- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Wire
The Wire
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
sb
. Ga je geen spijt van krijgen (zoals Benicio ook terecht aangeeft). Ik denk dat The Wire ook wel een serie is wat jou enorm ligt. Ben benieuwd naar je bevindingen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Drie afleveringen gezien en het voldoet aan de hooggespannen verwachtingen. Ik geniet.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Hahaa
Terecht, en geloof me, it keeps getting better!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het wordt eentonig maar
. Benieuwd wat je bevindingen zijn na een vol seizoen, kan alleen maar beter gaan als ik het zo lees.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Klaar met Six feet under (
) en nu hier aan begonnen! Eerste aflevering net achter de rug en...
...ik heb de smaak nog niet te pakken. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat komt wel. Als ik een serie gezien hebt waar ik helemaal weg van ben moet ik ook altijd wat afstand kunnen nemen daarvan. Misschie ndat jij dat ook hebt
. Komt wel goed Apollinisch.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Tweede aflevering vond ik al een stuk beter te verteren dus ik denk dat je gelijk hebt Naomi.
De naam Omar Little heb ik alleen nog niet horen vallen. Verschijnt 'ie pas later in de serie ofzo?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Omar komt in The Buys (aflevering 3). Dus je volgende episode dus
. Je kan 'm niet missen, zijn introductie is niet echt onopvallend
. Ik denk dat jij ook wel veel kan met Omar Little.
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
Nope, niet bepaald onopvallend... schitterende entree... Dat typerende fluiten van hem ook, geniaal.. 
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Heb vandaag aflevering vier en vijf gezien, man, dat einde van vijf was echt een van de redenen waarom deze serie geweldig is. In een paar scenes, zonder de actie te zien zie je hoe een piepjong dealertje een paar knopjes indrukt en zorgt dat iemand vermoord wordt.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Bij 307 inmiddels en het wordt een beetje minder allemaal. Het acteerwerk blijft nog heel realistisch, maar het is allemaal wat minder intens. Te veel verhaallijnen misschien. Wellicht dat het naar het einde toe nog wat beter wordt, maar het is niet zo'n verslavende must-see meer als in S1-2.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 3 afgerond, en wellicht niet zo goed als 1, maar uiteindelijk toch wel gelijkwaardig aan 2. The Wire weet altijd goed en rustig naar de climax in de een-na-laatste en laatste aflevering toe te werken, ook al zag je al aankomen dat Stringer het loodje zou gaan leggen. Toch weten ze de onderhuidse spanning nog erin te houden.
Ik ben benieuwd of en wanneer de cameo van Rawls in de gaybar nog een staartje krijgt.
Op naar seizoen 4.
Thomas83
-
- 4024 messages
- 3630 votes
Vind de outro van The Wire echt de beste van alle series persoonlijk.
Rascal
-
- 537 messages
- 792 votes
Ben net begonnen met seizoen 1 en ben bij episode 5.. Maar 't doet me nog vrij weinig. Wanneer is t n beetje de moeite waard? Kreeg interesse omdat deze serie 't hoogst gewaardeerd staat/stond.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pakte mij gelijk, al zou ik toch nog afwachten na een heel seizoen. Vind je het dan nog niks zal het niets meer worden vrees ik.
Rascal
-
- 537 messages
- 792 votes
Ja doe ik, heb ook eerste seizoen op mijn pc staan.

Die Mick Nolte;) heeft wel wat qua humor en charisma, door hem wil ik 't een kansje geven. Maar ik mis de spanning?? Er gebeurt eigenlijk nog helemaal niks. Heel veel dialogen.
Mja
Kanisz
-
- 152 messages
- 0 votes
De hoeveelheid dialogen zal ook zeker zo groot blijven. De serie is inderdaad niet heel snel, dus als je flits-flits-boem spannende actie verwacht is het niet zo geschikt. Toch zit er zeker wel veel spanning in de series doordat de verhaallijnen allemaal zeer sterk worden uitgewerkt en personages ook goed worden uitgediept.
't is btw Jimmy McNulty
Inderdaad een schitterende kerel ^^
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Dat was seizoen 1. Als je nog niet gekeken hebt: Geloof iedereen die zegt dat dit onwaarschijnlijk goed is. Dat is het namelijk ook. Een kaleidiscopisch beeld van de slechte kanten van de stad. Van junks op straat tot aan een een senator die zich ermee bemoeid Het komt allemaal langs. Het aangrijpendstvond ik het einde van Wallace, je ziet het al afleveringen lang aankomen, maar je hoopt dat het niet gaat gebeuren, maar het isnatuurlijk onvermijdelijk en wordt gedaan door twee vrienden van 'm die hun emotie wel kunnen wegstoppen.
Vol met mooie personages. Vooral Wallace, Omar , Bubbs en Mcnulty boeiden me. En heeft iemand anders ook de acteur die Johnny speelde herkent? Dat is die jongen uit Kids van Larry Clark. Zat een paar afleveringen me af te vragen waar ik hem van kende.
Op naar seizoen 2.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
. Zeer realistische schets met angstaanjagende realistische personages inderdaad. Fijn dat het zo enorm bevalt, staat je nog veel moois te wachten.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
- Who was that, your new girl or something?
- No, nigger, that's my mom.

groente12
-
- 315 messages
- 0 votes
Wow seizoen 5 MC Nulty bereikt nu echt een dieptepunt, hij krijgt het zelfs voor elkaar om De Bunk woedend te maken met de fake murders echt hilarisch
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Ben bang dat ik dit er in een paar weken doorheen ga jagen. Seizoen 2 sprak me qua omschrijving het minste aan, maar is alweer erg boeiend.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Die havenarbeiders, een glas bier met een rauw ei erin als ontbijt. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Halverwege seizoen 4 en dit spreekt me toch ook wel weer aan. Jammer dat we McNulty niet meer zo veel zien, maar nog veel leuks met Bunk in ieder geval.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Arme Bubbles. Het zit hem maar niet meer in seizoen 4.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Haha die Bubs ja, legendarisch figuur. Morfine jatten uit een ambulance. 
-
- 22396 messages
- 5068 votes
IK loop ongeveer gelijk met Apollinisch. Vandaag seizoen 2 afgesloten. Niet zo briljant als 1, maar wel ontzettend goed. Indrukwekkend einde weer.