• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

A Song of Ice and Fire (GoT ongemarkeerde boekspoilers)

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Tof! Nog geen Greyjoy's te bekennen.

Ik ben erg benieuwd hoe de volgende ep gaat landen bij de niet boek-lezers.

Ik krijg veel 'die new-guy is ook wel een tof personage' te horen de laatste tijd.

Die hele Tyrion-arc dit seizoen zal de kijkcijfers door het dak laten schieten met ep 10.

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Greyjoy's zijn tof en essentieel voor het verhaal.

Arianne wordt nog node gemist op de lijst van de Martell's.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Is ook maar een gedeelte. Ik verwacht ook nog Aegon, Jon Connington en Wyman Manderly.

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Maggie the Frog

Meest cliché achtig figuur wat er in de boeken rondloopt. Heeft Cercei ook helemaal niet nodig.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Erg interessant stukje waarbij ASOIAF experts speculeren over de adaptie van Crows en Dance.

http://io9.com/whats-in-sto...

En Fairley die in een interview niks loslaat:

https://tv.yahoo.com/blogs/...

Ataloona

• 734 messages
  • 4258 votes

Dus volgende episodes dan toch The Battle of Castle Black (gezien de preview)? Dat maakt die hele Wall storyline dit seizoen wel erg matig uitgevoerd, totaal geen spanningsboog. Ik mag toch hopen dat Jon eindelijk eens de grote stap maakt richting het lord commander-schap en eens flink de leiding neemt. Wel vreselijk jammer dat dit seizoen twee van mijn favoriete personages uit de boeken, Stannis Baratheon en Jon Snow zo ondergesneeuwd worden vergeleken met de andere personages. Toch een klein smetje op een verder weergaloos seizoen.

Verder natuurlijk ook erg veel zin in Tyrion's ontsnapping en resterende dialogen met Jaime, Varys en Tywin.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Hoe ze die hele verhaallijn bij The Wall hebben aangepakt bevalt me ook niet. Eindigden we vorig seizoen niet met het vooruitzicht dat Stannis er heen zou gaan? Het schiet niet op.. en inderdaad; Jon en Stannis komen zo helemaal niet lekker uit de verf. Keek er eerst wel naar uit, maar ben bang dat episode 9 voor mij 1 van de mindere wordt.

Ben zeer benieuwd naar de Tyrion verhaal lijn!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Cool! Ken haar natuurlijk van Lost. Hoe kom je aan deze zeer recente auditie tape?

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Inside source.

Neh, winteriscoming.net

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Omdat de vorige het niet meer doet:

En "Trystane"

anne J

• 1525 messages
  • 976 votes

Trystane? Maar die komt bijna nooit voor in het boek, alleen een klein beetje via Doran of Arianne of whatevs, dat hij en Myrcella lekker Cyvasse spelen (todat.. nouja ).

Niet Quentyn dan juist... ? En Arianne?

Of zijn die wel ook gecast en er waren gewoon alleen van deze 2 video's?

Ik heb geen idee, ik hou de castings ofzo niet bij. Maar Dorne is zo geniaal, hoop dat iedereen er gewoon in komt!

Ben ook benieuwd of ze de Greyjoys nou eindelijk casten of niet... De King's Moot en Victarion's, Euron's en Asha's storyline zijn zo tof in de boeken! Ben echt heel benieuwd naar hoe dat verdergaat in deel 6 and on.

Had ook het stuk gelezen dat jij had gepost, Curly1985, en daarin was het inderdaad ook vrij onzeker over sommige verhaallijnadaptaties zoals de Greyjoys o.a. Zit zelf ook steeds te puzzelen met hoe ze alles kunnen doen met wie, wat, waar. Maar soms, ook bij dit seizoen, dacht ik o oké het is eruit geknipt; maar dan hebben ze het gewoon pas later behandeld. Echt een enorme klus zo'n adaptatie pfoe... Sowieso respect. Maar heel Dorne en Greyjoy zou erg mooi zijn natuurlijk

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Trystane wordt zeker gecast, stond op de eerder uitgegeven lijst (zie bovenste post).

horizons

• 5687 messages
  • 2404 votes

Wil de serie op de boeken blijven achter lopen dan moeten ze wel greyjoy's & martell's compleet in de serie laten zien.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Seizoen 5 wordt heel interessant wat betreft de adaptie. Een ASOS aanpak lijkt me haast geen optie. Qua 'TV entertainment' te mager en daarnaast zijn de tijdlijn verschillen nu al heel groot. Al veel AFFC en ADWD gezien. (Sansa heeft ineens haast )

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

kan niet zeggen dat ik haar goed vind, mag hopen dat het iemand anders wordt.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Vreselijk inderdaad.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Tenenkrommend idd. Wel bereid tot nudity

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Damn, ze zijn snel met het verwijderen van die filmpjes.

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Mijn verwachtingen voor het aller aller laatste scene van het seizoen zijn er hoog. Hopen dat ze het goed uitvoeren.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Grote fout om de hele battle niet in één aflevering te doen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Heb de aflevering nog niet gezien maar verbaasde me een paar weken terug al over deze omschrijving bij ep 10: Circumstances change after an unexpected arrival from north of the Wall.

Erg vreemd.

Ataloona

• 734 messages
  • 4258 votes

Niet echt, Mance komt vanuit het noorden met een verrassingsaanval in de boeken. Maar met die unexpected arrival zouden ze ook op Stannis kunnen doelen, al kwam die vanaf Eastwatch.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ze doelen op Stannis.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Ik dacht direct aan Stannis idd.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Soundtrack heeft weer een paar prachtige nummers. De laatste track, "The Children", heeft als inleiding een gedeelte van "The King in the North".

W.M.J.M

• 4041 messages
  • 2902 votes

Vraag me af waarom. Stannis zijn aanbod aan Jon Snow?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Is denk ik (hoop ik) de stoneheart theme.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.