• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

American Horror Story

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Ik kan niet wachten om te beginnen met het 3e seizoen, alleen wacht ik liever totdat heel het seizoen compleet is, klopt het dat het nog niet bekent is wanneer de laatste 6 afleveringen komen? zal je dan weer een aantal maanden moeten wachten op de laatste afleveringen?

Hoop het niet.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Vanavond begonnen met de eerste 2 afleveringen van het eerste seizoen en het bevalt me wel. Manier van filmen sluit goed aan bij het wacky sfeertje. Lekker taalgebruik. Goede acteerprestaties . Zit wel aardig in elkaar.

synec

• 752 messages
  • 439 votes

Als ik het goed begrijp staat elk seizoen los van de andere seizoenen en kan je dus probleemloos 2 of 3 zien zonder de voorgaande?

Seizoen 3 begint nu op tv, maar ben bij seizoen 1 afgehaakt na een 5 tal afleveringen. Seizoen 2 niet gezien, maar heb wel zin om dit terug op te pikken bij 3. Mogelijk of mis ik hierdoor te veel?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elk seizoen is idd standalone en volgt haar eigen story arc. Volgorde maakt niet uit.

synec

• 752 messages
  • 439 votes

Was dat even verwarrend in het begin... dezelfde acteurs in nieuwe rollen? Geweldig! Blij ook om te zien dat Farmiga de hoofdrol deze keer is.

Geweldige 1ste aflevering moet ik zeggen. Ik ben al meer getriggerd hier dan alles wat ik in seizoen 1 heb gezien. Visueel is het ook allemaal veel stijlvoller en cooler gedaan. Constant vette camerashots en bewegingen. Erg veel zin in de 2e aflevering, en dat zegt al genoeg.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ja, snap ik. Ben zelf niet zo weg van dat recyclen van acteurs.

Wel verbaasd dat je dit wat vindt synec. Ik had eerder minder straightforward hoog niveau series bij jou verwacht (Sopranos, Six Feet Under, Treme, House of Cards, Carnivale).

Maar het is allemaal erg aardig idd. S3 moet ik nog kijken en zie er wel tegenop. Emma Roberts en betere serie houden mij voorlopig weg. Met Spring Breakers als mijn favoriete film word ik natuurlijk helemaal witheet als ik de naam Emma Roberts al zie staan .

synec

• 752 messages
  • 439 votes

Nu Farmiga vind ik wel een knappe verschijning en in S3 is het er alleen maar beter op geworden, dus dat recyclen vind ik voorlopig geen probleem.

Treme en House of Cards nog niet gezien maar dingen als dat, vooral Six Feet Under schat ik erg hoog inderdaad, maar dat is gewoon een ander niveau van series kijken, maar bij series is mijn smaak wel heel gevarieerd en zoek ik soms graag naar verslavende simpele entertainment (Ik bedoel mijn all time guilty pleausure is The O.C.!)

Maar dit is inderdaad echt niet slecht, en Emma Roberts die ik ook graag zie, speelt hier een lekkere bitchy rol Dus waar wacht je nog op..?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Grappig, The O.C. is ook mijn guilty pleasure .

Ik snap het, heb het zelf ook, soms is een lekker vlot tussendoortje ook heerlijk. Over een tijdje ga ik het weer proberen als mijn high priority series er doorheen zijn. Dan maar hopen dat Emma Roberts de pijp uit gaat, fingers crossed.

synec

• 752 messages
  • 439 votes

Coven: Na een zwakke tweede aflevering, lijkt het even weer beter te gaan in de derde. Maar ik begin toch terug in te zien waarom ik in de eerste plaats bij S1 ben afgehaakt. De serie heeft net dezelfde problemen. Overal worden wel wat zwakke plotjes in gang gezet, maar het lijkt toch (net als S1) voorlopig nog nergens echt naartoe te gaan. Het gaat over zoveel, maar is allesbehalve constant daarin, waardoor het gewoon als een rommeltje aanvoelt. Maar goed, voorlopig blijf ik nog wel kijken. 3 aflevering is misschien nog te vroeg..

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Ik heb ook net de derde aflevering van Coven achter de rug, maar in tegenstelling tot wat synec vindt, zal jammer genoeg het eerste seizoen niet meteen overtroffen worden. Ben dus gewoon aan de herziening begonnen. Murder House is één van de sterkste seizoenen dat ik heb gezien binnen een serie. Werkelijk fantastisch hoe horror, (zwarte) humor en drama worden afgewisseld. Dit pad mag vaker betreden worden. Plus de acteurs waren sterk en ondanks dat de meesten terugkomen (gelukkig!) in de volgende seizoenen, brengt een Roberts de serie al meteen naar beneden. Met zulke actrices verdwijnt de spontaniteit direct en maakt deze plaats voor overacting.

huiguh

• 429 messages
  • 2402 votes

De laatste aflevering van seizoen 3 gezien. Heb me best vermaakt, maar komt niet in de buurt van (in mijn ogen) het geniale 2e seizoen.

