komen zodra hij terug het eiland kwam, anders had hij hem echt niet gewurgd. Ik vind het toch spijtig dat die haïtaan nu dood is, hij wist echt meer!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Wederom weer een zeer goede aflevering. Weer wat duidelijkheid, weer wat vragen, briljant.
Tijdens deze aflevering kwam ik erachter dat zowel widmore als ben te manipulerend zijn, om een keuze te maken. Ze zijn gewoon beide slecht en alleen Locke of Alpert "verdienen" het Eiland.

Is de verhaallijn rond Walt nu ten einde? Wat gaat Locke doen tegen Ben? Er lijkt al zoveel te zijn gebeurd en het seizoen is pas 7 afleveringen oud.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Jan,Ben wist het niet want hij zei: i will really miss you

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

was weer een sterke aflevering.
ben wel blij dat iedereen nu weer terug is op het eiland (behalve desmond) aankomende aflevering weer lkkr eiland verhaal, blijft toch waar de serie het best in is.
heb nog een theorie over wat ben heeft gedaan toen hij jack belde onder het bloed. Hij heeft penny denk ik ontvoerd en meegenomen naar het eiland, om desmond terug te krijgen
ik verwacht sowieso dat er nog meer mensen met ajira mee zijn gekomen waarvan wij het niet weten. toch mss walt?

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Aflevering 8: een lichte tegenvaller.

De aflevering begon sterk en tot halverwege zeker niet zwak, maar daarna kakte het behoorlijk in. Ik ben bang dat ook de volgende aflevering nog een overgangsaflevering is.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vond de aflevering wat teleurstellend, op het wat ontroerende slot na dan. Beetje een overgangsaflevering naar de komende weken...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

heb hem nog niet gezien maar seizoen 5 bevat wel erg veel overgangsangsafleveringen.. tot nu toe vermaak ik me prima met seizoen 5. afl 4, 5, 6 en 7 waren prima afleveringen. aflevering 1,2,3 wat minder spannend. Toch heb ik nog niet echt een klassieke aflevering voorbij zien komen zoals the constant vorig jaar en de echte wtf momenten heb ik ook nog niet gehad.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Pfff, dit was de eerste aflevering waarbij ik echt een tijdsbalk had kunnen gebruiken.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ik vond het weer een prima aflevering. Er worden eindelijk eens wat meer antwoorden en dergelijke gegeven, en het einde is echt prachtig. Natuurlijk niet zo spannend en verrassend als de vorige paar afleveringen, maar dit soort afleveringen heb je nou eenmaal nodig om het verhaal uit te diepen.

Seizoen 5 is overigens ijzersterk tot nu toe. Er zijn veel dingen gebeurd die bijna niemand aan zag komen. Elke aflevering is bijna even sterk als de ander, en dat vind ik wel knap.

Toch ben ik het er wel mee eens dat aflevering 7 en 8 een beetje karig zijn qua voortgang, maar die zal er nu zeker wel komen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

liep ik vanmiddag nog te zeuren over wtf momenten, krijg je dit
had er echt geen rekening mee gehouden dat de tijd op het eiland inmiddels ook alweer 3 jaar verder is als jack en co terug komen.
En een erg leuke wending in het jack kate sawyer verhaal wat ik allang niet meer interessant vond.
Vond het een hele mooie Sawyer aflevering. Character development genoeg in deze serie waarvan sawyer het beste voorbeeld is.
De sawyer-juliet situatie was erg verassend en ik vond het een toffe plotwending maar het word wel erg moeilijk om me er in te leven want sawyer was 4 afleveringen terug nog gebroken omdat die kate had gezien in de jungle.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Ik vond het best een goede aflevering. Ja aflevering 6,7 en 8 zijn afleveringen die even nodig zijn om het verhaal voortgang te geven. En ja misschien zal aflevering 9 dat ook zijn. Maar daarna zijn er nog 8 afleveringen te gaan. Hopelijk zijn die spannend en spectaculair.

Ik vond het einde van deze aflevering helemaal prachtig. Echt. Hopelijk wordt aflevering 9 eens weer spannend. Of een voortgang aflevering. Ik wacht af. Ik hoop alleen niet dat seizoen 5 een voortgang seizoen wordt naar seizoen 6 toe.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

De sawyer-juliet situatie was erg verassend en ik vond het een toffe plotwending maar het word wel erg moeilijk om me er in te leven want sawyer was 4 afleveringen terug nog gebroken omdat die kate had gezien in de jungle.

Dat was drie jaar geleden. Bovendien legt hij uit aan Horace dat drie jaar genoeg tijd is om over iemand heen te komen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

klopt, hij is duidelijk over kate heen en heeft een serieuze relatie met juliet. Maar voor mij als kijker bestaat die relatie pas 5 minuten. Het is gewoon weer een gewaagde plotwending waarvoor ik lost kijk maar ik zal nog een paar afleveringen nodig hebben om die relatie serieus te nemen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

No way dat Sawyer niet nog even over Kate heen gaat binnenkort .