Net als mijn bovenburen vond ik seizoen 3 rommelig, te veel verhaallijnen die uiteindelijk tot niks lijden of erg vaag blijven.

Grootste pluspunt van dit seizoen blijft voor mij het geweldige acteerwerk van (bijna) de gehele cast.

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Seizoen 2 blijft op dit moment ook mijn favoriet, alhoewel daar ook wel het één en ander aan is op te merken. Eigenlijk net zoals bij de voorgaande seizoenen begint het vrij sterk, maar zwakt het steeds verder af naarmate het einde in zicht komt. Er worden teveel zijverhalen in verwerkt die soms werken, maar vaak vrij nutteloos blijken te zijn, waardoor de grote lijn ook volledig uit het zicht verdwijnt. Al met al toch wel vermaakt, en ik moet de serie ook enigszins prijzen voor haar lef, wetend dat het een televisie serie is. Zeker niet vies van flink wat gore, geweld en martelingen, "foul language" en seks. Het blijft echter jammer dat de serie nooit de kwaliteit en sfeer weet te pakken dat het intro theme filmpje van elk seizoen wel elke keer weer opnieuw geweldig neerzet.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Seizoen 4 zal zich af spelen op een carnival. Pretty fucking sweet.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Ik wacht met smart..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Michael Chiklis dus in seizoen 4 te zien. Al twee troeven die American Horror Story: Freak Show heeft.

maithekke

• 268 messages
  • 0 votes

Vonden meer mensen het niet raar hoe veel krachten die heksen wel niet hebben maar op het moment dat ze worden vastgepakt of aangevallen, ze die krachten helemaal niet gebruiken? Hoezo wordt Madison gewurgd en probeert ze haar krachten niet eens te gebruiken?

Ik vond seizoen twee van American Horror Story echt geweldig, maar vond seizoen 3 nogal slapjes, al was het op zich wel leuk om te zien. Het onderwerp voor het vierde seizoen ziet er in ieder geval goed uit, ben heel benieuwd

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

De serie was inderdaad erg inconsistent met het gebruik van hun krachten.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Wat een afgrijselijk slechte, ongeïnspireerde en onsamenhangende baggerserie is dit zeg. Heb sinds kort Netflix en onder het motto van 'eens iets anders proberen' hieraan begonnen. Maar na 3 episodes kan ik het helaas al niet meer aanzien.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Deze post kan wat kleine spoilers bevatten over het komende seizoen van "American Horror Story: Freak Show".

Patti LaBelle Joins 'American Horror Story: Freak Show'.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

American Horror Story Season 4 Premiere Date | POPSUGAR Entertainment - buzzsugar.com

Premiere eerste aflevering op 8 october op

FX.

Ik heb er weer zin in....kijken of het 4de seizoen net zo sterk gaat worden als de eerste 2.....het derde vond ik wat tegenvallen.

Daan258

• 3671 messages
  • 2445 votes

Heb er zin in, kan niet wachten

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Daan258 wrote:

Heb er zin in, kan niet wachten

Jep hier nog een

Artemis

• 3868 messages
  • 2396 votes

Na lange tijd eindelijk seizoen 2 gekeken die toch wel redelijk goed begon. Helaas waren er in het middenstuk veel verhaaltjes die nergens op eindigde maar desondanks bleef het wel vermakelijk. Laatste 2 afleveringen maakt wel een redelijk goed einde aan dit 2e seizoen van AHS.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Leuk dat Pepper (Naomi Grossman)uit seizoen twee meedoet in dit deel...ze komt dus als de zelfde personage terug..

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geweldige opener. Dit moet toch wel op afstand het beste en horrifying seizoen worden en een subgenre waar ik wat mee kan.. Dit gaat afzien worden, ben niet snel freaked out maar vannacht voor het eerst oprecht bang geweest. Ik ben coulrofoob, en dan krijg je Twisty :

http://cos.h-cdn.co/14/41/768x1152/nrm_1412811944-ahs_081514_0968.jpg

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Wow, dit heeft zeker potentie. Maarrrrr... Ik kijk het pas als het seizoen klaar is.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik ben nu pas bij S01E08 en hooked. Supervette serie, geen idee waarom ik dit zo lang heb uitgesteld.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.