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Hij kan zoveel zeggen inderdaad maar ik geloof hem ook voor geen meter.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

YouTube - LOST 5x09 "Namaste" High Definition ABC Promo

trailer aflevering 9 van seizoen 5

noedell

• 17 messages
  • 309 votes

geweldige aflevering met sayer die ik beetje anders vond dan normaal gesproken:Pen echt een super vet einde:D

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

volgens mij geen nieuwe lost deze week..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nee, dat zag ik net ook. Goed kut...

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Yep,in de trailer werd al gezegt 'in two weeks'

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Spoiler als je seizoen 4 en 5 niet gezien hebt:

Hmmm ik heb zitten denken aan jacob,en in beeld zie je hem heel snel verschijnen.
Hij lijkt verdomd veel op Locke: http://blog.pennlive.com/poprocks/jacob.jpg

Misschien kan je jezelf niet zien,als je jezelf tegenkomt in de toekomst of het verleden?
Ben zag jacob wel,john zag jacob niet,totdat die opeens snel een schim zag,en toen ging alles tekeer,alsof jezelf tegenkomen dat veoorzaakt...
Jacob lijkt op Locke...
Locke is weer tot leven gekomen,net als Christian die ook in het hutje zat.
Locke zal nu(ze leven in 1977) langzaam zijn leidersrol sterker maken,en uiteindelijk eindigen in dat hutje,waar uiteindelijk Locke zelf naar binnen zal lopen met Ben ongeveer 30 jaar later na het neerstorten van het vliegtuig...
Ben heeft altijd iets tegen Locke,probeert hem te vermoorden,vermoord hem zelfs,manipuleert hem,enz enz,maar ook heeft die sympathie voor Locke en een soort van angst...
Respect voor jacob maar ook jaloezie...

Waarom al die testen dat Locke zijn vader moet vermoorden enz enz,waarom moet Locke per se de leider van the others worden,waarom niet 1 van the others die hogerop komt,waarom een buitenstaander als Locke?
Omdat Ben al weet dat Locke zijn leider Jacob is maar het niet kan uitstaan.
Daarom kwam Ben in seizoen 2 naar de hatch,hij zei toen al dat die voor Locke kwam.

En waarom zei Jacob ' help' tegen Locke?
Waarom precies is niet duidelijk maar wie kan hem beter helpen dan hemzelf in de tijd dat die nog niet daar in dat hutje zat...(opgesloten?)

ik denk dus ook dat daarom het hutje zo tekeer gaan ja,en misschien dat daarom christiaan in het hutje zat toen het eiland verplaatst moest worden,want waar was jacob?
Die kon niet verschijnen bij Locke...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

goeie theorie, moest meteen denken aan iets wat ben tegen locke zei voordat ze de cabin ingingen. Jacob thinks the same way about technology as you John

heb zelf ook nog iets opgemerkt, toen je in aflevering 6 het ajira vliegtuig zag, lag die naast een landingsbaan. De landingsbaan waar kate en sawyer aan werkte toen ze in gevangenschap zaten. Dit bevestigt wat veel mensen al dachten dat het vliegtuig en de mensen bij het wrak in een andere tijd zitten dan Jack, Kate en Hurley

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Curly,die opmerking van Ben was ik vergeten,maar dat lijkt zeker een stille hint ja,goed dat je eraan denkt!

Jack enzo zijn ook in 1977 geland,zoals in aflevering 9 duidelijk gaat worden.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Net afl. 6 gezien.

Lapidus is back.

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Tja, wat ik al had verwacht. Weer een zozo aflevering. Weer een overgangsaflevering. Weer met antwoorden op zaken die we al wisten eigenlijk. Het is wachten tot er weer wat gaat gebeuren.

Kijk ik begrijp best dat deze afleveringen noodzakelijk zijn en ik het is nog geen straf om te kijken, maar nog twee van deze afleveringen en het wordt wel een sleur. Maar ik heb de promo gezien van de volgende aflevering en die ziet er vrij goed uit gelukkig.

Wat betreft fans die genieten van karakterontwikkelingen en daarom deze afleveringen verdedigen. Ik vind karakterontwikkelingen ook belangrijk, maar die hebben we al wel voldoende gehad geloof ik. Ik vind Lost op deze manier gevaarlijk dicht naar een soap gaan en dat is niet mijn ding. Juist de mystiek, actie, avontuur van Lost spreekt mij zo aan. Het wtf gevoel heb ik al lang gemist.

Seizoen 5 begon goed, maar valt me de laatste afleveringen tegen, al heb ik nog hoop op beterschap.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.